Zo even anderhalf uur gelopen met Max tussen de regenbuien door.... Even naar Prenatal geweest en kruidvat. Nu lekker niets meer doen vandaag. Had gister toch pap in zijn laatste fles gedaan en meneer heeft gewoon tot vijf uur geslapen! Hij vond het zelfs lekker. En geen reactie hierop gegeven. Dus denk dat ik daar gewoon mee door ga.
Mijn dag begon in tranen op het kdv. Een van Wesley's juffie's sprak me aan dat ze Wesley zo onrustig vond de laatste tijd... "ja ik weet het" Nou ja, lang gesprek en ze herkende vanaf het begin af aan al veel in Wesley van haar eigen zoon, ook altijd druk, onrustig maar heel lief en slim. Het viel haar op dat hij de laatste tijd wat ongecontroleerd was, ongecontroleerde bewegingen en aan tafel ook heel druk. "ja ik weet het" Maar wat doe je er aan?! Ze stelde een gesprek voor dus die gaan we binnenkort hebben. Haar zoon is op een bepaalde leeftijd getest met voeding??? Omdat hij op bepaalde dingen heel sterk reageerde. Iig fijn om te praten met iemand die veel herkend en Wesley kent. Hij heeft een goed hart, is super intelligent en sociaal zegt ze maar hij heeft een innerlijke onrust en weet met sommige dingen gewoon niet om te gaan. Net zoals hij constant druk doet tegen Thyrza of haar omver loopt. Je kunt 'm 100 x waarschuwen en telkens structureel op de gang zetten maar hij leert er gewoon niet van. Hij doet het niet expres hij kan gewoon niet met zichzelf uit de voeten. DUs ik stond daar in tranen Sorry voor m'n ego berichtje dames...
knuff voor je Deli maar wel fijn dat je goed kan praten met de leidster van het kdv kan je iig ook eens je hart luchten wat ook wel eens lekker is
Deli... fijn dat iemand anders iets herkent in je zoon. Dat moet voor beide wel een opluchting zijn. Ook super dat de leidster een gesprek met je aan gaat hierover. Zij heeft nl "ervaring" hiermee en is dus met haar kind (neem ik aan) onder begeleiding van kinderarts ofzo. Zij kan jouw t pad wijzen. Is beter zo op deze manier dan dat jij iets "vermoed" en niemand die t beaamt. Heel fijn zo'n oplettende en meelevende begeleidster. Ook goed voor Wesley idd. Dikke knuffel meis en hopelijk wordt er naar gekeken en vooral naar je geluisterd!!!! Yo...lekker aan de wandel geweest?! Ikke ook met divano. Ik gebruik nu de buggy/wandelwagen/kinderwagen niet meer. De winkel is hier 50 meter verderop en de slager een 75 meter vanaf mij thuis. Dus dat kan ie makkelijk lopen. Maar vanmorgen scheen de zon nog en toen was t niet erg om er doorheen te lopen nu... die regen bah bah. Dus jij en ik hebben onze dagelijkse vitamientjes weer binnen hahahaha en onze beweging niet te vergeten'. All... zo heb me net even 2 slaapkamers PUIN geruimd. Gewoon 2 vuilniszakken weggegooid met poppen/knuffels en TROEP!!! Wij kunnen weer fatsoenlijk lopen op de slaapkamer zonder te moeten kijken waar we onze voeten neer zetten. Heerlijk... ze zien er weer spik en span uit! Maar ben wel brak nu! Vanavond maar heerlijk douchen met de kleine man en dan lekker bankhangen. Fijne dag en avond als ik jullie niet meer spreek.
Ja hier ook ff de kleine dr kamer gedaan want opa en oma kunnen via de webcam mee geluren hahaha dus ja dan moet het wel netjes zijn ook ff beide bedden verschoont heerlijk. Ik weet niet wat Zoey heeft maar heb dr al 3 keer schone kleren kunnen geven zo nat was ze steeds net maar in bad gedaan en pyjama aan nu doet ze ff een dutje. Zo lekker pizza eten jummmm.
Deli: dikke knuf meis. Aan de ene kant fijn dat andere ook zien wat jij ziet maar kan me ook voorstellen dat het niet leuk is om te horen. Herken trouwens wel iets hoor.. Nathan kan ook heeel druk doen met Matthijs. Hoe vaak Matthijs niet huilt omdat Nathan er weer opspringt of hem duwt ofzo.. Heel irritant. Gaat vooral mis als ze 'samen spelen'. Matthijs sloopt dan wat Nathan gemaakt heeft of Nathan pakt af van Matthijs. Miran: wat knap zeg dat Divano zo'n stukje al zelf kan lopen!
