(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Idd Miranda nog 5 kilo te gaan. Koude wind stond er vandaag was verradelijk die zo'n.

hier ligt alles plat dus ik duik heerlijk mijn bed in. Slaap lekker allemaal:)

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Slaap lekker Mup.

Ik kan mijn ogen ook niet meer open houden dus ik nestel mijn eigen prinsesheerlijk bij chris op de bank en dan dadelijk naar mijn warm bedje toe! Uitslapen tot half 9 morgenvroeg!!! Hopelijk is divano meegaand!

Fijne dag morgen allemaal

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Goedemorgen
    Zoey werd om half 3 wakker gaaap vanaf toen slecht geslapen dus hier een beetje opruimen enz lekker rustig dagje ervan maken.
    Morgen weer een drukke dag met paasontbijt eieren zoeken en paasknutselen dus druk druk druk.
    En heb nog een mega berg was wat weg gewassen en gevouwen moet worden blegh hahhaa.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi lieve meiden!

Hier vandaag de verjaardag van Thyrza gevierd en sinds donderdag zegde ineens heel veel mensen af :( Vandaag zijn er nog mensen wegggebleven, niks laten horen en vergeten dus ik was echt pissig!!!! Ik heb 3 weken terug heel veel mensen uitgenodigd, vooral familie en de meeste hebben het laten afweten!

Uiteindelijk zijn er hier 2 broers van manlief geweest en mijn broer met hun gezinnen en de buurtjes. Van sommige heb ik niets gehoord en vind het echt een beetje schandalig! Eerste verjaardag is toch bijzonder! Maar ik had het erger gevonden als er bij Wesley zo weinig waren gekomen want op zijn leeftijd zit je er echt op te wachten! Ik snap het gewoon niet, op Wesley's verjaardag was iedereen gekomen, het hele huis was vol en nu ??? Nou ja... Het was zo alsnog leuk!

Ze heeft dus niet zo veel gekregen helaas

Van ons een speel-muziek-activiteiten tafel en verder:
    4 setjes kleren
    17,50 euro
    loopfiets
    baby radio
    boekje
    zo'n kegel waar je ringen om kan 'werpen'
    een huisje van chicco met muziek en diren geluidjes
    dvd van woezel en pip
    knuffel
    En een hele leuke set met knuffels in de vorm van kegels die je kunt neerzetten en met een zachte bal erbij om ze om te gooien

Oh ja, mijn cadaeutjes;

Bloemen, bloemen, 25 euro, 2 boeken en een foto camera. Toch nog flink wat gekregen voor iemand die het niet heeft gevierd ;)

@ Dag, gefeliciteerd meis met je ouders!!!!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... wat zou ik daar ook slecht tegen kunnen zeg! Waarom bij de een wel en de ander niet? Ik zou t ook niet snappen meis. Misschien duur???? 2 verjaardagen nl. Wie zal t zeggen?!!!
    Erg sneu voor je meis!!!
    Gelukkig heb je met diegene die er wel waren wel gezellig gehad. En al met al toch nog behoorlijk wat kadootjes mogen ontvangen meis en Thyrza heeft ook hele leuke dingen gekregen las ik wel!
    Geniet ervan meis!

Dag... hier nogmaals gefeliciteerd met je ouders 40 jarig jubileum!!!

