(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies

Hoe gaat het hier?

@ Juffie, wat een mooie cijfertjes al zeg. Dan is Matthijs dus nu al net zo groot als dat Kayra nu is. Al kan ik me dat niet voorstellen. Nichtje van haar is 9 weken jonger en is nu al 76,5 cm en als ze naast Kayra staat lijkt Kayra groter en toch is ze 6,5 cm kleiner. Dat zou je toch moeten kunnen zien. Maar goed als ik dit zo lees begin ik me ineens toch wel een beetje zorgen te maken:).

@ Miranda, ik kan me ook voorstellen dat je weer moet wennen aan het werken, maar goed, dat ritme heb je vaak ook snel weer hihi.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel een beetje snel vind om te gaan fietsen. Ook hier een kennis dat te vroeg ging fietsen, en ook langer dan 10 minuten en dat kindje is dus ook overleden. Nekje was gebroken. Maar goed iedereen moet het zelf weten, maar je wordt een stuk voorzichtiger als je dit in je achterhoofd hebt. Daar moet je niet aan denken!!!!
    En divano nog wakker geweest gisteravond? Vermoeiend kan het he om er 's nachts steeds uit te moeten...... Hoop dat jullie mannetje snel zijn ritme nog wat meer aanpast aan jullie;).

@ Deli, jullie de vakantie er dus ook alweer opzitten:(. Wat gaat dat dan snel he? Hebben jullie ondanks het weer een beetje kunnen genieten? Hoe gaat het met jullie meissie en Wesley? Gaat het goed met ze?
    En hebben jullie de klussenlijst in de prullenbak kunnen gooien;)?

@ Yojo, mooi buikje al hoor. Nog even en je zit alweer op de helft. Vind je het zelf een beetje snel gaan??
    Hoe gaat het nu met de misselijkheid en de vermoeidheid?

@ Dagdromer, fijn dat we even van je horen;). Doe lekker rustig aan!! Natuurlijk missen we je wel hier;), maar soms kun je er gewoon niets aan doen!!!! Dikke knuffel en tok snel...

@ Mupkuh, namen kiezen is ook best lastig, gelukkig heb je nog even de tijd en komt het vast goed. Wij weten het voor een meisje ook nog niet. Maar vorige keer kwam het ook goed, dus daar vertrouwen we nu ook op;). Voel je je verder goed?

Hier gaat het goed, alleen heel moe en gisteren ook niet te genieten:). Hoop dat het vandaag beter gaat. Vanmorgen al om 5.45 uur beneden, dus de start was al niet super. Soms zou ik willen dat Kayra nog iet kon praten, heb vanmorgen wel al 150 keer mama gehoord:p. Dat gaat dan aan een stuk door, maar wel schattig. Ze is sneller dan Thomas met praten. Ze zegt al veel verschillende woordjes, dat is zo schattig, maar niet 's ochtends om half 6;).
    Vanmiddag de laatste keer Video-hometraining. Ben benieuwd. Probeer nog steeds bezig te zijn met positief opvoeden, maar vind het soms zo lastig hihi. Thomas is op het moment echt zo'n lekkere peuterpuber:p. Hebben meer meiden hier last van????

Nou ik stop er maar weer eens mee, kom nog wel even spieken vandaag, maar zo eerst even zoeken naar wat energie om wat schoon te maken:D.......
    Dikke knuffel Liena

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey liena! Ik vind. Nu ineens heel hard gaan....maar kan niet wachten tot we weer een echo hebben. Heb zondag een dag zonder pil gedaan en ging goed. Ga t morgen weer proberen....
    Hoe is t met jou?

