Hahaha, betrapt! Big brother is watching you! Als ik niks te doen heb, ga ik zowat het hele forum lezen. Vandaar dat ik hier ook uit kwam. Stille stiekeme meelezer dus... Alles goed hier gelukkig. Hoop met iedereen hier ook! Ik ga weer verder met lezen, hahaha. Alvast fijne Kerstdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar voor iedereen hier!
Gefeliciteerd met je zwangerschap be happy! Net met Max naar ha geweest. Hij denkt aan astma met beginnende bronchitis dus nu een puffertje. Nu hoor ik net dat Joep dat vroeger ook heeft gehad....zeggen ze nu pas.... anders was ik al eerder naar de dokter gegaan....
goedemorgen meiden, Miran: sterkte. Vind het maar heftig allemaal wat er bij jullie speelt. Pooh: leuk zo'n shirtje. Hadden we voor Nathan ook. Yojo: Nathan heeft ook een tijdje zo;n puffer gehad. Was ook constant verkouden, ziekig, koorts, hoesten. Heel irritant. Uiteindelijk dit jaar natuurlijk keel/ neusamandelen geknipt. Tot nu toe gaat het hier veel beter. Ook geen opgezette klieren in zijn nek meer enzo. Beterschap voor Max! Fijn weekend allemaa!
Ik bedenk me nu dat jij dat zegt juffie dat mijn zus en ik steeds buisjes kregen en ook neus en keel amandelen verwijderd zijn dus hij krijgt t dubbel op van ons mee. Ha noemt meteen astma maar hij zei dat ze dat nu steeds sneller doen. Mij lijkt dit geen astma want hij heeft het alleen benauwd met verkoudheid en niet na inspanning. Maar goed we kijken het even af.....
Goedemorgen... Be Happy... welkom terug en gefeliciteerd met je 2e zwangerschap meis! Leuk dat je hier nog eens komt binnen vallen. Juffie... t is allemaal ff heftig maar komt goed. Het is de 1e puber hier in huis en meteen zo lekker dus hoop dat de volgende allemaal meevallen hahahaha. Komt goed hoor, maar moet gewoon gal uitspuwen en hier kan ik dat en mag ik dat. Dat is gewoon fijn. Ik erger me soms dood en ben nu dus ook heel blij dat ie niet hier in huis is dit weekend. Erg he... maar heb ff rust nodig! Ff time-out. FIjne dag meis! Yo... beterschap met Max. Ik kan helaas niet meepraten over astma/bronchitus want dat heb Ik niet gehad maar ook mijn kinderen niet. Buisjes hebben ze wel gehad hier maar dat kwam doordat ze niet goed luisterde en veel oorontstekingen. Sterkte meid! All... ik kón eindelijk uitslapen omdat t weekend is... NEE zeggen de kids.. wij laten jouw niet uitslapen. Divano al om half 5 wakker en dus nadat Chris weg ging bij ons in bed genomen (dat slaapt al niet rustig meer)... net om kwart voor 8 komt Ebony de kamer op dat ze ruzie heeft met de jongens. GRRRRRRR! Ik word daar niet vrolijk van! Dus nu lekker ontspannen achter de pc... hoop ik! Fijne dag allemaal!
yojo: hier ook als kind altijd ziek, tot mijn keel en neusamandelen eruit waren. Sindsdien bijna nooit meer ziek.. miranda: Matthijs was ook veel te vroeg vanmorgen. 6:05, half 7 er maar uit gegaan. Voordeel is dat ik tot omm half 8 mijn powerpoint presentatie voor de kerstviering op school al af had tijd maar nuttig besteden. Zo net 2 leuke kerststukjes gefröbelt. ben alles behalve creatief maar ze zijn best leuk geworden al zeg ik het zelf Nathan is met haan hout halen voor onze houtkachel en Matthijs en ik gaan zo maar eens boodschappen doen.
Ik zal mijn mond maar houden over Max.....(die haal ik net uit bed....) heb ik mooi beneden alles al gepoetst. Vandaag zijn de ouders van Joep 40 jaar getrouwd en komen ze met z'n allen hier eten.
