(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

nou ik zit dan op dag 31, mijn langste cyclus is 33 dagen, vorige (laatste cyclus) 30 dagen... :)

2. Delta

Delta Niet meer actief

hmm ik ging net nog even kijken, toen zag ik weer wat gelig slijm met een heeeel klein beetje rood bloed.. echt minimaal, tis dat ik er met mn vingers bij mn baarmoeder mond ging, anders had ik t niet gezien...

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow spannend!! Ik veer voor je! (zo noemen wij kippen dat hier...)

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je moet niet te diep graven.....;) anders maak je jezelf gek...
    Proberen af te wachten tot zondag....

5. Delta

Delta Niet meer actief

ik weet het ! haha, zal t indd niet meer doen...
    wachten is moeilijk haha.. maar ja :D ik laat t weten als ik wat weet ! thnxx in ieder geval voor je antwoorden :)

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Daar zijn we voor he!

Ik heb een babysound besteld en zou vandaag binnenkomen....nog niets gezien...baal ik van want ben zooooo nieuwsgierig! En donderdag vertrek ik vier dagen naar Duitsland....wil t graag hebben!
    Zit te twijfelen of ik een geslachtsbepaling laat doen....ene kant wil ik t heeeeel graag maar andere kant over vier weken hebben we 20 wkn echo en zo'n geslachtsbepaling kost ook nog een paar tientjes.... gewoon afwachten denk ik....

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Yoyo hopelijk heb je niet zon eigenwijs kindje als de mijne was
    Ik had ook een angelsound en heb wel geteld 3 keer maar iets gehoord
    Schrik dus niet als je niets hoort kan zijn dat je kleintje zich niet laat horen . Gelukkig voel jij je kleintje al dus dat maakt alles een stuk minder onzeker

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow ja weet ik dat je niet gegarandeerd je beeb hoort maar ben zo nieuwsgierig....

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, zou het juist heel graag willen zeggen. Maar je weet niet wie er mee lezen uit de bekende kring ;) Maar hoezo ben je aan het twijfelen dat je het misschien niet wil weten. Wij waren er ook zeker van dat we het niet wilde weten. Maar als ze dan zeggen dat ze het nu al heeft gezien en het vrijwel zeker is. Dan vraag je wel of ze even willen terug spoelen ;)

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee ben aan t twijfelen voor een extra echo....

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Hier een supernacht. Allebei de jongens helemaal doorgeslapen en wel tot 8 uur! Lekker zo de laatste vakantiedag met zijn 4tjes. Morgen moet haan weer werken.

yojo: 20 wk schiet al op voor je.Maar een extra echo is altijd leuk natuurlijk.

mup:fijn een mooie echo en ook nog een week vooruit! wat knap dat ze het geslacht al konden zien trouwens. Dacht altidj dat kindjes tot een week of 13 allemaal eensoort piemeltje hadden:p

evaa: spannend!

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, ik zou wachten tot de 20 weken echo :D Zo bespaar je weer wat geld wat je daarna weer aan roze of blauwe kleertjes kan uitgeven :D

13. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    #1753 Mout, 24 aug 2011
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
    Hoi hoi,

Hoe is het hier in het kippenhok?

Liefs

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ My faith, hier gaat het goed :) Haha nu snap ik hem :p

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Allereerst weer n nieuwe gespot... welkom my faith!;)

evaa... ik weet niet of ik je ook al welkom heb geheten maar bij deze nog even snel WELKOM!
    Spannend voor je. Ook ik ga heel hard veren meis!:)

Mup... las ik dat nou goed???? denk je al t geslacht te weten???:$ Spannend hoor. Gelukkig was de nekplooimeting goed maar vraagje... waarom heb je die laten doen? sorry als ik dat niet mee gekregen heb meis!
    En lekker al verder dan je dacht... altijd heerlijk!:p

Yo... de 20 weken echo kunnen ze ook t geslacht zien idd. Ik zou niet n pretecho van te voren laten maken want die zijn na de 24 weken pas t mooiste!;)

Juffie... heerlijk zeg, doorslapen! Hopelijk houden ze dit nu vol zodat als jij weer met werken moet beginnen dat je iig n goede nachtrust hebt meis!:)
    Dát kan ik hier nog niet zeggen hahahaha

Iedereen... hallo waar zijn jullie????

All... hier gaat t eigenlijk wel lekker. Al hadden we vannacht n pffffffff nachtje. Divano kwam om 02.00 uur voor de fles en daarna van 03.15 uur tot 04.00 uur wakker gezeten met hem. Hij lag half te slapen maar droomde heel erg waardoor hij dus lekker onrustig sliep. Mama heeft heerlijk beneden (maar niet heus) op de bank gezeten 3 kwartier lang. Kon om 04.00 uur weer slapen tot 07.00 uur!
    Was ff bagger maar goed hopelijk vannacht weer betere nacht.

Ow en mijn lieve lieve lieve man is sinds maandag gestopt met roken... of ik daar zo blij mee ben weet ik niet. Normaal vraagt ie s'avonds "ga je mee naar bed?". Nu vroeg ie niks maar zei: ik ga naar bed, welterusten! Pff had mijn moeder nog aan de telefoon. Kan ik dus niet tegen he!
    Eenmaal in bed keerde hij zijn rug naar mij toe... wat ie ook NOOIT doet want normaal slaat hij ALTIJD zijn arm om mij heen.:x
    Ik werd alleen maar chagrijniger en ben dus ook in staat om n pak shag te gaan halen. Hoe kan ik hem nu steunen als hij zo doet???!!! Ik kan hier niet mee overweg en stoppen HOEFT ie niet van mij. Hij had n deal gemaakt met mijn oudste zoontje en ik had er duidelijk bij gezegd MITS T NIET TEN KOSTE VAN MIJN RELATIE gaat!!!:x
    Maar dit wordt er niet beter op! Wat zouden jullie doen?

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, ja begin het nu ook een beetje raar te vinden. Ga er maar geen waarde meer aan hechten. Maar het schijnt zo dat het omhoog of omlaag staat en dat je het dan al kan zien. Ach we wachten gewoon af ;)

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Sorry 3 berichtje achterelkaar :(

@ Miranda, dit heb ik gedaan omdat ik 2 gehandicapte ooms heb. Allebei niet erfelijk. Maar dan ga je er toch iets meer over nadenken, denk ik ;)

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ooh oke... ik vat hem! Ja dan zou ik ook t zekere voor t onzekere nemen jah!
    Doe je nu ook de waterpunctie of die niet?

19. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    @Miranda, jeetje lekker nachtje achter de rug dus!
    Tsja, ik weet een beetje wat je bedoeld dat je man gestopt is met roken.
    Mijn mannetje is nu ook alweer een tijdje gestopt met roken, daar worden ze niet vrolijk van maar komt helemaal goed hoor!
    Als het goed is gaat het met de dag beter.......

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    My faith... hoe heb jij hem gesteunt??? Ik kan hem nu dus niet steunen als hij zijn eigen zo afkeert van mij!
    Overdag gaat t wel maar s'avonds is er geen land mee te bezeilen. EN snoepen!!!!!... jeetje mijn voorraadskast is absoluut niet veilig meer hahahaa

Deel Deze Pagina