(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dan...
    héhé.. wij zijn terug van midweekje ponypark/attractiepark Slagharen. We hebben fantastisch weer gehad en we hebben ECHT genoten als gezinnetje. We hebben nieuwe mensen ontmoet uit Alphen a/d Rijn. Leuke mensen en ook leuke kinderen. We hebben gezellige avonden gehad.
    Zelfs Divano was n voorbeeldig kindje... hij sliep tijdens de bingo- avonden en voorstellingen gewoon door. Overdag sliep ie wel tot 3x in de buggy. Als meneertje maar drukte om zich heen heeft dan is t goed.
    Ik heb van divano n handje van WAX laten maken.. zo mooi!!! Ik ga nu slapen maar morgen zet ik de foto's op de pc en dan zal ik er n paar spammen.
    Ooow en mijn kleine meisje is VERLIEFD!!!
    Verhaal komt morgen... we zijn kapot en gesloopt dus morgen hele verhalen!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad :D

Pff ben al 2 dagen babynamen aan het zoeken. Maar pfffff wat is dat moeilijk zeg... Iemand nog iedeeen? Ik hou wel van aparte namen.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: fijn dat jullie zo genoten hebben.

Mup: lastig he namen. Denk dat wij neit helemaal dezelfde smaak hebben wat betreft namen. Hou erg van Bijbelse namen/ namen met een bijbelse betekenis.

all: hier een rotnacht met Matthijs. Hij kon al een tijdje op zijn buik draaien maar nu doet hij het dus constant en kan dan dus niet terug en ook niet slapen. Vannacht elk uur wel bij hem geweest. Ben ik helemaal niet gewend van hem want hij huilt eigenlijk nooit;)

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... Mijn zusje d'r kinderen heten: Elora (meisje), Ryan ( jongen), Djanoa (jongen), Fenneke (meisje) en Nienke (meisje). Mijn kids heten: Gyani / Giuliano / Ebony en Divano. Ik hou ook van aparte namen.
    Zo vond ik Titiano ook heel erg mooi maar nadeel is dat kinderen elkaars namen al snel afkorten en dan kwam ik daar Tiet mee afgekort tegen en dat wou ik nou net niet.
    Die jongensnaam Djanoa (van mijn zusje) vond en vind ik nog n supermooie naam.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    namen zijn gewoon super persoonlijk. Wat de een heel mooi vind, vind een ander helemaal niets;)
    Vond het bij Matthijs ook heel erg moeilijk. Heel lang was het Aaron maar uiteindelijk vond mijn haan dat toch niet de naam.. De dag voor de bevalling is het uiteindelijk Matthijs geworden..
    Jongensnamen vind ik trouwens makkelijker dan meisjes: Levi, Ezra, Mattias vind ik ook erg mooi..

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Geef mij maar een korte Hollandse naam.... Maar idd superpersoonlijk!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie.. ben wel met je eens dat t persoonlijk is maar kan toch zijn dat je n naam opnoemt en dat n ander dan denkt.. heeey ja dat is ook n hartstikke leuke naam.
    Had ik tenminste wel bij Ebony/Djanoa en zelfs bij Divano.
    Ebony is vernoemt naar n vroegere vriendin van ons (18 jaar geleden) en Divano.. die naam zag ik op n geboortebord te staan bij mijn moeder om t hoekje alleen was t bij hun Devano. Ik heb er Divano van gemaakt.
    Namen kunnen nog zo persoonlijk zijn maar toch kun je ook dezelfde naam heel mooi vinden.

Zo hou ik dus niet van oerhollandse namen. Sorry Yo bedoel er verders niks mee. Ik vind ze wel mooi maar niet voor mijn eigen kinderen. Gelukkig heeft dus niet iedereen dezelfde mening.

8. Delta

Delta Niet meer actief

ik ga 28 aug (volgende week zondag testen).. als ik van 33 dagen uit zou gaan, had ik afgelopen woensdag mn ei.. ik heb hem denk ik wel eerder gehad..!
    ik heb een raar gevoel onderrug en mn benen doen pijn, heb ik normaal ook nooit gehad..
    gewoon spannend ! :)

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou inderdaad gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak...

evaa: spannend altijd de weken na je ei. Heb zelf nooit wat gevoeld van zwanger zijn voor mijn Nod maar kan heel goed hoor.