All... fijn paasweekend allemaal.
    Morgenvroeg samen met de 4 kids paasontbijt thuis. Dan om een uur of half 12 chris uit bed halen om vervolgens rond 12 uur aan te rijden naar mijn ouders. Daar mogen de kids met neefjes en nichtjes paaseieren gaan zoeken in de tuin bij oma en opa. Dan heerlijk koffie/thee/gebak. Om een uur of 5 eten... mijn moeder heeft vandaag al alles gebakken en zo ver klaargemaakt dat ze t morgen alleen maar hoeft op te warmen.
    Dan op tijd naar huis want chris heeft nachtdienst. En maandag is mijn zoon jarig en wordt ie alweer 12 jaar!!!!
    Wat vliegt de tijd zeg! Morgen 12 jaar geleden begonnen mijn weeën al terwijl ik dacht dat ik rugpijn had hahahaha hoe naïef kun je zijn als je nog een leek hierin bent.
    Wat wordt mijn kleine knul al groot zeg!
    Niet letterlijk maar zeker wel figuurlijk gesproken. Letterlijk is t maar een kleine opdonder hahhaha
    Ooow trouwens vandaag hadden de jongens allebei met 3-2 verloren. Waren zeer leuke en spannende wedstrijden en mama is zoooooo trots op beide zoontjes. De een was middenvelder en de ander spits! Vooral de wedstrijd van de oudste was spannend want hier werd gespeeld met een officiële scheidsrechter. Wat ik zeker bij de kinders van deze leeftijd niet zou verwachten werd gedaan... de scheidsrechter trok een rode kaart voor een jongen uit het ander team. Wij aan de zijkant stonden allemaal verbaasd. Het was terecht daar niet voor maar dat ze dat ook al zo serieus doen op deze leeftijd vond ik persoonlijk wat te ver gaan! Het is per slot van rekening nog maar een spel. Tuurlijk het draait wel om winnen maar het voornaamste vind ik dat ze t leuk hebben en dat ze goed hun best doen. Meer kunnen ze toch niet doen?! Maar goed... ze hadden dan wel verloren maar vorige week zijn ze gewoon moeten vertrekken omdat er 3 spelers uit ons team met de dood bedreigd werden door die gastjes. Hoe erg kun je t al maken op deze leeftijd? Waar blijven we toch in deze wereld???
    Nu werd die jongen die zo'n grote mond had vorige week eruit gezet met een rode kaart op zak. Hij mag 3 wedstrijden niet meespelen.
    Maar goed... hoe zwaar wordt hier op gelet. Ach... t is voorbij en t was een goede wedstrijd.
    Nu lekker bankhangen/slapen op de bank en dan zo lekker naar bed. Hopelijk laat divano ons een beetje slapen vannacht!!!

Mocht ik jullie morgen niet meer spreken alvast een superfijn en leuk paasdagen meiden!!!!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Deli: wat vervelend zeg zoveel mensen die niet zijn komen opdagen.Nu veel taart ook over enzo?

Miran: fijne dag vandaag. Geniet er van.

Hier zo naar de kerk. Verder nog geen plannen.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, fijne dag vandaag! Mag idd niet klagen wat betreft Thyrza's cadeau's ;)

@ Juffie, ja we hadden voor 35 mensen taart dus heeeel veeeel over. Gelukkig eind van de middag gister hele grote stukken weg kunnen geven :D en ik zit nu weer aan een stuk, gaan vandaag nog maar even door! Kerkse!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemorgen
    Deli wat naar zeg zoveel afzeggingen ook niet echt leuk nee.
    Maarja een extra keer taart is ook niet erg hahaha

Hier zit net het paasontbijt erin Zoey heeft 1,5 bakbroodje een sneetje paasstol en een groot chocolade ei op .
    Ja ze lust geen echte eieren dus dan maar een ei van choco .
    Dalijk houten eitjes verven en dan zit het paasfeest er weer op hahaha.

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Iedereen een vrolijk pasen !!

Bedankt voor de felicitaties. We hebben ons erg goed vermaakt. De kids hadden het ook echt heel erg naar hun zin. Stan heeft zo veel gedanst dat hij vandaag klaagt over pijn in zijn benen. Denk dat hij spierpijn heeft. Het is allemaal heel goed gegaan. Ook erg tevreden over hoe mijn paps het beleefd heeft. Hij vond het mede door zijn ziekte allemaal spannend en kan dan wat verward worden. Maar het ging prima :D

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    #190 miranda200375, 9 apr 2012
    Laatst bewerkt: 9 apr 2012
    Dag... fijn dat het goed gegaan is met je paps!
    Gelukkig heeft ie t feest toch bewust meegemaakt ondanks dat ie ziek is.
    Hahahaha stan kan idd spierpijn hebben.. heeft ie veel gedanst zo te horen. Knap hoor voor zo'n kleine knulletje.

