Juffie wij zijn het gewend haha Zoey slaapt meer wel als niet tussen ons in Soms is ze wel te druk en dan moet ze ff afkoelen in dr eigen bedje Maar vaak slaapt ze gelijk in en hebben wij ook rust anders is het uren krijsen
@ Miran, wat jammer van je nacht laatst maar wel heerlijk uitgeslapen dus?! Hoe is het gegaan vandaag met de caravan? Leuke dag gehad? @ Mup, fijn dat de echo goed was! @ Dag, fijne vakantie! @ Liena, hoe is het met je meisje? Gaat het een beetje ondanks de oorontsteking? Wat super dat je mannetje zo goed heeft geslapen de laatste nachten? @ Kindjes die bij papa en mama in bed slapen; ik moet er niet aan denken!! Ik kan me wel goed voorstellen dat je ze uiteindelijk in bed neemt als ze anders flink huilen maar ik zou ze altijd weer proberen terug te leggen in hun eigen bedje. Ben er geen voorstander van om ze bij ons in bed te hebben en al helemaal niet de hele nacht. Ik zou ook geen oog dicht doen! Maar ik heb makkelijk praten want Wesley slaapt het liefst in z'n eigen bed en ook Thyrza is een goeie slaper. Gaat altijd zonder problemen naar bed. Ik heb ze beide ook wel altijd vanaf het begin af aan in hun eigen bed gelegd. Thyrza slaapt bijv. bijna nooit in de box en heb haar vanaf dat ze 3 weken was na 3 gaapjes in bed gelegd. Dan lag ze soms nog wel wakker een tijd maar ik geloof dat ze zo wel leert dat dat ook een veilig plekje voor haar is. Als ze ook maar een kick geeft omdat ze de speen kwijt is ben ik er altijd direct. En die aanpak lijkt goed te werken hier, dus bij de volgende 4 maar weer doen @ All, zwaaaaaaaaaaaai! Ben alleen thuis, de kindjes liggen te slapen. Ben benieuwd wat Thyrza doet. Die heeft om 5 uur een fles gehad omdat ze die van 11 uur vanmorgen niet hoefde is ons hele schema weg haha. Om half 7 lag ze al in bed dus ben benieuwd hoe laat ze nu vanvond komt voor de fles of dat we haar zoals altjid om 11 uur gewoon wakker moeten maken. Verder gaat alles goed, ben een beetje humeurig maar ach, gaat wel weer over! Hoop wel dat het snel wat mooier weer gaat worden want het vakantie gevoel zit er nog niet echt in. Donderdag zal een rare dag zijn. Mijn vriendin trouwt om 15.00 uur en hier hebben we met een stel meiden van alles voor geregeld en nu kreeg ik gister de rouwkaart van de vrouw van m'n neef en het afscheid nemen is om 14.00 uur, dus kan hun condoleren en direct door naar een bruiloft?!?! Verzin je toch niet...
Is inderdaad wel een hele rare dag dan deli... Hier ook 2 kindjes die eigenlijk altijd in eigen bedje slapen. Nathan heel soms in ons bed als hij echt overstuur is. Maar dan ga ik in Nathans bed Dat is wel het voordeel van dat hij ook een groot bed heeft.
