goedemorgen, eerst even klagen goed? Gisteren medicijnen gekregen voor de zoveelste vaginale schimmelinfectie. Nu ook pillen die ik moet slikken maar voel me toch beroerd nu. Vannacht echt heel draaierig. kon de tijd op mijn wekker niet eens lezen, zwetn, trillen en misselijk. Nu allemaal iets minder maar voel me nog steeds beroerd. Eerst de ha maar eens bellen. liena: vond het ook erg gezellig gisteren! Moeten we gewoon vaker doen Jammer dat het vannacht wat minder ging met het slapen van Thomas. Nathan hield het nog goed vol gisteren. viel alles mee Deli: is ook wel even heerlijk zeg lekker met zijn 2tjes! Wel balen van de migraine van je haan. miran: heerlijk hoor. lekker genieten metje gezinnetje! net trouwens de ha gebeld en moet maar weer stoppen met die pillen. Hopenlijk gaaat het met alleen de zalf ook weg.. geniet van het heerlijke weer allemaal! xxx
@ Liena, het zou idd heel bijzonder zijn als hij vanaf nu ineens elke nacht door zou slapen Het gaat iig de betere kant op! En wat jammer dat je zo misselijk bent ik vind met BBQ het stokbrood met salade altijd al lekker genoeg hahaha dus wie weet toch maar aan vanvond? Hier gaat het wel goed hoor! Geniet echt van mijn gezin en de vakantie die we al jaren niet hebben gehad. Maar zoals net op hyves, even bij m'n moeder d'r hyves kijken en even de muziek geluisterd van haar crematie die op mijn hyves staat dan heb ik het wel slecht hoor... Flink huilen met m'm meissie op schoot maar goed, kan er maar beter uit zijn! Het blijft ondanks de leuke dingen vooral toch ook een tijd van terug kijken, heel stom. Tis toch wel vaak "vorig jaar rond deze tijd" maar goed, we moeten door! En een glimlach van de kinderen maakt je dag weer helemaal goed!
@ Juffie, wat vervelend dat je weer een infectie hebt en helemaal als je je zo naar gaat voelen door de medicatie. Hopelijk zakt het snel af nu je ze niet meer hoeft te gebruiken..... Wat goed van Nathan dat hij het zo goed heeft volgehouden!!! En we moeten het idd weer eens vaker afspreken. Ook leuk voor de kids. Mss gaan ze dan samen spelen
@ Juffie, wat vreselijk naar zeg van die pillen en ook van de infectie, bah! Lijkt me echt heel vervelend! Ja gister was wel even echt genieten met z'n tweetjes, wanneer komt dat nou voor?! Bij ons nooit hahaha...
moggûh juffie: ik weet niet of je dat al gebruikt, maar ik gebruik er lactacyd femina bij, de wasemulsie. vorige infectie is met alleen dat overgegaan. jij hebt een hardnekkige, maar wie weet? als ondersteuning? liena: bijna echo! spannend, wie weet ben je al langer zwanger fijn dat je nachten wat beter zijn! deli: meis, sterkte het lijkt me heel moeilijk waar jij doorheen gaat... @all: haaai en zwaaaai! mooi weer hier, heb mijn zomerjurkje aan ein-de-lijk!! temp wiebelt wat, verwacht menstruatie morgen of donderdag. verder alles toppie
jubidi: heb ook al van die wasemulsie gehaad ja. kijken of dat wat kan voorkomen de volgende keer. Met de zalf die ik nu heb gaat het i.i.g. wel over. Nu nog wegblijven. ben nog steeds wat duizelig en misselijk. Echt zo'n net zwanger misselijkgevoel (maar goed dat ik de pil slik anders had ik nog wat kunnen gaan denken) Vandaag maar lekker rustig aan..
hey meiden, ff snelle zwaai vanuit het zonnige frankrijk. Kids hebben de reis prima doorstaan! Hier lekker relaxen. Kom een dezer dagen nog wel ff kletsen.
