meine: jammer zeg negatieve testen zijn nooit leuk Misschien toch een wat langere cyclus?? We blijven duimen in iedergeval!
Hoi hoi... Deli... wat n rare dag voor jouw vandaag. Sterkte met condoleren en hopelijk toch ook wel n beetje feest bij de bruiloft. Sterkte meid! Meine... dat is gek maar kan helaas wel zo. We blijven op ons best veren meis! Rest... goedemorgen.
Hoorde gisteravond van mijn moeder dat een tante van me is overleden. Haar kinderen zijn net zo oud als mijn zus en ik. Hun vader is overleden toen ik drie maanden was. Vind t zo erg voor ze. Heb bijna geen contact met die kant van de familie maar toch.
Yo... gecondoleerd meis. Wat erg zeg om zo jong al je vader kwijt te moeten raken en nu ook al ben je dan "pas" 30 ook je moeder nog eens afgeven! Jakkes... ik moet er nog niet aan denken. Ga je er wel heen of stuur je n kaartje of doe je niets?
Ik wacht even af of ons pap en mam een brief krijgen. Ons pap heeft niet veel contact met zijn familie dus eerlijk gezegd weet ik niet eens of we wel mogen komen. Niet dat ze ruzie hebben ofzo maar ze spreken elkaar bijna nooit. Hij is als enigste naar een ander dorp verhuisd en toen is het contact verwaterd. Wil wel gaan als we mogen komen maar goed anders een kaartje. Vind het ook heel onwerkelijk...kan me er niets bij voorstellen dat ik mijn ouders niet meer zou hebben....
Wat vervelend dat dat dan verwaterd is. Ik ben ook als enige naar n dorp in andere provincie verhuisd maar heb gelukkig nog steeds heel veel contact met mn familie! Wil ik graag zo houden. Hoe is je vader hieronder? Toch ook wel zielig voor je vader vind ik dan!
Die zijn nu op vakantie met de kinderen van mijn zus. En zijn kant van de familie heeft dus ook hun 06 nummers niet. Een zusje van mijn moeder belde haar gister op. Zij woont in het zelfde dorp en mijn neefjes zijn vrienden van elkaar. Dus via via zijn ze het te horen gekregen. Nu heeft ons pap gister wel een zus gebeld maar die was nog op vakantie in Duitsland en wist dus ook nog van niks. Nu was mijn overleden tante toch al een aparte en had met bijna niemand meer contact. Maar toch.
Dan nog is het prettig als je toch even nog afscheid kunt nemen van je zus. Hoop dat je vader n brief krijgt en dat je op n waardige manier afscheid kunt nemen! Deli... meis... sterkte vandaag en probeer je erdoorheen te slaan meis!
Jamie... gefeliciteerd met je 5e verjaardag ventje! Hoop dat je n leuke dag hebt met dit mooie weer en hoop dat je veel kadootjes krijgt. Veel plezier. EN uhh.. papa en mama gefeliciteerd met jullie zoontje.
Goedenavond dames, Yo en Deli sterkte even mee gelezen! Hier nog geen ongi wel buikpijn komen en gaan! Ik heb wel zoiets als niet raak is laat ik voor vanacht weer ongi worden..... Anders slaap ik zo slecht, je denkt er toch aan als je overtijd ben. Maar die buikpijn van vandaag herken ik wel, maar nog geen bloed dus nog even afwachten.....
Heey goede avond kippies, Hoe is het hier? @ Juffie, dat is idd snel gegaan he? Maandag liep ze idd nog niet. Nu ineens steeds meer. Ze kruipt nog wel meer dan ze loopt, maar ze is wel steeds aan het oefenen. Soms helpt Thomas haar een handje en of da zo gunstig is. Hoe gaat het bij jou? Hoe gaat het nu met het fruit eten van Nathan? En zelf inmiddels weer opgeknapt? @ Deli, wat een lastige dag vandaag voor jullie zeg? Hoop dat het allemaal een beetje te doen was en je ondanks het verdriet van je neef toch een beetje hebt kunnen genieten van de bruiloft van je vriendin!! Dikke knuffel @ Yojo, ook al zo'n naar bericht. Sterkte ermee en hoop dat jullie de kans krijgen om je medeleven te tonen. Voor je vader ook wel een raar idee of niet, al heb je dan geen/of niet zoveel contact. Het is toch je zus! En idd erg sneu voor je nichtjes. Zo jong al beide ouders verliezen lijkt me echt verschrikkelijk. Ook voor jou een dikke knuffel!! @ Meine, wat erg voor je (vriends) oma en natuurlijk ook voor de familie. Heel veel sterkte ermee. Hoop dat de onderzoeken een beetje meevallen. Dikke knuffel En je ongi er nog steed niet? Jammer dat de test dan wel neg. is. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. @ Miranda, eet hem maar niet op, hij heeft al genoeg gekost. Maar kan het me helemaal voorstellen. Hij is ook om op te vreten. Wat een scheetje om te zien... Vandaag een lekker dagje gehad? Wanneer gaan jullie nu naar Slagharen? @ QB gefeliciteerd met je mannetje!! Alweer 5 jaar zeg, waar blijft de tijd!! Wordt vast alweer een hele knul!!! Hier weer een misselijk en moe kippie. Ga straks lekker tv kijken en weer op tijd naar bed. Afgelopen nacht ging het weer super met de kids. Thomas kwam om 5.15 uur en Kayra hoorde ik pas om 6.30 uur. Voor de kids er maar 1 keer uit geweest, moest er zelf vaker uit om te plassen. Morgen de eerste echo, vind het toch wel weer erg spannend. Volgens mij wordt dat nooit makkelijker, ook niet als je bij wijze van nr 10 zou krijgen. Kippies slaap lekker en tok snel!! Dikke knuffel Liena.
