@ yo je mag zeker trots zijn maar sommige mensen zijn altijd aan het opscheppen en vergelijken daar kan ik slecht tegen. @ dag dat denk ik ook wat psz betreft! hoe gaat het met jou mannetje op school?
ach hier was zoey pas 17 maanden toen ze liep en kruipen en draaien deed ze ook niet. Maar met tanden krijgen praten en ondeugende dingen doen was ze wel vlot haha. En nu met zinderlijk worden heeft ze ook geen zin ach maak me echt niet druk hoor ze is gezond en ontwikkelt dr eigen goed. Ze gaat in februarie naar de peuterplus groep en los laten ik zal er nooit aan wennen hoor gisteren ook ik was eerder klaar met werken maar door VL zijn ziek zijn is er was en dingen blijven liggen nou heb bijna met tranen in me ogen en mega schukd gevoel me huishouden gedaan en haar bij het kdv gelaten. Maar gelukkig om half 6 was ze we weer heerlijk bij mij en waren de kasten weer gevuld met schone was. Ik hoor iedereen ik breng mijn kind toch naar het kdv of psz als dan heb ik even niks om handen ik kan dat niet en moet er niet aan denken dat ze dalijk 4 is en naar school gaat. Nee ondanks me beroep en dat ik dr 3 dagen niet zie zal het bij mij ook echt nooit gaan wennen. Alleen Miranda het is wel mega goed voor Divano hoor op een psz maar zolang hij voelt dat jullie het niet leuk vinden of moeilijk vinden zal hij ook moeilijk gaan wennen. Maar je moet zeker doen wat je moederhart zegt hoor.
ik denk dan win win situatie mama heeft de handen vrij voor huishouden en kleine vermaakt zich met andere kindjes. als je dan samen bent heb je weer alle tijd voor je kindje.
kipje soms is het geen win win want sommige mama`s vinden die handen vrij hebben maar niks terwijl andere er juist heerlijk van genieten. Dus ik begrijp miranda heeeel goed hoor ik denk als ik niet werkte ik Zoey met pijn en moeite naar een psz zou brengen omdat het voor haar zo goed is maar ik zou het ook mega moeilijk hebben ermee. Ik weet nog dat ik zoey 1 dag naar het kdv bracht toen ik vrij was. Ik bracht haar omdat ze net nieuw op dat kdv was en ze ook maar 1 dag in de week ging ik dacht moet ze dalijk weer opnieuw wennen nou ik ging ff shoppen dacht ff tijd voor mezelf nou pfff ik vond er helemaal niks aan en miste haar heel erg. Nu heb ik op de maandag 2 uurtjes naailes en dan gaat ze naar me moeder. Ik vind het aan de ene kant niet zo leuk omdat ik ook al werk maar ik wil zo graag dingen leren naaien voor dr dus dit is wel een win win en ik heb het er minder moeilijk mee omdat ze naar oma gaat. Elke ouder is anders en daarom moeten ze allemaal zelf doen wat hun hart zegt dat ze moeten doen.
ik ben er ook bij tot nu toe de 26ste even afhankelijk van wat er nog gaat gebeuren bij me schoonouders. zal kijken of haan zin heeft om mee te gaan gaan er veel mannen mee????
Hoi meiden Hoe is het hier met jullie? Deze week gaat rosalina officieel naar school erg wennen zeg en onwijs haasten Smorgens. Rosalina vind het erg leuk hopelijk blijft ze het leuk vinden! Sabela gaat ook goed begint nu te praten super leuk en wat een kwebbel. Anxo doet het ook heel goed een vriendelijk en tevreden mannetje! Over drie weken moet ik al weer werken en daar zie ik erg tegen op naja het komt vast goed!
Penr ik moet ook nog even kijken of haan vrij is wand met drie kids weg en lang reiden zie ik niet zo zitten
Hey rosa, Hier gaat het ook goed dylano is flink an het uit proberen en echt ook al toe aan school. binnenkort worden we gebeld voor de wen dagen. hij vind het zelf al leuk hij verteld iedereen dat als hij 4 jaar is naar de basis school mag. weer werken ja dat zal weer even wennen zijn. fijn om te lezen dat alles goed gaat met de kindjes geniet ervan. groetjes Petra
dames kom snel weer kletsen ga nu ff me keuken een sop beurt geven voordat ik weer mijn haan mag gaan halen.
Kipje/Dag en alle andere meiden... begrijp me niet verkeerd. Ik wil Divano heus wel naar de psz hebben maar niet NU! Ik had me voorgenomen (2 jaar geleden) dat als Divano 3 is vind ik dat een mooie leeftijd zodat ie leert dat ie naar school toe moet. Dat was mijn reden. Ik hoef mijn handen niet vrij te hebben ik kan toch wel t huishouden doen. Ik vind Divano gewoonweg nog te klein en mijn gevoel vind dit NIET OKE! Hij is wel mijn laatste kindje en ik werk nog steeds niet dus nee ik vind het heel vervelend als ie weg is en papa dus ook. Misschien dat Divano en wij er over een halfjaartje wel aan toe zijn en dan kan hij alsnog gaan maar voorlopig blijft ie lekker bij ons! Chris en ik hebben de tranen nader staan dan het lachen als ie moet gaan en we hebben een BAKSTEEN in onze maag als we hem wegbrengen... vanmorgen huilde hij zelfs toen we hem ophaalde en niet omdat ie weg moest maar omdat ie ons gemist had. Nee ik vind dit zeker geen foute keuze en... Mel... bedankt! Idd niet iedereen wil de handen vrij hebben nee. Meeting: ik kom zonder man! Wel met Divano en alleen met Divano.
