(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Yoyo niemand verteld je dat zwanger zijn ook soms niet leuk kan zijn.
    Ik was mega blij en genoot met volle teugen alleen soms vond ik ook mega zwaar hoor en was ik er helemaal niet zo blij mee
    Alleen nu na 16 maanden mis het soms nog wel heeeeel erg hoor
    Dus bij een evt 2de ga ik dubbel genieten want dan is het de laatste keer

Miranda wat goed van Divano zeg wat gaat hij ineens hard zeg.

Hier nu een onrustig meisje omdat ze sprongen maakt in dr ontwikkeling

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... je kan idd af en toe best t gevoel hebben dat zwanger zijn helemaal niet leuk is... vooral als je zo erg misselijk bent en zo veel moet spugen. Of als je die bandenpijn of erge rugpijn gaat krijgen maar aan de andere kant als je dan je kleintje voelt dan ben je die pijn ook gauw weer "vergeten"... daar bedoel ik mee: dan schuif je die pijn naar de achtergrond en weet je waar je t voor doet. Wacht maar als je moet gaan bevallen meis. Ik zal niet zeggen dat t fijn is en zonder pijn maar wij vrouwen baren niet voor niks kinders dat is omdat wij dat aankunnen. En als je eenmaal dat lekker warm bloot lijfje op je blote borst hebt liggen dan ben weet je dat je alles hebt doorstaan voor dat ene heerlijke kleine wurmpje wat daar zo hulpeloos ligt. Daarna zeg je: ik wou dat ik nog zwanger was. hhahahaha
    Heb ik nu ook hoor meid. Ik zat al vanaf de 6e zwangerschapsmaand thuis ivm mijn rug en nu denk ik regelmatig "vorig jaar was ik nu 5 maanden zwanger". Zo heel af en toe mis ik dat getrappel. Geniet er nog van zo lang als je kan meis!
    Iedereen heeft die momenten... jij bent echt niet de eerste met die gedachte en zeker niet de laatste!!!!

Juffie... fijn dat Divano niet de enigste is die zo onrustig is. Dat beloofd dus nog wat voor mij als ik hoor dat Nathan nu nog onrustig kan zijn. hahaha

Melanine... ja ik ben ook erg trots maar t mag wel wat rustiger dan deze sneltreinvaart hoor!
    Hoe is het met de kleine meid? Wat voor sprongetje maakt zij nu?

All... wij hebben vandaag n perfecte gezellige dag gehad met perfect weer!
    Wij kwamen daar aan en kregen drinken en broodjes. Bij aankomst moesten we n nummertje trekken. Daarna zou verteld worden wat er met dat nummertje gedaan moest worden. Voor de kinderen was er n animatieteam die uit kapitein Blauwbaard bestond en die dus alle kinderen bezig hielden. Wij als ouders kregen allerlei sportieve activiteiten te doen (en dat met deze hitte hahaha). De nummertjes waren dus bedoeld om je in bepaalde groepen te verdelen. Ik had nummertje 8 en Chris nummer 19 dus we zaten niet bij elkaar. Chris moest als 1e van betonblokken n letter maken en die blokken werden verzameld en daar word van de week n totempaal voor de binnenplaats bij Chris zn werk van gemaakt. Ik moest muziek gaan maken... helaas dat is dus niks voor mij. Ik ben sowieso al niet muzikaal aangelegd en daarbij had ik Divano continu bij me in de buggy dus lekker onhandig. hahhaa vond ik niet erg dus ik koos eieren voor mijn geld en ben lekker in de schaduw bij n kennis uit onze vriendenkring gaan zitten. Wij hebben heerlijk gekletst en genoten van de mensen die dus moesten leren met muziek omgaan hahahaha. Tussendoor pauze gehad en daarna n heerlijke bbq. Om half 9 gingen wij pas richting huiswaarts. Onderweg wou onze auto weer eens niet op gas springen dus dat werd even ter plekke door Chris nagekeken. Na 20 minuten hannessen konden we weer op gas verder rijden. We moesten eigenlijk naar de verjaardag van mijn vriendin's zoontje maar t was inmiddels half 10 toen we thuis aankwamen dus veelste laat om naar n kinderfeestje toe te gaan. Het kleintje werd vandaag 3 jaar dus die is bekaf en kon goed al in bed liggen. Heb bij thuiskomst mijn vriendin gebeld dat ik morgen kom omdat we nu pas thuis waren. Was goed en geen punt!
    We hebben n heerlijke super dag gehad. Chris deed wel aan alle evenementen mee en heeft weer de dagelijkse bewegingen gehad hahaha. Wij hebben genoten en de kids hebben zich prima gedragen. Ik heb niet 1x hoeven te roepen of corrigeren! Mama is trots. Ik kon lekker genieten van alles om me heen en heerlijk genieten van de zon en de warmte!
    Nu gebroken thuis achter mijn lappie!

