Ja maar hij word op en of andere manier uitvergroot. En op me telefoon is ie op klein formaat. Dus daardoor komt het. Maar heb goeie band met me schoonmoeder die is even langs geweest gisteren. En die zag het meteen, maar ja als je dan weer vanmorgen een dipstick test van sensetest doen en is dan negatief. Dan is dat weer heel jammer! En het ging allemaal zo goed hoor had het netjes naast me neergelegd. Was met hele andere dingen bezig hardlopen meer werk zoeken. En dan ga ik met me stomme hooft omdat ik me zo raar voel laatste dagen een test doen voor de gein omdat ie toch in huis lag. En me schoonma wist niet dat ze voor dat kwam ik vroeg gewoon wilt u even langs komen. Komt ze met pak sensetesten aan 5 stuks ja had iemand nog over haha fijn he!
miranda: pff jij ook heftige nacht achter de rug zeg. Ik ben het van Matthijs helemaal niet gewend. Die slaapt altijd goed eigenlijk. Nu zit hij echt niet lekker in zijn velletje. Drinkt zijn flesjes ook niet goed leeg. Denk dat hij een zeer keeltje heeft van al dat gehoest. Ik probeer Matthijs altijd op zijn kamertje te troosten. Troosten lukte nog wel vannacht maar hij was elke keer weer wakker door het hoesten. myfaith: ik zie ook een streepje! IS volgens mij ook even breed toch? heb namelijk wel eens gelezen dat een pennestreepje als negatief gezien mag worden. deze lijkt mij positief! Spannend. Hier trouwen nog steeds niet ongesteld. Snap er niets van. Wel buikpijn trouwens maar geen rood.
Ja joh zeker spannend! Zo maar even middag weg, er is hier kermis. Dochterlief is zenuwachtig, dus we gaan zo maar! Even afleiding .
@ Yoyo, fijn zeg dat je pilloos bent en niet ziek. Is vast een hele verademing. Leuk hé als je de kleine voelt. Soms als ik 's avonds in bed lig voel ik de kleine volgens mij ook. Pfff Vanisha is helaas de hele nacht ziek geweest Overgeven, ze kon nog geen water binnenhouden. Was echt kapot. Vanmiddag als het beter gaat met haar heeeel even naar de kermis bij Opa en Oma en dan snel weer naar huis.
my, spannend hoor. Ik zie ook wel iets maar de foto is inderdaad nogal onduidelijk. Hoop het beste voor je. Morgenvroeg nog een keer testen misschien?
My die sensitesten geven ooit pas heel laat posi aan. Je kan beter die van kruidvat halen. 2 voor 5 euro.....geven ook echt alleen maar een streepje als er hcg is.... Juffie Fijn een Omowitte test!! Tenminste voor jou nu dan... Gister toch een pilletje nodig gehad...maar goed vandaag weer niet dus gaat echt steeds beter! Weer thuis uit Duitsland. Was erg gezellig en we hebben veel gedaan!
yoyo hoeft niet hoor hier gaf de sensitest dipstick 4 dagen voor nod al posi aan toen ik zwanger van zoey was het ligt net aan de hoeveel hgc die in je lijf zit.
mup: beterschap voor Vanisha. Matthijs is ook niet fit. Net bleef hij maar huilen of eigenlijk krijzen. Hij heeft echt ergens last van volgens mij. Net maar een zetpilletje gegeven. Koorts heeft hij niet maar hopenlijk slaapt hij nu even lekker en wordt hij ook wat vrolijker en fitter wakker.
@ Miran, jeetje wat een toestanden met Divano zeg het lijkt wel of hij overprikkeld is oid en wellicht daardoor 's nachts onrustig is of droomt? Want honger heeft hij dus niet, soms is dat z'n troost maar nu dus niet?! Tja, moeilijk hoor... Misschien de volgende keer proberen direct naar hem toe te gaan en 'm te troosten. Ergens denk ik, pak 'm lekker bij je zsm dan voelt hij zich niet alleen, misschien is dat fijn voor hem. @ Zieke kindjes; beterschap!! @ My, heb je al een duidelijkere test? Hoop het!! @ all, zwaaaaaai! Hier gaat alles goed! Ben een beetje brak heb al vanaf vorige week een zeurderige hoofpijn. Wat dat nou weer is?! Heb soms ook het gevoel alsof ik met mn hoofd in de wolken loop en er helemaal niet bij ben. Bah. Morgen is het een jaar geleden dat mijn moeder overleed, misschien komt het daar door?! Heb niet het idee dat ik er heel erg bij stil sta, tenminste niet meer als anders. Vandaag maar weer werken, blehhhhhhh altijd moeilijk na zon weekend hahaha
Morgen alweer 1 jaar geleden . Wat gaat het snel. Dikke knuffel voor jou meis! En dat idee dat ik er met mijn hoofd niet bij ben heb ik ook heel erg op dit moment. Heb heel erg moeite met me concentreren. Zou het nog hormonaal zijn of zo? Ook veel hoofdpijn. My, en al meer duidelijkheid? Spannend hoor! Juffie en Mup, beterschap met de kindjes! Hoop dat ze inmiddels wat zijn opgeknapt. Miran, wat een nachten zeg. Heb geen tips voor je maar hoop dat het snel beter gaat! Wij zijn nog wel naar het feestje gegaan en het was erg gezellig. Heb wel de hele avond last gehad van schuldgevoel maar misschien went dat nog ooit. Moet leren genieten van de vrijheid die we af en toe hebben. Deze week een drukke week. Vandaag aan t werk. Morgen fysio met Laura en gyn. voor mezelf en 's avonds paardrijden. Woensdag weer werken. Donderdagochtend koffie bij een vriendin en 's middags alle huishoudelijke klusjes proberen te doen. We gaan de prijs van ons huis naar beneden gooien dus hoop op kijkers. Is wel handig dat we dan een beetje opgeruimd hebben. Vrijdag weer werken en dan dit weekend bij ons boerenjaarmarkt!! Is geweldig voor de kids. Mijn peettante heeft een ouderwetse omslagdoek gehaakt voor laura en Stan moet in de boerenkiel en boerenpet op . Zaterdagavond is voor de volwassenen met muziek en kraampjes en zondag voor de hele familie. Kindjes kunnen dan spelletjes doen en veel dieren en kraampjes bekijken.
