Wies... ik had t er vanmiddag met Deli nog over... die kleintjes zouden t 1e jaar écht baby moeten zijn en blijven. Die van mij is nu al 7 kilo ruim en heeft kledingmaatje 74 aan. Hij is pas 5 maandjes oud. Ik vind hem n beertje in plaats van baby. Nee idd dat risico wil ik nog niet lopen nee. Lekker wachten nog even. Meiden... ik ga slapen, trusten!
Goedemorgen dames, Vanmorgen me tempratuur nog hoog gelukkig! Gisteren overdag nog wel klein beetje krampjes. Vanacht best goed geslapen, nu geen krampen meer. Hopelijk is dat positief altijd maar krampen als je zwanger bent is ook niet echt goed denk ik. Ik heb wel vlagen met misselijk maar misschien heeft dat met klein beetje zenuwe te maken. Gisteren ook met me vriendin zitten pingen dat heeft me wel iets rustiger gemaakt. Tsja stel dat ik ongi word en ik denk de hele tijd dat ik zwanger ben dan is die teleurstelling zo groot! En toch hoop ik er stiekem nog klein beetje op pfffff wat erg dit!!!!!
Goedemorgen Rosa en de andere meiden! Ik ga even lekker zwemmen met mijn meissie kom straks nog wel even kijken
Even snel... @ Wies; WELKOM! Gezellig al die nieuwe dames hier! Spannend dus! Ik had toen ik zwanger was van Wesley ook steekjes in m'n lies en een branderig gevoel in m'n buik, spannennnnnddd!!! @ Mout, nog even volhouden meis @ All, net terug van het cb met Thyrza die eerste prikjes zijn altijd zo sneu... De cijfertjes: 5565 gr en 62 cm! In verhouding met haar gewicht is ze nogal lang. Verder was alles goed! De arts zat wel te vissen naar mijn gestel ivm het overlijden van m'n moeder in de zwangerschap. Maar goed, even gepraat en alles was verder goed dus mocht weer gaan Ik was in de veronderstelling dat we de afspraak later hadden dus ik keek vanmorgen om kwart voor 9 in het boekje en !bleek dat we kwart over de afspraak al hadden, dus dat was haasten... Ga daarom nu eerst even koffie drinken en wat eten! Lees en reageer ik straks verder
Ahh Deli, de prikjes....wij "mogen" dinsdag. Geen zin in! Mout, blijft moeilijk. Ik had ook geen geduld maar het is wel beter om nog te wachten. En teleurstelling komt er toch als het niet gelukt zou zijn. Ook al zou je geen kwaaltjes hebben is het toch een teleurstelling als het niet lukt. Als je er voor gaat ben je er gewoon veel mee bezig. Maar houd gewoon moed. Wies, Welkom! Ik had niet veel kwaaltjes. De laatste zwangerschap zelfs helemaal niks en er ligt nu toch echt een lief meisje te slapen in haar bedje. Je lichaam en geest doen soms rare dingen dus helaas afwachten hoe moeilijk dat ook is. Miran, ik plaats geen foto van ons nieuwe huis zolang we er zelf nog niet wonen snap je? Er wonen nu nog andere mensen in en dat lijkt me niet zo netjes. Voor ons huidige huis nog helemaal geen reacties gehad maar dat hadden we ook nog niet verwacht. Er staan er heel veel te koop hier en we hebben de tijd.
O ja, ik ga zometeen Stan ophalen bij mijn schoonvader. Dan met zijn allen lunchen bij mijn moeder en dan gaan de kids daar naar bed zodat ik weer een poging kan wagen om te gaan paardrijden!!! Als ik het nog maar kan na al die tijd. Heb er ontzettend veel zin in!
