(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Evaa, jammer van je menstruatie meis :( maar kop op!! Nieuwe ronde, nieuwe kans! We gaan ervoor!

@ Liena, wat zielig voor jullie meisje :( hopelijk helpt de therapie straks en kunnen jullie een beetje genieten en 's nachts........ SLAPEN! Fijn dat het met jou ondanks de duizelingen goed gaat!! En wat fijn dat Thomas iig beter slaapt!!

@ All, ik zwaai verder even. Ben heeeeeeeeeeeeeeel moe! Heb al vanaf maandag hoofdpijn, was ook ongesteld geworden dus zal daar wel mee te maken hebben, bah. En gister kwamen m'n vriendinnetjes even langs omdat ze bezorgd waren om me, heel lief. Toen was het alleen 23.00 uur geweest toen ze gingen en de buurtjes zaten bij ons in de tuin, m'n haan had den hele avond met de buurman in de tuin gezeten en een flink vuurtje gestookt in de BBQ dus toen ook nog even buiten gezeten en toen sliep ik pas tegen 1 uur :( stom!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

*breek ff in*
    hoe is het hier?
    Nou bij mij erg druk op t moment!
    Divano is overdag steeds wakker dus heb handen vol. Naast mijn werk hahaha
    Met t stoppen van t roken van Chris valt op t moment reuze mee al eet ie alles wat los en vast zit. Maar goed dat nemen we even op de koop toe. Gyani zei gisteren tegen Chris: je kan nou wel veel gaan snoepen maar je moet dan wel IEDERE avond n uurtje fietsen of iets doen. Mama gaat fietsen met Divano, Ebony en Didier... ga jij met mij mee skeeleren? Oow zei Chris wij dus skeeleren?!! Ja hoor is goed jongen!
    Zo gezegd zo gedaan. Gyani vond t heerlijk om samen met CHris op de skeelers en wij met de fiets erachteraan. Best n hele grote ronde gefietst hoor. Wij zijn n uurtje weggeweest. Chris is ook niet echt chagrijnig. Hij is zelfs veel beter gemutst. Is heel veel met Divano bezig. Hij maakt meer grapjes en kan ook meer hebben. Dus al met al valt t reuze mee tot nog toe.
    Gister kwam ik thuis en Divano lag te slapen. Hij vroeg ga je mee naar boven??? hahaha even lekker n vluggertje gehad. Heerlijk hoor!

S'nachts is t flink bal met DIvano. Hij houdt me 1,5 uur wakker s'nachts. Hij wil niet op zijn rugje liggen en huilt dus veel s'nachts. Vannacht zelfs weer 2x. Dus al met al wordt ik er ook niet vrolijker op hahaha.
    * breek weer even uit*

evaa en my faith... voordat ik zwanger raakte van Divano heb ik er ook ruim 2 jaar over gedaan. Ik ben november 2007 gestopt met de pil en ik raakte maart 2010 zwanger. Ik was er geestelijk ook heel veel mee bezig. Ben in die tussentijd ook 4x zwanger geweest en dat zat niet goed en kwam er dus vanaf.
    Ik bedoel hier alleen maar mee te zeggen dat jullie nog maar kort bezig zijn en probeer geduld te hebben. Tuurlijk is het moeilijk als je ongi wordt ook ik had dat en tuurlijk heb je t dan even te kwaad. Dat is ook normaal hoor maar er zijn veel meiden waar t heel lang bij duurt voordat ze zwanger raken.
    Dan... maakt niet uit hoe vaak je t doet in de maand. Bij mijn dochtertje deed ik t maar 1x in de maand en dat was ook echt niet gepland... maar ik raakte dus meteen zwanger. Ook nu bij Divano was t toevallig die ene keer. T maakt dus echt niet uit je moet gewoon net die goede dag hebben. Je moet er ook niet op focussen want dan gaat t n moetje worden en dat moet je niet hebben moet wel heel leuk en gezellig blijven in bed!

Meiden... ga ff kappen want mijn schoonmoeder zit hier op de koffie.

3. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    @miranda, ja ik weet het hoor het gaat allemaal stukken beter dan paar maanden terug.
    Het lijkt wel of je er elke maand sterker in word!
    En ze zeggen ook geduld is een schone zaak!
    Ik hou de moet erin!

4. Delta

Delta Niet meer actief

@ delilah: jaa dankjewel! vol goede moed gaan we verder !!

@ miranda: dat is zeker zo, maar het frustreert wel, en als ik eraan denk, krijg ik een naar gevoel, en dan denk ik meteen; straks lukt het nooit, terwijl ik dat niet wil denken.. ik wil dr ook niet teveel mee bezig zijn, maar dat is zooo moeilijk! maar ik probeer het wel, deze maand lekker relaxed !! en we zien wel.. haha

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    evaa: ongesteld worden is gewoon balen als je zwanger wilt worden:( Ben 3 x behoorlijk snel zwanger geworden (1 x mk) maar ook ik heb flink gebaald hoor als ik ongesteld werd. De onzekerheid of het ooit gaat lukken maakt het gewoon heel spannend allemaal. Heel veel succes deze ronde!

miranda: balen van de nachten.

liena: ook nog steeds slechte nachten. Bah wat zielig steeds die oortjes. Hoop echt dat de behandeling die ze gehad heeft snel aan gaat slaan.

Deli: vervelend dat je zoooo moe bent zeg.. En dan 1 uur gaan slapen is niet zo handig;)

mup: lekker gezwommen??