Meiden... Kindjes in papa en mama's bed... ik probeer Divano altijd in zn eigen bedje te laten MAAR als ie zo hard gaat liggen krijsen en niet in slaap te krijgen is probeer ik t bij ons in bed. Merk ik dat ie na n halfuur/uurtje goed in diepe slaap is dan leg ik hem over in eigen bedje zodat ik toch n goede nachtrust krijg. Verders slaapt ie lekker in eigen bedje. Moet er niet aandenken om ze "aan te leren" bij ons in bed. Tuurlijk is t lekker om zondags s'morgens in je bed te pakken en lekker met zn alle te liggen keuvelen samen. Heerlijk... of wat voor dag dat t dan ook mag zijn. Altijd lekker om samen rustig kroelend wakker te worden. Genieten. Maar écht slapen gebeurd in eigen bedje! Liena... ik vind dat je met Kayra nog n rustige nacht hebt gehad met die oorontsteking. Ik geloof dat Divano slechter sliep toen. Lekker hoor dat Thomas t zo goed doet! Dikke pluim voor die grote knul!!!!! Houden zo! Deli... idd hoe kun je zo'n dag verzinnen? Maar goed... ze zeggen na regen komt zonneschijn... na n verdrietige gebeurtenis n hele mooie gebeurtenis! Is ook wel prettig om de dag door te komen denk ik. Zal moeilijk zijn... weet ik zeker... maar denk wel dat t toch wel fijn is voor je! Iig sterkte en veel plezier die dag! Meiden... wij hebben n superheerlijke dag gehad vandaag! Vanmorgen om half 10 met de caravan vertrokken naar t grevelingenstrand op 15 minuutjes afstand. Van te voren thuis heb ik alles ingepakt wat ik nodig had aan eten en drinken voor Divano... voor ons koffie en thee... voor eten voor onszelf... en frisdrank. Wij vol goede moed en zin op pad. Eenmaal aangekomen op t strand hielpen die mensen waar we de caravan van gekocht hadden ons met alles opzetten. Didier zette de koffie... kom ik er toch achter dat ik suikerklontjes vergeten was. Dus ik mn schoonmoeder opgebeld. Die stond nog geen halfuur later bij ons aan de tent MET suikerklontjes. Daarna kwamen mijn schoonzusje met schoonvader en neefje en nichtje. We hebben heerlijk aan de tent gezeten en tegen de zeekant aan gezeten. Divano keek zn oogjes uit en had geen tijd om te slapen. Hij vond alles geweldig en opa ging telkens met hem wandelen om naar de bootjes/hondjes en naar de krabben te kijken. Wij zijn daar gebleven tot half 6 en toen hebben we alles afgebroken en terug naar huis gereden. Dinsdag gaan we met het hele gezin en zoontje van Chris zn zus. Heerlijk dicht aan t strand zodat de kids t water in kunnen en wij ze goed in de gaten kunnen houden. Lekker aan zee staan! Wij hebben genoten!!! Ik zal zo de foto's spammen!!!
Hier waren we de luifel ervoor aan t maken... althans aan t uitpuzzelen want dat was nogal ingewikkeld: Bekijk bijlage 171225
Heey goedemorgen kippies @ Melanina, je moet idd doen waar je je zelf goed bij voelt. Bij Thomas heeft deze fase lang geduurd(dat hij bij ons in bed wil) en hij is dan in zijn slaap zo onrustig dat je dan zelf geen oog meer dichtdoet. En ze huilt niet als jullie haar in bed leggen om "af te koelen"? @ Juffie, wat heerlijk dat je mannen zo lekker "uitslapen". Slaap je dan zelf ook lekker door of ben je dan nog vroeg wakker? Dat is vaak wel het geval. @ Deli, ik ben ook blij dat onze vent eindelijk zijn draai lijkt te hebben gevonden!! Vanmorgen kwam hij om 6.45 uur pas Over het in hun eigen bed slapen, dat was hier eigenlijk ook wel de bedoeling, maar in tegenstelling bij Wesley en Thyrza, was voor Thomas zijn bedje geen veilige plek. Voor hem is dit vanaf de geboorte een plek geweest waar je pijn hebt. In de eerste 24 uur is hij er bijna gestikt doordat hij op zijn rug lag, begon te spugen en ik niet bij hem kon komen!! Daarna kreeg hij de reflux waardoor zijn slokdarm brandde als ik hem in bed deed en toen we dat onder controle hadden kreeg hij regelmatig oorontsteking. Steeds als hij dan na weken hem weer in zijn eigen bed kregen omdat hij eindelijk zich wat veiliger ging voelen kreeg hij de volgende oorontsteking en waren we weer bij af. Maar gelukkig gaat het nu de goede kant op. Maar je hebt wel gelijk, als het mogelijk is toch in hun eigen bed!! Dit gaat bij Kayra gelukkig een stuk beter. Zij kreeg medicijnen voor de reflux en dat heeft heel veel verschil gemaakt. En donderdag wordt dan wel een heel vreemde dag idd. Zo zie je dat het allemaal gewoon doorgaat, maar als je dan met beide te maken hebt op een dag dan is dat wel heel moeilijk. Op zich wel fijn dat je eerst het nare hebt en daarna de bruiloft. Mss kun je door de afleiding toch een beetje genieten. Maar het blijft lastig, dat verzin je zelf niet....... Dikke knuffel!! En deze week krijgen we, als we de berichten mogen geloven, heel mooi weer, dus mss toch nog lekker bruin worden en genieten!!! @ Miranda, de opzit-nachten met Kayra heb ik vorige week al gehad, nu werkt haar penecilline kuurtje en dat scheelt een heel stuk!! En wat hebben jullie een gave caravan zeg!!! Ziet er heel mooi uit en lekker ruim vooral!!!!! En zo te zien kan Divano er heerlijk slapen, wat een schatje!! Hoe gaat het nu met je? Weer een beetje de rust gevonden na vorige week? En vandaag komen de kids weer thuis??? Ook wel weer fijn of niet?? Hier gaat het gelukkig wat beter met de kids. Vooral de nachten. Thomas inmiddels dus al 4 nachten de hele nacht in zijn eigen bed en het wordt steeds langer, hoop dat dit doorzet!! Met Kayra ging het ook goed, maar 2 keer wakker geworden voor haar. Moest zelf helaas wel vaak plassen, maar dat ligt niet aan de kinderen. Gisteren weer ontzettend misselijk geweest en spugen. Tot nu toe lijkt het weer wat beter, maar heb ook nog niet gegeten, daar begin in een beetje tegenop te zien. Wie weet valt het vandaag wel mee. Vrijdag de echo, wel even spannend....... Nou meiden ik ga er weer vandoor, kom nog wel een keer spieken vandaag Dikke knuffel Liena
goedemorgen! liena: vanmiddag om 15.00 is goed hoor! Gezellig! Miran: wat een prachtige grote caravan zeg! Oh Matthijs wordt wakkker volgens mij. Groetjes!