deli: pff alweer een jaar Sterke meis. Herkenbaar trouwens het gevoel van er niet helemaal bij zijn. Mijn haan 'klaagt' ook regelmatig omdat ik dingen niet opneem, niet reageer of gewoon vergeet. Gooi het maar op de hormonen.. Maar leuk is anders. Dag: Klinkt als een leuk feest aankomend weekend. Hoop dat de prijs naar beneden doen helpt om jullie huis snel te vekopen. Staan er in jullie buurt ook zoveel huizen te koop?? BIj ons wel, echt niet normaal meer. All: Matthijs is echt ziekig. Heeft ook wat koorts. Arm mannetje. Nacht ging gelukkig wel goed maar nu ligt hij wat te jammeren in zijn bedje. Steeds weer wakker. De ongesteldheid ook eindelijk doorgebroken. Hmm vraag me af waarom ik het nou zo graag wilde worden Bah zere rug, buik
@ Dag, druk weekje dus maar wel leuke dingen! Hoop dat jullie snel kijkers en kopers krijgen. Ben benieuwd hoe het afloopt bij de gyn voor jou! Wat vervelend dat jij je ook zo voelt. Tja, hormonaal? Geen idee. Ik was al een paar weken aan het werk en nergens last van, toen 3 vakantie en daarna is het prut. Ja al een jaar geleden morgen, apart he! De tijd gaat zo hard joh meid! Vorig jaar rond deze tijd kwam ik bij dr en was ze helemaal van de wereld door de pijn en ben ik de hele dag bezig geweest met artsen, thuiszorg en toestanden, pfff Wel raar hoor, je herleeft toch een beetje de dagen nu. Net als het eerste jaar na je bevalling, denk je ook steeds terug zo van; en toen, en toen Maar ja
@ Juffie, ja die eerste menstruaties zijn vreselijk na de bevalling Bij mij doet het ook zoooooooo'n pijn bah! Maar goed, je wilde het dus je mag niet klagen GRAPJE! En jij ook al in de wolken. Het is gewoon ontzwangeren! Kan niet anders!!
O jee, staat mij nog te wachten dan. Bah, stomme is dat ik nu ook wel blij zou zijn om ongesteld te worden omdat het toch weer bevestigd dat het daarbinnen weer normaal geworden is. Maar als het dan zo ver is baal je er weer van natuurlijk. Haan grapte gisteren nog dat ik gewoon zwanger zou zijn. Nou ff niet graag. Maar ik zeg nooit nooit! Ons verstand zegt 2 is genoeg maar we zien wel hoe het loopt.
Haha dames wat leuk dat jullie zo nieuwsgierig zijn. Ik heb alleen maar van die dipsticks liggen ik moet nog naar de winkel. Dus het word vervolgd
my: hup of nu plassen en dan een dipstick erin of hup naar de winkel je kan ons toch niet zo in spanning laten hier?? Dag: Wij zeggen ook 2 is genoeg maar toevallig begon mijn haan er ook over dat het toch wel erg leuk is nog een kleintje. Ik wilde namelijk het badje enzo op markplaats gaan zetten maar toen ging hij toch twijfelen In iedergeval nu nog maar niet. Druk zt zo 2 kleine mannetjes. Deli: Ja heftige dagen voor je dan. Alweer een jaar je mama missen
@ my faith: zo spannend ! ik ben benieuwd ! nou ik had afgelopen woensdag ongi, nu al weer een beetje vruchtbaarslijm, waar ik draden van kan trekken.. ik ben benieuwd... kan dat zo vroeg na je ongi? tis niet veel hoor, ik kon het ook alleen met mn vingers van binnen pakken..
Hahahaha, nieuwsgierige kipjes hier @ Dag-Juffie; 2 genoeg?! Ik heb geen idee hoor. Ik heb niet zo iets van; voor mij hoeft het niet meer. We zien het wel. Maar als ik er aan denk nooit meer zwanger te zijn, nooit meer te bevallen krijg ik toch de kriebels hoor. Wil het nog wel een keer meemaken allemaal. Maar aan de andere kant, 2 gezonde kinderen wat wil je nog meer... We zien het wel. Denk wel zeker dat er ooit een 3e komt. Maar nu eerst genieten nog!