(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hoe is t eigenlijk met mup?

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goh Yo... zo snel alweer jah!
    Wanneer ben je eigenlijk uitgerekent??
    Hoe vind je het om zwanger te zijn meis? Hoe voelt dat nu?
    Wacht maar totdat je de kleine voelt schoppen. Ik voelde dat met Divano al met de 12 weken maar iedereen verklaarde me voor gek maar hoe vaker je zwanger bent geweest hoe eerder dat je je kleintje voelt!

Allemaal spannend dus voor je!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Da's n goeie Yo... dat weet ik ook niet. Ik zou trouwens willen dat Riddle ook eens iets liet horen van haar. Hopelijk is ze gewoon weer lekker zwanger en wacht ze de eerste kritische maanden af voordat ze weer hier komt.

Hoe zou t trouwens met LindaS zijn?

Dag... hoe was je vakantie Frankrijk meis?
    Hoe hebben de kids de reis doorstaan?

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miran toevallig dat ik net tegen joep zeg, ik voel allemaal plopjes in mijn buik en steeds op dezelfde plek. Dat kan de baby toch niet zijn? Volgens hem wel want dat had hij gelezen....

Ik ben 4 februari uitgerekend. Spannend allemaal! Nu ik niet meer zo ziek ben vind ik het steeds leuker worden. Ook de opvang is al geregeld voor straks vrijdag gaan we alles bestellen bij babydump...het wordt steeds echter dus....

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hoi hoi!

Ik ben lekker aan het bankhangen dus geen lange reactie.

Liena, gefeliciteerd met je mooie echo! Nu genieten.

Mink, mooie site. Hou ik in gedachten! Heb nog bergen (merk) kleding liggen die ik niet meer gebruik. En koop graag voor mijn kids wat 2e hands.

Meine, we houden de moed er in!

Yo, zou vroeg zijn om de beeb al te voelen maar het kan altijd :D

Deli, ook hier gefeliciteerd met wesley!

Frankrijk was leuk maar Stan had het niet naar zijn zin. Er is niet veel te beleven en het weer was niet al te best dus vandaar dat we ook eerder naar huis gekomen zijn dan de bedoeling was. Ondanks dat hebben wij echt heerlijk genoten en weer eens lekker bij gekletst met mijn zwager. Heenreis hebben we overdag gedaan en duurde met stops er bij 9 uur. Terug zijn we om 19.00 uur aangereden en zijn we in 1 x doorgereden. Kids hebben heerlijk geslapen en hebben geen kik gegeven. Om 01.45 uur waren we thuis. Nu na het flesje van Laura heerlijk in eigen bedje slapen :D

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... idd is dat erg vroeg voor n eerste of tweede. Kan wel hoor maar t kunnen ook je darmen zijn meis. Meestal is de eerste rond 20 weken en de 2e (was toen bij mij hoor) met de 15 weken.
    Ik zou wel de datum opschrijven om te bewaren stél dat t wel je beebje was weet je altijd nog wanneer je hem/haar voor t eerst gevoeld hebt.

Dag... jammer dat Stan t niet leuk vond maar goed... je bent er toch even n paar daagjes tussenuit geweest toch!
    Nu alles weer lekker in eigen bedje en hopelijk n goede nachtrust!

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Morgen dames!!

Liena gefeliciteerd meis!!!

Kom na me werk weer even tokken!

Knuff

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies,

@ Juffie, lastig he als je dan nog zo graag even wilt slapen maar de kids anders beslissen;). Ach nog een poosje en dan moeten we hun uit hun bed trommelen:D. Vannacht een goede nacht gehad?
    En moet nu idd wel gaan geloven dat ik weer zwanger ben, maar toch. En het is zo bijzonder om dat smurfje dan weer te zien. Thomas was ook mee en die was helemaal onder de indruk;). Als de misselijkheid straks weg is kan ik gaan genieten hoop ik:D.

@ Rosa, wat leuk om in Spanje op familie-bezoek te gaan, er zijn slechtere plekken om naar toe te gaan;). Werk ze vandaag en tok vanmiddag.