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

liena: Klopt gewoon iets niet met het meten volgens mij bij jullie CB.. En anders even extra laten meten ofzo?
    Nathan is trouwens ook een echte peuterpuber hoor. Gillen als hij boos is, driftig zijn en alles doen wat niet mag;) (Hij zit nu ook op de trap te gillen;))

all: goedemorgen! Bah hier weer regen:(

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey yojo,

Wat fijn dat het zonder pil ook een dag goed is gegaan, dat geeft een burger weer moed;). Ik vond het toen met Thomas de eerste 20 weken lang duren en daarna ging het zo snel, maar dat kwam voor mijn gevoel ook doordat de tijd die je hebt gehad langer is dan de tijd die je nog moet:D.
    Hier gaat het op zich ook goed, alleen de avonden nog steeds niet zo. En af en toe dagen dat ik echt niet te genieten ben:). Gisteren had ik ook zo'n dag en dan lijkt alles ook wel tegen te zitten. Maar goed het hoort er bij denk ik. Verder mag ik niet klagen.. Wij hebben vrijdag de termijn-echo en dat vind ik toch weer heel spannend. Hoop maar dat alles goed gaat... We zullen het zien. Maar wel nieuwsgierig in ieder geval. Heb je een voorgevoel of het een jongen of een meisje wordt?

@ Juffie, dat hoort dan vast bij de leeftijd. Thomas zit ook weer vaker op de trap, erg vermoeiend. Hij wil dan van alles niets. En gewoon heel ondeugend doen, terwijl hij voor mijn gevoel zo goed weet dat het niet mag. Steeds op het aanrecht klimmen, lijmpotjes leegknijpen, in de wc het kraantje aan zetten. Niet willen aankleden, eten, tv uit, naar bed etc. Ach gelukkig is het over het grootste deel van de dag wel lief en dat scheelt haha. Wie weet wat vandaag brengt. Tot nu toe gaat het iets beter dan gisteren.
    Ik heb idd ook mijn twijfels over het meten bij ons hoor. Gisteren had ik eigenlijk even willen laten meten, maar helaas kwam haan te laat thuis om te gaan. Het kan hier tussendoor alleen op maandagmiddag tussen 13.30 en 14.00 uur...... Hoop volgende week even te kunnen gaan.....

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Juffie, hier idd ook regen, en het wordt van de week al niet veel beter als ik de berichten mag geloven. Afgelopen weekend viel het ook al zo tegen, niks geen hitte....:(. Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee:)

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, denk dat mannen eigenlijk altijd wel wat moeilijker zijn met namen ;) Maar het komst vast goed :D

Vanmiddag nekplooimeting ben er best wel zenuwachtig voor.

@ Liena, opzich voel ik me een stuk beter maar met vlagen gaat niet soms niet heel goed. Hoe voel jij je?

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kan zijn dat t fietsen idd erg vroeg is (nouja... 1 maandje vergeleken met de andere kids) maar Divano zit keurig recht en daarbij zit ie vast. Ik heb hem in de 3puntsgordel zitten. Hij kan geen kant op. Zijn nekje is goed beveiligd;). Dus ik denk dat t wel meevalt... maar goed je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met kleine kindjes.;)

Divano is idd gisteravond NIET meer wakker wakker geweest. Hij kwam om 22.00 uur voor fles maar ik haalde hem al slaperig uit bed... legde hem bij mij neer... fles gemaakt en gegeven en hij sliep gewoon vredig door. Daarna terug in bed gelegd en toen kwam ie vannacht om 02.45 uur weer. Ook weer gewoon slapend eten gegeven en daarna pas om 08.45 uur de fles weer gekregen. Om half 10 lag ie weer terug in bed en nu is ie net pas weer wakker geworden... tenminste hoor hem brabbelen :D

Leuk joh dat ze mama roept;);)... ik leer Divano eerst papa zeggen:D.
    Alleen erg jammer jah dat t niet n paar uur later pas kan beginnen.

Meiden... ga ff brood halen door dit achterlijke vies weer. Ik vind hier echt niks aan. Maar heb geen brood meer dus moet er doorheen.

