Mel, beterschap met je nichtje, RS heerst heel erg. Zie het op me werk ook erg veel. Ze zeggen als de R in de maand is.... Kleintjes kunnen er erg ziek van zijn idd. Sterkte, hoop dat ze snel opknapt en naar huis mag. Toch een leuke verjaardag gehad? Vanmorgen met Ryan naar cb geweest voor de tweede keer ogentest. Hij deed het echt heel goed, bleef netjes op de stoel zitten met dat gekke brilletje op. Maar er zat duidelijk verschil in wat hij met rechts en met links zag. De laatste regel kon hij zowie zo niet zien en de ena laatste regel met zn rechter ook niet zo best... Nu naar de oogarts, heb gelukkig al een afspraak kunnen maken voor 16 december, ben benieuwd. Toch een beetje spannend!
Penr... hoe gaat het met je meis????? Je bent er wel maar zo afwezig. Gaat alles wel goed daar? Maak me beetje zorgen om je! Pooh... dat is idd erg spannend ja voor jullie en Ryan. Maar STEL dat ie een brilletje zou moeten...lijkt mij dat niet zooooooo erg... ze hebben tegenwoordig zo'n leuke stoere brilletjes voor die kleintjes. Maar goed... dit wil natuurlijk geen enkele ouder voor zijn kind... we willen allemaal dat ze goed kunnen zien en dat ze lekker in hun velletje zitten toch. DUs ja dit is erg spannend en ik hoop dat het meevalt en dat Ryan geen brilletje hoeft meis!!! Ik ga veren!!!! All... Gyani is gisteren op zijn hand gevallen die hij eerder dit jaar al gebroken had... nu is ie zwaar gekneusd maar mocht ie over een week nog zo'n zeer doen dan moet ie terug naar ha. Giuliano blijkt een scoliose te hebben BOVEN in zijn rug net in zijn nek. Hij heeft tussen de 5e en 6e nekwervel n vlinderwervel. Nu wordt dat in de gaten gehouden ivm de groei die hij nu ingaat. Zijn klinefelter wordt in de gaten gehouden zowel testosteron als schoolprestaties. HIj moet ieder jaar ff bloed laten prikken om te kijken hoe zijn testosteron toe neemt. Vorig jaar was zijn testosteron 0.7 en nu was ie al 1.0 dus hij is al aardig omhoog geschoten en dat houdt in dat ie nu de pubertijd in gaat. Jippie... kind nummer 3 in de pubertijd. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en of t meevalt met de schade. Ik hoop zo dat hij gewoon goed genoeg testosteron aan maakt dat scheelt mij weer een hoop stress en ellende. Maar we zullen zien... ik geloof dat dit goed nieuws is! Fijne avond allemaal
heerlijk ochtendje hier, lekker uitgeslapen met Ryan. Hij daarna op mijn bed mickey mouse clubhuis op me telefoon gekeken. Kon ik lekker ff douche en wat wasjes weg draaien. Nu zitten we gezellig samen aan de middag boterham. Breng hem straks naar opa en oma, ik heb avonddienst.
Vandaag was het opa en oma zwemmen op de zwemles dus schoonouders zijn beide mee geweest. Opa heeft alleen een hekel aan zwemmen dus die heeft foto's gemaakt. Max vond het erg leuk. Het was zoooo druk. Veel opas en omas erbij. Wel een erg leuk inititatief. Nu ligt hij lekker te slapen. vanmiddag op bezoek bij een vriendin. Ze heeft twee keer achter elkaar een bbmzw gehad....linker eileider is ze kwijt en de rechter hebben ze kunnen redden.
iemand nog leuke snelle tips voor traktatie? Stan neemt 10 december afscheid op de psz en viert dan zijn verjaardag. Bij ons liever niets met snoep en koek op de psz. Krentjes lust stan zelf niet dus dat is geen optie. Zat zelf te denken aan blokjes kaas, komkommer, wortel, worst die ik in de vorm van een gezichtje op een bord leg en dan een leuke prikker er bij om uit te delen waar ze dan wat aan kunnen prikken van wat er op het bord ligt. Is dat wat?
pooh, werkse vanavond. Klinkt heerlijk uitslapen met Ryan. Doet hij dat goed? Uitslapen kent Laura echt niet. Stan gelukkig wel maar daar heb ik niks aan als de ander het niet doet. Yo, wat leuk! En toch prima dat opa aan de kant foto's maakt. Zo'n knechtje moet je ook hebben hihi.