@ Miranda, mooie foto's meis!! Gaan jullie dit jaar nog ergens heen met de caravan? @ Liena, whoeeeeeeeeehaaaaaaaaa voor Thomas! Wat ontzettend knap van hem! En wat heerlijk voor jou Hij weet gewoon dat je je rust nu extra hard nodig hebt Voor wat betreft het slapen in eigen bed; ik zei ook dat het hier een goede uitwerking had, de aanpak vanaf de geboorte. Ik begrijp heel goed dat het niet bij iedereen zo is en zeker in jou geval met Thomas die zoveel te verduren heeft gehad in z'n korte leventje. Ik hoop niet dat je je aangevallen voelt meis, ik weet zeker dat het niet overal zo op gaat! @ Juffie, goedemorgen!
@ Deli, nee meid in tegendeel. Voel me niet aangevallen hoor .Ik had graag gehad dat het hier ook makkelijker was geweest. We hebben er heel veel moeite voor gedaan om Thomas zo ver te krijgen dat hij wel wilde slapen in zijn eigen bed. En als je kind altijd pijn heeft ga je zoeken naar een oplossing. Bij nummer 2 ging het al makkelijker, omdat je weet wat je moet doen.Ik hoop dat het bij nr 3 straks ook makkelijker gaat, al moet ik zeggen dat ik er wel een beetje tegenop zie, dit omdat de kans groot is(als alles goed gaat) dat deze kleine ook weer reflux zal hebben. Het is nl erfelijk. Maar goed weet nu wat ik er mee moet doen. Kayra slaapt nl wel prima in haar eigen bed. Ze geven wel liever geen medicijnen, maar de ellende die wel met Thomas hebben gehad wil ik helemaal niet meer... En ieder kind is idd anders, mijn zusje heeft ook van die makkelijk slapers en daar ben ik dan wel eens jaloers op. Ik denk dat Thomas idd in de gaten heeft dat ik graag wil slapen. Nu hopen dat dat zo blijft, maar dit hebben we alvast weer!!!!!! @ Juffie, tot vanmiddag dan, gezellig even weer bijkletsen. Thomas heeft er al zin in haha. Hij loopt nu hier door huis en zegt steeds lekker spelen...... Ga nu de kids maar eens aankleden, kan niet zo goed op gang komen, maar meestal als je begint valt het wel mee. Dan nog even een beetje schoonmaken en dan............. Genieten van het mooie weer. De zon schijnt hier nu al. wordt je meteen een ander mens van
@ Liena, gelukkig meis! En ondanks dat het bij jou niet zo makkelijk is gegaan kun je maar wat trots zijn op jezelf!! Ik had niet meer overeind gestaan in jou situatie hoor! Ik kan zo weinig hebben met slaaptekort. Soms denk ik wel eens dat het maar goed is dat we zulke makkelijke slapers hebben want anders zou ik volgens mij nog overspannen raken ook! Mijn schoonzus die nu de 4e krijgt heeft ook "moeilijke" baby's gehad, koemelk allergie, reflux en dus ook veel huilen. Ze had nu direct contact opgenomen met de dietist van de jongste omdat ze ook bang was dat ze straks weer van het kastje naar de muur wordt gestuurd en eigenlijk het liefst meteen met de pepti wil beginnen dus wat dat betreft is het wel fijn als je wat ervaring hebt opgedaan en contacten hebt dan zijn de lijntjes wat korter. Heb jij door je ervaring nu niet dat je sneller contact kunt leggen met de ka bijv.? Ik snap nl. best dat ze niet zo snel medicatie willen geven maar zo aan blijven modderen terwijl het met medicatie wel beter gaat is al helemaal niks natuurlijk! Maar goed, we hopen