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Inderdaad, ik ben vanochtend bij het CB geweest en Laura is 6300 gram en 64 cm.

Dat was het dus alweer met terug lezen. Er huilt er een. Beetje zielig van de prikjes denk ik. Oei nee, het is tijd voor een flesje zie ik nu!! :) Dus ben snel weer weg!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik probeer vandaag om om de 5 uur n flesje te geven misschien drinkt ie dan zijn flesjes helemaal leeg. Vannacht om 02.45 uur daarna om 8.45 uur en nu is het 13.45 uur. Hij begint nu te simmen dus ga flesje klaarmaken.
    Net 2 broodkorstjes gegeven en wat appelsap dus nu de fles en dan om 17.00 uur warm eten. Daarna om 18.45 uur weer n fles en dan om 22.30 uur weer de laatste. Eens kijken hoe meneertje dit pikt!

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Alles is helemaal goed gegaan vandaag. De nekplooi was rond de 0,8 en 0,9 pas bij 3,5 cm moet je je zorgen maken. Helemaal goed dus :D

Ben echt zo in de 7e hemel. Je kon alles zo super goed zien. De aorta, hartkamertjes, blaasje, hersens en noem maar op. Ze kon ook nog iets anders heeel goed zien ;) Maar dat willen wij niet weten. We hebben wel gevraagd of ze even terug wilde scrollen :p We hebben niet om een bevestiging gevraagd of we het goed zagen. Hahah echt super iig :D

Ook ben ik 12 weken en 5 dagen zwanger. Dus bijna een hele week vooruit gezet. Komt ook beter overeen met mijn eigen berekeningen :)

Ik heb wat foto's op mijn hyves geplaatst :D

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hele mooie echo Mup! En bijna een week vooruit! Super. Vandaar ook die super echo!

12. Delta

Delta Niet meer actief

ik heb een vraag; ik heb als het goed is vorige week mijn eisprong gehad, toen had ik ook eiwit achtig slijm...
    nu heb ik geel slijm? ik verlies ook meer afscheiding, meer natte plekken in mn onderbroek dus.. wat zou dit kunnen betekenen?
    alvast bedankt !

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmmmz ik zit even te denken of ik dat ook had....nee volgens mij niet. Ik zou eigenlijk zo niet weten wat dat zou kunnen betekenen. Hoe voel je je verder?

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, ja vet hé :D Ben echt zo happy :) Hebben maar tegen niemand verder gezegd dat we het denken te weten. Want anders als die vragen pffff ;) En ben heel slecht in liegen :p

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    hahahaha ja als je t niet wilt vertellen moet je t idd niet zeggen. Ik kan niet wachten tot ik het weet...ben zelfs aan t twijfelen over een echo voor de geslachtsbepaling....

16. Delta

Delta Niet meer actief

uhm moe, steekjes in lies af en toe, ook onderbuik soms, pijnlijke benen savonds. soms gevoelige tepels...

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    evaa, ik heb ook een tijd gelige afscheiding gehad maar toen had ik een bacteriele infectie. Kan ook wat anders zijn maar als het ook nog onfris gaat ruiken even naar de ha!!

Mup, gave echo!! Gefeliciteerd!! En een week vooruit gezet, is dat ff mooi meegenomen!

Yo, mooi buikje zag ik. Groeit al aardig.

@de rest, ik weet het al niet meer. Kom snel weer uitgebreid kletsen maar nu ga ik in bad liggen. Haan doet de kids even zodat ik kan relaxen. Barst van de hoofdpijn

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Dag! Ja het begint ergens op te lijken.... Hoe is t met jou?

Evaa beetje spannend dus daar bij jou! Wanneer is je NOD?

19. Delta

Delta Niet meer actief

@ dagdromer: nee het ruikt niet !...

@ yojo: uhm ik ga zondag 28 aug testen !! :)

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Is dan ook je NOD? Spannend hoor!

Deel Deze Pagina