@ Deli, nog gefeliciteerd met je mannetje. En wat een heerlijke foto's zeg, wat een kanjer!!! En vandaag dus echt groot feest! Een hele fijne dag vandaag, geniet ervan en hoop voor je dat het weer een beetje meewerkt!

@ Yojo, wat fijn dat je bijna niet meer misselijk bent zeg. En je voelt de kleine nu dus al? Idd erg vroeg, vooral bij de eerste. Meestal is dat rond de 18/19 weken. Maar goed sommige zijn echt heel vroeg, maar het kunnen idd ook nog je darmen zijn. Spannend.
    En idd al een poosje niet gehoord van Mup. Het laatste wat we van haar hebben gehoord was het bericht van jou dat alles goed was met de echo..;). Hoop dat het goed gaat met haar!!

@ Mink, de gebroken nachten zijn idd slopend, maar het gaat gelukkig steeds beter, dus komt uiteindelijk vast goed. Hoop dat het voor jullie ook snel beter wordt!!! En wat een leuke site hebben jullie zeg, zal het onthouden....
    Hoe gaat het met de kids? Lukt het allemaal een beetje? En nog bezig met evt jullie huis verkopen??
    En een kippendag?????? Ik ben voor!!:D

@ Meine, wat lastig dat je lichaam je zo aan het twijfelen brengt. Mss idd een laat ei, of test je niet zo vroeg pos. Of door de drukte je cyclus een beetje op de hobbel? Het kan zoveel zijn, maar hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!! Ik veer voor je!!!!

@ Judibi, hoe gaat het met jou meis? Je ongi inmiddels al gekomen?? En verder lekker aan het genieten van de vakantie? Gaan jullie nog weg??

@ Miranda, heerlijk dat de kids dan zo lekker spelen en jij even tijd voor jezelf hebt!!
    En hoe heeft Divano het vannacht gedaan? Lekker doorgeslapen na de laatste voeding??
    En we missen hier tegenwoordig idd een aantal kippies hé? Ben Riddle, Mup, Linnie, en QB al een poosje kwijt;)

@ Dag, wat jammer dat Stan het niet zo naar zijn zin had. Het weer speelt dan ook wel een grote rol he? Kon hij er 's nachts wel een beetje slapen? En met Laura ging het wel allemaal goed? Nu dus weer lekker thuis, op je eigen stek. Ook wel weer lekker dan hé? Wanneer waren jullie anders naar huis gekomen dan?

Hier gaat het allemaal goed, wel weer erg verstoorde nacht helaas en vanmorgen was Thomas er alweer om 5.50 uur;). Vanmiddag maar proberen om nog even te slapen. Gistermiddag lukte het niet. En gisteravond vroeg op bed gegaan, belde mijn zusje om 22.45 uur. Het schoot haar ineens te binnen dat ik de echo had gehad en wilde toch nog even bellen. Op zich heel lief natuurlijk ,maar het was 23.30 uur geweest voor we weer neerlegden. Ach was toch nog heel misselijk dus dat maakte niet zoveel uit. Ik was gisteravond zelf te ziek om te bellen:). Nu gaat het weer beter. Vandaag lekker even shoppen en dan vanmiddag nog wat opruimen. Vanavond krijgen we visite.

Kippies allemaal een heel fijne dag vandaag
    Dikke knuffel Liena

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Kippendag????

Wie is er voor en iemand een idee wanneer???? Miss in Okt/Nov??

* Alina

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kippendag????

* Alina
    Yojo

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het voelt alsof er een balletje tegen de binnenkant van mijn buik stuiterd. En steeds op dezelfde plek. Ik twijfel maar haan is overtuigd. Zal t maandag eens aan de vk vragen.

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    sorry dat ik bijna niet reageer maar Zoey is erg ziek van dr tandjes en kiesjes

Yoyo ik voelde zoey met 15 weken al hoor dus het kan makkelijk

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Beterschap met Zoey! Las idd op Hyves al dat ze al fftjes ziekjes is...

