Goedemorgen meiden, @ Deli, ik weet niet precies waar iedereen vandaan komt. Dus durf niet te zeggen of het centraal ligt. Misschien een idee omdat nog eens te bekijken
goedemorgen, wij zitten nog lekker op texel dus even een snelle zwaai. Vanmiddag zeehondjes kijken in ecomare. De jongens slapen hier trouwens samen op 1 kamer en dat gaat eigenlijk heel goed. Nathan slaapt al 2 dagen uit tot 8.15 en 8.30. Matthijs gisteren gelijk met Nathan en vanmorgen 7.40. Lekker hoor! Wel 's nachts een keer eruit en dan zijn ze allbei een beetje wakker natuurlijk.. fijne dag. Morgen weer naar huis dus kom ik weer kletsen.
Heey goedemorgen kippies @ Mupkuh, wat fijn dat je je beter voelt en de vermoeidheid beter begint te worden. Hier gaat het heel langzaam ook wel wat beter, maar ben vooral na het avondeten nog erg misselijk en de nachten. Hop dat het straks helemaal weg is..... @ Deli, Ik vind beide wel heel leuk. Houten is voor ons een uur rijden en Arnhem 1 1/2 uur, dus dat scheelt wel. @ Juffie, vind je het dan geen probleem, zou zonde zijn als je toch niet mee zou kunnen. Hoe gaat het verder? Hoop dat je nachten weer wat beter gaan!! En hoe gaat het met het plassen van Nathan op het potje? Thomas wil er ineens niets meer van weten, snap er niets van... Het ging zo goed. @ Yojo, ook goedemorgen. Alles goed?? @ Dagdromer, bevalt het weer om aan het werk te zijn? Wat gaat zo'n vakantie dan snel he? Hoe gaat het met de kids? Hier gaat het, op de misselijkheid na goed. En mijn humeur is niet altijd zoals ik graag zou willen. Wat wel lekker is is dat ik nu al 2 middagen even een uurtje heb kunnen liggen want toen sliepen de beide kids ook en dat is toch wel heel lekker. Verder is Thomas af en toe een lekker dwarse peuterpuber en haalt hij het meest maffe kattekwaad uit. Hoe verzint hij het. Hij heeft nu ineens bedacht dat hij wel op het aanrecht kan klimmen. Gisteren had ik boven even de was aangezet, kom ik terug zit hij boven op het aanrecht. Dikke doerak. maar kan hem toch ook moeilijk steeds overal mee naar toe nemen. Met Kayra gaat het goed, alleen 's nachts nog vaak aan het spoken, maar overdag is ze superlief..... Thomas trouwens ook hoor Ik ga er weer vandoor. Ik heb voorlopig kippendag in mijn agenda gezet. Van de 9 die zich hebben opgegeven kunnen er al 7 en Rosa kan ws nog vrij vragen, dus dat zou erg leuk zijn. Alleen Mink kan dan dus niet...... Dikke knuffel Liena
Ahhhhh dat meen je niet, kan Mink niet dat is niet overgekomen bij mij, dat is wel heel jammer @ Liena, fijn dat het goed gaat! Voor ons is Houten ong. 40 min. rijden en Oosterhout 5 min. dus dat scheelt nogal maar ik rij graag naar Houten hoor hahaha. @ Mup, als iedereen nou eens opgeeft hoe lang het rijden is naar Oosterhout of Houten, kunnen we kijken wat verstandig is. Ik zit klaar, als haan zo benede is kunnen we richting het cb voor beide kids. Ben heel benieuwd! Wesley krijgt de oogtest en kan me niet voorstellen dat hij mee gaat werken hahaha, we zullen zien. Daarna zouden we even het dorp in gaan en een ijsje eten in de hoop vanmiddag te kunnen zwemmen nog maar het is *&^% weer dus dat word of in de tuin spelen als het nog opklaart en anders misschien naar chimpie champ. Maar Wesley krijgt vanavond z'n neefje en nichtje te logeren dus hij moet wel wat fit zijn en dan is chimpie champ niet handig...
