Juffie, nog gelukt met de boom? Een hele fijne dag vandaag en veel plezier vanavond! Miran, sterkte met alles, pubers....pffff Ryan heeft de gehele nacht gespuugd, hebben de hele nacht met hem opgelopen, vanmorgen heeft hij iets geslapen. Vanmorgen temp 39. Wit gezichtje met rode wangen... echt zo'n koorts gezichtje.. Heb me van me werk maar ziek gemeld voor vandaag. Wou haan niet alleen laten na zo'n nacht, vind hij altijd al zo lastig als de kleine ziek is. Morgen ga ik wel werken, hoop dat hij snel opknapt.
Pooh... beterschap met de kleine man en hopelijk knapt ie vannacht wat meer op meis! Dan kun jij morgen wat geruster gaan werken! Dikke knuffel voor de kleine man!
Meiden... Hoe is het met jullie??? Wat is het hier stil. Is iedereen erg druk met de kerst? Pooh... hoe gaat het met de kleine man? Nog ziek? Kipje... erg leuke foto's op fb Juffie... hoe gaat het met de schooldrukte meis?
ja nog iets minder dan 2 weken en dan heerlijk vakantie. Nog even flink druk hier. Organiseer het kerstfeest op school dus echt nog even druk zo voor de vakantie. Ga nu ook weer. Fijne dag meiden!
goedemorgen. pfff ben mega druk met me hobbies haha. Heb 7 dingen te hotfixen gehad op opdracht. Nog 1 te gaan. En ben druk met me naaimachine in de weer. Eerste bruikbaar ding is een feit een luier voor Zoey dr pop. Vanmiddag nog 1 maken voor dr andere pop. En nog 2 jurkjes voor dr poppen deze week. Ook moet me huis nog in kerstsfeer( misschien morgen of vanaaf) Lekker een weekje vakantie deze week ff bijkomen heerlijk. Heb van sinterklaas (VL) een weekendje weg naar brugge gehad voor 22 dec Dus zie daar ook naar uit. Hoe is ie verder met iedereen???
Leuk Mel... weekendje weg. Jullie saampjes of jij alleen? Nog kerstsfeer in huis brengen??? Hier staat ie al bijna 1 week! Zonder alle stress zou ik al in kerstsfeer zijn hahhaa Alll... ik word gillend gek hier. Alles tolt in mijn kop. Ik ben alleen nog maar met Didier bezig. Hij komt de regels niet na en heb t idee dat ie zijn "handicap... pdd-nos" gebruikt! In die zin... dat ie er de vruchten van probeert te plukken. Hij doet zijn eigen dom voor terwijl hij goed weet waar ie mee bezig is. Ik kan hier echt niet tegen. Zijn vader ziet dit gelukkig ook in en dat vertelde hij net zelf uit zijn eigen... ik liet even een diepe zucht vallen en zei opgelucht: dus jij ziet dat ook? Ooow wat ben ik blij zeg! Maar goed, blijf ik nog tegen hem aanlopen want regeltjes... wat is dat??? Moet ik dat eten?... moet ik daar naar gehoorzamen?... tuurlijk niet!... ik ben toch een puber en ik weet het allemaal toch veel beter dan jullie! Pfffffffffff ik ben in alle staten hoor... echt waar. En ik heb er al met verschillende mensen over gehad en allemaal willen ze me helpen met adviezen en heb nu 4 mensen gesproken en 4 verschillende adviezen gehad. Over 1 ding zijn we t allemaal eens en dat is REGELS ZIJN REGELS. Mijn schoonzusje riep heel bot: hij had beter bij zijn moeder kunnen blijven dan had die trut alle ellende gehad en niet jullie. Ik volg mijn eigen instinct maar een beetje en ik denk dat ik gewoon dingen moet los gaan laten. Weet je hoe moeilijk dat is?... eerst heb je je kind van geboorte af aan beschermd tegen alles en iedereen en dan in de pubertijd komt het grote moment om ze los te laten en zelf de fouten te laten maken! Bah dit is pas erg en kunnen jullie nagaan... dit is er ook nog een wat niet mijn eigen vlees en bloed is he! Morgen weer een ochtendje psychiater. Denk dat ik daar ook maar even ga kletsen met Chris en de moeder gaat ook mee. Wordt gezellig!!!! Hoe is het met jullie meiden? Had Liena vanmorgen nog gesproken. De nachten gaan al een stukje beter. Nog niet zoals het hoort maar er zit vooruitgang in. JIPPIE, eindelijk voor Liena! Met de moeder leven ze van dag tot dag. Ze heeft vaak koorts. Bah... en dit weer zo rond de feestdagen. Ik ga hier even een kleintje uit bed trekken. Misschien tot vanavond en anders tot morgen!
