Deli, oja heb ook nog eens in deel 1 zitten lezen van de SKSB. Wat grappig zeg. Lijkt eeuwen geleden maar dat valt nou ook wel weer mee. Daarentegen zijn wij hier al jaren aan het kletsen en zijn we allemaal toch een beetje bevriend geraakt. Raar hoe het allemaal kan lopen soms..... Hoe is het bij jou? Weer gewend aan je werkritme zo na de vakantie? Liena, dikke knuffel voor jou meis! Veel plezier bij je ouders! Pak je rust als je die pakken kan. Wat zal jij moe zijn!
goedemorgen, dag: alles kan natuurlijk Maar heb eerst de cerazette geslikt en toen meteen doorgegaan op deze pil. Heb de cerazette wel eens vergeten volgens mij maar toch lijkt mij de kans heeeel klein Zal vandaag wel beginnen hoop ik. Las ik de bijsluiter dat het dag 2/ 3 meestal moet beginnen zit nu op dag 4
Hoi allemaaaaal! Kom even zwaaien! Ik ben moe! Heb vannacht heerlijk geslapen maar de afg. week gewerkt, vroeg op-laat naar bed en hoofdpijn. Mijn haan ligt nu nog in bed, ik trommel hem er zo uit en dan ga ik nog even liggen heb ik besloten @ Juffie, hopelijk ben je snel ongesteld! Bij mij duurde het nu volgens mij ook langer hoor, handig want nu weet ik helemaal niet meer wanneer ik ben begonnen met de pil volgens mij had ik gister of vandaag weer moeten beginnen met de nieuwe strip. Neem straks wel de eerste en dan noteer ik het maar even haha... @ Dag, ach ja... Als het een keer zo uitkomt dat je de kids achter elkaar naar je ouders brengt is het toch niet erg? Ik wou dat wij die luxe hadden, wij hebben nooit oppas voor tot in de nacht en al helemaal niet dat de kids uit logeren kunnen! Nou, verder heb ik niet veel onthouden dames, sorry!! Fijn weekend allemaal!
oh help zie net in de bijsluiter dat je als je eerst ene minipil geslikt hebt (en dat is cerazette volgens mij) je de eerste 7 dagen nog andere anticonceptie moet gebruiken. Niet gedaan dus Ga het nu wel een beetje spannend vinden
Hoi dames goedemorgen, Ik heb even mee zitten lezen, ik had voordat ik stopte met de pil. De Yazz Pil in die strip zitten 24 gewone pillen en 4 placebo's. Dat is handig want dat moet je gewoon elke dag een pil innemen. En er zaten weinig van die slechte hormonen in haha kan er nu niet op komen hoe ze ook alweer heette? Het is voor mij alweer even terug misschien een idee...?
Juffie ojeee spannend al zal de kans wel heeel klein zijn denk ik . Niet te druk maken blijft je menstruatie ook van weg hoor en anders van de week testen .
Ow juffie als jij dr blij mee bent dan is het goed . Ik voelde me al paar dagen raar dus had testjes gedaan nou hij is vaag maar zie wel wat. Maar op me mobiel kan ik het beter zien!
oei spannend myfaith. Welke test heb je gedaan? All: goedemorgen.Hier de 2e nacht op rij drama met Matthijs. steeds maar huilen. Arme mannetje zit vol snot en moet steeds hoesten waardoor hij dus weer wakker wordt. Vannacht heb ik maar een matras bij hem gelegd en ben daar gaan liggen. Anders bleef ik heen en weer lopen. (wij slapen op zolder) 6 uur werd Nathan ook wakker van het gehuil. Die heb ik maar bij m'n haan gedropt Al met al voel ik me nu al gesloopt terwijl het 'maar' 2 nachtjes zijn. Liena meis wat moet jij moe zijn zeg na jaren niet doorslapen..
