(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Die laatste klinkt teveel als Vanischa vind ik maar goed bedacht!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja Yo vind je dat t teveel op elkaar lijkt? (niet sarcastisch bedoeld hoor)
    Ik doe dan altijd t volgende om te kijken of t bij elkaar past...
    Vanischa- Ishana
    Vanischa- Eshana
    zo kijk ik altijd of t samen kan.

Persoonlijk vind ik Ishana t mooiste maar ook dit is weer ieders eigen mening.
    En de namen zijn van hindoestaanse afkomst.

Heb net gegoogled en Divano is van Franse afkomst en betekent "de goddelijke". Heel veel mensen zeggen dat Divano n Italiaanse naam is dus past gelukkig heel goed hier in t gezin.
    Ebony is n amerikaanse naam.
    Dus MOCHT er ooit nog eens n meisje bij komen dan zoek ik de naam uit Amerika. En t liefste de eerste letter met n E!
    Nu heb ik 2x D's... 2x G's en 1x E!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik vind dat te veel op elkaar lijken net of je een toevoegin aan Vanisha zet.

Ben benieuwd of het weer echt zo slecht gaat worden als ze zeggen.....ziet er nu nog heerlijk uit!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo meid... heb net even je foto gezien op je babysite. Wat n buikje al!!! Netjes hoor.

Meiden... wij gaan lekker uitwaaien in t bos! Tot vanavond

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Veel plezier!!
    ja t begint ineens te groeien...

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    yo wij wachten met smart op een buikfoto hier natuurlijk

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Net in mijn album gezet!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mooi buikje al yojo!

Hier is het nog steeds droog. Vanmiddag/ avond straatbbq gehad. Erg gezellig. haan zit er nog maar bij Nathan hebben we geen babyfoon en zt dan toch niet zo lekker. Blijf ik heen en weer lopen:) Nu lekker even rustig op de bank met kopje thee..

fijne avond allemaal!

xxx

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijne avond!

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ yoyo, mooi buikje zeg. Ik heb vorige week mijn eerste foto gemaakt. Denk volgende week ofzo nog maar eentje ;)

@ Miranda, mooie namen vooral Ishana. Denk alleen niet dat haantje het iets vind die is zo kieskeurig. Ik had gister al helemaal mijn zinnen gezet op Djanoah maar daar kon hij zich ook niet helemaal in vinden :(

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja gaat goed die buik....

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo meiden...

Mup... jammer dat haantje niets kan vinden in die namen. Ik vind Djanoah inderdaad zo wel meer meisjesnaam. Komt denk ik door die h achteraan. ;)
    Ik hoor links en rechts verschillende aparte namen dus hou mijn oren goed open en dan brief ik ze wel door aan je oke!

Yo... ja je buikje groeit nu zeker goed maar mag ook wel he... je zit al bijna op de helft meis!
    Ik vind t n schitterend buikje!

Rest... hoe is het met jullie? Nog vakantie aan t vieren???