Nou er is veel gekletst in de tussentijd zie ik De cijfers van Wesley: 103 cm & 18.6 Kg Thyrza's cijfers: 7750 gr en 67 cm
Heey kippies, Wat een rust hier vandaag. @ Deli, mooie cijfertjes zeg!!!!! Doen ze het beide goed in de curves?? Ik vind het ook jammer dat Mink niet meekan. Mss anders toch nog een andere datum proberen te regelen? Mink kan alleen op 29 oktober..... We kunnen haar natuurlijk nog proberen te mailen als ze hier voorlopig niet meer kan antwoorden en het haar nog even voorleggen, dat iedereen kan op 15 oktober. We kunnen het natuurlijk proberen..... Hier gaat het goed, vandaag lekker rustig aan gedaan. Had niet zoveel puf vandaag. Vanmiddag hebben we boodschappen gedaan. Morgen gaan we naar Drenthe, klusweekendje bij mijn ouders. Heb er nu al zin in. Hoop dat het net zulk mooi weer gaat worden als dat ze tot nu toe beloven en dan gaan wij lekker in de zon zitten en kunnen de mannen mooi aan het werk.
Ik zal ook eens kijken hoe lang het voor mij rijden is. Is heeeeel erg jammer dat Mink niet mee kan. Zoals je al zegt Liena toch nog ff proberen of ze echt niets kan regelen omdat die datum wel erg veel kippies kunnen! Verder ga ik snel weer. FF bankhangen. Ben moe!
Ik heb Mink even een prive-berichtje gestuurd. Hoop dat ze toch meekan Kippies, ik ga nu ook lekker bank-hangen en dan op tijd naar bed Dikke knuffel Liena
Goedemorgen kippies, Hoe gaat het heir met iedereen??? Hier een moe kippie, slechte nacht gehad. Deze keer maar 2 keer bij Kayra geweest, maar kon om 4 uur de slaap niet meer te pakken krijgen. Lag klaarwakker in bed te kijken en was zo ontzettend misselijk, echt balen hoor. Nu gaat het wel weer, misselijkheid begint wat te zakken gelukkig. Ga ik zo lekker de tassen inpakken en dan wat opruimen en dan naar Drenthe..... Heb er zo'n zin in. Heerlijk even weer een weekendje terug.
Yojo, dat zou ook nog kunnen, weet alleen dat Miranda dan niet kan, had ze het erg druk..... Goedemorgen trouwens. Ga nu maar eens even bij de kids zitten, heb de tv aan, maar wel lekker rustig begin van de dag
Morgen! Ik hoor wel wat het gaat worden dan wat kippendag betreft. Hier 3 logeetjes gehad vannacht, bij Wesley op de kamer dus het was laat voor ze sliepen, vroeg toen ze wakker werden en vannacht moest ik er een paar keer heen omdat zoonlief z'n knuffel kwijt was, z'n dekbed niet goed lag en m'n neefje viel uit bed. En dan werd ik nog wakker van andere dingen, pfff... Vanmorgen ging m'n lief uit bed met de 4 kids, kon ik nog even liggen. Hopelijk vandaag nog een mooie dag, kunnen ze naar buiten. Vanavond komen de papa en mama van m'n neefje en nichtje ze ophalen en zoden we gaan bbq-en. Ben benieuwd of het gaat lukken...
@ Yo, succes! @ Liena, jammer van je nacht zeg hopelijk kun je een beetje bijkomen. Geniet van je weekend!!
oosterhout is voor mij 32 minuten rijden en houten 45 volgens de routeplanner dus maakt voor mij niet zo heel veel uit.
Denk dat het dan Houten gaat worden ivm Liena?! Of zijn er nog anderen waarvoor het verschil groot is? Mij maakt het niks uit!
@ Kippendag, Noverber is voor mij ook goed. Geloof dat Arnhem een klein uurtje rijden is voor ons. Fijn weekend allemaal.
Goedenavond allemaal... Ff eerst hoe ver oosterhout bij mij vandaan ligt... dat is voor mij 1 uur en 28 minuten rijden. Dan houten even kijken... houten is voor mij 1 uur en 11 minuten dus opzich maakt dit voor mij niks niet veel uit. Ik rij vaak zat naar mijn moeder en dan rij ik er 1 uur en 25 minuten op dus dit is wel te doen.