@ My, wat spannend!! Duimmmmmmm @ Juffie, fijn dat je blij bent met GEEN streep hahaha... Wat vervelend van je nachten ik kan er ook niet tegen hoor, gebroken nachten. Ook altijd veel RESPECT voor Liena!! Hopelijk is het bij jullie snel over @ All, zwaaaaaaaaaaaaaai!
Goedemorgen... Juffie... gelukkig blij met n negatieve test hahaha Was wel spannend voor je dus! My faith... ooow kun je niet n fotootje plaatsen zodat wij ook kunnen kijken??! Ga heel hard veren meis! Probeer anders om dinsdag nog even te testen dan moet ie als t goed is donkerder zijn. Hoop zo voor je dat t raak mag zijn! Dag... hoe heb je t nu gedaan?.. ben je toch naar t feestje gegaan en je kids naar je ouders of ben je thuis gebleven? Deli... ik klets ook al vanaf deel 1 mee maar weet even niet meer welke pagina ik begonnen ben met kletsen. All... sorry dat t even geduurd heeft voordat ik weer kom kletsen maar heb echt baggere nachten met Divano. Vrijdag op zaterdagnacht om half 1 begon Divano met krijsen. Nog steeds n raadsel WAAROM hij krijst. Ikke met hem naar beneden. Probeerde eerst of ie honger had maar dat weigerde hij. Dus geen dorst! Oke dat is goed. Toen maar in slaap proberen te sussen... ja fout natuurlijk. Om 10 voor 1 kwam Chris uit zijn bed gestapt en naar beneden. Hij stuurde mij terug naar boven naar bed. Divano krijste alleen maar harder. Nou probeer dan als moeder maar eens om dat gekrijs maar naast je neer te leggen. Gaat ECHT niet!! Met pijn in mijn hart hoorde ik dit aan. Op n gegeven moment was ie zo hard aan t krijsen dat CHris hem in de box had gelegd. Hij zelf is toen naar boven gekomen. Wij slapen onder de box en ons plafond ligt nog open dus we horen alles. Laat hem maar even uitrazen zei CHris ik ga zo kijken. En idd Chris ging na n kwartiertje naar beneden. Het krijsen was nog niet gezakt. Werd alleen maar erger. Chris de baby tv zender aangezet en toen werd ie stil. Chris dacht: nou nou zal je wel erg moe zijn. Hij kwam naar boven en wou Divano in zijn bedje leggen. Helaas meneertje zette zijn keel wagenwijd open en daar kwam me toch n krijsen uit. Dus hij weer naar beneden. Ik hoorde hem nog tegen Divano zeggen "t is maar goed dat ik geen shag in huis heb!". Chris Divano weer in de box gelegd en tv uitgedaan. Inmiddels was t 02.00 uur en meneer was nog steeds aan t krijsen. Ik zeg: zal ik t nog eens proberen? Dus ikke naar beneden. Hij lag in de box op zijn buikje en je kon zien dat ie erg moe was maar n echte driftkikker die niet opgeeft. Ik de tv weer aangezet op n kinder/baby zender. Ben zonder hem aandacht te geven op de bank gaan liggen. Ik hoorde hem rustig worden en snikken. Ik heb zelf 3 afleveringen gezien en ben in slaap gevallen. Zo heb ik dus die nacht van 02.00 uur tot 07.00 uur op de bank geslapen. Om 08.00 uur werd Divano zelf wakker. We hebben wel 1 POSITIEVE ding hieruit gehaald en dat is dat ie die nacht GEEN voeding heeft gehad. Toen kwam afgelopen nacht. WIj zelf lagen om 01.00 uur te bed omdat mijn ouders gisteren heel de dag hier waren. Dus weer gezellige dag gehad. Ik zei tegen Chris toen mijn ouders weg reden "ik ga gelijk naar bed want hij zal zo wel weer komen". Nee hoor zei Chris divano lag laat in bed en die slaapt nu wel beter. Hij sliep ook beter tot 02.30 uur toen begon ie weer te huilen. Heb hem toen bij mij