Yo, veel plezier! Hier Laura ook altijd ziek tot aan dat ze buisjes heeft gekregen en haar neusamandel er uit is. Stukken beter nu! Fijne dag allemaal. Haan zit in Barcelona en ik heb het rijk alleen met de kids. Straks ff lekker eten en gezellig in bad. Dan de kids vroeg het bed in. Hopelijk kan ik dan ook goed slapen.pfffff
Yo... gefeliciteerd meis met je schoonouders 40 jarige jubileum. Houden ze feestje of gewoon thuis met koffie en gebak? Dag... balen zeg dat haan in Barcelona zit. Alleen t weekend of een hele week? Vind je dat niet eng in zo'n grote huis en dan alleen? Ik ga ff kijken want DIvano zit met Gyani in bad en Divano gaat geloof ik staan!
Ze hebben net met zn allen hier gegeten en morgen hebben we feest in een zaal... Pffff ben blij dat ze weer weg zijn...
Goedemorgen... Yo.. veel plezier vandaag, geniet ervan! Hebben alleen je schoonouders bij je gegeten of ook je schoonzusje enzo? All... heb iets langer uit mogen slapen... 9 uur!!! Maar vannacht om 10 over half 2 begon ie ineens keihard te huilen dus ben ik er ff mee naar beneden gegaan tot half 3 en toen heb ik hem in eigen bedje gelegd en ergens in de nacht is ie toch weer bij mij beland want ik werd vanmorgen langs hem wakker. All... fijne dag iedereen... mijn ouders komen strakjes!
Het hele gezin incl oma heeft hier gegeten. Een drukke bedoeling dus. Vanmiddag feest en mijn ouders en nichtje en neefje komen ook dus dat is wel gezellig dan.
Oow das wel lekker dat je toch nog iets van je eigen familie erbij hebt. Dat was zeker een drukke bedoeling. Heb jij staan koken voor zoveel man of heb jij gewoon besteld??? Ik zou toch niet in de keuken gaan staan!
Joep is van het koken dus die is vrijdagavond aan de slag gegaan want hij moest gister naar school. Dus hoefden we gisteravond alleen de puntjes nog maar op de i te zetten.
Rosa... gefeliciteerd met je dochter's 4e verjaardag! Maak er een leuke dag van he! Liena... fijne dag vandaag met de familie. Geniet ervan. Morgen Thomas jarig!
Hé verdorie wat jammer nou... maar hoef niet met de feestdagen hoor. Mag ook iets lekkers maken voor de 30e december! Kan dat wel? hahahaha All... Divano ligt zomaar ineens al vanaf 19.00 uur te slapen. Hij is vanmiddag van 12.00 tot 13.00 uur te bed gegaan. Vanmiddag lekker t dorp rond gestapt. 3 kwartiertjes gewandeld door t dorp en Divano zelf gelopen helemaal. Vanavond slecht gegeten en daarna heerlijk gedoucht. Om half 7 kwam ie met mij onder de douche uit en had ie niks als last van zijn oogjes. Toen heb ik hem rond 19.00 uur tegen mijn borst aangelegd en dekentje erover en meneertje was zo vertrokken. Hij begon wat lichtelijk warmpjes te worden maar lekker al slapend in slaapzak gelegd en heerlijk in eigen bedje gelegd. Hij sliep gewoon door. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Hoop dat ie tot morgenochtend 07.00 uur gaat trekken. Ik moet er om half 7 uit voor Gyani en om 07.00 uur fietst Gyani weg dus als Divano dan wakker wordt is geen ramp! We zullen zien hoe het gaat.
oh heerlijk miranda. Hoop dat hij lekker doorslaapt tot morgenochtend. Geniet in iedergeval van je 'vrije' avond!
dat zou fijn zijn miran! Ben benieuwd. En bang om alleen te zijn in ons " grote huis". Ik weet echt niet wat voor een idee je hebt van ons huis maar het huis is echt niet supergroot, haha. En ik slaap wel wat minder goed maar dat komt omdat de geluiden buiten nog relatief nieuw zijn en ik slaap wel wat lichter als haan niet thuis is. Maar bang ben ik niet nee. juffie, laatste weekje tot de vakantie! Ik heb ook heerlijk 2 weken vakantie. We zijn nu ook voor de zomervakantie aan het speuren. Zo leuk! Denk dat het allicante word dit jaar. We gaan in ieder geval met mijn broer en zijn gezinnetje. Dan zijn we met z'n 8en. Morgen stan eerst in de ochtend naar de psz en dan om 13.30 uur stoeltje passen. Woensdag nog psz en donderdag daar nog kerstviering. Tevens laatste keer daar dus nog even leuk kaartje en wat lekkers voor de juffen kopen als afscheid. Op naar de volgende fase!