Zo drink even mijn kopje thee op en dan ga ik puinruimen. Het is hier 1 grote chaos:) Vanmorgen nog even snel naar school geweest met de mannen. Maar wat ik wilde doen lukte niet:x Nu volgende week maar weer verder. heb nog een week voordat de kinderen komen;)

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, ja heb heerlijk gezwommen. Alleen de verkoudheid is het niet minder op geworden :(

7. Delta

Delta Niet meer actief

@ juffie: dankjewel !! het is zeker spannend en onzeker.. ik probeer het over mij heen te laten komen :)

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    evaa... ik had dat ook hoor... t frustreerd je zeker heel erg. Ik zag hier iedereen zwanger raken telkens weer en toch probeerde ik positief te blijven. Is heel moeilijk maar t is me wel gelukt uiteindelijk. Als wij iets in onze kop hebben dan moet dat maar gelijk en niet pas over n maand. Ook ik had moeite met ongi worden en werd er ook kwaad om.
    Dat is zeer begrijpelijk en daarom zijn wij ook zo close geworden hier op zp omdat we elkaar begrijpen en steunen. door alleen al te luisteren kun je n ander heel goed helpen.
    Dat willen wij jullie ook bieden maar probeer t over je heen te laten komen uiteindelijk zal t heus wel goed komen!
    Wij blijven iig veren voor jullie!!!!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh miranda wat ik me net bedacht krijgt Divano een pyjamapapje voor het slapen gaan?? Heb Matthijs namelijk vorige week 1 x zo'n papje gegeven voor het slapen gaan (had ik gekregen) en die nacht was echt drama. Toeval of niet?? Geen idee maar Matthijs krijgt nu maar weer gewoon een fles met 2 scheppen rijstebloem;)

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh ben trouwens nog niet ongesteld. Dag 3 van de stopweek. Stom maar weet niet meer wanneer ik het normaal altijd werd?:) Zal vandaag of morgen wel beginnen lijkt me??

11. Delta

Delta Niet meer actief

@ miranda: dankje ! haha, heb mij net weer laten pendelen, ik zou oktober 2011 zwanger raken van een jongetje.. volgens de chinese kalender klopt dat.. ben benieuwd ! maar ik weet dat je nooit uit moet gaan van een pendel.. en ik blijf hoop houden hoor ! kan alleen geen afstand doen van het erover denken en praten.. haha ik probeer ook tegen mezelf te zeggen van geniet van alle andere dingen, en dat doe ik zeker wel !

12. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames,

Dat is grappig ik heb ook uitslag van pendel gekregen.
    Maar 2 verschillende uitslagen:

zwanger in sept van meisje
    zwanger in april van jongen

Uhm apart 2 verschillende datums.

13. Delta

Delta Niet meer actief

ah dus je zou of deze maand zwanger zijn? of pas volgend jaar..

ik heb ook 2 verschillende uitslagen:
    zwanger oktober van een jongen 2011
    zwanger in november van meisje 2011

raaar haha.. denk niet dat we ons er op vast moeten pinnen ! gewoon lekker elke maand klussen meis! dan komt t vanzelf wel..

14. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    Ow ja die ene is van 2011 ja dit jaar die andere 2012....?
    Ja zo vind ik het ook hoor maar toch was wel beetje nieuwsgierig.
    Ik lees bij veel vrouwen dat het toch uitkomt.

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo!

Dag t eten vandaag was ook niet al te best....maar goed we hebben wel een hoop lol!

Mup google babysound je hebt een a en b ik heb de b. Iets van 50 euro.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow en ikben al drie dagen pilloos en niet ziek! En ik voel de beeb steeds vaker!

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, is ook al ff geleden.....ik werd het volgens mij altijd pas op dag 4 of zo. Weet het ook niet zo goed meer, haha.

evaa, is altijd moeilijk. Ik heb ook geen klagen gehad maar wanneer de wens er is wil je die het liefst zo snel mogelijk in vervulling laten gaan.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    sorry evaa en myfaith geloof niet in die pendels. Hoop gewoon dat jullie snel zwanger mogen zijn!

yojo: fijn dat het ook zonder pillen goed gaat. En super dat je de baby steeds vaker voelt. Zo'n bijzonder gevoel:)

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja heel bijzonder juffie!

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pendelen en chinese geslachtskalenders.....sorry ook niet mijn ding. Heb bij beide zwangerschappen wel naar de chinese geslachtskalenders gekeken. 1x klopte die, 2e x niet. Het is ook 50% kans dat het goed is natuurlijk......

Yo, wat fijn dat je pilloos ook niet misselijk bent! En je beebje voelen. Extra genieten!!! Jammer dat je daar niet lekker kunt eten. Morgen maar er op uit want lekker eten hoort toch ook wel bij een paar daagjes weg.

juffie, zou het spannend kunnen zijn?? Of is er geen enkele kans dat je zwanger zou kunnen zijn.

Zit een beetje in dubio. Morgen hebben we weer een feestje. 2 zelfs! Een kunnen we smiddags met de kids naar toe maar savonds niet. Ik twijfel nu of ik thuis blijf of de kids toch maar weer naar mijn ouders gaan. Dat zou dan al de 3e week op rij zijn en dat is voor mijn gevoel niet goed. Anderzijds wel zin in het feestje. Hmmmzzz, moeilijk. Nog maar ff nachtje over slapen.

Deel Deze Pagina