Deli... 35 personen taart?... ja dan is t idd erg rot dat er zoveel mensen afbelde! Ach... met deze dagen mag je zondigen he!!

All... vandaag is mijn kleine vent jarig en is dus alweer 12 jaar geworden. Stond vanmorgen met de kids al om half 8 in de keuken om: worstebroodjes/sandwiches/pizzatjes en stokje met kaas-worst-augurkje-zilveruitje te maken. Had ook nog 2 kleine paastaartjes voor 18 personen (totaal) gehaald.
    Normaal geven wij de kids altijd geld of ze gaan zelf mee kadootje kopen maar gyani gaven wij geld. Nu zat ie al een paar dagen op chris zijn telefoon te azen met qwerty toetsenbord. En vanmiddag zei chris ineens: hier jongen, geef mij jouw kaartje dan ruilen we. Het kind was dolgelukkig!!! Dus nu heeft ie voor hem doen een supernieuwe telefoon. Is al wel 3 jaar oud maar dat maakt niet uit. 3 jaar geleden was dat de nieuwste van het nieuwste. Voor zo'n kind zijn deze mobieltjes niet te betalen en aangezien hij strakjes 17 km moet fietsen vind ik t wel belangrijk dat ie een mobieltje heeft. Stel dat er onderweg strakjes wat gebeurd moet ie mij wel kunnen bellen.
    Van opa en oma had ie een echte knvb-tshirt gekregen. Met een echte euro-voetbal. Hij had al de nieuwste knvb-trainingspak gekregen en nu dus t bijpassende t-shirt erbij. Veel centen gekregen en dan kan ie altijd nog zien wat ie daarvan haalt.

Mijn dochtertje dr verjaardag werd ook gevierd voor familie uit helmond en die had ook centjes gekregen en van opa en oma nieuwe schoenen en een huisje/kooitje/loopren (weet niet precies wat t is) van little petshops. Ook hier was zij heel blij mee.
    Verders dus een rustig dagje vandaag. Was niet al te veel bezoek dus wel lekker. Mijn ex-schoonvader is heel hard getaald dus daarom lijkt het erg druk hahahaha
    Gisteren heerlijk bij mijn ouders paaseieren gezocht met de kids en daarna heerlijk gegeten bij mijn ouders met mijn zus en haar gezin.
    Was erg gezellig! Morgen weer gewoon schooldag dus weer terug in normale ritme vind ik ook wel erg prettig!!!

Ik hoop dat iedereen een fijn paasweekend heeft gehad.. wij iig wel!

Fijne avond meiden.

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, van harte!!

Deli, dat is niet leuk als er veel mensen niet op komen dagen. Hopelijk hoor je nog waarom ze niet zijn gekomen.

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    wat een rust hier ?

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het is idd rustig;) sorry heb het druk. Husby is deze week thuis:( door de brand vorige week in Rotterdam is het werk vanuit vodafone stil gelegd.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ben er ook nog hoor maar ook druk met van alles. Moet nu ook nog een plan schrijven maar het lukt niet meer, zo frustrerend..

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Succes met het schrijven van je plan.

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik denk dat we t allemaal nu veel en veel drukker hebben met die kleine kindjes in huis en ons werk en de dagelijkse dingen. Het houdt ons gewoon bezig. In de vakanties kletsen we meer want hebben we meer tijd dan nu.

Dag.. hoe is het nu met Laura? Alles keurig? En Stan?.. die was toch ziek of vergis ik me nu met Wesley?

Mup... ik wil je bevallingsverhaal wel eens horen meis! Mits je hem natuurlijk wilt vertellen.
    Ben zeer nieuwsgierig.

