(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

WOW!

@ Elise, dat is nog snel gegaan zeg :D gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Lekker genieten!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, ja het gaat allemaal ook hard joh niet normaal!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ELISE, haan en Luca...

Gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje Milou!
    Erg leuke naam en idd toch nog snel gegaan want volgens mij zat je nog niet aan de 39 weken als ik me niet vergis!
    Hoop dat de bevalling snel en gemakkelijk gegaan is!
    Wat vind Luca van zijn zusje zo de eerste kennismaking?

Dag... bedankt dat je namens Juffie t smsje geplaatst hebt!
    Heb je toevallig al foto's van jullie droomhuisje?
    Hoe gaat de verkoop? Al kijkers of n bod gehad?

Deli... veelste snel gaat t. De baby's zouden eigenlijk t eerste jaar écht baby moeten zijn;). Maar zoals Divano gaat (eigenlijk gaat ie volgens t boekje) zo heb ik er nog niet 1 gehad!
    Wel jammer dat t zo snel gaat en MISSCHIEN is hij ook nog wel de laatste (wat ik me haast niet kan voorstellen hoor hahaha;):p)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Erg leuke naam idd!

Ze zijn zo baby af ja, gaat veel te snel! Ben benieuwd of er bij jullie nog een kuikentje komt dan en wanneer :D

Ik heb net even zorgtoeslag en kindgebonden budget aangevraagd bij de belastingdienst. Ik kende dat helemaal niet, hoorde er laatst iets van in het aug. mama's topic. We krijgen niet veel maar is toch lekker :D

5. wensje7

wensje7 Niet meer actief

@ Miranda, nee ik doe het niet meer hahaha beloofd ik wacht tot zondag wilde eerst tot maandag wachten maar dan heeft manlief weer dagdienst.
    Wil het wel graag samen doen, dus dan zijn we al weer 3 dagen verder nou dan heb ik lang genoeg gewacht ik bewaar de test tot die tijd!!!!;)

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Elise haan en kuiken gefeliciteerd met kuikentje milou en wat een mooie naam en wat is het snel gegaan .

Leuk weer een nieuw kuiken in het kippenhok.

Hmmmz ik vind het juist heerlijk dat het snel gaat hahaha ben niet zo baby mama ja leuk voor ff .
    Ik vind dit juist een leuke fase na 1 jaar.
    Ik hoop zeker ook nog een kuikentje te krijgen hoor .
    Mis het wel een beetje zwanger zijn enz dus wil het zeker nog 1 keer meemaken.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zit te kolven dus evem tijd om hier te komen.

even het berichtje van elise:
    ik ben vanochtend om tien voor elf bevallen van onze prachtige dochter milou. alles helemaal goed gegaan!

moet nu vergaderen.

xxx

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Judibi twee vriendinnetjes weten het en mijn twee vaste collegas verder nog niemand. heb de 27e echo ja....zo spannend!
    Miranda ik ben helemaal op kan wel janken van moeheid.... en dan moet ik nog 4.5 uur werken....en daarna bij paps en mams slapen.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Wow elise gefeliciteerd!!!

10. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Elise en haan en Luca gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Milou wat een mooie naam! Gelukig is alles goed gegaan.

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Yojo vervelend dat je zo moe bent lekker op tijd je bedje in!!!

12. judibi

judibi Bekend lid

ELISE, ELISEMAN EN LUCA: VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER EN ZUSJE!!!

juffie: raar hoor, meteen vergaderen na de geboorte;) thnx voor de melding Dag en Juffie!

Yo: van vertellen wordt het net iets reeëler, vond ik:) kan je in ieder geval ook in real life er even met iemand over kletsen!

Rosa: hoe was het gegaan bij je vriendin? heftig bezoekje? hopelijk kunnen ze het een plek geven...

13. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Judibi lief dat je het vraag'! Het was erg heftig om hun verhalen te horen en foto's te zien had er snachts slecht van geslapen. Jij morgen voor onderzoek spannend!! Heel veel succes!

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jubidi, succes morgen meid!

@ Elise, gefeliciteerd met jullie dochter Milou. Wat een mooie naam!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    zwaai!