Hey kippies, ik lees trouw mee hoor, maar kom niet echt aan reageren toe... Best druk zo met 2 kids! Maar alles gaat prima, alleen heeft milou op het moment een beetje moeite met slapen overdag, dus heb ik mijn handen vol! (en als ze dan wel slaapt wil Luca niet slapen). Zwaai!!!
dag: geniet van jullie vakantie! elise: leuk dat je even hoi komt zeggen! Inderdaad best druk he met 2 kindjes..Hoe vindt Luca zijn zusje?? all: mannen soms.. Nathan was vanmiddag met een buurjongetje aan het spelen die zo'n traptractor had. Nathan vond dat natuurlijk helemaal geweldig en reed maar rondjes op dat ding. Wij wonen tegen over een bouwmarkt dus zegt mijn haan na het eten: 'Kom Nathan gaan we even kijken of ze daar ook tractors hebben'. Komt hij dus 10 minuten later thuis met zo'n tractor Kreeg zoveel korting, enz, enz... Natuurlijk harstikke leuk hoor maar heb toch maar duidelijk gemaakt dat ik dat wel graag even wil overleggen. Wil namelijk niet zo'n verwend mannetje die alles wat hij wil hebben krijgt Maar goed haan blij, Nathan blij en daar geniet ik ook wel van natuurlijk. Maar goed tuinhuis begint wel aardig vol te raken zo met fietsen, step, loopauto, driewieler, politiemotor. Dat allemaal gekregen trouwens maar toch zo ik ben mijn frustratie weer even kwijt fijne avond allemaal! xxx
Heeeyyy dames!!!! Hoe is het hier ik heb zo druk gehad afgelopen tijd! En vandaag nog eens mooi weer lekker naar zwembad geweest met gezin! Alleen tot mijn grote schrik verbrand op me rug en schouders, me dochter ook en vriend ook pfff. Ik heb ons wel paar keer ingesmeerd maar ja door zwemmen gaat het er weer af! Gelukkig heeft me dochter er eigenlijk geen last van! En hopelijk lekker mooi weer deze week want me dochter word zondag 6 jaar whoooo! Ik blijf jullie volgen hoor dames tussen me drukke dagen door! Veel liefs!
@ Juffie, hahaha... Mannen!! Kunnen zich zelf zo moeilijk inhouden dan! Mijn man kwam een haf jaar terug ook aan met zo'n ding incl. aanhanger, was MAAR 50 euro!! En Wesley is ook helemaal gek van tractors, vrachtwagens ed dus hij vond het zo leuk. Het was toen net voor sinterklaas en ik zei ook laat maar mooi ingepakt staan tot sinterklaas dan komt het mooi uit! Tja, kinderen en speelgoed. Wesley heeft ook een heel wagenpark en idd ook veel gekregen. Nu vroeg mijn schoonzus vanmiddag of we nog wat hadden aan een loopfiets maar ik heb het mooi afgeslagen. Wat dat betreft was ik blij dat ze het aan mij vroeg, haantje sleept alles mee naar huis. Nu staat er ook een 3wieler, een fiets met zijwielen, een tractor en een skelter in de tuin, allemaal geparkeerd rondom en onder de trampoline zodat wij ook nog wat ruimte hebben En ze spelen overal maar even mee. @ all, hier een heerlijk dagje gehad. Met z'n 4tjes naar het water geweest vanmiddag. Wesley helemaal blij, waterrat. Z'n neefje en nichtje waren er ook dus was helemaal goed. Alleen is hij totaal niet bang en rent zo tot z'n nek het water in. Hij had wel bandjes om maar je zit niet lekker aan de kant, met z'n 2tjes zit je maar te tuuren of je 'm nog ziet haha. Gelukkig is ons kleine meisje zoooooooooooooo lief, die slaapt lekker overal! En nu zitten we lekker in de tuin, nou ja; ik! Haan is in de schuur aan het rommelen.