Ga nu richting bed was vanmorgen 07.00 uur maar Divano heeft wel doorgeslapen op speen geven na!

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    zo hier wakker van een regen en onweersbui

Zoey maakt op dit moment het sprongetje met willen leren lopen
    Pffff tis niks anders dan huilen huilen huilen heel de dag
    Wel is ze meer knuffelig als anders en wil ze ook weer vaker bij me drinken . Ach ja als ze zo even tot rust komt prima en gewone melk lust ze niet dus dan maar melk van mama .

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Melanine... hier vannacht ook flinke regen met onweerslichten, gelukkig geen gedonder erbij want anders had ik niet meer geslapen.
    Zoey dus proberen te lopen ja dat kan frustrerend zijn voor n kind als t niet lukt. Ach als ze dan weer rustig wordt door melk van mama te drinken is t goed he!

Divano probeerde gisteren zijn eigen aan de bank omhoog te trekken maar viel toen met zijn hoofdje op de grond. Daar is ie nog nét te klein voor denk ik. Wel zielig want hij begon heel hard te huilen na "die val".

Hier vannacht weer n supernacht gehad. Hij is 2x wakker geweest voor verdwenen speen en 1x door de hitte volgens mij. Op zijn kamertje is t maar 27 graden! Dus heb ik hem zonder dekbed en alleen rompertje terug gelegd en toen sliep ie tot 08.00 uur vanmorgen.
    Denk dat Divano idd erg onrustig is geweest door de sprongen die in de pad zaten!
    Nu nog 2 tandjes te gaan die bijna op doorkomen staan en dan is het weer wat rustiger bij hem. Nu ligt ie tevreden op de grond... kruipen... wat tv liggen kijken... dan weer kruipen en dan maar weer wat zitten! Heerlijk hoe hij zijn eigen nu bezig kan houden. Hij "bijt" nu alleen veel aan de salontafelpoot!
    gelukkig is dat n kolossale poot maar hij kan zijn eigen er wel flink zeer aan doen.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Hier allleen maar regen vannacht. En zelfs dat viel wel mee. Vandaag hopenlijk een droge dag want we hebben feestdag bij de kerk. Eerst dienst dan samen lunchen, spelletjes doen en vanavond bbq. Gezellig!

Melanina: met een onrustig kindje is bv wel erg fijn nog lijkt me..

Miranda: fijn zeg zo'n goede nacht!

hier ook supernacht. Matthijs geslapen van 19.30- 8.45:$ (alleen om 7 uur even speen gegeven) Nathan mocht gisteravond 'opblijven'. Beetje chips eten en toen om 20.30 zonder protesteren gaan slapen. Hij werd om 8.30 wakker! Haan en ik waren allebei al beneden:D OH ja Nathan was vannacht wel weer uit bed gevallen maar ging meteeen weer slapen.

ga nu even snel Nathan aankleden en de boel inpakken. tot vanavond!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hier regen en onweer vannacht en flink....nu nog steeds regen....
    Haan loopt straks mee met de Ten Miles....hoop dat t voor de renners droog is.... Is voor mij ook wel zo fijn...:)

7. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi dames!!!!

