(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morgen!!!

Yo, leuke foto's op fb!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... helaas, Divano was gisteravond om 21.00 uur al huilend wakker geworden... niks als last van zijn oogjes. Heb uiteindelijk zetpilletje gezet en tegen half 11 viel ie weer terug in slaap en heb ik hem weer in bedje gelegd. Vannacht om een uur of 3/4 werd ie weer huilend wakker en heb hem toen bij ons in bed gelegd. Dus al met al een kwakkelnachtje máár nu slaapt ie nog steeds.

Dag... nou, ik weet niet groot huis maar je hebt er best wat grond omheen zitten toch... en je bent vrijstaand dus dat lijkt me nogal wat toch?! Maar fijn dat je dan geen angst kent. Ik zou dat nl wel hebben.

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miranda, jammer van je nacht. We zitten inderdaad wel vrij maar zeker niet afgelegen. Heb gewoon buren dus dat zal wel uitmaken. Als we helemaal afgelegen zouden wonen denk ik dat ik ook wel wat onrustiger zou zijn.

Laatste weekje werken tot de vakantie :D. Ook nog een kerstdiner zien te verzinnen en de boodschappen binnen halen. Pfff die voorbereidingen.....maar ja, je moet er wat voor over hebben om een gezellig en lekker kerstdiner te maken.

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dank je dag!

Zo hebben eens schandalig uitgeslapen en Max slaapt nog. Heerlijk. En mag ook wel na dat drukke weekend. Vanmiddag en donderdag werken en dan na Kerst weer. Morgen Kerstdiner van Defensie.

Hoe is het hier?

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Even kort erg druk!!
    Gister mijn grote meis alweer 4 jaar ze is super verwend!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Het naar school brengen van stan ging niet echt lekker :(. Ze hebben hem van me af moeten trekken. Zie je dan maar eens groot te houden...pfff maar het is gelukt :) tot ik uit de klas was in ieder geval. Man o man wat is dat moeilijk! Nog 1,5 uur en dan kan ik hem weer gaan halen.

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nachten zijn weer voorbij, nu een drukke week voor de boeg.
    Morgen kerstborrel van me werk. woensdag vergadering op me werk. Donderdag en vrijdag avonddienst dus alleen vanavond ben ik thuis... woensdagochtend moet ryan naar de oogarts, ben benieuwd.. toch beetje spannend!!

Me oma vond het t shirt super leuk, dag erna was ze het helaas alweer vergeten... maar toen me vader haar aan de telefoon had en het weer vertelde kwam het toch weer boven bij haar. Oma wordt oud, pfff best heftig om zo mee temaken.

Ryan heeft haar om de kerstboom gevraagd, zij wil hem niet meer opzetten en wij hadden nog geen boom. Wil normaal liever een echte boom maar nu de kustboom van me oma er staan ben ik super blij. Jeugdsentiment, me opa en oma hadden deze boom al 20 jaar..... Ook een leuke kerstman om optehangen heeft ze meegegeven, ook die hing bij hun elk jaar. Vind het nu extra speciaal dat ik nu dit in huis heb, maakt de kerst extra bijzonder...

Ga eten maken, tok snel!!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Leuk Pooh... heb je toch altijd iets speciaals van je oma mocht ze er strakjes niet meer zijn. Lief hoor!
    Ik ga nu ook de drukke week in... moet eigenlijk alles binnen hebben voor a.s. maandag maar dat is wel erg moeilijk als ik ook nog eens zaterdag in London zit.
    Kijk er eigenlijk niet eens naar uit... erg he?!!!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hoe is het gegaan met stan dag?

Miranda. Balen van de nacht. Zal vast een keer goed komen maar wanneer hè?;)

Rosa. Hoe vindt jullie meisje het op school?

Yojo lekker hoor lang uitslapen.hier uitslapen, slapen tot langer dan 7 uur ;)

Fijne avond meiden.

Xxx

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, gelukkig ging het na een tijdje wel. Maar jee wat is dat moeilijk om dan weg te gaan. Maar ja, is net als met pleisters he! Sneller is minder pijnlijk. Haha. Ach, het komt vast wel ooit goed. Hij heeft gewoon wat meer tijd nodig.

Pooh, wat leuk om de spullen van je oma te hebben. En dat vergeetachtige is heel moeilijk. Bij jou is het je oma, bij mij mijn vader. Soms heel frustrerend en kan er ook heel verdrietig om worden maar het is niet anders. Voor mijn moeder is het nog veel moeilijker. Die zit er dag en nacht mee.