Liena... voorlopig blijft t even bij dagjes weg. Volgend jaar grote vakantie gaan we voor 6 weken aan een stuk op camping kijken. Wil ook naar eurodisney dus even kijken hoe ik t allemaal in t vat ga gieten maar dat komt wel goed! Idd... nu kijken hoe we alles uit moeten vogelen met de caravan. Slagharen gaat gewoon door hoor... was niet van plan om die af te melden. Veelste leuk om af te zeggen. Wat mijn oma betreft... had t eigenlijk op de dag van crematie erg zwaar maar toen dat zwaarbeladen gedoe achter de rug was en we op terugweg naar huis waren ging t al weer goed met me. Verders heb ik eigenlijk nu n SUPER aandenken aan mn oma! Heb van oma's centen de caravan gekocht. Chris heeft slagharen overgenomen. hahaha zo heb ik echt heel veel plezier aan de caravan. Hahaha ja zou je wel kunnen zeggen he dat ik mn eigen kippehok heb maar zeg dan voornamelijk hennehok! Want ons huis wordt overmeestert door de hanen. Heb er 5 rondlopen en 2 kippetjes (met mij meegeteld) dus hanen zijn hier in de meerderheid! Maar is wel erg leuk ja. Als je dan net als vandaag lekker n dagje weggaat zie je hoe de kids naar elkaar toe trekken en heerlijk heel de dag met elkaar in t water hangen en spelen! Super leuk hoor! Thomas dus weer lekker tussen papa en mama in gekropen?... hahaha idd zou niet goed zijn als ie nu ineens NOOIT meer bij jullie kwam gekropen he! Hopelijk blijft ie vannacht weer lekker in zn eigen bedje! Hoop voor je dat je n goede nachtrust krijgt meid! Hoe is het gegaan met Kayra en met haar oorontsteking? Heeft ze er s'nachts nog veel last van? Deli... Lekker ge-bbqt? Heerlijk gezwommen? En al vast spulletjes voor de tuin in huis?... dat is altijd handig natuurlijk! Juffie... zo zijn mannen nu eenmaal... alles wat om jongensdingen betreft hebben de mannen idd erge gaten in handen. De mijne heeft precies hetzelfde. Als ie n leuk quadje of crossmotortje ziet of zelfs mini bikejes dan zou hij t liefste gelijk 4 kopen! Kan niet 1 want we hebben 4 kinders dus moeten ze ieder 1 hebben! Gelukkig heb ik hem daarin tegen kunnen houden hoor. Maar sommige dingen vind ik zelf wel erg leuk en dan denk ik: ach.... t kan wel! Maar herkenning is zeker ook hier aanwezig!!! Elise... fijn dat je toch meeleest ondanks dat je t druk hebt met je kids! Doet Milou t allemaal goed? Is ze rustig of juist heel druk? Heb je niet toevallig n foto dat ik haar kan zien want Milou kennen we nog niet toch?!!! Meine... fijn dat je je vermaakt met je gezinnetje in de vakantie. Dus aandacht niet gevestigd op de cyclus?... dat is erg fijn dat je dat zo kan. Ik zou er toch nog veelste veel mee bezig zijn hoor... vakantie of niet, ik kan die knop niet omzetten! Knap van je!!! Dag... heey meis, hoe is t in Frankrijk? Hoe is het weer daar? Neem je de zon mee terug?! Hier is t vanaf zondag heerlijk weer maar dat houdt morgenavond alweer op zeggen ze! Dus wij komen echt zon tekort hier in Nederland!!! All... vandaag heerlijk aan zee gelegen met de kids. Foto's naderen morgen! We zijn 10 uur lang aan zee geweest en hebben t echt heerlijk gehad. De kids hebben we alleen voor eten en drinken gezien en verders waren ze in geen velden of wegen te zien! Ik heb zitten genieten. En Divano?... die heeft heerlijk n supergrote tent voor zijn eigen gehad (moest wel voor de zon hahaha) daarna heeft ie 2,5 uur in de caravan geslapen! Heerlijk hoor! Ga er nu weer even van tussen... ff relaxen hahaha kids liggen op bed nu is t tijd voor papa en mama
Heey goedemorgen kippies @ Deli, en de bqq aan gehad gisteren?? Wij hebben hem idd aangedaan en vooral Thomas heeft enorm genoten. Hij maakte voor iedereen stokbrood met salade en deelde met iedereen zijn vlees. Echt zo lief en toen Kayra er zat van was ging hij naar binnen om speelgoed te halen.... En gisteren dus een lekker dagje in en bij het water gehad? ?Geeft echt een vakantiegevoel he? Heerlijk hoor. Zo fijn om te lezen dat jullie eindelijk weer eens echt vakantie hebben!! Geniet er maar lekker van!! En ik kan me voorstellen dat je vaak nog aan je moeder denkt en helemaal rond deze tijd. Maar ze zeggen dat het ieder jaar makkelijker wordt en je dan lacht om de fijne herinneringen die je aan haar hebt. Het is nu allemaal nog zo vers in je geheugen, dat