Ja ja ben er weer alles beetje terug gelezen.
    @Miranda wat gaat je kleine mannetje hard! wat leuk!

@Melanina, ja die bolle buik, ik miste het ook heel erg toen ik bevallen was.

@yojo, maar ik moet zeggen het was voor mij soms ook wel zwaar ik had het vooral aan het eind.
    Ik kon amper nog stukjes lopen, deed zo zeer in me buik!

Nou dames wij hebben een geweldige dag gehad vrijdag!
    Wat was me schoonzus mooi zeg moest elke keer slikken.
    Dacht niet huilen loopt me make-up van me gezicht.
    En me zwanger was ook prachtig!
    Ik heb wel foto's hoor die zet ik wel op Hyves maar ik wacht netjes op haar foto's dat is wel zo leuk voor d'r.

Het feest heeft tot 3 uur geduurd bij ons dan hahaha vond laat zat!
    Toen met taxi naar huis, en wat was ik dronken hahaha!
    Het ergste kwam nog, want gisteren was ik ziek bleeee zo misselijk.
    Maar nu heb ik dus al 2 dagen piep in me oor en dat vind ik echt niet leuk!
    Ik heb het vroeger wel eens een dag gehad na een festival!
    Maar ik deed op gegeven moment oordoppen in op feesten ik kon het niet aan!
    Ik had niet door dat op de bruiloft zulke harde muziek aan stond want dan loop je dr al de hele dag in.

Dus het is nu afwachten, het vervelende was dat ik er niet van kon slapen :(.

Nou kippies, ik ben weer helemaal bij met lezen!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey my! Het bewegen van de beeb maakt veel goed alleen af en toe zit ik er een beetje doorheen.

Haan heeft t weer uitgelopen en zonder regen alleen heel benauwd. Das dan weer minder om in hard te lopen....maar ben trots op em!

Had vanmorgen een harde bult in mijn buik. Grappig. Even geluisterd en het hartje was heel duidelijk te horen. Druk kind af en toe!

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey meiden, hier een topweekend gehad! Nu uitgeteld op de bank. Er staat al een fotootje van de kids op mijn hyves voor de nieuwsgierigen. Morgen kom ik weer verder kletsen. Nu bankhangen.

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Ik moet toch echt ff iets spammen hoor...

Bekijk bijlage 180778

Gaat Divano niet als n speer????
    In 1 week tijd:
    * kruipen
    * 2 nieuwe tandjes
    * zitten en nu zelfs...
    * STAAN!!!:$

Dit verklaart zeker wel die slapeloze nachten.
    Mijn zoontje zat voor mij naar tv te kijken en de box staat weer naast de bank dus langs ons was Divano aan t spelen. Ik zat met mn moeder te telefoneren en ineens zien wij alle2 ons Divano gaan staan. We kijken elkaar aan en roepen: heey hij gaat staan!!!
    Mijn moeder gelijk: foto maken en gelijk opschrijven met de datum van vandaag! Dus vandaar deze foto. Nu MOET de box ECHT omlaag!!!:$
    Nou.. als die zo blijft doorgaan loopt ie met t jaar wel hoor! Hij heeft nog 4 maanden te gaan.:(

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Miranda: wow dit is wel super knap zeg:$ Zit net even terug te kijken en Nathan ging ook met ruim 8 mnd staan. Was dus ook zo'n snelle jelle.

My: leuk feestje dus. Vervelend zo'n piep in mijn ooor. Hopenlijk is die snel weer weg.

All: vandaag nog een dagje ouderschapsverlof en dan morgne aan het werk. Nog maar even genieten van lekker rustig aan doen;) Mijn jongens liggen nog in bed maar zullen zo wel wakker worden. Morgen heeft haan papadag dus kunnen ze ook nog lekker uitslapen;)

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, dat is wel toevallig ja. Ik heb de formulieren opgestuurd dus ik hoop dat het lukt. Waarom doen jullie partnerschap en niet trouwen.