Vanavond komt haan weer thuis! Wel pas laat dus zal ws wel al op bed liggen. Stan wil dat papa hem wakker maakt als hij thuis is maar dat zullen we straks nog wel even bekijken. Fijne avond allemaal!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijne avond dag. FIjn dat je haan straks weer thuis komt.

Pooh: Bijzonder de boom en spulletjes van je oma.

Matthijs had van het weekend al een keer op het potje geplast en net wilde hij voor het slapen gaan weer op het potje. En ja hoor ook weer een plas. Grote knul:)

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... dat is héél knap van Matthijs. Divano geeft nog geen signalen om te willen proberen. We zetten hem er vaak zat op maar helaas... komt van de zomer wel als het dan een keer een goede hete zomer wordt dan kan potje naar buiten en kan ie in blote kontje lopen he. Dan krijg ik ze wel zindelijk.

Dag... fijn zeg dat haan vanavond thuis komt.
    Het komt idd wel goed met Stan... het heeft even de tijd nodig om te wennen natuurlijk. Zijn er meerdere kindjes van de psz die toen bij hem in t groepje zaten en die nu ook op die "grote" school zitten? Dat geeft op den duur meer vertrouwen natuurlijk. Het is ook niet niks voor zo'n kleintjes! Sterkte ermee meis en wie weet als papa hem morgen mee naar school brengt als het lukt... misschien is het dan minder erg... of juist erger!

13. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hoi allemaal kom even zwaaien. hier is het druk morgen weer een sollicitatie gesprek duimen maar dat het wat wordt.
    hoe gaat het verder allemaal met jullie?
    hier goed vrijdag nog 3 nachtjes werken en dan hoef ik pas weer 1 januari de nacht in heerlijk.
    ook gaan we een paar daagjes weg met mijn ouders dylano is nu al zijn zwem spullen aan het inpakken. hahaha

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Penr... hier is het ook goed hoor meis... wel met ups en downs maar nu gaat het weer even goed.
    Waar gaan jullie heen met je ouders?? Lekker hoor, ff met zn alle ertussenuit.
    Ik wens je morgen heel veel suc6 meis en ik ga heel hard veren dat je aangenomen wordt.
    Suc6 en toy toy toy!!!

15. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    dankje miran wij gaan naar landgoed het loo van landal vandaag om 14.00 uur gesprek pff vin het zelf spannend al 6 jaar niet meer gesolliciteerd

ow me temp blijft ook hoog boven de 37 graden dus ook daar heb ik goeie hoop voor me gevoel is goed deze maand maar nog een paar dagen afwachten

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dag, fijn dat Haan weer thuis komt!

Juffie, kleine jongens worden groot, goed bezig die knul van jou op het potje!

Penr, solliciteren na zo lange tijd, tuurlijk is dat spannend, succes!!

Ryan is naar psz, kan ik mooi even wat administratie doen. En zo even lang onder de warme douche. Straks ook weer werken...pfff maar dan 3 dagen weekend hihi maandag weer avonddienst...

tok snel weer, xxx

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hey meiden, wat een rust hier.

Ik heb vakantie, heerlijk. Beetje jammer dat Nathan al een paar keer flink gespuugd heeft vanmiddag. Hij ligt nu lekker op de bank onder een dekbed.

Fijn weekend!

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    juffie, fijne vakantie en beterschap voor de kleine man!! xxx

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hen gelukkig lijkt Nathan weer helemaal fit. Gisteravond zelfs het water er nog uitgespuugd maar nu houdt hij alles weer binnen. Erg fijn

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zo daar ben ik ook weer eens een keertje. Lees elke keer op mijn telefoon bij en daar is reageren niet zo prettig op.

Hoor van veel mensen dat er zieken zijn. Zit zelf ook vol snot en voel me verder ook grieperig. Heb dadelijk wel afgesproken met een vriendinnetje en daar ga ik ook heen. Haar moeder is onlangs overleden en door alle drukte is het er niet van gekomen om haar eerder te zien.

Gister naar de Efteling geweest. Max heeft het super gedaan! Hij wilde niet uit Carnaval Festival.... de Fatamorgana vond hij wat te donker en droomvlucht was niet zo boeiend haha.

Bij deze iedereen hele fijne feestdagen en lekker genieten met z'n allen!

Deel Deze Pagina