(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    @Yojo wauw wat cool zeg!
    En wat fijn voor je dat je beebje kan horen!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    cool he! heb t op facebook en hyves gezet....hier lukt niet...

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, ik weet nog steeds niet hoe ik moet zoeken op facebook. Kan jij mij vinden?? Zo ja, vriendjes worden?? Zou graag je filmpje willen zien.

Nieuwe kletsers, welkom!!

Moest vanavond eigenlijk nog een boel adminstratie bijwerken maar ik heb er echt geen fut voor. Nu even criminal minds kijken en dan flesje maken en op tijd naar bed!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ 1e topic, ik ben er vanaf pagina 6 bij. Wel een beetje trots op natuurlijk. Maar ik ben wel eens een paar maandjes niet geweest :( Wel heel grappig omdat terug te lezen.

@ Yoyo, mooi filmpje :D

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippiezz!!!

Ik ben der nog heur! Ben echt heel weinig online de laatste tijd.. zit met allemaal foto-opdrachtjes, en mijn eigen Project 365 op mijn blog neemt toch iets wat meer tijd in beslag dan ik in 1e instantie gedacht had.. Over een dikke week heb ik mijn 1e trouwreportage, ben er zo nerveus voor! 2 dagen daarna heb ik een groepsfoto, en 2 weken daarna weer een familieportret.. het gaat dus goed!

Ook maak ik sinds vorige week onderdeel uit van een online concertmagazine, en mag ik voor hun op pad gaan om fotoverslagen te maken van concerten, festivals enzo, erg leuk allemaal!

Op het werkgebied gaat het helaas nog niet zoals het hoort.. heb nog altijd sollicitaties lopen, maar nog geen baan helaas.. ik heb gister gesolliciteerd op de functie medisch secretaresse bij het UWV, het uitzendbureau belde gister gelijk al dat ze mij graag bij hun aandragen, ze zag al wel dat ik heel goed aansloot bij het profiel wat ze vroegen, dus maar weer als een malle duimen draaien! ;)

Met de kids gaat het supergoed, ze hebben na deze week nog 1 week vakantie, dan beginnen de scholen hier pas weer. Ze zijn op hun verjaardagsfeestje zaterdag natuurlijk gigantisch verwend, maar zo hoort dat ook, haha!

Britt is inmiddels overdag helemaal zindelijk, maar voor de nacht doe ik haar nog wel een luier om, en dat moet ook wel, want 's morgens is haar luier nog helemaal vol.. zodra ze wakker wordt doet ze haar luier gelijk uit, hihi!

Ik zal ff een foto van de kids spammen, voor diegenen die mij niet op Hyves hebben!

Dikke kus!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Brittje & Jamie..

7. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

Hoe is het hier....?
    Hoi qeenbee wat een mooie foto's zeg!
    Hier is het aftellen weer begonnen.
    Spannend weer hopelijk wat positiefs......

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ QB, super mooie foto's :D en goed dat Britt overdag zindelijk is.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heeejj QB!! Goed bezig jij!

Ik ga dadelijk naar Duitsland! Zin in!! Lekker vier daagjes met mijn beste dinnetje!!
    Net nog even hartje geluisterd...werkt erg verslavend maar o zo mooi! Nu ging hij/zij als een gek tekeer...bleef mooi liggen waar tie lag...
    Ga ik even naar haan mailen zodat ie ook wat heeft als ik weg ben hahahaha

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja grappig he, ik kwam echt per toeval op die eerste topics en vond het wel heel grappig! Hardcore kippies zijn wij!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden even een vraagje.
    Nathan is nog lang niet zindelijk maar plast wel regelmatig op het potje/ op de wc. Poepen doet hij dus echt niet. Hij gaat in zijn 'poephoekje:p' staan en zegt dan ook dat hij moet poepen. ALs ik hem op de wc zet komt er dus helemaal niets. Iemand een idee hoe ik dit kan stimuleren. Voor elke plas krijgt hij al een sticker maar dat is voor poepen niet genoeg;)

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Op het kdv doen we vaak dat kinderen dan een luier aankrijgen maar wel in de wc moeten gaan staan. Wennen ze wel aan t poepen in wc alleen dan nog even veilig met een luier....

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hee dat is wel een goed idee zeg!

14. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Juffie1984,

Ik had het ook bij mijn dochter met dat poepen.
    Merkte ik dat ze bang was in de wc.
    Dus ik ging op een krukje erbij zitten.
    Liedjes zingen, dingen vragen aan haar om d'r af te leiden.
    Misschien ook een idee?

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Op het cb zeiden ze dat je het gewoon vooral moet laten zoals hij het zelf wil/doet. Dat is iets dat hij dan nog voor zichzelf wil houden en komt vanzelf?!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, ik heb geen tips. Stan doet nog helemaal niks op de wc. Ik zie wel hoe het loopt. Proberen hem af en toe wel op de wc te praten maar hij wil echt niet.

qb, jammer dat je werk zoeken nog niet zo wil lukken maar super gaaf dat de foto's zo goed gaan. Wat een beeldige kids heb je toch.

Prachtig weer vandaag dus daar ga ik even van genieten.

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankjullie voor de complimenten voor mijn kids! Zijn ook juweeltjes hoor! En ik blijf het zo bijzonder vinden dat ik geregeld iets van mezelf in ze terug zie! :)

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ach, en dat werken.. komt vast nog wel.. ik probeer moed te houden, hoewel die soms wel aardig naar mijn schoenen zakt.. Gelukkig hoef ik me m'n fotografie erbij niet te vervelen.. ;)

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Groetjes uit Duitsland!

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    weer alleen ff snel.........en ego.

Ben zo blij dat ik dinsdag naar de gyn. mag. Voel me nog steeds echt niet fit en vaak buikpijn. Zo'n gevoel alsof ik ongesteld moet worden maar dat ben ik dus na de zwangerschap nog niet geweest. Verder nog steeds veel pijn van onder. Hoop echt dat ze wat voor me kunnen betekenen.

Haan is weg vanavond dus ik probeer Laura lekker vroeg een fles te geven en dan ga ik ook vroeg onder de wol.

fijne avond!

Deel Deze Pagina