(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Het wordt dus Houten (dacht persoonlijk ook Oosterhout afgesproken hadden) maakt me niet uit hoor... spreken we daar ook 10.30 uur af?!!! Dus zaterdag 26 januari in Houten bij Ballorig om 10.30 uur?????????
    Zomaar 2 uurtjes tot +/- 12.30 uur dan kan Divano op de terugweg in de auto slapen. Chris is dan mooi bij de andere kids thuis. Komt goed!!! Ik ben er!!!!!

2. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja volgens mij maakt het niet veel uit persoonlijk vind ik chimpie champ voor de kleinste leuker maar voor hen zal het weinig schelen waar we heen gaan ;)

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ben nog nooit bij Chimpie Champ geweest... wel bij ballorig in Roosendaal en persoonlijk vond ik dat niks voor die hele kleintjes. Ze kunnen zo weg... geen poortje ofzo. Maar misschien is dat in Houten wel anders. Dus de tijd van 10.30 uur houden wij ook aan?
    Tot hoe laat wilde jullie het maken want Chris heeft namelijk late dienst en die moet om 13.00 uur van huis uit vertrekken. Niet dat hij de auto nodig heeft want hij heeft ook nog de motor maar met de andere kids moet ik rekening houden... misschien dat ze bij de overbuurvrouw kunnen blijven. Ik denk als Divano 2 uur gespeeld heeft dat ie in de auto zo vertrokken is.
    26 januari... Bij Ballorig in Houten... 10.30 uur aankomst?!!! Klopt dit? Dan noteer ik dat nu gelijk met een grote rode cirkel erom heen dat ik dat niet vergeet!!!!! hahahaha

Ik ga slapen... heb vannacht ook maar 2,5 uur geslapen door ons Divanootje! Wat een criem is dat als papa nachtdienst heeft en meneertje ziekjes (verkouden) is. Dan is ie niet te genieten.

Oooow, heb hem vandaag al 3x "straf" gegeven. Hij gaat met spullen gooien als hem iets niet lukt. Als bijv zijn treintje van de rails af valt dan gaat ie met de rails gooien. Dus mama heeft hem even bij zijn speelgoed weggepakt en tegen de muur aangezet en "streng" toegezegd dat ie dat niet mag doen.
    Daarna zat ie met onze printer te spelen... aan/uit... aan/uit... aan/uit. Mama werd weer boos en zette Divano weer tegen de muur aan. Dan doet ie zijn handjes voor zijn oogjes en zegt ie met getuitte lipjes "ooooo" hahaha kei schattig natuurlijk maar op dat moment ben ik er niet van onder de indruk.
    Ook gisteravond wou meneer weer niet slapen (nu is ie niet helemaal lekker met die verkoudheid) maar mama was het beu. Iedere keer als ik denk dat ik een ritme heb wordt dat verstoord en op een gegeven moment heb ik t gehad. Dus mama werd gisteren boos toen hij weer eens aan het huilen was. Nu vanavond is ie om 21.00 uur naar bed gegaan en tot nog toe niet meer gehoord... maar ik ga nu ook naar bed en ben benieuwd hoe lang ik mag slapen zonder gestoord te worden!!!!
    Laat het jullie morgen weten!

Slaap lekker allemaal!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik dacht ook dat cc leuker is. Vind t niet erg om 7.50 entree te betalen voor max maar dan moet hij er wel wat aan hebben....

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Bij de VK was alles goed, ben nu 13 weken, jeetje wat gaat het hard. Merk dat ik er toch minder mee bezig ben als de eerste zwangerschap, gaat daarom zo snel. 13 juli uitgerekend, op me trouwdag. Kreeg me zwangerschapskaart mee. Daar stond een verslagje op van de gyn van de bevalling van Ryan. 13 uur weeen en uiteindelijk 1-2cm ontsluiting, sectio volgde..... jeetje, best confronterend om te lezen dat ik zolang bezig ben geweest met maar 1-2cm resultaat. Hierdoor verwacht de VK dat de gyn nu een geplande KS voor gaat stellen omdat ze verwachten dat ik ook nu niet ver met ontsluiting zal komen. Maar dat hoor ik allemaal als ik naar de gyn ga.