Liena... hoe is het met je? Hopelijk alles wel in rusig vaarwater nu. Begin nu toch echt zwaar te twijfelen dat t goed gaat daar. Hoe is het met jezelf?... Je sliep al heel slecht voordat je uberhaubt zwanger was van Stefan, nou dat veranderde niet toen je zwanger was, in de zwangerschap komen jullie ook nog te horen dat je moeder ziek is ondanks dat blijf je een supersterke vrouw en sla je je hierdoorheen... dan vervolgens de bevalling, na de bevalling komt Stefan ernstig ziek in zkh te liggen en jij bent nog steeds de Liena die wij kennen. Ik ben bang dat dit alles je nu teveel is geworden... laat t alsjeblieft niet zo zijn maar je kunt niet eeuwig zo sterk blijven meis ergens moet je toch in elkaar zakken in mijn ogen. Ik loop nu al 15 maanden met gebroken nachten maar ik ben echt brak!
    Ik hoop echt dat er niks ernstigs is maar mijn gevoel zegt dat er iets is. Ik hoop dat mijn gevoel me in de steek laat deze ronde meis!!!
    Mocht je tijd en zin hebben reageer dan een keertje... wij missen je allemaal!!!!
    Hele dikke knuffel voor een beresterke vrouw *RESPECT*

All... ik lig heerlijk in mijn bedje met lappie, Chris heeft 1 nachtje vannacht en is dan weer vrij. Hij had de 8e en de 9e vrij genomen.
    Dus nu lig ik 1 nachtje alleen. Vind er niet veel aan!!!
    Trusten allemaal

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hoi meiden
    Ik heb weer me spelletje Rollercoaster Tycoon opgepakt heerlijk hoor en zoey vermaakt dr eigen steeds meer met dr speelgoed.
    Dus lang leve de peutertijd.
    Ook het slapen gaat perfect en zelfs een uurtje langer :) dus we hebben er echt goed aangedaan haar een groot bed te geven.
    Dus waar de meeste de babytijd missen ben ik stiekem mega blij dat het voorbij is :)
    Mijn meisje is sinds ze meer kan steeds vrolijker en zelfstandiger en huilt niet meer als ik ff ga plassen of boven wat ga pakken.
    Ze speelt nu lief met dr bouwblokjes. Ok ze maakt nu ook meer rommel en doet steeds meer ondeugende dingen maar dat is nog altijd beter dan een meisje wat 24 uur per dag bij je wilt zijn.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mel... dat idee heb ik dus ook met divano. Hij speelt heerlijk erop los en is nu ook heerlijk buiten aan t spelen. Er gaat geen dag voorbij of ik moet even mee een blokje om met hem. Anders heb ik echt een huilkind. Vanmorgen al samen naar de spar en de slager geweest en nu is ie lekker buiten aan t rommelen. Als ik hem binnen houdt omdat t regent is ie niet te genieten. Ik kan ook veel meer doen en hopelijk wordt dit alleen maar beter. De nachten zijn nog niet om over te spreken maar ook dat komt heus wel met hem.
    Wat jij met Zoey hebt (betreft grote meisjesbed) had mijn zus ook met de oudste. Haar dochter wou toen ze 8 maandjes was niet meer in eigen bedje slapen. Ook de box was krijsen geblazen. Uiteindelijk een groot bed gekocht en ja hoor... mijn nichtje sliep in haar eigen bedje en was een vrolijk meisje! Gek dat sommige kindjes dat hebben he. De andere kinderen van mijn zus hebben dit niet gehad. Ik merk hier wel dat divano erg aan papa hangt. Papa kan totaal niks doen als divano wakker is. Alles wat papa doet moet divano na doen of bij zijn. Zelfs t nieuws kijken op de tv kan niet eens of divano zit bij hem om de aandacht. Ook als papa nachtdienst draait slaapt divano heel slecht!!!!
    Ach... t komt allemaal wel goed hoor met onze kindjes!

Yo... ook goedemiddag inmiddels meis!

All.. ga even buiten kijken wat die kleine aan t doen is en dan mijn eten goed in de gaten houden. Wij eten vanavond goulash met friet. Het vlees staat al een halfuurtje op en dat mag nog ruim 4 uur op staan. Lekker!!!!!

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Mir heerlijk toch een kindje dat goed aangeeft wat het wil
    En hier heeft de box voor de sier gestaan hoor het enige wat ze erin heeft gedaan is leren staan maar voor de rest was het krijsen geblazen.
    Nu ligt ze ff heerlijk een tukkie te doen. Ik vind het maar koud brrrrr

Deel Deze Pagina