Ik heb een vrij regelmatige cyclus, altijd een gemiddelde van 28 dagen. Ook na mijn miskraam in januari bleef dit, tot vorige maand. in een keer had ik een cyclus van 31 dagen en mijn menstruatie duurde ook langer. Afgelopen 13 mei ben ik dus ongi geworden. En volgens de berekeningen zou ik 10 juni weer mijn nod hebben. Alleen tot mijn grote schrik kreeg ik vorige week zondag bloedverlies, het begon met lichtroze en een paar druppels. Alleen in de nacht werd het erger en ging het gepaard met krampen. Maandag en dinsdag heb ik veel gevloeid. Het is uiteindelijk gestopt op donderdag. De gyn zei me dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb gehad en dat dit wel eens kan gebeuren. Moet ik er nu vanuit gaan dat ik dan 10 juni alsnog mijn menstruatie krijg of moet ik deze datum vanaf nu pakken voor mijn telling. Wie heeft dit nog meer gehad? En hadden jullie erna weer een normale cyclus met eisprong? Moet er wel bij vertellen dat ik endometriose heb en een tweehoornige baarmoeder. Groetjes
Nee, 10 juni is dan geen NOD meer en je begint dus opnieuw met tellen. En is vrij normaal, zelfs bij strak regelmatige cycli kan het altijd voorkomen dat het eens anders is. Zeker na een miskraam is het niet zo raar dat je cyclus even gek doet...
Iedere vrouw slaat inderdeed wel eens een ovulatie over. Je moet gewoon opnieuw gaan tellen, dag 1 is de eerste dag dat je ging vloeien. Was het ongveer evenveel bloed als bij eennormale menstruatie? Als het toch beduidend minder was, zou je ook voor de zekerheid een zwangerschapstest kunnen doen het laatste wat ik wil is vals hoop geven, maar ik heb zelf bij beide zwangerschappen zware innestelingsbloedingen gehad, echt 2 of 3 dagen behoorlijk vloeien. Dat komt wel af en toe voor, en kan een verklaring zijn voor wat lijkt op een te vroege menstruatie. Verwacht er niet te veel van, maar mocht je nog n testje in huis hebben liggen kant geen kwaad om het iig even uit te sluiten. Als je niet zwanger bent en vaker zon vroege bloeding hebt zou ik t er nog wel eens opnieuw over hebben met de gyn. Hoop dat t eenmalig was en je snel goed nieuws hebt! Veel succes!
Hallo, Het is zeker vrij normaal ja, en ook niks om je zorgen over te maken. Het is alleen vervelend als je bezig ben om zwanger te worden want zo mis je een ronde maar zodra je begint te vloeien begint de nieuwe cyclus weer. Als je vaak een eisprong mist kan je altijd even naar je ha of gyn gaan. Succes ermee, Liefs shanty
Dank jullie wel voor de reacties. Dit stelt me al meer geruster dan wat de gyn te vertellen had. Hoop idd dat het nu weer netjes op tijd is en dat we weer voor de volgende ronde kunnen gaan.