in bed gepakt en daar sliep ie nog n uurtje door. Om 03.30 uur werd ie t beu. Hij vond niks meer leuk. Ikke met hem naar beneden. Ik denk leg hem weer in de box en ga zelf weer op de bank liggen maar nee dat was hem niet. Denk maak maar n flesje warm... nee dat was t ook niet. Dus ikke hem op mijn arm gepakt en n beetje lopen wiegen. Ja hoor daar ging ie heen. Ik de tv uitgezet en hij bleef nog steeds stil liggen. Ik denk nu langzaam naar boven lopen. Zo gezegd zo gedaan. Stond ik voor zijn bedje na te denken hoe ik hem t beste in bedje kon leggen. Had zijn fleecedekentje van beneden mee naar zijn bedje genomen. Had hem in bed gelegd met fleecedekentje erover heen en daarover heen zijn dekentje. Hij pikte t. Dus mama kon uiteindelijk om 04.30 uur ook weer terug slapen. Om 08.00 uur werd divano weer wakker. Ik moet zeggen WEER n nachtje zonder voeding!!!! Dus dat hebben wij al gewonnen!!! Nu nog de nachten doorprikken. Vanavond heeft Chris nachtdienst en nu wil ik proberen om hem in bedje te laten liggen en er maar steeds uitkomen om hem de speen te geven. De kids worden wonder boven wonder niet wakker van al dit gekrijs alleen Chris en ik maar! T stoppen met roken... t gaat heel goed met Chris. Hij is niet chagrijnig en iedere avond gaan we fietsen n uurtje of hij met Gyani skeeleren en ikke met de andere kids fietsen. Hij heeft dus iedere dag n uur flinke beweging. Gyani daagt hem daarin uit dus dat is ook wel leuk. Meer eten doet ie niet alleen wat meer snoepen! Maar oke... dat vet verbrand ie dus ook weer iedere avond na t avondeten. Divano vind t ook heerlijk om even te gaan fietsen. Gisteravond fietste mijn moeder op mijn fiets met dus divano voorin t stoeltje. Ik had Chris zijn fiets en mijn vader de fiets van mijn overbuurvrouw alias vriendin. Gewoon even n stukje gefietst. Oma vond t erg leuk om met zo'n kleintje weer voorop de fiets te hebben. Zo meiden... Chris komt uit bed dus ga koffie drinken met hem
Jeetje wat naar dat sommige kuikentjes zulke onrustige nachten hebben Hier juist een kleintje wat van half 5 gisteren avond tot vanmorgen 6 geslapen heeft 1 keer wakker geworden lekker bij ons neergelegd en ze sliep weer verder Hier druk met verwisselen van speelgoed van Zoey de echte kleine meisjes dingen eruit en de dingen waar ze echt bij moet staan erin (werd stiekem gek van de rubberen puzzeldingen op de grond en de ballen tent) Dus nu staan er een keukentje met een paar dingen en tijgertje op wielen beneden . En een tafeltje met stoeltje met een kleurboek en een kleurpotloodje. En dr eigen luie stoel van Ikea vind ze helemaal leuk.
@miranda, ach jeejtje zeg wat een nacht heb je dan he! Met het gehuil van zo'n kleintje, maar wel goed dan toch van die voeding? En je man nog steeds gestopt met roken knap hoor! Die van mij nu ongeveer 3 maanden gestopt. Hij had ook 17 jaar gerookt maar we willen zo graag nog een 2de dus we proberen zo gezond mogelijk te leven. We hardlopen ook alle twee ach en we weten soms maakt het niks uit hoe je leef maar wij hebben zo iets we hebben het er voor over
my faith... chris is nu 7 dagen zonder shag en niet chagrijnig en ook geen trek naar. Wel meer snoepen maar dat nemen we op de koop toe! Kan je niet fotootje plaatsen van je mobieltje? als die duidelijker is dan kun je die streepje gewoon goed zien