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    evaa... worden spannende dagen dan voor je, maar hou in je achterhoofd dat je lichaam je gigantisch voor de gek kan houden. Ik hoop voor je dat je zwanger mag zijn.
    Ik had ook niet gek veel klachten volgens mij voor NOD alleen dat ik me heel erg grieperig voelde... keelpijn/ijs en ijskoud hebben... gewoon echt grieperig. 2 weken later bleek uit n test dat ik zwanger was. Maar ook dit is bij iedereen anders.
    Duimen dus maar meis!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, ik heb weer meer moeite met meisjes namen.

@ Miranda, mooie namen en erg apart idd. Ik heb Elora en Djanoa opgeschreven. Vind alleen Djanoa meer voor een meisje. Maar dat is denk ik ook persoonlijk.

Wijn zijn denk ik een beetje de fout ingegaan met de naam Vanisha. Vind het echt nog steeds een super mooie naam. En de fout ingegaan is niet op de juiste manier gezegd. Maar zoek daar maar eens een naam bij ;)

12. Delta

Delta Niet meer actief

@ juffie: ja voorderest voel ik me wel gewoon goed.. :) we zullen zien ! ik heb ook wat gevoelige tepels, dit had ik alleen eind april toen ik net gestopt was met de pil.. daarna niet meer gehad..!

@ miranda: ja dat heb ik vaker gehoord, dat van dat grieperig zijn... het is gewoon afwachten.. aftellen doe ik wel hoor.. haha

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... dat is idd persoonlijk want ik vind t dus ook n echte jongensnaam maar misschien komt dit omdat ik t nog nooit gehoord had tot mijn neefje op de wereld kwam.

Ja je kan best je eigen "klem gezet" hebben door de naam Vanisha te kiezen maar goed daar denk je niet bij na toch? Ik had dat ook... wat moet er nu bij Gyani?!! Geluk had ik dat ik n italiaanse collega had en die gaf me namen. Maar Didier past er niet bij want dat is n franse naam. Nou zoek bij ons zooitje nog maar eens n meisjes naam of jongensnaam wat passend is erbij. En om eerlijk te zijn heb ik er niet over nagedacht. Ik stuitte op de naam Devano en vond dat erg mooi, heb er zelf Divano van gemaakt. Ik heb naderhand pas zitten denken of t erbij paste in ons gezinnetje. Iedereen zegt dat Divano ook n italiaanse naam is maar dat weet ik niet. Zal eens googlen.
    Ik zal eens met je meedenken over n naam die bij Vanisha past. Moet t alleen n meisjes naam zijn of ook n jongensnaam?

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    evaa... herken t wel hoor, tuurlijk zeggen ze allemaal (goedbedoeld) dat je er niet veel mee bezig moet zijn maar zet die knop maar eens uit. Wij vrouwen willen nu eenmaal niet morgen maar vandaag nog zwanger zijn. Zo zitten wij gewoon in elkaar.
    Ik ga heel hard voor je veren (zo noemen wij duimen hier).
    Wel in je achterhoofd houden he dat je lichaam je voor de gek KAN houden. Dus laat je je niet gek maken meis.

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, dan hebben we het een beetje hetzelfde probleem ;) Divano vind ik ook echt een mooie naam. Voor een jongens naam hoeft het er niet perse bij te passen. Gewoon een stoere naam. Meisjes naam moet apart zijn. Zo is Vanisha's naam Hindoestaans maar verder heb ik niet zo veel met die namen. Pfff dit word een moeilijke ;) Maar lief dat je wil meezoeken :D

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Evaa welkom! Het kan iedere cyclus weer anders zijn je lichaam....daar valt echt niks van te zeggen. Moeilijk weer hoor elke cylcus....

Mup idd....daar past geen Daan of Willem bij.... Dylano? Totaal niet mijn ding maar Joep noemde em op haha... Natasja? Ehm......moeilijk Mup....veel succes! Wij zijn er gelukkig al uit....

17. Delta

Delta Niet meer actief

@ miranda: klopt ! haha ik ga dr ook niet te veel van verwachten hoor ! ik bedoel elk steekje in je lies of schaambot, en elk pijntje die je voelt.. haha ik maak me niet gek :D en ik kan me niet voorstellen dat ik volgende week een mooie roze test zou hebben... afwachten dus :D

@ yojo: ja is ook moeilijk ! mjah we komen dr wel :D

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zeker weten Evaa!!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Evaa, welkom hier :D

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup.... heb nog 2 leuke meisjesnamen voor je... althans vind ik dan; Eshana of Ishana!

Deel Deze Pagina