Hé verdorie Meine... erg jammer... maar hopelijk zet t niet door. We blijven veren. Geen bloed geeft moed! Deli... hoe was t gegaan vandaag meis? Erg confronterend? Hoop dat je steun hebt gehad meis! Sterkte
Liena... ikke n lekker dagje gehad vandaag????... nou had wel n rustig dagje speeltuin vandaag en daar heerlijk zitten kletsen. Mijn schoonmoeder runt die speeltuin (t is bijna n familiespeeltuin) en mijn schoonzusje zat er ook trouwens 2 schoonzusjes... dus Divano ging van hand naar hand. Daarna kwam opa de speeltuin in en ja toen was t hek van de dam want hij spreidde zijn armpjes voor opa zodat die hem oppakte en er weer mee rondliep. Heerlijk hoe die band is tussen opa en Divano!!! Slagharen... wij gaan de 15e tot en met de 19e naar Slagharen. De laatste vakantiedagen nog ff genieten met ons gezinneke! Eerste echo... spannend zeg! Zie dat je alweer op 9 weken zit morgen! Wat gaat dat snel zeg. Nachten slapen... goed zeg van die kids van je dat ze t door beginnen te krijgen. Is voor mama ook wel lekker he! Jammer dat je er dan weer uit moet voor t plassen maar goed dat mag de pret niet drukken dat je je nachtrust bijna weer terug hebt. Nog heel ff doorbijten meis en dan komt t wel goed denk ik!
Yojo, ik mag morgen om half 3 en ben nu al zenuwachtig. Stom is dat he? En hoe bevalt het jou om weer aan het werk te zijn??
Miranda, zit bij jullie dan de vakantie er al weer op, tjonge wat gaat dat toch snel hé? Maar heerlijk dat je er dan toch nog even uitgaat. En jullie kunnen dan ook vrij naar het park wat er bij hoort? En wat heerlijk dat Divano zo blij is met zijn opa en natuurlijk ook lekker dat je dan even je handen vrij hebt!!! Ja ik geniet echt van de nachten. We zijn dan nog wel vroeg wakker, maar ik vind het alleen al heerlijk dat ik niet steeds mijn bed uit hoef en wakker wordt van huilende kinderen. Het duurt even, maar uiteindelijk komt het vast allemaal goed. Thomas kwam net wel even uit bed, mama ik moet zo plassen. Ja dan moet je er maar heen he? En hij deed idd weer een grote plas. Komt allemaal goed.
Blijft spannens liena....ik vind t nu al spannend of we maandagavond t hartje wel horen.... Vind t fijn om weer te werken! Ben wel doodmoe maar goed...volgende week weer hele dagen....
Ik vond het bij de vorige zwangerschappen steeds spannend om weer naar de vk te gaan. Ik heb toen ook zelf een angel-sound gekocht. Dit gaf mij rust. Ik kon even luisteren als ik me zorgen maakte en helemaal doordat ik toen nogal eens bloedverlies had. Dan was ik niet meteen in paniek, want wist ik dat de kleine het nog goed deed. Ik belde dan natuurlijk wel de vk maar was niet zo in paniek dan Maar jij mag dus aanstaande maandag weer? En gaat haan dan met je mee? Nou ja zeg, zit ik net te verkondigen dat het zo goed gaat met het slapen van de kids, begint Kayra net toch te huilen. Nu zit ze op de bank beneden bij haan. Heb haar 3 keer proberen terug te leggen in haar bedje maar ze was helemaal overstuur en zit weer aan haar oortjes te trekken. Hoop niet dat dit het begin is van de volgende oorontsteking. De kuur is nog niet eens helemaal op. Nou ja wie weet is het straks allemaal over en heeft ze gewoon gedroomd, want dat kan natuurlijk ook nog Ga nu echt bankhangen, zit al bijna te slapen achter de pc