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ja arm kind krijgt 4 kiezen en 4 hoektanden nou dat heeft haar goed geneckt

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sow das niet niks....

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kippendag????

* Alina
    Yojo
    * Miranda

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: Nathan voelde ik met 19 weken ongeveer. Matthijs met 14 weken al. Kan heel goed dat je het al voelt. Wel bijzonder zo vroeg al! Lekker van genieten:)

Melanina: arm kind. 8 tanden en kiezen in 1 x is wel erg heftig zeg.:(

liena: hoop dat je vanmiddag nog even kunt liggen. Hier ook onrustige nacht. Matthijs 2 x speen en Nathan om 4.45 wakker en op de een of andere manier wilde hij niet meer in zijn bedje slapen. Toen in ons bed gelegd:) Sliep hij door tot 8 uur dus dat was wel lekker;)

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Kippendag????

* Alina
    Yojo
    * Miranda
    * Alice

19. Meine

Meine Niet meer actief

Goedemiddag even snel ego berichtje!

Vanmorgen ongi geworden erg jammer maar nu is wel me onzekerheid weg!
    Voor het eerst 3 dagen overtijd wel cyclus van 28 dagen toch nog netjes!
    Vandaag en morgen vier ik de verjaardag van ons dochtertje dus spreek jullie na weekend weer!

Liefs!!!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Melanine... beterschap met de kleine meid.
    Das idd niet niks nee. vond 2 tegelijk al vervelend voor de kleine zelf!

Yo... nogmaals t KAN dus wel hoor dat je de kleine voelt. Misschien ligt je baarmoeder zo dat je alles heel snel voelt. Bij mijn eerste was dat idd rond de 19e week maar bij Ebony met de 13 weken en bij ons Divano idd al met de 12 weken dat zelfs de assistente van de gyn zei: dat kan niet dat is veelste snel. Maar t was idd wel gewoon de kleine die ik voelde!
    Leuk om te voelen he!
    Gewoon lekker van genieten!

Liena... mis hun idd ook al enige tijd maar ik weet dat QB t erg druk heeft met fotograferen.
    Nee, DIvano heeft vannacht niet doorgeslapen. Ik moet dinsdag toch naar CB en zal t gelijk eens vragen want ik weet t nu toch ook niet meer.
    Ik heb al geprobeerd om water te geven s'nachts maar daar huilt ie alleen nog maar harder van. Dus dat werkt niet bij Divano.
    Chris kwam gisteren met t idee om Divano gewoon om 23.00 uur de laatste fles te geven want daarop sliep hij de nachten goed door... zo gezegd zo gedaan... FOUT gedacht... ook nu gewoon wakker en alleen speen geven pikt ie niet want dan ben ik heel de nacht de speen terug aan t geven terwijl ik n flesje geef en ik kan vervolgens tot half 8/ half 9 blijven liggen. Nu was ie dus vanmorgen om half 8 al uit bed. Ben naar beneden gegaan en om 11 uur zagen we al dat ie moe was dus heb ik hem in bed gelegd maar niet willen slapen. Heb hem naar beneden gehaald en uiteindelijk om half 1 zat ie zo door zijn oogjes te wrijven dat ik hem oppakte, speentje in zijn mondje, zijn spuugdoekje/kroeltje erbij en op mijn arm naar bedje toe. Ik legde hem in bed... zette zijn winnie de poohpopje met muziek aan... legde zijn spuugdoekje over zijn oogjes en heb hem niet meer gehoord!
    Zijn spuugdoekje/kroel over zijn oogjes doe ik express want dat is voor hem de enigste manier om zijn eigen af te kunnen sluiten van alle indrukken wat er rondom hem heen gebeurd. Deed dit ook aan t water en dat werkt bij hem heel goed!

Idee... misschien n idee om in de herfstvakantie n keer bij elkaar te komen.
    N leuke binnenspeeltuin voor de kids is ook n idee. Dat stond al van de vorige keer.
    Ik kan 1/15 en 29 oktober
    November kan ik niet mee want is n erg drukke maand hier in huis.

Deel Deze Pagina