ik snap je gevoel helemaal hoor miranda en snap je keuze echt wel, maarja de meeste vinden het ook raar dat als ik vrij ben zoey 24 uur per dag bij me is soms blijft ze even beneden bij papa zodat ik even een uurtje me time heb en daarna gaat ze vaak naar bed en heeel stiekem ben ik best blij als ze dan weer snachts lekker naast ons komt liggen. Ik mis dr gewoon als ze in dr eigen kamertje is de hele nacht. Ik heb haar 1 keer moeten loslaten in me kraamperiode en dat heeft bij mij zoveel gedaan dat ik eigenlijk geen dag zonder haar kan. Haan en ik gaan in sept trouwen en daarna gelijk op vakantie. Nou ik moet er niet aan denken alleen met manlief op huwelijksreis te gaan en haar bij oma achter te laten ik zou na 2 dagen echt weer naar ons meisje willen. Ze gaat dus ook gelukkig gezellig mee. Ze is heeel soms 1 nachtje weg zodat wij een weekendje samen zijn maar dan bel ik dr op. Ook op me werk dagen bel ik het kdv op om te weten hoe het met dr is. En op opa en oma dagen bel ik HAAR op en ben ik altijd blij als ik dr even kan horen. Dus Miranda je bent niet de enige die loslaten moeilijk vind hoor. Vandaag was het weer heerlijk mama dag ik heb wat achterstallig huishouden gedaan en we hebben samen lekker gekeufeld heerlijk gewoon. En baal dat ik morgen weer moet werken hahaha. maar het is ook wel heeeeel erg leuk als je savonds thuis komt en ze groet je al bij de voordeur met mama ik heb je gemist en je krijgt dan een paar vette kussen en een mega dikke knuffel.
Hahahaha Mel... dat heb ik nou ook als ik bijv. een uurtje weg ben geweest terwijl divano nog lag te slapen en ik kom dan terug en dan is ie een kwartiertje wakker dan vliegt ie naar de voordeur en als Chris dan open maakt voor hem dan roept ie: mama mama en omhelst ie mijn benen als ik niet snel genoeg gehurkt zit. Vanmorgen ook... Divano is een echte papakindje maar wij stonden hem op te wachten en hij komt aanrennen en dan ook nog huilend dus ikke gehurkt zitten en dan slaat ie zijn armpjes om me heen en drukt zijn huilend snoetje in mijn schouders. Zo zielig en zo vertederend vind ik dat. Hij laat dan ook niet meer los hoor. Ja dat doet mij heel veel. Wij zijn echt niet de enige ouders nee en zeker ook niet de laatste die hier moeite mee hebben. Ik schaam me er ook niet voor en ik laat me ook niet de wet voorschrijven. Het is ONS kind en wij bepalen hahaha... mijn schoonmoeder kan wel zeggen/roepen/willen dat hij naar de psz wil maar ik wil dit niet. Chris zei: dan zeg ik wel dat IK het niet wil hebben dat ie nog naar de psz gaat. Ik zeg: das heel lief van je maar ik kan wel van me afbijten. Het is ONS kind en jij staat net zo goed achter deze beslissing als ikke dus wie is zij om ons te "dwingen"? hahahaha nee dat heb ik wel geleerd in de tussentijd. Ik luister op de 1e plaats naar mijn eigen gevoel en dan vraag ik wat Chris hiervan vind en als die het met mij eens is dan is de keuze heel snel gemaakt! Anders ga ik met Chris hier lekker over bakkeleien en dan komen we er ook samen wel aan uit!
Ryan is weer naar PSZ, vanmiddag hebben we een co echo. Prenataal onderzoek, bloed hebben ze vorige week al afgenomen dus na de echo krijgen we gelijk alle uitslagen. Vanavond ff een avondje niks!!
Pooh.... hoe was de echo? Waren de uitslagen allemaal goed? Ben benieuwd hoe het met je kindje gaat! All... wij hebben vannacht grandioos lekker geslapen! Wij zijn gaan liggen en vielen als blokken in slaap. Mijn schoonzusje was hier vanmorgen en die hoorde dat van ons en van Divano over de psz. Ze zei: je hoeft geen verklaring af te leggen tegenover de mensen... jij bent de moeder en jij bepaalt... maar ik mag jullie wel WATJES noemen hahaha Wel heel lief dus!
Miran iedereen moet voorzich weten. En als jullie het niet prettig vinden en divano ook niet dan is de keus makkelijk. Rosalina ging ook naar de psz en Sabela wil altijd graag blijven daar dus is de keus makkelijk voor mij dat zij over een paar maanden ook heen gaat. Rosalina heeft haar laatste prikken gehad nou wat een drama maar goed het is gebeurd ze was zo boos dat ze geen ogen test wilden en niet meten en wegen. Anxo krijgt volgende maand zijn eerste prikken ben benieuwd hoe hij erop reageerd. Pooh spannend!
En Anxo was weer heel goed gegroeid 200 gram per week hij weegt nu 5155 en 57 cm. Veel mensen zeiden meis wat haal je op je hals bv geven met drie maar ben super trots op mijn zelf dat ik het toch vol hou!
Rosa, trots mag je zeker zijn meid! Miran, als het niet goed voelt moet je het niet doen! Penr, zwaai! Bloeduitslagen waren goed en ook de echo zag er goed uit. Ik ben vandaag precies 13 weken en 5 dagen. Wat heerlijk om de kleine weer even gezien te hebben, hebben een hele reeks aan foto's meegekregen van onze kleine smurf. Voor haan was het ook super, de kleine is zo hard gegroeid, is nu echt een mini mensje. Zo gaaf om te zien, sta je er weer even bewust bij stil. Gaat allemaal zo snel.... 25 febr al weer de 20 weken echo pfff Ryan komt nu regelmatig even kroelen met de baby en geeft kusjes op me buik, zo schattig!