Wat is het rustig hier? Ja ik wacht het netjes af dagdromer. Geen idee wat het kan zijn nog nooit gehad. Ik heb altijd eerst bruine afscheiding voordat ik ongi word. Dus dit is nieuw voor mij?
Hey meiden, Hier ben ik weer We hebben even met de hele familie buikgriep gehad Ben meteen de aangekomen kilo weer dubbel kwijt :S @ MY, het hoeft niet iets negatiefs te betekenen. Ik heb het ook gehad en zelfs een kleine week bruinverlies tot 2x toen. @ Deli, wat ontzettend zielig voor Wesley. Hopelijk is hij snel weer de oude.
Nou dames, ik ben ongi geworden voelde me buikpijn al en ineens boem meteen rood heb ik normaal niet zo snel! Jammer op naar ronde 9 zucht!
My... jammer van je ongi. Probeer niet bij de pakken neer te gaan zitten want dan duurt t echt alleen maar langer. Tuurlijk is t kl*te... ik weet hoe je je nu voelt. Kop op meis... jouw wensje komt echt wel n keer uit! Deli... hoe is het met Wesley? Gaat alles nu n beetje beter? Hoe gaat t eten nu? Wat zielig zeg! Die kleine pechvogel. Hoe is het met zijn tandjes nu? Meiden... ben voor de rest eigenlijk veel vergeten. Ben nogal chaggie zelf terwijl ik t Chris allemaal verwijt dat hij sjaggie is. Weet niet wat er op doet maar ben niet echt leuk! Dit is al n paar dagen zo. Ook gaan de nachten niet zoals ik gewild zou hebben en gedacht had. Vannacht was ie 1 uur lang aan t protesteren. Gelukkig heb ik vanmiddag nog 1 ritje en dan weekend. Moet morgen met Giuliano in Rotterdam in ziekenhuis zijn om 10.00 uur dus dan kan ik niet werken. Kan ik morgen n beetje langer in bed blijven liggen hahaha Zaterdag wordt t n erg drukke dag. Moet met 2 kids voetbalwedstrijden afgaan en dan om half 1 naar personeelsfeest van Chris zn werk en s'avonds naar de verjaardag van mijn vriendin's zoontje! Dat is wel n lange dag! Maar goed zondag kan ik lekker bijtanken. Chris moet dan late dienst draaien en ik ben lekker vrij. Ik ga ff poetsen hier in huis! tot vanavond!
@miranda, nee hoor zit ik niet hoor daar heb ik gelukkig niet zoveel last meer van! Het lijkt erop hoe langer je bezig ben hoe beter je ermee om kan gaan. Ik ben sterk ik ga voor de volgende ronde mijn TIJD komt nog wel !
Even snel hallo vanuit hier! Heb enorm last van mijn banden...sjezus dan merk je pas wat voor zwaar werk je eigenlijk hebt.... My jammer zeg! Op naar jou tijd!
Lieve kippies Even een snelle hallo vanaf hier. Ik voel me echt heel beroerd, wou dat het eens wat af ging zakken. Ga nu lekker naar bed, wil alleen maar liggen..... De afgelopen 2 nachten waren helaas nog niets beter. Teller staat inmiddels alweer op 9. Op naar een (hopen we) goede nacht. We proberen de moed erin te houden...... Kom morgen weer even gezellig tokken, nu gauw op bed. Slaap lekker kippeis...... Dikke knuffel en tot morgen.
@ My, jammer zeg! Maar zie het positief nieuwe ronde nieuwe kansen. Goedemorgen allemaal, Wij hebben besloten dat we in november geregistreerd partnerschap gaan doen. Moet nog even uitzoeken hoe en wat. Maar we doen het heeel goedkoop en willen gemeenschap van goederen. Vind het wel spannend Niet doorvertellen hé niemand weet het verder nog
mup, wat leuk! Maken jullie er dan ook een feestje van net zoals een trouwerij? liena, dikke knuff meis! Hoe was je nacht? My, he wat jammer. Nieuwe ronde nieuwe kansen Juffie, hoe is het met je mannen? Zijn ze weer fit?