gewoon dat Kip/Haan nr.3 er geen last van heeft!! Nou dames, idd strak blauwe lucht en de zon schijnt! Wat wil een mens nog meer?! Ik heb net de kindjes naar het kdv gebracht. Vandaag gaan we hard aan de slag thuis met alles wat we nog moeten/willen doen. Hebben wij de handen vrij, de kinderen kunnen heerlijk spelen en de rest van de week tijd voor elkaar. Morgen schijnt het heel mooi te worden, eens kijken wat we dan kunnen doen Ik denk dat ik even een uurtje op de bank ga hangen en om 10 uur mijn haan wek met ontbijt op bed. Dat werkt altijd goed, is hij er sneller uit
Miranda mooie caravan hoor en ook lekker veel ruimte zo met een voortent en luifel SLapen : ja soms huilt ze ff met over zetten maar ze weet dat als ze dan weer naast ons ligt ze echt meot slapen en dat helpt Vannacht heeft ze weer in dr eigen bed geslapen tot ze ineens wakker werd met koorts dus lekker bij me genomen ik was ook ziek aan het spugen bleghh Vanmorgen lekker in bed gebleven met dora en een mand speeltjes zo kon ik stiekem af en toe ff een 10min slaapje doen En zij bleef zo lief spelen nu ligt ze naast me een tukkie te doen
Avond meiden... Liena... ben zeker wel blij met mn caravannetje. Heb al helemaal zin in die zonnige weekenden met Chris en de kids. Zelfs Chris begint verslaafd te raken want ook hij is aan t neuzen naar campings! Ja de kinders zijn vanmorgen thuis gekomen. vind t wel weer lekker die drukte om me heen maar met avondeten aan tafel kun je merken dat t chaotischer is. Dan is t t drukste punt van de dag. Maar wel weer lekker hoor. Ja ik ben weer bijgekomen van vorige week. Had alleen de dinsdag echt even heel moeilijk. De dagen erna heb ik nergens last meer van gehad maar ik krijg van mn moeder de powerpointpresentatie die gyani en elora gemaakt hebben over oma en wie weet als ik die nog eens terug kijk hoe zwaar ik t dan krijg! Wat n kanjer zeg die Thomas van jullie!!! 2 dikke duimen voor jullie knulletje. Kan je zien dat hij ECHT veel pijn heeft gehad he meid?!!! Lekker hoor dat je vannacht dus hebt bij kunnen tanken. Meis... jouw supernachten gaan nu langzaamaan komen. Deli... wij hadden midweekje slagharen al geboekt en geprobeerd om dat midweekje bungalowtje om te zetten in campingstaanplaats maar dan betaalde ik t zelfde bedrag als wat ik voor bungalow betaal dus heb t zo laten staan maar we gaan morgen lekker naar zee bij ons in de buurt. We rijden om half 9 hier weg. Heerlijk de hele dag aan de zee... frisse lucht doet n mens goed. Om n uur of 7/8 weer op t gemakkie terug naar huis en dan gaat de caravan in de stalling. Als t weekend nog zo'n goed weer afgeven als komende dagen dan maken we gewoon dagtripjes met de caravan. Echte vakantie met de caravan komt pas in de volgende vakantie's. Nu halen we dat niet meer. Meine... hoe is t bij jouw meis? Alles goed? Riddle... ook al n hele poos niks meer van je gehoord Pooh... waar heb jij je verstopt meis? Mink??.. LindaS???... Waar zijn jullie allemaal? Ik ga nog even spelletje spelen voordat ik lekker ga slapen en morgen n drukke maar toch zeer rustige dag tegemoet ga. Ons neefje nemen we morgen ook weer mee. DUs heb morgen 6 kids bij me!!!