Elise, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Judibi, succes vandaag!! Wies, welkom hier. Mout, meer dan afwachten kun je niet helaas. fijn dat je je ei hier kwijt kunt. Rosa, heftig bezoek bij je vriendin. dikke knuffel! Deli, alles goed bij CB gelukkig. Yojo, bijna weekend meid, hou vol! @all, zwaai! Hier mama en Ryan verkouden en hoesten. Mijn borstkast doet echt vreselijk pijn bij het hoesten, lijkt of het in de brand staat.... ff in de gaten houden. Hopelijk is het bij Ryan snel over en heeft hij er niet zo'n last van. Met Chelsey en de pusp gaat het goed, een dezer dagen zullen de oogjes open gaan, ben benieuwd. Ze groeien echt als kool! We gaan dit weekend advertentie plaatsen, we houden zelf geen pups. Al zijn ze nu wel erg schattig haha Vandaag een dagje vrij, weekend weer werken pfff
goeiemorgen! rosa: het zal nog lang heftig blijven denk ik...en als je zelf kids hebt, dan weet je wat ze missen nu dat maakt het denk ik voor jezelf ook moeilijker. sterkte met hen! miran: wat lief, een beertje ik vond de tijd echt supersnel gaan vanaf het moment dat zoonlief naar school ging... wies: welkom! dag: heel veel plezier vanmiddag!! deli: mijn knul was en is ook lang en dun. één ka had zelfs gezegd, dat ze nav de cijfertjes een mager jochie zou zien, maar nee, hij is gewoon atletisch gebouwd onderzoek gehad, viel me vies tegen dat had ik niet verwacht. nou ja, nog even door de napijntjes heen en dan is dat ook weer snel vergeten. belangrijkste was, dat mijn bm er heel mooi en schoon uitziet, dat de eileiders open zijn en er daar dus niets is wat een doorgaande zw.schap tegen houdt!
@ Jubidi, fijn dat alles nu goed schoon is. @ Deli, hopelijk heeft THirza niet teveel last van de prikjes
Judibi... ik zei t je wel he dat dat onderzoek best gevoelig is. Fijn iig dat alles goed eruit ziet. Maakt je toch n stuk geruster! Sterkte met de napijntjes. Deli... zielig he die prikjes. Hopelijk heeft Thyrza er minder last van dan Divano de 1e keer had. Dag... ik snap t helemaal hoor, maar dacht dat t leeg stond. Sorry! Veel plezier met paardrijden vanmiddag! Is de eerste keer he na de bevalling?!! All... Vandaag even lekker poetsen maar voel me zo dizzy. Heb t gevoel dat ik er zo bij neer kan vallen en ik heb toch vanmorgen en nu net boterhammen gegeten. Snap t niet! Eergisteren voelde ik me ook al zo beroerd s'avonds... echt misselijk! En gisteravond lag ik te bibberen van de kou. Ik kroop helemaal tegen Chris aan in bed zo koud had ik t en ik wou er zelfs nog n 2e dekbed overheen gooien. Zou ik misschien grieperig worden ofzo. Ben ook heel de dag door moe vandaar dat ik nu maar ga poetsen dan heb ik er niet zo'n erg in! Ga maar verder met poetsen, mn boterhammetjes zijn op en om half 3 komt Chris thuis en dan schei ik er mee uit. Dan mag Chris t overnemen hahaha
Heej allemaal! Oh.. heb jullie echt verwaarloosd de laatste paar dagen.. druk druk druk.. studie, sollicitaties, fotograferen en er komt nog veel meer bij!! Het fotografieballetje is aan de rol en hij rolt lekker door!! Morgenmiddag fotografeer ik een modeshow/modellenwedstrijd hier in Delfzijl, heel misschien morgenavond een optreden van Nick en Simon, ook in Delfzijl, maar denk het haast niet, want waar het gehouden wordt reageert niet echt op onze mail van dinsdag.. naja, geeft niets! Volgende week mag ik iets heel groots fotograferen (weet niet of ik dat al mag zeggen wat dat is, maar jullie horen het zo snel mogelijk!!), en de week daarna sta ik de hele dag foto's te maken op een open dag van een basisschool hier in Delfzijl! Leukleukleuk!! Hoe gaat het verder hier? Met jou Yoo, beseft Joep inmiddels ook dat jullie een kleintje op komst hebben? En ik zag dat er nieuwe dames bijgekomen waren, gezellig! Welkom jullie! Straks als Britt wakker is gaan we met z'n 3tjes even naar de kermis, tis weer Pinksteren ( PINKSTERFEESTEN DELFZIJL) he, dus weer smoortjedruk hier! Hou der van! Xx
@ Judi, jeetje wat jammer dat het onderzoek zo tegenviel! Gelukkig was het allemaal wel goed! Lekker bijkomen nu! Wesley was juist altijd groter en zwaarder dan gemiddeld en dan zou je een dikkertje verwachten maar hij is gewoon lekker stevig gebouwd. En als Thyrza op d'r mama lijkt (of papa) zal ze ook snel steviger worden Ik heb er nooit aan gedacht om haar fles op te hogen omdat ze tevreden is maar ze mag nu dus wel wat meer.... Tsja... @ Dag, lekker paardrijden las ik? Geniet meis!! Hoe gaat het met Laura? @ Miranda, mss word je idd wel een beetje ziekjes? Ik voel ook dat er wat in m'n keel speelt hahaha, hoop niet dat het doorzet! Bleh! Vannacht werd Thyrza wakker tegen 4 uur, speen erin en verder slapen maar dan verliest ze de speen telkens dus toch maar even bij mij gelegd. Al met al; een korte nacht Madam slaapt heerllijk verder maar ik niet! Vanmorgen om 7 uur manlief eruit gestuurd en ik heb nog even een uurtje getukt! Nu denk ik dat ze mss best wel eens honger kon hebben, aangezien ik de flessen mocht ophogen?! Maar goed, ze krijst nooit? Je zou toch denken dat een kind dat ECHT honger heeft gaat gillen?! Morgen gaat m'n man met Wesley naar de dierentuin samen met z'n vader en z'n broer met de kids. Mijn schoonmoeder en schoonzus komen dan hier en dan gaan we lekker chillen lekkere dingen halen en lekker Indisch koken dan kunnen we als de rest terug is samen eten... Oh, Wesley gilt net en nu gilt Thyrza, denk wakker geworden van Wes; handig!
