evaa, zou wel vroeg zijn maar ik zeg nooit dat het niet kan. juffie, ja gek he? Maar denk dat het afsluiten altijd moeilijk zal zijn of je nu 2 of 10 kinderen hebt. Ik wil spiraal laten zetten zodat we onze opties nog een jaar of 5 open houden. Maar wat je zegt....nu ff druk genoeg zo.
ja ik vind het ook heel snel ! nou was mn laatste cyclus ook maar 26 dagen?! zaterdag avond was t bloed alweer helemaal weg ! ook veel bruin gehad met wat rood... en niet veel.. en heb wat lage rugpijn af en toe, en gevoelige buik?! heel soms.. raar...
Dan zou je cyclus nou miss weer zo kort zijn Evaa?! Of nog korter, of, of, of... je lichaam doet soms gekke dingen
haha ja idd.. ik had laatst ook wel een aantal dagen slijm ! dus kan best zijn dat ik over een paar dagen mn ei heb, hoop ik.. en dat ie nu flink aan t groeien is. maar ja... bah haha
evaa, wist niet of je de pil slikte voor jullie aan zwanger worden zijn begonnen. Maar zou kunnen dat je lijf daardoor toch nog beetje ontregeld is. Zou een korte cyclus kunnen zijn maar ja is afwachten. Blijft raar een vrouwenlichaam
Hoi dames, ahhh sorry hoor dat ik jullie zo lang heb laten wachten. Ik heb een etos test gedaan maar zag niks . Dus nu weer afwachten tot ik ongi word....... Stel dat ik ongi word dan kan ik vrijdag borrel drinken op bruiloft van schoonzus.
Evaa het kan nog best ontpillen zijn. Gem is t drie maanden maar kan ook langer. Ik had pas na een half jaar mijn cyclus op orde. Laten we hopen op een goed ei deze ronde! My je hebt nog drie dagen....miss ben je gerwoon te vroeg....
Hey dames, ja misschien toch te vroeg wie weet? Ik heb ook al de afgelopen maanden nergens meer last van gehad dan zere (..). Dat heb ik nu ook alweer zere (..), het enige wat ik zo raar vind dat ik zo moe ben en zere (rare) onderbuik heel vreemd misschien verbeeld ik het me? Maar ben ook klein beetje aan het afvallen niet extreem hoor maar gewoon op me eten aan het letten was 8 kilo aangekomen wil gewoon de helft weer kwijt en dat was al snel gelukt. Ik ben weer veel aan het hardlopen 3x in de week, dan 5 a 10 km. Toen ik voorheen echt aan het afvallen was had ik vaak last van me darmen ik ben ook 25 kilo afgevallen voorheen dus misschien is dat weer beetje terug gekomen wie weet. Ik ben blij dat bij jullie in het kippenhok zit lekker tokken hihihi
Deli... weet niet wat t is maar probeer t nu te doorbreken. Ik was vrijdag op zaterdag nacht nog 1,5 uur met hem bezig en nu afgelopen nacht nog maar 40 minuten. We zullen vannacht afwachten. Ik pak hem ook bij de eerste kik op en probeer eerst om bij mij neer te leggen maar helaas na n halfuur heeft ie dat ook gehad. Ik heb n adresje gekregen van kennissen van de vakantie en die man is paranormaal begaaft. Hij kan aan leiding van n pasfoto zien wat er met Divano aan de hand is en hij kan Divano helpen. Ik zei gelijk tegen Chris "dat gaan we proberen!". Dus morgen even pasfoto's laten maken. Alweer 1 jaar geleden ja van je moeder? Jeej waar blijft die tijd zeg! Ja idd t 1e jaar sta je nog overal bij stil... alhoewel ik t ook met de verjaardagen van de kids heb. Dan denk ik altijd terug aan hoe laat de bevalling begon en hoe die ging. Blijft me goed bij moet ik zeggen. All... ik ga slapen want er belooft me n nacht aan te komen waarin ik weer weinig slaap denk ik. Trusten meiden... ik kom morgen weer tokken
Nou dames heb nu ook de foto erop gekregen na 1 min die is natuurlijk iets lichter ga niet meer testen tot na me nod. Ik wacht het netjes af, met een vage buikpijn. Slaap lekker!