@ Liena, hoe is het met je meisje? En Thomas weer zo'n goede nacht gehad? Ik hoop het?! Was het gezellig gister met Juffie? @ Juffie, hoe is het? @ Miran, klinkt allemaal goed meid, geniet maar fijn van je gezin!! Ja Mink en LindaS waren druk met werk en ik denk dat Riedel even een beetje afstand heeft genomen van zp ivm haar miskraam(en)? Heb haar nog eens een berichtje gestuurd via hyves maar geen reactie? @ All, zwaai! Wat is het hier rustig, iedereen heerlijk aan het genieten van het mooie weer?! Heerlijk he! Wij gaan vanmorgen nog thuis wat rommelen en vanmiddag lekker zwemmen met evt. een BBQ erna. We hebben gister van mijn broer een BBQ gekregen, een betonnen hoge, hij heeft een tuinkeuken gekocht dus mochten die hebben. Maar voor vanavond waren we uitgenodigd bij m'n schoonzus en zwager, we zullen het wel zien allemaal. Iig lekker genieten van vakantie en mooi weer! Gister hebben haan en ik geshopt voor alles wat we nog nodig hadden en uiteindelijk niet zo heel veel thuis meer gedaan omdat hij migraine kreeg maar goed, wel even lekker met z'n tweetjes naar wat winkels geweest en heerlijk samen opgestart en gedouched 'smorgens hahaha. Fijne dag allemaal!
Heey goedemorgen kippies. @ Miranda, die vakanties komen dan nog wel, steeds een dagje lekker weg is ook leuk en kunnen jullie ook gelijk even wennen aan de caravan. En het weekje slagharen gaat dus gewoon door, heerlijk!!! Geniet er lekker van. Fijn dat je je nu weer beter voelt en het allemaal een beetje los kan laten. Dikke knuffel. En onder het eten is het dus lekker druk bij jullie, dan wil iedereen natuurlijk vertellen over wat hij/zij heeft meegemaakt, heb je je eigen kippenhok. Maar idd wel gezelllig..... @ Deli, de lijntjes zijn hier ook een stuk korter hoor, laat me nu minder snel afschepen zonder medicatie voor de reflux. Ik heb het verschil gezien van kindje met en kindje zonder medicatie en dat verschil is heeeeel groot. Dus mocht het weer zover komen dan toch maar weer medicijnen..... En gisteren dus lekker dagje samen gehad? IS ook wel eens goed in een huwelijk he. Heerlijk genieten samen. Jammer van de migraine, maar daar doe je dan weer niet zoveel aan. En vandaag dus ook een lekker vakantiedagje voor de boeg? Hier ook lekker genieten van het mooie weer. Zet straks het badje buiten en dan gaan we heerlijk naar buiten. En vanavond dus de Bqq ws aan? Goed idee. Krijg er spontaan zin in, maar ben alleen bang dat ik dat met spugen moet bekopen want het is op het moment elke avond raak. Vooral als ik vettig eet, zoals patat, kip uit de braadzak..... Maar heb er wel zin in dus wie weet. Stokbrood is ook lekker natuurlijk. En denk dat Thomas het helemaal leuk zou vinden.... Hier vannacht helaas weer een iets mindere nacht. Thomas had nu buikpijn dus die kwam toch om half 2 weer bij ons. Maar goed wie weet gaat het komende nacht wel goed. Met Kayra gaat het gelukkig een stuk beter. Ze is in ieder geval de nacht weer een stuk rustiger. Vannacht maar 2 keer eruit. dus dat gaat goed. En hoe is het verder met jou? Ondanks alles toch een beetje aan het genieten van je vakantie?? @ Juffie, vond het gisteren erg gezellig. Moeten we nog eens doen. Hoe is het gegaan met Nathan gistermiddag/avond? Kon hij het een beetje volhouden tot hij naar bed moest? @ Melanina, wil me er niet mee bemoeien hoor, maar ben je niet bang dat je meissie haar bedje gaat zien als "strafplekje"? Op advies van het CB hebben we dit om die reden met Thomas nooit gedaan. Hij zou zijn bed dan nog meer als niet veilig gaan zien....... Zijn jullie beide weer opgeknapt? Wat vervelend dat jullie juist nu ziek zijn... Beterschap en dikke knuffel.... Hier alles vrij rustig. Thomas was vannacht helaas wel weer wakker en wilde bij ons in bed. Maar de voor een nachtje mag het ook he, zou een wonder zijn als hij nu ineens helemaal nooit meer zou komen. Hij had erg buikpijn, later zakte dat en is hij weer in slaap gevallen. Zelf nog steeds erg misselijk. Heb steeds overal zin in, maar wordt er steeds misselijk van. Vooral met het middageten en 's avonds na het eten is het helemaal mis. Meestal gaat het de middag zelf wel goed, dus ga vandaag lekker van het weer genieten met de kids. Op naar het buitenleven...... Morgen zou er alweer regen kunne vallen, dus neem het er nu maar van.......... Dikke knuffel Liena