liena: Nathan was iets voor 7 wakker. Matthijs half 8. Op zich prima.. wel allebei een keer wakker vannacht. maar dat is speen/ knuffel geven en dan weer slapen. Ga ik meteen even plassen heb ik dat ook weer gehad. slaap eigenlijk zelf ook nooit een nacht helemaal door. Moet eigenlijk altijd minimaal 1 keer plassen dus combineer het dan maar meteen yojo: fijn dat je weer aan het werk bent en neit meer hoeft te spugen. Zo moet maar eens flink gaan strijken. Liggen 2 manden vol en de machine draait ook alweer dus kasten zijn leeg heir
Goedemorgen! @Miranda, ja ben blij dat ik die knop om heb kunnen zetten want nam me hele leven in beslag! @Liena ja vandaag me nod maar eigenlijk voor het eerst dat ik er zo rustig onder ben. Maar je weet maar nooit, maar denk toch weer dat niet raak is. Elke maand is er wel weer wat, wat anders is. Nu weer geen buikpijn voor me ongi heb ik trouwens al een keer eerder gehad alleen toen werd ik ook eerder ongesteld 2 dagen eerder! Dus we wachten vandaag tot me ongi komt zo niet dan horen jullie het wel .
Ahhhh wat een lekker ding zeg! Wow mooi kind, lekker lachen. Wat fijn dat jullie zo lekker gezellig hebben gehad! Liefs
Heey kippies. @ Meine, nog steeds geen ongi bij jou?? We horen het natuurlijk graag van je. VVVEEERRRRR.. Vind het zelf toch wel een beetje spannend voor je. @ Miranda, wat een ontzettend heerlijk mannetje heb je toch!! Die pret-oogjes onder het tentdoek weg, daar smelt je voor!!! Wat een schatje!!!!!!! Lekker genoten dus gisteren?? @ Yojo, wat heerlijk dat de misselijkheid bijna voorbij is en je weer wat energie hebt. Ook wel lekker om weer aan het werk te zijn of niet?? Geniet ervan!! @ Juffie, zo goed als geen zon he vandaag?? Jammer hoor. Ja nu de dag voorbij is komt ie zich nog even laten zien, maar nu doen we de gordijnen dicht anders zien we niets. 't Is ook nooit goed Alles goed bij jullie? @ Hier een moe kippie, energie is op voor vandaag. Vanavond lekker vroeg naar bed en dan morgen weer vol energie wakker. Trusten lieve kippies. Tot morgen, ga nog heel even tv kijken en dan slapen....
O vergeet ik nog te schrijven waarom ik in eerste instantie kwam. Maar Kayra loopt. Ze deed af en toe wel eens een stapje of 3 maar ging dan meteen weer zitten. Nu liep ze zomaar van de kamer naar de keuken, keek papa aan en liep toen ook weer terug. En dat na een half jaar achterstand door de spreidbroek blijkt dus maar weer dat ze dat snel weer inhalen. Ben zo trots op onze kleine/grote meid Nu ga ik echt!! Trusten
liena: wow wat goed van Kayra.. Dat is vlot gegaan dan zeg. Maandag liep ze echt nog niet. Echt toppie. Slaap lekker meis. Hoop voor je op een rustige nacht! Meine: spannend spannend! Miran: super leuke foto's!
Hoi dames even snel berichtje vanuit bedje voordat ik slapen ga. Ik heb nog geen ongi krampen of bloed wie weet...... Maar durf niks te hopen hoor zou uiteraad te gek zijn! Vandaag te horen gekregen dat me vriend zn oma kanker heeft in dr borst . Ze horen het zeker na weekend, maar kwam bloed uit dr borsten dus was echt niet goed. Het is net oma voor mij ook dus ze kan wel wat goed nieuws gebruiken arme schat. Nou spreek jullie morgen weer! Slaap lekker!
Meine en Liena... dank jullie meiden voor de complimenten over ons Divano. Het is ook werkelijk zo'n heerlijk ventje.. als ik zou kunnen dan zou ik hem opvreten! Liena... kei goed van Kayra en dat met spreidbroekje gehad te hebben he! Nou moet ik zeggen dat meiden sneller zijn dan jongens. Ons Ebony was ook 13 maanden toen ze liep. Petje af voor die kleine meid! Yo... fijn hoor dat je niet meer hebt hoeven spugen... toch wel weer lekker om er even tussenuit te zijn he... al is t maar n paar uurtjes per dag. Goede uitvinding die pillen!!!! Meine... nog steeds geen duiveltjes???? Wow mijn veermodus staat nog steeds vol open!!! Ik heb bijna geen veren meer aan mijn lijf zitten van t veren! Jeetje ook al weer iemand met die vreselijke ziekte. Weten ze ook in welke fase die ziekte zit. Of krijgt die oma nou nog onderzoeken? Hoe oud/jong is die oma? Maakt niet uit welke leeftijd je hebt... t is altijd erg! Vooral op zo'n manier. Sterkte meid! En uhhh... ja zij heeft zeker GOED nieuws nodig! Wij ook hoor! Wanneer zou je willen testen? OOoow vind t spannend! Meiden... ik ga slapen, ik ben zoooo moe. Was vanmorgen al om half 7 op met ons Divano!
@ Meine, wat een vervelend nieuws van je oma! Bah... rotziekte... Weet er helaas alles van. Hoe is het nu met je ongie? Al door gezet? @ Miran, mooie foto's meis!! @ Liena, wow wat knap!! Goed gedaan zeg kleine Kayra!! Hoe is je nacht geweest? @ All, goedemorgen! Ik kom even zwaaien! Vanmiddag een bruiloft en daarvoor condoleren bij m'n neef en fam. bah!
deli: sterkte met condoleren. Hopenlijk kun je het daarna wat van je afzetten en genieten van de bruilof!
Goedemorgen dames, Bedankt allemaal voor de steun! Vanmorgen test gedaan was negatief.....? En nog geen ongi, heel apart. Maar voel ook nog niks dus als het vandaag komt komt het voor het eerst zonder buikpijn. nou vandaag weer lekker weer en genieten!