Mel... ik hou van kerst!!! Dat zijn de mooiste weken van het jaar. Wel de drukste en nu helemaal nu Divano ook nog eens jarig is tussen kerst en nieuwjaar maar ozo leuk! Ik kijk er iedere keer weer naar uit. Die lichtjes en de gezelligheid in huis... met oud op nieuw dat vuurwerk allemaal... de kadootjes onder de boom. Ik word er helemaal vrolijk van! Én lekker 2 weken geen wekker die afgaat alleen die van Chris!
Ryan is zaterdag nog erg ziek geweest, maar zondag ging het al weer goed. Heb me zaterdag ziek gemeld op me werk, voelde mezelf ook niet zo lekker. Zondag gewerkt en maandag ochtend toen ik naar me werk wou gaan flink ziek, over gegeven. Toch gaan werken, hele dag niet lekker eigenlijk. Ryan bij me ouders laten slapen en zelf vroeg naar bed gegaan, tot vanmiddag 1 uur... voelde me herboren toen ik wakker werd. Denk dat ik oververmoeid was en daar zo ziek van was. Vandaag avonddienst gehad, ging goed. Moet dus echt meer me rust nemen.... Gister ochtend toch aan me baas verteld dat ik zw ben. Hij reageerde heel leuk. Vanavond met collega gesproken die tijdens haar opleiding zwanger was. Zij heeft haar ambulance stage daardoor niet gedaan en dat was geen probleem. Daardoor ben ik wat geruster als me stage niet door mag gaan. Zo me bed in en morgen met Ryan peuterzwemmen. Hoop deze week ook een kerstboom te kunnen kopen en het huis gezellig maken voor de kerst. Mel, leuk weekendje Brugge!! Tok snel weer. xxx
Goedemorgen meiden... Pooh, je merkt vanzelf wel aan je lichaam of dat je het aankan ja of nee. Dus ook de rust nemen op tijd merk je wel aan je lichaam. Er verandert weer een hoop aan jezelf. Ff een vraagje... wou laatst solliciteren op een vacature hier in de buurt. Ze vroegen: mensen met een EHBO-diploma met reanimatie. Mensen met nog 2 andere ervaringen en een CCVT-diploma/rijbewijs. Dit was voor een ambulance te rijden maar is dat dan de opleiding die jij doet? Weet jij hier iets van? Dit leek me heel leuk want je rijdt op een ambulance in binnen en buitenland. Dit trok me wel aan moet ik zeggen. Beterschap meis en let op jezelf en de kleine ongeborene he meid! Hoe reageerde trouwens je familie en de familie van haan??? All.... even nog over "probleem Didier".. Ik had gisteren de moeder gebeld of dat zij even van het weekend met Didier om de tafel wil gaan zitten. Hij is kei verliefd op Jessica maar zij ziet dat niet zo... zij wil vrienden blijven. Toch gaat ie er iedere keer weer heen. Ook de moeder snapt helemaal niks van de "relatie". Zij zou van het weekend een poging proberen te doen maar zij wist niet of ze erdoor heen kon komen met haar gesprekken. Na het telefoongesprek ben ik met Divano gaan douchen. Komt Ebony met mijn mobiel binnen en zegt: telefoon voor je, de mama van Didier. Ik pak aan is het de stiefvader van Didier. Hij had met Jessica gebeld en gevraagd hoe het nu allemaal zit. Jessica (vriendinnetje van Didier) had gezegd: Ik wil alleen vrienden zijn. Ik heb teveel meegemaakt en wil daar eerst overheen. Ik heb dit Didier zo vaak uitgelegd maar die wil of kan het niet horen/begrijpen. Er is niks gebeurd... we hebben geen sex gehad. Ook liet ze horen dat we Didier in de gaten moeten houden want hij blijkt dus... (en nu komt het meiden!!!) als ie gegeten heeft naar de wc te gaan om daar vervolgens alles er weer uit te gooien. Hij vind zijn eigen te dik! Kind is mager maar goed! Ik geloofde het gewoon niet wat ik hoorde maar als ik na ga denken gaat ie iedere keer nadat we gegeten hebben naar de wc maar ik hoor nooit braakneigingen. Dus ik weet het niet zo eerlijk gezegd. Ik hou het nu wel in de gaten maar ik weet het echt niet zo. Heeft iemand hier "ervaringen" mee vanuit omgeving ofzo???? Iemand die mij t een en ander uit kan leggen? Ik wil graag weten hoe dat ze dat doen en hoe dat zo stiekem gaat. Ik zou graag meer info willen en ik weet niet of hier iemand is die er iets van af weet door opleiding ofzo maakt me niet uit... ik heb er zelf GELUKKIG geen ervaringen mee. Dus help me als je kan en wil. Zo... einde Didier voorlopig hahaha
Miran, ik doe de opleiding tot spoedeisendehulp verpleegkundige. De opleiding waar jij het over hebt is vlgs mij ambulance chauffeur. Vlgs mij is het zo dat je voor ambulance chauffeur je EHBO diploma en speciaal rijbewijs moet hebben en dan krijg je via de ambulance dienst nog een extra opleiding zodat je de verpleegkundige kunt helpen onderweg. Maar misschien heb je ook chauffeurs voor bestelde ritjes maar daar weet ik niet zo veel van. Wat betreft Didier, als ze gaan spugen na het eten kunnen ze dat vaak goed verbergen. Als ze dan niet voldoende voedingsstoffen binnen krijgen vallen ze niet alleen af maar merk je ook dat ze minder energie hebben/meer moe etc. en wat bleekjes gaan zien. Het is vaak lastig om dit bevestigd te krijgen. Maar als jij na het eten geen ander gedrag merkt bij hem en verder ook niets aan hem merkt.... Tuurlijk vind hij zichzelf te dik, puber!! Je kunt op internet heel veel info hierover vinden en misschien ook wat tips waar je wat mee kunt. Heel veel sterkte meid!!
