(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bij deze wens ik ook iedereen een heel goed en gezond 2013 en voor diegene die zwanger zijn wens ik de allerbeste zwangerschap toe en dat de zwangerschap en de bevalling maar goed mogen gaan. En voor diegene die bezig zijn met zwanger worden wens ik een zeer vruchtbaar 2013 toe en hopelijk een hele snelle positieve test!!!!!

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Meiden, een gezond en liefdevol (vruchtbaar) 2013!! xxx

3. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    allemaal de beste wensen en dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden. xxx

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

wat is het hier steeds rustig. Heeft niemand wat leuks te vertellen?;)

Hier lekker aan het genieten van de vakantie. Straks komt mijn zusje met nichtje een dagje en een nachtje bij ons. Zie ze veel te weinig omdat ze in België wonen dus ga lekker genieten van mijn zusje en mijn lieve kleine nichtje:) Ze zal wel weer flink gegroeid zijn sinds de laatste keer dat ik ze zag;)

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zo eindelijk weer op de laptop na alle drukke dagen....

Maandag met Max naar cb geweest naar inloop. Hij was 75 cm en 8380 gram. Nog steeds te licht maar hij volgt precies de -2 lijn van de curve dus hij komt wel goed aan alleen is dus gewoon een lichtgewichtje. De avondfles mag eraf maar zo lang als hij het wil blijf ik die nog wel geven. Vind het na een dag werken een lekker momentje om nog even samen te zijn. En hij is geen dikkerd dus kan het hebben.

Vandaag ben ik vrij maar heb Max wel naar kdv gebracht. We zijn volgende week op vakantie en dan gaat hij ook niet en het is duur genoeg.... Kan ik zo even nog wat dingetjes halen in de stad en dan mijn kledingkast uitmesten.... veel makkelijker even alleen.

Hoe is het met jullie allemaal en hoe staat het met de kippendag??

6. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve meiden ik wens jullie het allerbeste voor het nieuwe jaar!! Hier heeft ons mannetje vakantie dus met 2 kids thuis is het wat drukker...

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    We hadden de dag al vast staan maar tijdstip nog niet duidelijk en volgens mij ook niet de locatie of toch wel?!
    Ja die volgens mij wel... oosterhout toch? Alleen tijdstip is me nog niet duidelijk.

Kipje... bijna op de helft meid... schiet al aardig op met je. Geweldig! Alles gaat goed???? Helemaal blij voor je!

Juffie... lekker aan het genieten van je zus en je nichtje? Lekker he om zo'n kleintje weer vast te houden.
    Genieten meid!

All... Ik weet niet waar Divano last van heeft maar hij is weer verkouden geraakt en sindsdien zijn de nachten weer flut. Ik heb een paar dagen een ritme gevonden... meneertje raakt ziek... en weg ritme!... nu is het een drama. Al 3 avonden op een rij word ie wakker en slaapt ie t komend uur niet meer en de nachten ligt ie alweer vanaf zondag op maandag bij ons in bed. Ik ben t kitsbeu. Straks ben ik boos geworden... en zei dat het klaar was met dat gedram. Nu heb ik hem in bed liggen en hij ligt keihard te huilen en te krijsen maar laat hem maar ff liggen hoor... heb het echt ff gehad met hem!
    Ik wil dat ie gaat slapen... nu zijn er geen kinderen thuis dus nu kan ik het toelaten!
    De tussenpozen worden al wat langer nu en ik verrek om naar boven te gaan.

8. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Iedereen de beste wensen!!

Hier druk met de voorbereiding van de doop van Anxo as zondag. Gister langs de pastor en vandaag even bootschappen doen en taart bestellen.

Fijne dag allemaal!!

Xxx

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik dacht houten......

Succes rosa!

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Juffie, veel plezier met je zusje!

Kipje, vakantie is fijn maar ook druk ja met de kids thuis. Hoest met de zwangerschap, voel je je goed?

Rosa, succes met de voorbereidingen van jullie mooie dag zondag!

Yo, gelijk heb je om hem naar kdv te brengen, heb je even je handen vrij. Lekker op vakantie, waar ga je naar toe?

Laatste nachtje gehad, ben nu wel erg moe en verlang naar me bed. Nog even volhouden, om 10 uur naar de VK. Vannacht stiekem een echo bij mezelf gedaan, was rustig op het werk, de kleine had de hik hihi Zo schattig hoe hij/zij dan zo heen en weer beweegt, armen en benen heen en weer. Onvoorstelbaar om al een minimensje te zien zwemmen in me buik. Ben niet zo goed in echo maken dus was een beetje slecht beeld. Wel een heerlijk gevoel om de kleine even te zien. Benieuwd naar de echo straks bij de VK en op welke datum ze nu uitkomen.... Daarna lekker me bed in!

Tok snel, xxx

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Foei Pooh... hahahha als ik die kans gehad had om tijdens mijn werk de kleine te bewonderen had ik die natuurlijk net zo hard als jij aangegrepen. Lief he... zo klein en dan al zo actief. Wat blijft een zwangerschap een wonder he! Je realiseert dat nooit zo als je voor de eerste keer zwanger raakt maar als er iets niet helemaal gaat zoals jij wilt dan ga je dat echt wel inzien. Fijn dat met dat kleintje goed zit daar binnen.
    Dadelijk VK... nog een halfuurtje meid... en dan mag je lekker slapen! Droom lekker van jullie klein wondertje.

Yo... kan ook hoor... dat ik t ff niet meer weet maar er is nog geen tijdstip vast gezet wel? We gingen toch de 26e januari of is dat ook al niet meer?
    Ik heb er zin in dus kom maar op met de tijdstip en juiste adres.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik denk dat we nu over de meeting de knopen door moeten hakken en de laatste dingen vast moeten zetten.
    We weten al wie er wel en wie er niet mee kan... dus dat is al gebeurd.
    We gingen toch naar chimpy champ (of zoiets)?
    Nu alleen tijdstip nog

13. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat komt voor iedereen zo'n beetje uit wat tijd betreft? Voor mij ochtend tegen 10/11 uur. chimpie champ houten dan dus?!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mij ook de ochtend. Max slaapt vanaf 12.30 weer namelijk....

Chimpie Champ Houten 10.30?

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zie dat die alleen in Oosterhout of Aalsmeer zit....

16. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt ik vergis me balorige zit in houten chimpie in oosterhout. Weet niet meer dat we hadden besproken. volg mij oosterhout

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Volgens mij hadden we houten afgesproken. Ligt wat centraler.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    We hadden Houten afgesproken.
    Ik ga eens kijken bij Ballorig wat dat is...

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Reistijd is voor mij hetzelfde dus dat maakt me niet uit.

Weet niet waar ons Max het meeste aan heeft...denk eerder aan Chimpie Champ aan de foto's te zien... Wie heeft er ervaring?

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Balorig is leuk hoor. Glijden en klimmen en klauteren. En je hebt een speciaal dreumes peuter gedeelte

Deel Deze Pagina