Deli dat is de tekst van een liedje van marco borsato....heb ik heel veel geluisterd toen mijm oom zelfmoord heeft gepleegd. Is eigenlijk een italiaans liedje....weet de titel even niet meer....
goeiemiddag! Liena: veel plezier bij je echo vanmiddag! deli: gefelicitaart met Wesley de tijd vliegt!! yo: fijn, dat je niet meer spuugt EN een buikje begint te krijgen rosa: leuk, dopen in Spanje! veel plezier daar alvast mink: gefeliciteerd met je op handen zijnde huwelijk!!!!!! hebben jullie al een datum gepland? leuke site, ik hoop dat je veel aanloop krijgt miran: dat klinkt voor ons hier in het noorden heeeel vroeg om de vakantie voorbij te hebben haha! meine: balen van je test, maar wie weet! het kan dus nog alvast gefeliciteerd met je dochter! ik vergeet vast mensen... sorry daar alvast voor...
Nou dames even kort berichtje van mij! Kon niet laten weer getest pfff weer negatief snap niet hoor! Had nu me ongi wel verwacht of positieve test???
Vervelend meine, maar t is net wat Yo ook al zei. Je ei kan later geweest zijn maar je cyclus kan ook langer zijn dan normaal. Probeer je niet gek te laten maken want je lichaam is daar erg goed in hoor. Maar goed... veermodus staat hier nog steeds volop te veren! Judibi... hoe staat t met jouw meis? Je hebt je banner weggehaald uit eigen voorzorg of ben je niet zo erg mee bezig? Ook voor jouw staat de veermodus op volle toeren te veren! All... Divano ligt heerlijk te slapen... de kids zijn buiten spelen en Chris is naar t werk! Dus ik zit lekker achter mijn lappie!
@ Yo, ik ken het liedje; dit was je leven, geluk en verdriet, je hebt het gekregen maar je wilde het niet etc. toch? Oh, Thyrza moet de fles dus ben weer weg!
@ dag, welkom thuis, hoe is het geweest?? @ all, zwaaaaaaai. Wij zijn uiteindelijk nog druk geweest met de boodschappen voor morgen dus iets leuks doen is er niet van gekomen, kregen toch ook nog visite vanmiddag. Maar Wesley is helemaal happy en heerlijk aan het spelen dus ook goed. We gaan zo heerlijk frietjes eten in de tuin. Ze zijn nu even wat stoelen, statafel en partytent halen, je weet het niet met het weer he en er komen best wat mensen morgen dus 't moet wel binnen en buiten. Ach ja, openslaande deuren open, loop je zo de tent in en dan is er ruimte zat.
Hoiii Hier ook druk bezig, past bij mij ook allemaal niet in ons huisje hahaha! Dus vier het in 2 dagen eerste mijn familie dan familie van me mannentje! Nu ballonnen op aan het blazen pomp gevonden want eerste 2 gingen nog wel maar daarna hahaha! Ook al taarten aan het maken ik niet hoor me mannetje goed he lief van hem!
Heey kippies, Hier even snel een ego-reactie van mij. Ik ben heel erg moe en misselijk, maar wil wel even met jullie delen dat alles tot zover goed lijkt. Het hartje klopte mooi en ben nu 8 weken en 5 dagen. De termijn-echo moet straks de uitgerekende datum nog precies stellen maar die ligt nu op 12 maart........ Ben erg opgelucht, zo wonderlijk om weer te zien. kan het nog steeds moeilijk geloven. Maar tot zover in ieder geval erg blij. Ga nu lekker op de bank zitten en bij komen van deze vermoeiende dag. (Al vanaf 5 uur wakker inmiddels) Dikke knuffel Liena. Kom morgen weer reageren.
Nou zit even te tellen en er komen morgen zeker 23 volw. en 17 kinderen. Als die allemaal tegelijk komen dan past het nite in de woonkamer m'n zwager komt zo helpen met het opzetten van de partytent dan kan die buiten staan, die is 6 bij 3, dan kan het zonnenscherm nog uit en we doen een zwembad over de trampline hangen zodat die droog is dan kunnen de kinderen zich wel vermaken hopelijk. Anders gaan ze maar op Wesley's kamer spelen Liena? Kom op meis!
liena: wat fijn dat de echo helemaal goed was. Gefeliciteerd meis. Ga het maar geloven hoor, over zo'n 30 weken komt er een kleintje bij!
Liena... gefeliciteerd meis en uhhh geloof t idd maar want t is zo! Ik veer voor je dat je n betere nacht krijgt vannacht. Deli... dat zijn wel erg veel mensen idd. Maar uhh wat bedoel je eigenlijk met zwembad over de trampoline hangen??? Meine... gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje. Kei goed hoor van je haan dat hij de taarten bakt!!! Ik moet zeggen dat Chris dat ook leuk vind om dat samen met de kids te doen. Ik heb er geen zin in... vind er niks aan! Yo... wanneer heb jij weer n echo? Heb verders niet veel te melden... gaat allemaal wel lekker. Divano is sinds vanmiddag 15.00 uur wakker en heeft verders niet meer geslapen. Dus hopelijk dadelijk na de laatste fles meteen in diepe slaap.