Goh, miran wat een toestanden toch!! Dikke knuffel!! Pooh, rustig aan hoor. Je lijf fluit je op tijd terug en daar moet je inderdaad gehoor aan geven. Liena, fijn dat het de goede kant op gaat! Hoop van harte dat jullie kunnen gaan genieten! @all, ook hier druk. Gisteren kennismaking op de basisschool gehad met de juffen. Ze zijn erg aardig dus heb er vertrouwen in! Donderdag gaat stan nog een keertje kijken samen met de psz juf en maandag gaat hij echt alleen oefenen. Ben erg benieuwd! Verder gaat het erg lekker allemaal. Haan is alleen aankomend weekend weer van huis en daar zie ik wel weer tegenop. Nieuw huis dus ook nieuwe geluiden snachts en dan slaap ik niet al te best.....
Pooh, dankje meid voor de info. Zal eens achter de vacature aangaan misschien is het wat! Dag... fijn dat het goed gaat bij jullie. Leuk joh voor Stan... de grote school. Het wordt al een heel manneke he! Hoe vind ie het zelf dat ie naar de grote school mag? Hij is toch al 4... waarom mag ie dan nog oefenen en niet voor eggie? Of snap ik je verkeerd... zal nog eens lezen. Maandag gaat Stan zonder psz juf oefenen op de grote school? Moet ie dan niet al gewoon naar school vijf dagen of bedoel je dat nu ook? Sorry, ben er niet helemaal bij geloof ik! All... vanmorgen psychiater geweest. Didier's moeder heeft even telefoon met Jessica erin gegooid. De psychiater stak het op zijn autisme. Didier vangt geen duidelijkheid op. Dat meisje heeft al verschillende keren proberen uit te leggen dat ze geen relatie met hem wil behalve gewoon goede vrienden en meer niet. Nou Didier is verliefd en vangt dus niet op wat zij bedoeld. Dus nu gaan moeder en ik met Didier en Jessica rondom de tafel zitten en opschrijven wat hun nu zien in een vriendschap en relatie. Dat het voor DIdier ook duidelijker wordt. Toen kwam ze met het feit dat hij zijn eten eruit gooit iedere keer als ie gegeten heeft. Maar hij blijft beweren dat ie dat niet expres doet MAAR hij vind zijn eigen wél te dik. Toen zei de psychiater dat eten eruit gooien ook tot de categorie zelfbezering hoort. Toen zag je hem even raar kijken. We hebben t gehad over het feit met die stoomapparaat. Nou toen kwam mijn botte boer (Chris) even om de hoek kijken en die zei gelijk op een beetje grove manier: Wie geeft mij het vertrouwen dat hij dit niet WERKELIJK zal doen?!!! Waarop de psychiater antwoordde: HIJZELF. Didier doet dat niet zei ze en dat durf ik je te zeggen. Jij moet hem leren vertrouwen! Hij heeft er niks aan als jij hem niet vertrouwd... daar help je hem niet mee zei zij. Dat snappen wij wel, maar snapt ook iemand de reactie van CHris???? Ik wel. Het is je zoon die die waanideeën heeft, t is je zoon die spierziekte heeft en die gewoon dingen doet wat eigenlijk niet goed is (spacecake, alcohol, energydrank... allemaal spierverslappers) en dan op de fiets in deze barre koud s'avonds om 21.00 uur met dat spul in zijn strot naar huis komt. Wij zitten maar te wachten of dat ie überhaubt wel thuis komt. Hoe denk je dat ieder andere vader zal reageren?! Ik snap Chris volkomen. Ik snap ook heel goed dat ie dat wel op een andere manier naar Didier toe kan uiten maar dat is puur frustratie ( waarom gebruik je het steeds weer) en machteloosheid ( ik zou je willen helpen maar ik kan niks). DIt is toch een normale reactie van eenzelfde vader? En Chris werd nog niet eens zo boos om dat ie dat idee in zijn kop had gehaald MAAR om t feit dat Chris het van mij hoorde én niet van zijn EIGENSTE zoon! Chris denkt maar zo... als je dit al problemen vind die je niet kan hendelen en je reageert daar nú al zó op... hoe moet dat dan ALS ie écht problemen gaat krijgen. Strakjes vrouw en kinderen en vrouw besluit ineens om bij je weg te gaan en de kinderen mee te nemen... wat doet ie dan????... gooit ie zijn eigen voor de trein?! DIT is waar Chris mee zit... t probleem kan NU al niet zo groot zijn dat hij nu al serieze "gestoorde" dingen gaat doen. Maar volgens de psychiater moet Chris volgende week terug komen om met haar hierover zijn angst te praten. Dus nu zit niet Didier bij de psychiater maar Chris. Ik snap niks meer van de maatschappij! Chris heeft toch alleen maar t beste met hem op?! Nouja... ik ga iig volgende week mee en zal het wel horen. Nu ga ik lekker ff spelletje spelen hoor... heb weer mijn kop vol zat zitten voor vandaag.