Mel... idd ook hier diezelfde vraag. Hoe kan dat dat opa en oma mee kunnen kijken? Snap het niet helemaal. Wel lekker he als alles weer aan kant is. Beneden kan ik dagelijks doen want met die 5 kids van ons is er geen houwe aan hier in huis. Iedere dag stofzuigen en iedere dag met een doek overal over heen. Verschrikkelijk! Het houdt gewoon niet op... behalve als zij op vakantie bij de opa's en oma's zijn dan kan ik duidelijk merken dat t schoon blijft! Ach... er wordt geleefd in huis en dat is t voornaamste toch! Daarbij leven wij gewoon nog in een bouwput. De verbouwing ligt nu gewoon stil... moeten wachten tot de belastingcentjes en dan kunnen we weer wat doen. Daar komt ook veel stof vandaan. Juffie... divano loopt al vanaf dat ie kan lopen dit afstandje. Dus hij loopt dit nu al 3 maanden. Ook naar school en die ligt op 100 meter afstand. Naar oma hebben we nog niet gedaan dat ligt 3 straten verder... ik schat op een afstand van 500 meter. Dat doen we met de fiets. hahahaha maar ik probeer divano zo veel mogelijk zelf te laten lopen. Op t gemakkie, ik heb alle tijd van de wereld en trek er dat ook voor uit. Dus hij kan op zijn tempo lopen en dan blijft ie iedere keer staan als er een auto/vrachtwagen of motor voorbij komt. Bij de tuintjes van de mensen blijft ie staan en dan roept ie "oooh/aaaah". In t begin viel ie een paar keer maar nu niet meer. Hij doet t erg goed. Hoe gaat dit met Matthijs of maakt ie nog geen stapjes alleen?? All... Divano heeft vanmiddag gewoon van half 2 tot 5 uur geslapen!!!! Mama wist niet wat haar overkwam. Was heerlijk rustig en mama heeft haar tijd "nuttig" kunnen gebruiken voor rust te houden en op haar goulash te letten. Nu is ie dus lekker in de douche geweest met ebony en dan strakjes heerlijk op tijd naar bed.
Onze webcam gaat via een internet site en die site heeft mijn vriend aan zijn ouders gegeven dus hun kunnen inloggen en kijken Ook kijkt papa op zijn werk soms als ze een tukkie doet hahaha
Mel: ah vandaaar. Snap 'm Miranda: Matthijs loopt nog niet los. Vind het nog te eng en kruipen gaat net zo snel Hij gaat wel overal staan en loopt overal langs maar dus nog niet los..
Ik snap em maar is niks voor mij....moet t niet hebben dat anderen in mijn huis mee kunnen kijken....
webcam staat alleen op de kleine haar kamer hoor lol en alleen opa oma en papa op het werk kijken mee. en kunnen dan ook met haar praten en heb ik geen zin er in doe ik een doek over de cam lol
Mel, gaaf dat het kan maar ook ik zou er niet aan moeten denken. Deli, dikke knuffel !!!! Hier ook ff ego, de hond van mijn pap en mam hebben ze vanavond in laten slapen. Het kon ook bijna niet anders meer want het beestje was al 17. Maar het blijft raar dat de hond waar je mee opgegroeid bent er niet meer is.
Mel... volgens mij moet je het hetzelfde zien als je pasgeboren baby in de couveuse in zkh ligt en jij kunt dan thuis via inlogcode je baby op webcam zien? Zoiets toch? Wist niet eens dat dat kon joh! Leuk maar ook ik zou t niet willen. Ik ben wel een beetje privecy gericht en aangezien ik niet altijd alles netjes op orde heb en mijn moeder dat dus wel is zou ik dit absoluut niet willen hebben... voor haar nog meer reden om me te controleren hahhahhaa Maar meis... opa, oma, papa en jij zijn er blij mee dus waarom niet! Wonen je ouders dan ver van je af want dan kan ik t nog meer begrijpen. Dag... gecondoleerd meis met jullie hondje. Is toch wel een hele lange tijd voor een hond(je). Sterkte meis!!! All... ik ga afsluiten en lekker slapen.
Rare ticker...eerst loopt ie een dag achter en nu een dag voor.... Ik doe even een vreugde dansje! Max om elf uur in bed gelegd en hij slaapt nog! Alleen jammer dat ik dan om kwart over vijf wakker word van de krant.... Maar kom goed! Zal Max zo eens wakker maken voor zijn fles....