heeft tijd nodig en ik kan me zo goed voorstellen dat je haar mist. Dikke knuffel!!!!!! @ Juffie, ben je de bijverschijnselen van de pillen weer kwijt?? Vervelend hoor. Hoop dat het nu idd weggaat, watn het is vast geen pretje.... En je haan heeft Nathan dus verwent? Hihi, wel heel lief van je haan dat hij dan toch graag een wil kopen voor Nathan. Maar kan me wel voorstellen dat een beetje overleg wel lekker is. Maar blijf het wel een lieve, spontane actie vinden. Het is tenslotte vakantie. @ Yojo, hoe gaat het bij jou? Druk met vanalles? Ben je niet meer misselijk?? Hoe gaat het nu tussen jou en haan? Begrijpt hij het allemaal wat beter? @ Judibi, Kan me nog vaak zo moeilijk voorstellen dat ik zwanger ben, kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Maar als er vrijdag op de echo wat te zien is en alles goed is dan komt dat vast wel. Maar oooooohhh wat spannend vind ik dat toch weer. dat went nooit volgens mij. En jij een dezer dagen je ongi? Hoop voor je van niet. Toch ook wel spannend of ben je er niet zo mee bezig deze keer?? Heerlijk dat alles toppie gaat @ Dag heerlijk zeg, en mooi weer dus? Hier tot nu toe ook maar daar schijnt verandering in te komen na vandaag en wordt het weer een stuk frisser, jammer hoor. Geniet er lekker van en tot toks @ Elise, hallo. Twee kids is ook een stuk drukker, mar straks wordt het weer makkelijker en heb je vast wel eens tijd om weer lekker te komen tokken Hoe vind Luca zijn kleine zusje?? @ Meine, heb je een beetje kunnen slapen met je verbrande rug? Zwemmen is idd funest voor de zonnebrand-creme.En vandaag je NOD zie ik? Vind je het niet spannend deze keer?? @ Miranda, als ik jou verhalen zo lees is het meestal wel genieten dus met de kids. En wat heerlijk dat Divano zich zo makkelijk aanpaste gisteren. Dan kun je zelf ook lekker relaxen.... Het was ook prachtig weer!! En voor volgend jaar heb je idd nog even de tijd om allemaal te plannen!! Wat lief dat Chris Slagharen heeft overgenomen. Heb je een prachtig cadeau en aandenken aan je oma. Gaaf hoor!! Thomas was idd weer bij ons in bed gekropen. Lekker mannetje. Afgelopen nacht is het weer super gegaan met hem en bleef hij tot 6.45 uur in zijn eigen bed! Dus weer helemaal trots. Hier weer een vrij goede nacht gehad. Alleen Kayra in het begin weer heel onrustig. Tegen half 2 haar een flesje melk gegeven, want we dachten dat ze wel eens dorst kon hebben. Ze heeft gisteren ook mee gedaan met de bqq. Dit bleek dus het geval want haar fles was binnen een paar tellen leeg. Toen haar weer in bed gelegd en heeft ze geslapen tot 7.15 uur.... Dus dat is wel lekker. Thomas is weer de hele nacht in zijn eigen bed gebleven.. We gaan echt de goede kant op!!!!! Gaat steeds beter. Hier gelukkig gister iets minder misselijk, heb in ieder geval niet hoeven spugen!! Dta is al een hele verademing nu hopen dat dat ook zo blijft!!! Nu hopen dat we vandaag nog een dag mooi weer krijgen, dan is mijn hele dag weer goed. Het is nu nog een beetje bewolkt, maar het is nog vroeg he. Zal nu eerst onze kleine meid eens verschonen, want die ruikt nu niet naar viooltjes Meiden allemaal een heel fijne dag. Tok snel Dikke knuffel Liena
goedemorgen, fijn dat er herkenning is Deli: heerlijk zo'n dagje water. Fijn dat Thyrza zo makkelijk overal slaapt. Matthijs meestal ook nog. Is wel makkelijk hoor! miranda: ook al heerlijk genoten van het mooie weer dus! En Divano lekker slapen in de caravan. Fijn! Liena: jeeej weer een betere nacht! Wat lekker zeg bbqen. Was er echt het weer voor.. Hoop toch dat het zonnetje nog gaatkomen hoor. nog wel erg bewolkt nu.. Voel me trouwens alweer een stuk beter dus lag echt aan de medicijnen. Fijne dag allemaal! xxx
@ Juffie, als ik zo naar buienradar kijk dan ben ik bang dat we de zon vandaag nit gaan zien, maar regenbuien. Helaas pindakaas. De mooie dagen zijn dus sneller om dan ik had gehoopt. Fijn dat je je weer beter voelt!! Lijkt me echt een heel vervelend gevoel. Alles goed met je mannen? Hebben ze nog uitgeslapen?
Hey! Ben weer halve dagen aan t werken. Heb weer honger en steeds meer energier. Heel af en toe misselijk maar niet meer hoeven te spugen. Ben wel erg moe maar dat is een bijwerking van de medicijnen. Komt goed! Fijne dag allemaal!