Ow... heb vandaag naar bericht gekregen van mijn vriendin, Ze belde me op en zei: zit je? Ik zeg nee ik sta in de keuken. Ga maar snel zitten dan want ik heb nieuws! Ik dacht nog: haar broer die gaat trouwen of zusje die nog n kindje krijgt of zoiets. Dus ikke zitten. Ja ik zit! Zegt ze: kleine Frans (Frans-Joseph junior dus) is verongelukt. Ik riep huh?!! Dat is gisteravond in hart van nederland geweest. Daarin hadden ze t over 2 polen maar Frans had nooit identiteitsbewijs bij dus konden hem niet identificeren. Mijn vriendin's man en de oudste broer van Frans hebben hem geidentificeerd. (Frans- Joseph was mijn allereerste vriendje waar ik knetter verliefd op was, was ook n verboden liefde) Mijn vriendin zei: ik moest dit jouw vertellen voordat je t van iemand anders te horen zou krijgen. Wij zaten met zn alle in 1 en dezelfde vriendenkring. Ik zeg: hij had toch ook n kind? Ja 2 zei ze n jongen van 9 en van 1 jaar. Verschrikkelijk voor die kinders. Maar goed... tuurlijk vind ik t aan ene kant wel rot, voor de vader van hem en zijn 2 broers en natuurlijk zijn kinders... maar aan de andere kant... hij zat aan de drugs (wie weet was ie wel helemaal van de kaart op dat moment), hij heeft mij n hele hoop leed aangedaan en had sindsdien schrik van hem (ook uit boosheid). Ik stuur wel n condoleancekaartje naar de vader want die man is n man van goud en superlief! Hij stond er wel JAREN alleen voor met 3 puberende zonen. De meiden liepen daar in en uit! Hij heeft na de moeder van de kids geen vrouw meer gehad. Hij heeft ook altijd in de stress en zorgen gezeten om zijn jongste zoon. Frans zou nu in december 37 geworden zijn. Veelste jong nog! Maar goed voorlopig weet nog niemand hoe t kan dat hij ineens op n rechte weg dwars kwam te staan. Nu ik dit zo typ denk ik ineens weer terug aan die tijd en komen er ook hele mooie herinneringen naar boven. Hij gaf mij na n paar maandjes n ketting van hem met zijn naam erin. Zoooo toen voelde ik me speciaal! hahahaha ik was 14 jaar! Ik mocht van hem op zijn crossmotor rijden. Jeej dat waren toch wel leuke dingen. Iig is ie nu dood!
My... en tóch kan ik die streep zien! Hoe onduidelijk die ook is. Vooral onder de horizontale streep vind ik hem duidelijk! Maar idd wacht nog maar n weekje af en dan kun je wel weer n test doen. Ik heb er wel vertrouwen in!
@miranda ahh gecondoleerd ja daar schrik je dan van he! Kan ik me heel goed voorstellen toch herinneringen samen. Ja ik kan het zelf ook goed zien. Zou zo leuk zijn vriendin van me is ook net zwanger! Kunnen we samen zwanger zijn. Maar word vervolgd! Sterkte miranda!
@ My, spannend hoor! Hoop het voor je! @ Miran, dat is schrikken! Nooit leuk om te horen dat een bekende of oude bekende is overleden gecondoleerd! En toch leuk om oude herinneringen op te halen! @ all, zwaaaaaaaai! Ik ben op m'n werk.
Ja zeker spannend, maar achteraf denk ik had ik nou maar niet getest had ik niet zo getwijfeld nu. Tjsa vind gewoon apart dat ik een licht streepje krijg dat krijg je toch anders niet als je geen HCG in je urine heb? Volgende ronde wacht ik weer netjes hoor net als al die andere maanden ging heel goed op die manier .