(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, hopelijk slaapt Divano heerlijk door. Wel goed dat hij geen fles gehad heeft. Denk dat het met een paar dagen een stuk beter gaat. Het is even doorzetten maar dan kan jij ook heerlijk een hele nacht doortukken ;)

Ons meissie heeft al 2 dagen op het potje gepoept :D Ben echt zoooo trots op haar. Met plassen gaat het ook heel goed. Ze heeft meestal maar 1x een schone luier nodig op een dag. Straks nieuwe oorbellen halen als beloning :)

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal!

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hallo ;)

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoe is ie?

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Wel goed gelukkig. Heerlijk misselijk van een broodje net ;)

Jij bent alweer 15 weken begint al op te schieten of niet?

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja nu gaat t ineens allemaal hard...
    Nog wel ziek hoor. Merk nu na een week werken dat ik eigenlijk aan een zetpil per dag niet genoeg heb...de ochtend blijf ik lekker misselijk maar mijn eten blijft erin dus ik wil eigenlijk op dagen dat ik vrij ben op een zetpil blijven....
    Vooral 's avonds heb ik een hele dikke buik....echt niet normaal hoe opgezet die dan is. Wel heel leuk allemaal! Als ik niet zo ziek was zou ik de hele dag blij zijn met mijn zwangerschap nu meestal pas na een uur of twee s middags...maar goed ik blijf positief denken dat het uiteindelijk wel beter zal gaan! Heb wel weer last van mijn banden en af en toe vind ik dat wel eng. Maar volgens de vk hoef ik me geen zorgen te maken en is dat heel normaal. En eigenlijk weet ik dat ook wel haha. Maar toch wel moeilijk hoor om dat allemaal aan te nemen.
    Gister alles besteld bij de babydump en kan niet wachten tot het geleverd wordt!

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Kan me voorstellen dat je door je ziek zijn niet optimaal kan genieten. Hoop voor je dat het snel voorbij is. Bandenpijn is niet fijn :( Heb ik helaas ook best veel last van. Gewoon lekker rustig aan doen en flink rusten dan zakt de pijn misschien wel weer. Hier gaat het ook zo hard helemaal omdat ik er nu minder mee bezig ben omdat Vanisha mij wel bezig houd. Allemaal heel spannend. Had je spulletjes gezien echt super mooi!
    Willen jullie weten wat het gaat worden?

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja willen we zeker weten! Moet zeggen dat ik ook maar weinig neutrale kleertjes kan vinden die ik echt leuk vind...dus dat wordt shoppen na 23 september. Als we tenminste geluk hebben en het dan te zien krijgen...

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, spannende dag dan voor je. Dan heb ik controle dus dat ga ik niet vergeten. Zal dan voor je duimen. Vanisha liet het toen niet zien.

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, goed gedaan! En nu volhouden :) Hopelijk heb je dan snel weer je nachtrust terug.

@all, zwaai. Ik ga er 1 uit bed halen. Vanavond beide kids uit logeren :(. Vind het heel spannend maar ze gaan naar mijn ouders dus is vertrouwd. Het is hier kermis en er staat een grote tent met live muziek dus haan en ik gaan er vanavond op uit :D

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja we moeen al om 8.45 dus veel tijd om zenuwachtig te zijn heb ik niet haha. Jij dan weer controle? Niet eerder mup?

Vanmiddag wezen shoppen met mijn schoonmoeder en schoonzus. Heb een mooi jurkje van noppies gekregen. Zelf nog een wikkelvestje gekocht daar.
    Altijd leuk shoppen!

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, dat scheelt. Hopelijk slaap je wel goed die nacht dan...hihi.
    Ik heb 23 augustus 12 weken echo/nekplooimeting. Dus is alweer over minder dan 2 weekjes :D

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend mup!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even snel, ik heb mezelf naar de bank gedweild en zit heerlijk klaar voor een avondje bankhangen. Haan is op pad de kindjes liggen al weer even te slapen dus KOM MAAR OP! ;)

@ Zwangere dames, de tijd vliegt!

@ Dag, ohhhhh wat heerlijk zeg!! Lekker genieten samen!

@ Miran, goed zo meis, doorzetten he!! Misschien is hij gewoon er aan gewend wie weet moet hij er even doorheen!

@ All, zwaaaaaaaaaaai

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: geniet van je rust!

yojo en mup: wat leuk en spannend allemaal!

Dag: fijne avond en nacht met zijn 2tjes!

Vandaag lekker rustig dagje gehad alleen met Matthijs. hele huis gesopt en gedweild, alle bedden gedaan en alle was ligt weer in de kasten. Scheelt toch zeg een kindje minder. Nathan had het super gehad met papa bij de autorace kijken. Wel beetje veell indrukken voor zo'n klein mannetje want hij kon net neit slapen omdat er autoraces in zijn kamertje waren;) Ben maar even bij hem gaan liggen en nu is het al even stil..
    Oh en Nathan gaat opeens goed met plassen op het potje of de wc. Vandaag al een paar plasjes op de wc en het ptoje gedaan!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Ik ga t vannacht weer proberen. Net begon divano al zo hard te krijsen en toen moest ie naar bed dus ben benieuwd wat de nacht gaat brengen. Hij heeft dit keer maar 15 minuten liggen krijsen. Nu slaapt ie nog onrustig maar t is stil. Ik merk dat als ie krijst dat ik dan mijn eigen niet meer kan beheersen en dat ik "boos" wordt op hem. Dat werkt averechts natuurlijk en dan daarbij wat kan dat kind daarmee? en wat schiet ik er mee op?! Maar dan mopper ik wel dat t afgelopen moet zijn met zijn flauwekul en dat ie gewoon moet gaan slapen. Stom he! Maar t begint nu mijn tol te eisen en dan moet ik overmorgne nog op vakantie. Chris zei net: moet jij nog niet gaan slapen? Die zag dat ik nog online was. Ik zeg: eigenlijk wel he! Maar ff post bekijken en wat chatten met hem kan geen kwaad.

Ik kom morgenvroeg verslag uitbrengen.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, ik snap jou reactie op hem best wel hoor! Op een gegeven moment ben je het gewoon zo zat en door vermoeidheid kun je gewoon weinig/minder hebben! Kop op meis, gaat vast ook beter deze nacht en anders kan de vakantie wellicht wat doorbreken?!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ QB, gefeliciteerd met Britt!

@ Miran, hoe is het gegaan?

@ All, gaaaaap hier was het vroeg, kwart voor 6. Thyrza had last van krampjes en lag steeds te overstrekken en scheetjes te laten dus ben er maar uit gegaan met haar. Kijken of ik zo nog even terug kan of dat Wesley dan wakker wordt.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

hier ook veel te vroeg. nathan was om 6 uur wakker. Nog een half uurtje samen in zijn bed gelegen maar toen wou hij er echt uit.

QB: gefeliciteerd met Britt. 3 jaar alweer.

Miran: hoe is het gegaan vannacht??

wij gaan vandaag een dagje naar mijn zusje en zwager. Gezellig. Wel 2 uur rijden maar ja..

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, nou wij zijn even na 7 uur terug naar bed gegaan en Welsey kwam er rond 9 uur uit alleen ik sliep net dus ben nog moe, hahaha. Kan er beter gewoon uit blijven! Veel plezier bij je zus en fam! Hier regent het al de hele ochtend en wij hebben straks een kinderverjaardag, mijn nichtje is 2! Altijd leuk voor Wesley om even met andere kindjes te spelen weer!

Deel Deze Pagina