(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Haal dan twee vooor vijf euro van kruidvat.....

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

#1902 Delilah, 30 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2011
    Even snel; Kristel is bevallen van een dochter Philine Alexis, staat op hyves!

3. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Nou nieuwe test maar gedaan die was negatief dus was vals alarm.
    En ja weet het ben nog niet ongi dus nog wel even afwachten.
    Ga dr van uit dat ik ongi word kan het altijd meevallen he!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kristel gefeliciteerd!!!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh meiden, Wesley is net van de trap gevallen na het douchen. Ik heb geen idee hoe hij terecht is gekomen maar het lijkt erop dat hij 3 verschoven/losse tanden heeft en z'n hele mond is dik. Het bloedde gigantisch en hij was helemaal overstuur.

Van de tandarts weten we nu waar we op moeten letten en van de huisartsenpost moesten we 'm wel wekken vannacht ivm kans op een hersenschudding maar man, wat zijn we geschrokken. Hij was doodmoe en viel uiteindelijk in slaap op de bank terwijl mijn man aan het bellen was met de hap en de tandarts dus vannacht even aankijken en morgen even goed bekijken. Bah, zielig mannetje.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Wat leuk dat Kristel bevallen is

Deli: he bah wat schrikken zeg van Wesley:( Hoe ging het verder vandaag.. Heftige dag?

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... jeetje dat is zeker schrikken zeg!
    Hoop dat t vannacht goed gaat... maar maak hem wel iedere 2 uur wakker en stel vragen... simpele vragen waar dat ie antwoord op weet. Beterschap meis!

My... balen zeg van die test. Ik had nog zo'n goede hoop meis!

Kristel... gefeliciteerd met jullie dochtertje Philine Alexis!

All... Divano is vandaag gaan kruipen! Het zijn nog maar 5 pasjes/zetjes maar t begin is er!!!!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow wat knap van Divano!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ My, wat een toestanden met de testen... Blijf duimen.

@ Miran, goed van Divano zeg!!

Thyrza rolt nu al een paar dagen, ze ligt direct op de buik als je d'r neerlegt gaat zo snel allemaal.

Verder wel een goede dag gehad vandaag maar vanavond bij Wesley hield ik het niet droog, alsof dan toch alles eruit komt :(

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hebben al 2 dagen geen internet thuis dus ff teken van leven vanaf mijn telefoon. Heb niets kunnen lezen. Morgen werken, hoop dat ik daar wel internet heb.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow deli balen zeg....hopen dat die tandjes niet zwart worden....

12. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    @Delilah ahh zielig zeg voor je kleine man!
    Sterkte met hem wat zal je geschrokken zijn zeg!

Nou dames, het komt allemaal wel goed ga er niet treurig om doen.
    Anders voel ik me weer zo rot en dat doe en wil ik niet.
    Ik ben aan het uitkijken naar de bruiloft van me schoonzus!
    Ik heb een hele mooie jurk gekocht, en me mannetje heeft een hele mooie pak en me kleine meid ziet er ook prachtig uit!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    deli, bah wat zal jij geschrokken zijn. Hoe is het nu?

my, geen bloed geeft moed ;)

miran, bah vervelend nieuws zeg! Sterkte.

Wat leuk dat Kristel bevallen is. Gefeliciteerd! Maar denk niet dat ze hier nog mee leest.

Hoe is het hier verder?? Ik heb thuis sinds maandag geen internet. Voel me gewoon gehandicapt. Gelukkig hier op het werk wel dus kan ik toch nog even mijn ding doen.

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    o ja, gisteren bij de gyn geweest en alles was goed. Hij heeft me echt binnenstebuiten gekeerd en alles zag er goed uit. Waar mijn buikpijn dan vandaan komt? Hij denk dat ik misschien gevoelig ben geworden voor condooms en dat de rest nog hormonaal is. Als het over een paar maanden nog niet over is dan moet ik terug naar de huisarts want dan zal het iets anders zijn. De gyn. heeft alle dingen uitgesloten die er mis zouden kunnen zijn dus ik ben toch wel opgelucht. Nu alleen nog van die vervelende buikpijn af zien te komen.

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hey goedemorgen kippies

@ Juffie, is Matthijs inmiddels weer opgeknapt? Vervelend hé die gebroken nachten? En jij ook al weer druk bezig met de voorbereidingen van het nieuwe schooljaar? Zal straks wel weer wennen zijn straks. Heb je wel weer een beetje zin in?

@ Deli, meid wat zul je gisteren geschrokken zijn!!!:$. Hoe is het vannacht gegaan? Hoop dat jullie ondanks alles toch een beetje hebben kunnen slapen. Het was gister natuurlijk zowiezo al best een moeilijke dag voor je en dan ook nog zo eindigen....... Dikke knuffel!!!

@ My faith, bedankt voor je berichtje, zijn we weer op de hoogte;). Wat vreemd dat de andere testen allemaal wit zijn, want wat de andere kippies ook zeggen, op de foto is toch vrij duidelijk een streep te zien. We blijven veren, geen bloed geeft moed hihi. En vrijdag dus een bruiloft?? Gaaf hoor, allemaal in het nieuw?

@ Yojo, gaaf he om de baby te voelen? Hoe was je weekend in duitsland? Lekker genoten? En doet de angelsound het goed?

@ Dagdromer, wat fijn dat alles goed was bij de gyn. Toch weer een hele opluchting, maar kan me voorstellen dat je ook wel graag zou willen weten waar de pijn dan wegkomt;). Hoop dat het snel beter wordt! Wat vervelend dat je thuis geen internet hebt. Heb het hier af en toe ook en dan baal ik best wel, merk je dat je toch veel via de pc en internet doet.....
    En wat een heerlijk weekend hebben jullie voor de boeg zeg!! Zoals het nu lijkt gaat het weer ook de goede kant op dus dat is ook wel lekker!!!