judibi, fijn dat aales er goed uit zag. ja, is een pittig onderzoek. de boel is nu wel gelijk goed doorgespoeld, wie weet..... veer veer veer Deli, ryan wordt in september 2 jaar. hij is nu 80cm en weegt bijna 9 kilo..... ben benieuwd wat ze daarvan gaan zeggen als we weer naar cb moeten. hij zit nooit stil, nooit een middagdutje gedaan. we wachten af wat ze gaan zeggen... Wat leuk dat de mannen op stap gaan en de dames lekker relaxen, bijkletsen en dan gezamelijk heerlijk eten, veel plezier!! Dag, veel plezier met paardrijden! Miran, hoop voor je dat je niet ziek wordt maar het schijnt wel een beetje te heersen.... QB, klinkt allemaal erg leuk meid!
Wies Welkom bij ons clubje! Gezellig al die nieuwe mensen erbij! Hier een moe kippetje dat het echt niet bijgeslapen krijgt....gister naar mijn ouders gegaan na het werk. Helemaal zenuwachtig want paps ziet het als iemand zwanger is...maar gelukkig zegt hij dat dan niet....wil het nog even twee weken voor onszelf houden.... Van de week was ik steeds bang dat ik het weer kwijt zou raken maar sinds gister ben ik ervan overtuigd dat ik deze zwangerschap wel ga voldragen! Neem ik die vermoeidheid, ontzettend pijnlijke opgezette borsten, misselijkheid en slecht humeur voor lief voor! Hoe gaat ie verder allemaal met jullie? Liefs!
Hooooiiiiii Yo, fijn dat je gevoel goed is. En vind Joep het inmiddels ook helemaal leuk? Niet meer teleurgesteld over Sri Lanka? Deli, heb heerlijk gereden. Laura doet het nog niet zo heel goed. Maar heb het idee dat mijn bv nu heel hard terug loopt. Soms gaat het dagen super en soms is ze echt niet tevreden. Heb net een beetje extra uit de vriezer gehaald en met de fles gegeven en nu ligt ze tevreden te slapen. Dinsdag naar het CB en dan maar eens overleggen om af te bouwen. Krijg ook geen ritme met de bv en dat is toch wel handig om te hebben als ik weer aan het werk moet. Miran, hoeft geen sorry te zeggen haha. De mensen die er nu in wonen moeten nog op een andere plek gaan bouwen. Ze zijn ook nog niet begonnen omdat ze nog met de vergunningen bezig zijn. Als hun het huis klaar hebben of als wij het huis verkocht hebben gaan we verhuizen. Tot die tijd zitten we nog waar we zitten. Ergens vind ik dat jammer omdat ik natuurlijk zo snel mogelijk naar het andere huis wil maar qua hypotheeklasten is het verstandiger om te wachten tot ons huis verkocht is. En dat kan in deze tijd nog wel ff duren........ QB, druk druk druk kippetje! Gaaf dat je zo veel opdrachten hebt. Veel plezier op de pinksterfeesten! Haan is Chinees halen. Mjammie! Zometeen lekker eten!
Dag Ja Joep is ook helemaal om. Had het er al over om dan maar een last minute te boeken naar Mallorca ofzo. Dus Sri Lanka is naar de toekomst verschoven.
Hoi dames! Vandaag lekker afleiding gehad gewerkt nu zit ik lekker op de bank! Uitgeput, dochter en papa zijn aan het vissen zo schattig die twee!! Nou hopelijk heb ik ook goed nieuws zondag! pffff nog even volhouden.