All... vandaag begonnen met werken. Was wel weer wennen die wekker om 7 uur maar goed eenmaal eruit en dan voelde t ook weer lekker. Had er toch stiekem wel weer zin in.
    Vanmorgen is Chris met Divano bij de osteopaat geweest. Zij heeft iets met zijn longetjes gedaan omdat ie nog steeds hoest als n zeehondje... heel hees klinkt en bromt op zijn borstkastje.
    Daarna heeft zij zijn nekje gemasseerd. Ze vertelde mij naderhand dat ze veel gedaan heeft bij hem en dat ie dat ook wel goed toeliet. Nu ligt ie heerlijk te slapen al n klein halfuurtje.
    Gisteravond ging t ook fantastisch moet ik zeggen...
    Om 18.00 uur zijn Chris en ik met Divano gaan fietsen (zomaar n klein rondje niet ver!)
    Om 19.00 uur waren we terug en zijn we lekker onder de douche gekropen.
    Om 19.30 uur n flesje gegeven en onder t drinken viel ie in slaap.
    Lekker boven in zijn bedje gelegd maar om 20.30 uur werd ie alweer wakker. Chris zijn speentje gegeven maar die ging al snel weer uit. Ikke weer naar boven en toen keek ie mij met die grote kijkers aan. Heb hem toen opgepakt en mee naar beneden genomen. Eenmaal beneden sliep ie alweer op mijn borst. Nu kon ik hem terug boven in bed leggen en erop wachten dat ie gelijk weer begon te huilen of gewoon lekker lui op de bank gaan hangen en kleintje laten liggen. Ik koos voor t laatste. Dacht bij mezelf: hij moet toch om 22.00 uur laatste fles hebben dus laat maar liggen. Om 22.00 uur niet wakker te krijgen... om 22.30 uur was ie nog niet wakker maar heb toen toch n flesje warm gemaakt en hem al slapend gegeven. Hij sliep dus gewoon door. Daarna heerlijk boven in zijn bedje gelegd. Chris en ik kwamen EINDELIJK weer aan elkaar toe. Dus wij ook lekker naar bed gegaan. Vannacht om 01.30 uur hoorde ik Divano en om 05.30 uur kwam ie weer. Om 07.00 uur liep mijn wekker af. Ik baalde wel dat ik er 2x uit moest maar beter dan laten huilen. Nu zijn wij vanavond weer n klein uurtje wezen fietsen met hem, daarna weer heerlijk gedoucht, lekker uitkuren op speelkleed en n flesje gegeven. Hij viel tijdens de fles in slaap en na de fles heerlijk in zijn bedje gelegd. Als ie nu blijft slapen haal ik hem er ook niet meer uit of ik geef hem nu ook geen flesje meer pas als ie wakker wordt. Ben benieuwd wanneer dat dat is!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: ga me er toch even mee bemoeien..:) Maar kan Divano al zelf zitten dan dat je al gaat fietsen met hem?? Hoorde laatst zo;n naar verhaal van een kindje dat was overleden omdat het te vroeg mee ging op de fiets:( Klink echt als een verschrikkelijke bemoeial maar kan het niet laten sorry!;)

all: vanmiddag naar het CB geweest en Matthijs weegt nu 7975 gram en is 69,5 cm.. Gaat goed dus:)

Nu lekker bank hangen. Of misschien wel lekker op tijd naar bed. ook fijn:D

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja is ook leuk dat t gaat groeien! Alleen mijn borsten vind ik minder....heb nu al een cupmaat meer...

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey meiden,
    Ben ZP ff aan het verwaarlozen geloof ik. Gewoon druk met van alles en nog wat. Heb ook niets teruggelezen dus kom jullie gewoon een fijne avond wensen.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Geeft niets. Jij ook een fijne avond!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... uit zijn eigen niet maar als je hem neerzet blijft ie netjes recht zitten. En dat behoorlijk lange tijd.
    Geeft niks hoor dat je je eigen mee "bemoeit".
    Jij wil mij ergens voor waarschuwen en dat noem ik geen bemoeien.
    We hebben t er met de osteopaat over gehad... althans we hebben gezegd dat we gisteren zijn wezen fietsen en dat Divano meer wil dan dat ie kan. Zij heeft er niks over gezegd gehad. Het voelt niet verkeerd aan of ik heb er ook geen naar gevoel hierbij en daarbij. We fietsen n klein stukje over de dijk en gaan dan weer kris kras door t dorpje terug. Dus op zich is t geen grote afstand en moet dat wel kunnen.
    Maar goed... ook dit is n mening waar andere weer anders over denken.

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... dan is Matthijs groter dan Divano alleen nog 200 gram lichter dus ze liggen zowat op lengte.
    Ik dacht nog wel dat Divano te hard ging maar volgens mij blijft hij nu even stil liggen... qua lengte dan.

Dag... is niet erg dat je ons verwaarloosd hahaha je kunt ook niet alles bij willen houden he ;)

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij mogen kinderen op t kdv pas ik een kinderstoel zeten als ze zelf kunnen gaan zitten dus juffie ik snap je wel.
    Maar als t maar een kwartiertje/half uurtje is moet t kunnen denk ik.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Als ik jullie cijfertjes zie dan is Thyrza wel flink groot met haar 4 maandjes en 7750 gr en 67 cm...

@ Fietsen; pfff ik weet het niet meer Wesley zat al wel en was zo'n 9 maanden toen wij gingen fietsen voor het eerst.

En verder........ BLEH! ;) Mijn eerste werkdag gehad en ben moe, heb hoofdpijn dus ga lekker naar bed, tok snel!

Deel Deze Pagina