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Das idd confronterend meid! Lijkt me ook niet echt leuk als je een geplande ks krijgt... t is niet anders in sommige gevallen maar je weet dan al wat de geboortedatum is. Dat lijkt me ook niet echt leuk maar aan de andere kant wel fijn dat je daar naar toe kunt leven.
    Je zal af moeten wachten wat de gyn zegt meid... iedere zwangerschap en bevalling is anders he dat weet je dus wie weet krijg je nu wel meer ontsluiting... zou toch kunnen????!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend pooh.

Houten is makkelijker voor jou juffie of niet?
    Dan is het ballorig houten 10.30
    Gezellig!

Wie gaan er allemaal mee?

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    is die ballorig makkelijk met het ov te breiken want ik heb geen rijbewijs :(

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... ik ben van de partij!!!! Graag zelfs!
    Zal morgenvroeg ff noteren in agenda... lig nu in bed!

All... zwaai zwaai

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mel moet je even op de site van ballorig kijken....

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ben er ook bij de 26e. :D

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Gezellig Dag... heerlijk kennen we even zo kletsen met elkaar!

13. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet niet hoe het met ov te bereiken is, ben er eens geweest met de augustus mama's en volgens mij zit het achteraan op een industrie terrein.

Hier heb je wel een hoekje hoor met allemaal kussens en waar je kunt klimmen en ballenbak dus Hopelijk vermaken ze zich wel. Neemt iemand nog de man mee? Ik hoop wel dat de mijne mee wil want die drukbollen van mij vliegen alle kanten op dan komt van praten niet veel.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kipje.. mijn man gaat niet mee want die moet op tijd weer werken dat is 1 ding wat ik wel weet.

All... vandaag de 1e x dat divano naar de psz is geweest. Mama sliep heel slecht de nacht ervoor... papa trouwens ook al wil die de werkelijke reden van de slapeloze nacht niet toegeven. Divano had niet gehuild maar weet ook niet of ie t prettig vond want zo kwam hij niet op mij over iig. De rest van de dag was ie helemaal uit zijn doen... hij kuste en knuffelde heel de dag met mij... hij wou vanmiddag niet slapen, tot 3x toe in bedje gelegd maar steeds huilen.... vanavond wou hij ook al niet slapen... hij ligt nu pas een 10 minuutjes in bed terwijl hij de laatste weken wel om half 10 op zijn laatst in bed lag. Ik zal t een maandje aankijken en anders haal ik hem er vanaf! Het MOET niet hoor! Ik kan ook niet aan het idee wennen dat ie 3 uurtjes van huis af is.

Nou morgen maar weer aankijken he... morgen brengt chris hem mee weg samen met mij en dan thuis krijgen we visite want mijn mannetje is morgen jarig!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mijn haan wil wel ook wel mee..

Ga nu snel naar mijn werk. Gezellig samen met nathan:D

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mijn haan kan niet mee, helaas werken....

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijne kan ook niet.....

Max is flink aan t los lopen sinds zondag. Ook hier op vakantie. Schoonzus lichtelijk jaloers haar dochtertje is vier weken ouder en tot nu toe is max met alles 6 weken eerder behalve met tandjes. Ze had zelfs al schoenen gekocht met volgend zooltje want ze was overtuigd dat ze voor kerst zou lopen....

18. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap die jaloezie en trotsheid nooit ieder kindje ontwikkeld zich anders en op eigen tempo... Ze moeten bij mij niet gaan vergelijken daar kan ik echt niet tegen.

Miranda wat las ik nu op fb psz afgeblazen? Je moet doen wat je hartje zegt maar het lijkt mij zo heerlijk om je handen eens vrij te hebben in een druk gezin?! Hoop dat jullie nu weer slapen iig!! :D

Zal mijn hubbie eens vragen of hij mee gaat. Denk het wel.

Ik heb over 2 wk de 20wk echo en ik vind het echt spannend joh...

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jaloersheid vind ik ook niets maar trots wel. Iedereen is trots als zijn of haar kind iets voor de eerste keer doet. Ieder kind is uniek en doet het op eigen tempo valt niets te vergelijken.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, gewoon ff aankijken op die psz hoor! Ik vind het ook een goede voorbereiding op de basisschool en je hebt een paar uur vrijaf,hihi. Maar ieder voor zich....als je het echt niets vind dan moet je het niet doen. Denk alleen dat je als hij straks echt naar school moet je dan nog meer moeite hebt met loslaten. Met psz als tussenstap gaat het wat geleidelijker ;)

Kipje, over 2 weken alweer pfff wat gaat t toch snel. Tuurlijk is het spannend!

Yo, wat goed van Max. Snelle jongen.

Deel Deze Pagina