Miran, tjee snap de zorgen wel!! Hoop dat de therapie sessies jullie kunnen helpen. Hij is idd 4 maar pas sinds eergisteren dus hij mag tot de vakantie af en toe oefenen en dan na de vakantie echt starten.
Dag... oow oke dat snap ik idd want om hem nu al volledig op school te zetten voor 1 weekje is ook niks natuurlijk voor zo'n klein kindje. Slim! Hoe vind Stan hetzelf? Of heeft ie nog niet een heel ochtendje alleen of met de pszjuf meegedraaid? Komt goed meid! Tja.. ik probeer me niet zo druk te maken om Didier maar telkens gaat er weer iets mis of gebeurt er weer wat en dan fok ik mezelf zo op he. En dan zie je de vader in de bank zitten als ie weer eens niks heeft laten weten of hij komt telaat thuis. Dat is niet leuk!!! Maar goed... we doen t er maar mee. Kijk... dat Didier zelfpijniging wil doen.. oke, pak dan je nagels en krab jezelf open, maar ga geen messen pakken of stoomapparaat. WAT ALS hij t werkelijk op zijn gezicht had gezet???? Praat de psychiater dan nog zo? DAT is waar zijn vader zich zorgen om maakt. Didier was 2 jaar oud, ze waren op vakantie in Oostenrijk en kind was buiten aan het spelen. Op een gegeven moment komt er iemand bij hun aan het huisje en vraagt waar didier was. Want hun hadden een kind in de sneeuw zien liggen. Dus Chris mee gelopen en ja hoor... daar lag Didier helemaal BLAUW en STIJF in de sneeuw. Toen kwamen ze er pas achter dat ie spierziekte had. Het kind heeft een halfuur lang onder de warme douche gestaan om zijn spieren op te warmen. DAAROM snap ik papa héél goed. Misschien is Chris wel TE beschermend maar dat vind IK niet gek wat jullie??? De psychiater weet dit ook dus die zal toch wel moeten begrijpen waarom dat Chris zo reageert of ben ik nu ook gek aan het worden.
@ all heb even terug gelezen maar heb het erg druk! Rosalina heeft deze week twee wen dagen en volgende week al officieel naar school. Miran dikke knuff voor jou!!!
Ryan is met oma mee naar mijn oma hihi Hij heeft z'n t-shirt aan STOER IK WORD GROTE BROER Hier had ik gister een foto van gemaakt en naar me broers gestuurd, ze belde me gelijk op haha. Als we het verder publiekelijk willen maken zet ik die foto op facebook dan is het voor iedereen duidelijk hihi Ik ga zo proberen wat te slapen, me moeder heeft speciaal doorvoor Ryan meegenomen zodat ik me bed in kan. Heb vanaf vanavond 3 nachtdiensten en denk dat ik nu wat extra voorslapen wel kan gebruiken... pfff tok snel meiden! x
Pooh... hoop dat je lekker ligt te slapen... daar is het weer ook naar! En wat leuk zeg die tekst!!! Ben benieuwd hoe je oma reageert meis! All...ik zit heerlijk te computeren met af en toe knikkebollen tussendoor. Morgenvroeg moet Chris werken en heb ik de weekend aan mijn eigen met mijn EIGEN kinderen. Didier is van het weekend naar zijn moeder... geeft mij even ademhaling! Probeer los te laten maar dat is wel moeilijk hoor... heeft ff tijd nodig voordat ik dat kan!