@ Dag das toch een leuk idee of zelf worst en kaas etc op een spies rijgen. Ik lees mee meiden maar ben en blijf moe bah
@ pooh klinkt als een heerlijk ochtendje. Werkse straks! @ yo wat naar voor je vriendin zeg. bah. zwemmen klinkt leuk.
Dag: leuk idee hoor! pooh: heerlijk hoor een kindje dat uitslaapt! Kipje: 12 weken geweest hopenlijk gaat het snel wat beter met de vermoeidheid. Zo de jongens weer bij de buren brengen. Vanavond weer concert.. Vind het echt super leuk maar denk dat ik die van zondag maar schrap. Hang tegen ziek zijn aan en afgelopen week ook nog 2 avonden gewerkt. Volgende week natuurlijk sintdrukte enzo dus denk dat een pas op de plaats even verstandig is dit weekend Maar nu met paracetemol op en wat mee hup richting amsterdam. Fijne avond meiden!
Dames, Ryan is echt geen ochtend mens, uitslapen kan hij goed. Maar aan de andere kant is het 's avonds een ramp om optijd naar bed te gaan en slaapt hij ook nog steeds niet door.... Dag, met ryan z'n verjaardag heeft hij op de psz getrakteerd. Heb toen sateprikkers met kaas, cocktail worstjes, komkommer erop en bovenaan een uitgeknipte dino van karton met z'n naam erop. Was een groot succes. Collega van mij heeft ooit op de psz een sate prikker met zo'n babybell kaasje erop getrakteerd. Uit dat schilletje had ze het haar uitgesneden en van sesamzaadjes de oogjes. Voorbeelden hiervan staan ook op internet, zag er erg leuk uit. Succes ermee! Haan gaat zo naar Belgie, leerlingen van zijn sportclub moeten examen doen. Dus Ryan en ik vandaag samen.
Pooh... Divano is ook geen ochtendmens. Hij is écht een avondmens. Die ligt niet voor half 10 s'avonds te bed. Ooit een enkele keer, maar dan is ie écht moe, krijgen we hem om kwart over 9 al te bed. En over het algemeen slaapt ie s'nachts door maar héél soms, net als vannacht, is ie wakker en heb je dus gebroken nacht. Kom straks nog wel ff kletsen maar nu eerst ff Divano een boterhammetje gaan geven. Hij is al een halfuurtje wakker.
met mij gaat het enig zins wel. maar haan heeft het heel moeilijk op dit moment om zijn vader zo te zien. me schoonvader is wel weer thuis maar moet veel geholpen worden en de ene tegenslag naar de andere komt op het moment vandaag dat ik wat afwezig ben sorry. was ook een aantal dagen over tijd. toen verloor ik een prop slijm en daarna heel hevig ongie ook met grote proppen bloed zou het dan toch wat geweest zijn? pff snap je daarom zitten we hier niet zo lekker in ons vel sorry .
Penr... meis ik snap je helemaal. Heel veel sterkte met je schoonvader en je haan. En misschien dat het iets geweest is maar denk dat je beter zo'n vraag bij de ha of verloskundige/gyneacoloog kunt leggen. Die weten je beter antwoord te geven dan wij. Dikke knuffel meis!!!
Penr knuffel! Pooh het is bijna zo ver....echo echo....! Spannend! Gister Sinterklaas gevierd bij de oma van Joep en de ouders van Joep. Wij doen zelf aan pakjesavond samen met mijn zus. Geen cadeaus voor elkaar of elkaars kids maar gewoon gezellig samen. Met Kerst doen we bij ons thuis altijd cadeautjes voor de kids. Max heeft gister al zoveel gekregen en dan komen die twee avonden er nog bij...waar gaan we het laten.... En dan is hij in februari ook nog eens jarig... Hij vindt het wel erg leuk dat uitpakken allemaal. Hij is vandaag naar het kdv ipv donderdag. Hij blijft woensdag gezellig bij mijn ouders slapen na pakjesavond. Dan ligt hij tenminste nog een beetje op tijd in bed en hoeven we hem niet auto in auto uit etc maar kan hij gewoon doorslapen. En Joep moest binnen nog wat schilderen en studeren dus komt vandaag ook wat beter uit.
yo, fijn dat je dan zo even dagje kunt schuiven. Hier ook woensdag pakjesavond. Beginnen met gourmetten en dan de sint dvd en dan UITPAKKEN .