@ Liena, nee hebben we verder niks speciaals mee met de datum ;)

Over de namen zijn we het ook helemaal eens geworden gelukkig. Al had ik wel liever de 2e keuze van de jongens naam gehad. Maar de 1e is ook goed :D

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh!

miran, wat knap!! Snelle jongen.

Ben aan t werk dus ga snel verder.

**zwaai**

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mup omdat ik al getrouwd ben geweest zag ik dat niet zitten. En we hebben nu helemaal niets geregeld dus leek ons dit de slimste manier.

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo en mup, het is wettelijk toch hetzelfde als trouwen toch? Krijg je dan ook de achternaam van de man? Of mag je zelf kiezen? Wij zijn ook niet getrouwd. Hebben alleen een samenlevingsovereenkomst met testament voor de kindjes. Het enige nadeel aan niet getrouwd zijn vind ik tot nu toe dat ik een andere achternaam heb dan de rest van het gezin. Alhoewel ik het best leuk zou vinden om mee te maken. Misschien dat het er ooit nog van komt......

Liena, hoe is het nu met jou meis? Al wat minder misselijk 's nachts?

Hier regende het net HEEL hard en nu schijnt de zon weer vollop. Raar weer hoor!

Nou hier dus heerlijk weekend achter de rug. Gisteren was het hoogtepunt van het weekend. Stan heeft echt genoten van alle dingen die er te zien en te doen waren. Laura heeft zich voorbeeldig gedragen en niet 1 x gemopperd. Wat een heerlijk meisje is het toch. En zo vrolijk! We hebben niet de hele markt gezien omdat het niet zo snel ging als we dachten. Je komt steeds bekenden tegen en die willen toch ff in de wandelwagen gluren en een praatje maken. Op den duur werd Stan erg moe en zijn we naar huis gegaan. Vind het jammer dat het weer voorbij is. Op naar volgend jaar!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    en nu regent het weer......... :(

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    de zon schijnt hier nu weer
    Net naar de kapper geweest pony weer kort en haartjes weer gepunt
    Dus kan er weer wat moois van maken woensdag :)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ik zag de foto's op je hyves, wat geweldig zeg!! Fijn dat jullie zo hebben genoten!

@ Miran, dan gaat het ineens wel snel he!! Wel knap hoor!

@ Mup en Jo, wat grappig dat jullie daar beide mee bezig zijn!

@ Juffie, lekker hoor een dagje nog thuis met de mannen!

@ Liena, hoe was je weekend?

Zo, meer is er niet blijven hangen. Ik ben op m'n werk vandaag. Met de kindjes gaat het goed. Wesley's gebit is redelijk hersteld en hij heeft er geen last meer van. Thyrza was een paar dagen verkouden maar dat lijkt nu ook over. Voor het eerst hoefde ik niet te sprayen afg. nacht :D Ze werd steeds tegen 5 uur wakker met een verstopt neusje. 5 uur is echt zo'n tijd dat ze soms wat onrustig wordt als er iets dwars zit. Afg nacht hoorde ik haar ook wat kreunen maar ze lag om 7 uur op haar buik dus denk dat ze dacht "ik draai me nog even lekker om"

Verder alles goed, lekker weekend gehad. Zaterdag was natuurlijk een superdag! Wij hebben heerlijk gebbq'd met m'n broer en z'n gezin. En daarna met haanlief heerlijk nog buiten gezeten met een heerlijk vuurtje in de bbq. Hopelijk komen er nog wat van zulke dagen in September. En hopelijk a.s. zaterdag al want dan zouden we weer gaan bbqen....

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja in principe is het hetzelfde op een paar puntjes na. Achternaam mag je kiezen, kindje moet nog wel erkend worden en je kan makkelijker uit elkaar als je geen kinderen hebt. Verder grotendeels het zelfde.
    Ik neem wel Joep zijn naam aan vind t zo ongezellig als ik een andere naam heb....

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

UP - We stonden op pagina 3

Deel Deze Pagina