Goedemorgen! @ Liena, och meis toch wat vervelend dat je zo beroerd bent! Hoe is je nacht gegaan? Voel je je wat beter vandaag? Ik hoop het!! Beterschap!! @ Mup, leuk hoor! @ Dag, hoe is het met jou? @ Pooh, gefeliciteerd met je verjaardag meis! @ All, zwaaaaaaaaaaaaaai! Hier ook een beroerde nacht. Wesley riep me 2 x om niets, dat doet hij de laatste tijd wel vaker. Nog even een kus en nog even z'n knuffel pakken. Rond 5 uur werd Thyrza wakker, strontverkouden! Dus gesprayed, met luuf gesmeerd en toen sliep ze tot 8 uur vanmorgen. Maar ik lig da zo onrustig, hoor alles en bij ieder geluidje denk ik; daar gaan we weer Stomme mama... Ik mag helemaal niet klagen. Met Wesley gaat het goed, hij is alleen heeeeeeeeeeeel opstandig. Het is niet leuk meer, niks is goed, alles is "Nee" en hij wil met niks mee werken. Hoop dat deze dag beter gaat want gister had hij me behoorlijk op de kast en mijn hele pols doet zeer van hem op de gang tillen.... Hij heeft nu nog 1 voortand die een stuk naar achter staat maar die moeten toch nog wisselen dus goed in de gaten houden. Verder is het van buiten nog iets blauw en opgezet. Thyrza ligt hele dagen op haar buik te koekeloeren ze kan alleen nog niet terug rollen, handig
Hier een bleh nacht....anderhalf uur maagpijn en overgeven.... Wanneer wordt zwanger zijn leuk?? Vandaag vrij! Eindelijk en het wordt heel mooi weer!
Yo, ik vond het nooit leuk. Maar het is wel speciaal. Probeer er van te genieten en stil te staan bij het gevoel van je beeb. Het is ook weer zo voorbij en dan denk je weer dat het allemaal wel mee viel. (ik tenminste) Blijft cliché maar het is echt voor een goed doel. Zwanger zijn is een hele klus maar ook bijzonder om mee te mogen maken. Jouw lichaam is gewoon een persoontje aan het bouwen. Als je kleintje er straks is denk je er nog vaak aan terug. deli, is zijn tand nog normale kleur of denk je dat hij zwart word? Hoop van niet natuurlijk want ook al is het een melktand, hij moet er nog wel ff mee doen. Hier gaat het goed. Mag absoluut niet klagen dus dat doen we dan ook maar niet. Wat knap dat Thyrza zo goed naar haar buik kan rollen. Hier nog niets hoor. Maar mag ik ook niet van haar verwachten met haar hypermobiliteit.
Is zeker moeilijk! En zeker op de momenten dat je WEER eens boven de wc hangt. Maar kop op meis, na regen komt zonneschijn .
hey meiden, my: wat balen van je ongi. Succes deze ronde! liena: aah wat naar zeg. Al eens nagedacht om ze toch eens een nachtje te laten logeren?? Of anders jij een nachtje logeren en de kindjes thuis bij haan?? Dit trek je toch niet zo? Dikke knuf! Mup: leuk! Gaan jullie nog feestje houden of gewoon alleen naar het gemeentehuis? Deli: balen zo'n nacht.. Heel herkenbaar dat wakker liggen. HEb ik ook. Zo irritant. Knap van Thyrza dat ze kan rollen. Matthijs kan ook al een tijdje op zijn buik rollen maar terug ho maar Dag: zwaai! Alles goed met de de kindjes?? Yojo: zo jammer dat je je maar beroerd blijft voelen. Zou zo graag nog eens zwanger willen zijn. Natuurlijk had ik ook wel kwaaltjes maar vond zwanger zijn vooral heel mooi en bijzonder! Hoop dat jij je ook snel zo gaat voelen. All: hier een dagje kindloos. Kindjes zijn bij de go. Ik ga zo nog even half uurtje naar school en dan lekker shoppen! Heerlijk lekker alleen even weg. Ga even lekker genieten van een dagje alleen ikke OOk laatste dagje vakantie. VOlgende week begint het echte leven weer De jongens zijn gelukkig wel weer wat beter. Matthijs geen koorts meer. Allebei nog wel snipverkouden en hoesten. fijne dag!
juffie, veel plezier vandaag! Shop ze! Fijn dat ze weer opgeknapt zijn. Nu de verkoudheid nog..... yo, bij jullie ook zo'n mooi weer? Hier schijnt t zonnetje ook heerlijk. jammer dat ik vandaag de hele dag binnen op kantoor zit. Vanavond kids van mijn broer te logeren. Word weer druk maar o zo gezellig