@ Miranda, jij dus ook al zo'n druk mannetje in de nachten? Hoe is het de afgelopen nachten gegaan? Vervelend als je dan niet weet wat er aan de hand is he? Hoe gaat het verder met jou dan? Kun je het nog een beetje volhouden? Hoe gaat het met de andere kinderen? Knap van Divano trouwens dat hij kan kruipen. Mss waren de drukke nachten dan een fase tot het leren van iets nieuws?
    En wat een naar berichtje las ik zo tussendoor, kan me voorstellen dat je dan toch even schrikt, het is ook niet niks als ze zo plotseling weggerukt worden en dan ook nog twee jonge kids. Sneu hoor!! Al is het dan niet allemaal makkelijk geweest tussen jullie, dit gun je natuurlijk niemand!!! Dikke knuffel....

@ Mupkuh, hoe gaat het met je kleine meid? Is ze inmiddels weer wat opgeknapt? Naar als ze zo ziek zijn.....

@ Kristel, meid gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2de meissie!!!

Hier gaat het zijn gangetje. Afgelopen maandag weer een echo gehad en alles ziet er goed uit:D. Begin het steeds leuker te vinden, al moet ik zeggen dat ik het ook allemaal wel heel spannend vind. Stom maar goed. De vk zei dat hoe vaker je zwanger bent hoe spannender je het vind, en dat voelt ook zo. Ik dacht eerst dat het juist makkelijk zou zijn..... Ach zal goed komen straks. Hoop dat we tegen die tijd de kids een beetje op regel hebben. Met Thomas gaat het trouwens heel goed. Hij is een heerlijk mannetje. Nu Kayra nog. Zij kan me 's nachts tot waanzin drijven:). Al een week is het echt elke nacht muizen en we weten niet wat ze heeft. Ze begint rond half 1 te krijsen en niet rustig te krijgen. Ze wil niet bij ons, maar ook niet zonder ons zijn....:(. Als ik haar dan weer bij ons in bed leg dan duurt het nog even en dan slaapt ze. Ik hoop maar dat het komt van de therapie en dat het straks beter wordt. Want ben zelf zo moe, vaker janken en chagerijnig:) maar goed. Ik vind het belangrijker dat onze meid haar draai weer gaat vinden en weer blij is. Overdag is er trouwens niets aan de hand;)

In de therapie zijn we erachter gekomen dat ze dus wel degelijk koemelk intolerantie heeft. Ze reageert er niet allergisch op maar haar lijfje heeft er dus heel veel last van. Nu gaan we soya-producten proberen en hoop dat ze daar goed op reageert. Nou het is weer een heel verhaal:).

Meiden ik kom nog wel even weer tokken straks...... Ga nu even wat puinruimen en schoonmaken en dan lekker met de kids spelen:D......

Dikke knuffel Liena

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    liena, hoop dat de soja-overschakeling succes heeft! Zou goed kunnen dat ze er last van heeft. Fijn dat Thomas het zo goed doet. En alweer bijna 13 weken. Waar blijft de tijd?? Probeer er van te genieten!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen, even ego ik kom straks lezen/reageren.

Met Wesley gaat het goed! Hij heeft goed geslapen vannacht. Gister avond veel wakker en een zetpil gegeven. Vannacht heeft hij aan 1 stuk geslapen. Mijn man was rond middernacht nog bij 'm geweest en ik vannacht ook een keer maar hij had gister avond laat praatjes voor 10 dus we voelde wel dat het verder goed zat.

Vanmorgen weer even goed gekeken en zijn tandvlees is helemaal dik en blauw :( zijn hele lip is ook dik, hij heeft een heel ander gezicht. Het lijkt erop dat 1 van z'n voortanden nu iets naar achter staat die andere 2 lijken normaal. We moeten maar kijken hoe het nu hersteld. Hij zit nu aan een ijsje! Eten gaat moeilijk en drinken alleen met een rietje dus hij heeft pap op met een rietje. Vandaag maar lekker een dagje thuis met hem alleen. Thyrza is op het kdv, ik heb vrij genomen en we gaan er maar een leuke dag van maken en vanmiddag even slapen want de nacht was kort en gebroken zeker voor Wesley.

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ohhh arme Wesley, hoop dat het mee gaat vallen met zijn tandjes. Het blijft me steeds verbazen hoe veel die kinderen kunnen hebben. Als ik Stan soms zie vallen vraag ik me soms af hoe het kan dat hij nog nooit iets gebroken heeft. Veel plezier met je dagje samen. Geniet er van en leg hem maar lekker in de watten. En jezelf ook natuurlijk ;)

19. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames, ik zit ergens mee...?
    Gisteren na gemeenschap, kwam er roze afscheiding uit me sorry voor vieze praatje zat tussen de kwak van me vriend of het nu uit mij komt of uit hem dat weet ik niet?
    Ik heb niet ongesteld geworden ik heb ook geen buikkrampen ofzo.
    Ik heb dit nog nooit gehad zit er echt mee.
    Me dokter is ook nog eens op vakantie en ga zeker niet naar een andere.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    myfaith, kan van alles zijn. Zou zomaar kunnen zijn dat er een klein bloedvaatje bij jou is geknapt. Kan waarschijnlijk geen kwaad zolang je niet echt gaat bloeden. Als alles meezit zou het ook van een innesteling kunnen komen. Hou het even in de gaten. Denk niet dat je meteen naar de dokter zou moeten maar hou het wel even in de gaten. Wie weet is het alleen een teken van goed nieuws. Hoop het voor je!

Deel Deze Pagina