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi allemaal, vinden jullie het goed dat ik even mee kom kletsen, vind die laatste week altijd zo lang duren, en dan ben ik hier op het goede adres denk ik. ;)

als eerste, elise, ik zag dat je bevallen bent van een meisje vanmorgen. ik ken je wel niet, maar wil je toch feliciteren met dit wonder!

ik zit zelf nu op 7 dpo (bijna 8 :) ) en heb nu eigenlijk al heel de avond een vreemd gevoel in mijn buik. het kriebelt heel erg in mijn buik, ik moet soms krabben van de jeuk,haha, en heb ik mijn linkerlies af en toe steekjes. kan me van mijn vorige zwangerschap niet goed herinneren wat ik voelde, alleen echt op de nod en daarna. vooral dat gekriebel vind ik wel raar aanvoelen. herkenbaar voor iemand?

zijn er nog testers voor een dezer dagen, altijd spannend natuurlijk! welterusten voor straks alvast!

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi wies welkom in ons hokkie!! Spannend weer ik herken je klachten niet echt. Wanneer is je nod?liefs rosa

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik denk 16 juni, zit nu op 7 dpo. het zou mss zelfs 14 juni kunnen zijn, maar mijn temp spotte mijn ei 2 juni, dus ik ga uit van de 16e.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond meiden...

Wies... welkom hier. Ik herken wel wat gekriebel maar toen was ik 12 weken zwanger. Nog voor mijn zwangerschapstest voelde ik niks behalve me heel beroerd en verdomd moe voelen. Koud/keelpijn/grieperig gevoel/moe, extreem moe. Dat waren mijn klachten.
    Ook jij zult net als Mout even geduld op moeten brengen meis!
    Sorry dat ik je niet kan helpen verders.

Jubidi... suc6 en sterkte morgen! Ik ben met mijn gedachten bij je meis... ik weet hoe onprettig dat onderzoek was dus zal aan je denken. Hoe laat moest je er zijn?

Rosa... zeer confronterend bezoekje geweest dus? Erg heftig maar wel n zeer goed verwerkingsproces voor je vriendin.
    Hoop dat ze t n beetje te boven komen. Hou je haar goed in de gaten want je weet immers nooit wat voor effect dit kan hebben op je vriendin.
    Sterkte meis.

Deli... ik wil sowieso t 1e levensjaar van ons Divano nog gewoon aan de pil zijn. Ik beslis pas als ie jarig is geweest. Ik wil eerst genieten van hem. Het gaat zo snel en STEL (overduidelijke STEL) dat ik nu meteen zwanger zou raken (lijkt me bijna onmogelijk hoor gezien mijn verleden) dan zou ik te weinig aandacht hebben voor dit kleine ventje en dat vind ik zielig. Ons Giuliano en Ebony schelen net 1,5 jaar met elkaar. Dat was best pittig omdat ik er ook nog eens alleen voor stond toendertijd.
    Nee... eventjes nog wachten maar denk wel dat er nog 1 bijkomt. Moet ook even de financien n beetje bijhouden hahahaha

Riddle... meis al heel lang niks meer van je gehoord. Hoe gaat t?
    Het heeft volgens mij n hele grote impact op je gehad. Is t verwerken n beetje gelukt?

Pooh... heb je foto's van je puppy's? Wat doen jullie daarmee? Houden jullie er ook 1 of niet?

All... ik ga lekker slapen... ben kei kapot en morgen nog 1 dagje werken en dan hebben we lang weekend. Zaterdag komen mijn ouders hier naar toe dus dan wordt t ook al heel laat en morgen begint de kermis hier ( 1 draaimolen, 1 eendjes vangen kraam, 1 1 touwtje trekken kraam, 1 schiettent, 1 grijpkraam, 1 botsauto's en ook nog n snoepkraam. Dat was onze kermis hahaha) die is zaterdag ook nog heel de dag en zaterdagnacht vertrekken ze alweer.
    Dus wordt n druk weekend hahaha

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    miranda, ja, idd, het lijkt een beetje op dat gekriebel, dat had ik bij mijn zoontje ook later in de zwangerschap.
    logisch dat je nog even wacht, het is belangrijk te genieten van je kindje, en het gaat al allemaal zo snel, vind je niet? en zou je de gok nemen, zul je zien dat mss gelijk zwanger raakt....

Deel Deze Pagina