(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Beterschap!

Dadelijk met max naar cb voor zijn prikken.....

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, succes. Heeft hij er wel eens last van gekregen?

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geplaatst: Wo Jan 16, 2013 12:27 pm Onderwerp:Net naar cb geweest. Hij zou een cm gekrompeen zijn mocht er niks van zeggen kreeg meteen een grom.....ik heb hem de vorige keer niet gemeten! Dus ik weer nee alle afgelopen keren was het een ander. Kreeg meteen commentaar dat ze daar niets aan kon doen want ze was geopereerd.Wel goed aangekomen. Precies volgens zijn eigen lijn. De verpleegkundige snapte ook niets van zijn lengte. Maar dat kwam de volgende keer wel.... in april moet hij terug voor de volgende prikken.Net nog even wezen sleeën samen en nu gezellig boekjes lezen. Vp stond ervan te kijken dat max zo graag leest en dingen al herkend. Ze had een boekje van gonnie en gijsje liggen. Die vindt max super dus ging gelijk zitten lezen. En hij liet zien dat hij kon lopen. Met de prikken even huilen tijdens het zetten verder niets.

Dag tot nu toe alleen wat verhoging dus dat verwacht ik nu ook.

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Vind het altijd zo grappig dat kinderen kunnen krimpen. Kunnen ze alleen op het CB ;). Dat meten moet je je niets van aantrekken hoor. Is de energie niet waard. Hoop voor je dat hij deze keer ook geen last krijgt. Succes!

Zometeen Stan ophalen van school. Volgens haan moesten ze vanochtend jassen aanhouden om naar de gymzaal te gaan dus hij is nu voor het eerst echt gymen. Ben benieuwd hoe dat gegaan is. En natuurlijk of hij het leuk vond. Volgens de juffen doet hij het super en doet hij overal aan mee. Had ik absoluut niet verwacht dus..... **trots**. Hij moet nog wel wennen en ze zien ook wel zijn "zwakke plekken" maar wie weet ontwikkeld zich dat nog ten goede.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat meten....haha

Leuk gymen! Ben benieuwd hoe hij het gevonden heeft.

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ja meten en gewicht is altijd grappig bij de kinderarts en cb was het verschil vaak heeeel groot

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miranda: beterschap!

Yojo: fijn dat het allemaal weer goed was en bijzonder ja krimpen hier ook weleens gebeurd.

Dag: het gaat goed op school dus? Fijn! Met Nathan gaat het ook goed. Vorige week nog wat moeite met overgangen, bso naar school, overblijven enz. Gisteren een ongelukje gehad en toen was hij ook erg verdrietig maar over het algemeen gaat het goed. Vind hem thuis altijd al een grote knul maar als ik hem dan op school zie rondlopen is het echt nog een klein guppie:D

8. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krimpende kinderen hahaha.... Gelukkig hebben ze het altijd goed op het cb ;) Wij hebben nu gelukkig een fijn bureau nooit gekke dingen of opmerkingen...

@ yo lijkt me wel irritant steeds maar hoop dat je je niet veel aantrekt van ze. Je kunt m niet laten groeien of krimpen dus. Als jij weet dat hij alles binnen krijgt wat hij nodig heeft kun je er verder niets aan doen!

@ Juffie grappig he dat ze dan weer de kleinste zijn op school. Lijkt me ook echt wennen voor zo'n mannetje met BSO, overblijven etc. Fijn dat het goed gaat!

@ Dag super zeg dat Stan het zo goed doet!!! Hoe vond hij gym?

@ Miranda Beterschap meis ik was vorig week ziek bah.

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Tjee kipje, jij bent over een paar dagen alweer op de helft!! Ik ben echt zo benieuwd hoe jij het straks gaat vinden met 3 kids. Ik twijfel nog zo!!! Op dit moment weer eerder nee als ja maar dat kan morgen weer anders zijn ;)

Juffie, fijn dat Nathan het leuk heeft. Is echt een opluchting! Tenminste voor mij wel, haha.

@all, slecht nieuws.....ik kan niet naar onze kippendate komen. Mijn broer heeft gisteren te horen gekregen dat hij eerder de sleutel van zijn nieuwe huis kan krijgen. Aangezien hij nu een baby van 2 weken heeft en geen plek waardoor hij nu op de bank slaapt willen we hem zo veel mogelijk gaan helpen zodat ze eerder hun huis in kunnen. Echt jammer! Mocht ik eerder klaar zijn of toch niet hoeven helpen kom ik natuurlijk nog wel!

10. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dag, neeee wat jammer :( je moet wel komen hoor!!! Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat straks echt heel spannend. En ja bijna 20wk... absurd hoor zo snel als het gaat... Dinsdag echo en ben heel zenuwachtig

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend deli!

Dag jammer!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond meiden..

Ik ben vanmorgen van mijn bank afgetrapt door 2 kinderen. Mijn dochtertje en mijn oudste zoon zijn ook geveld door keelontsteking. Althans mijn dochtertje. Die is vanmiddag wel weer naar school gegaan want ze wou toch ook wel buiten spelen. Maar mijn zoon ligt nog met 39.0 graden koorts op de bank. Morgen voor hem weer geen school maar morgenavond is zijn eerste gala avond van school en helaas kan hij daar dan ook niet naar toe maar goed zo erg vind ie dat niet denk ik.

Kipje... niet zenuwachtig zijn meid... komt helemaal goed met jullie 3e wonder. Ik snap je wel maar is niet nodig. Je hebt er zelf een goed gevoel bij dus lekker genieten meid!!!

Dag... goh wat jammer dat je er niet bij kunt zijn maar ook jouw snap ik wel want je familie gaat dan toch voor vind ik. Ik hoop dat we je toch nog kunnen zien.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zooo vandaag weer lekker dagje werken. Nou niet dus. Het is hier erg rustig dus moet mijn tijd zowat uitzitten. En heb thuis nog zo veel te doen!

Iemand ervaring met de skikleding van scapino? Onze kids zijn nogal koukleumen dus wil skikleding kopen voor ze. Nu zie ik alleen maar betaalbare kleding bij scapino. Maar is dat dan ook warm genoeg?! En om nou 70 euro voor een skibroek uit te geven die ze volgend jaar vast niet meer aan kunnen is ook erg zonde!

Kipje, dinsdag al. Is zeker spannend!

14. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Yo wat knap dat max krimpt ipv groeit haha echt weer het cb!! Hoe is het met snelle Jelle ?

Miran hier ook allemaal de griep! Anxo was zelfs doorgestuurd naar het zh maar daar kwam ook niet veel uit ja uitzieken.

Kipje spannend meis komt helemaal goed!! Hoe gaat het verder met je? Voel je je kindje al bewegen? En heb je al een beetje een voorgevoel wat het wordt? En hoe vinden je kindjes het?

Dag drie kinderen is erg leuk hoor!! Maar weinig tijd voor je zelf! En als je een afspraak heb is dat echt plannen.

@ all hoe is het met jullie?

Kippendag ik vind het wel erg leuk om jullie te ontmoeten maar ml is niet thuis die dag en ik vind het best pittig om alleen een stuk te reiden met drie kindjes dus ik kijk even of me moeder mee wil of wil oppasen

15. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Dag de ski kleding van scapino is super!

16. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel vanaf mn tel

beterschap Miranda

dag kun je niet iets via marktplaats vinden mss? sterkte op je werk

rosa Hopelijk kun je komen

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kunnen we de datum dan niet beter verplaatsen van kippendag?

Rosa het gaat goed met onze snelle jelle...hij loopt steeds meer, komen steeds meer verstaanbare woordjes uit etc. Ik geniet volop! Gister was hij wat ziek van de prikken maar verder gaat het goed!
    En met jou drie schatten?

18. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hij is echt snel!! Leuk hoor wijs mannetje!

Met mij drie banjertjes gaat het ook goed!
    Sabela begint nu echt te praten en is al echt een kwebbel en zo lief voor haar grote zus en kleine broertje echt een klein moedertje hihi.

Rosalina gaat naar school en is erg bijdehand soms erg moeilijk om mee om te gaan maar ml en ik zitten goed op een lijn dus moet goed komen veder is het een schat van een meid!

Anxo is ook een snelle is soms al aan het brabbelen en een heel vrolijk mannetje hij kan al van zijn eene zij op de ander draaien en we moeten hem heel goed vast zetten in de wipper anders valt hij er uit hij kan zich al helemaal naar voren brengen zo sterk. Alleen is hij overdag een slechte slaper hij wil niet slapen alleen als we hem in de drager hebben of vast houden naja komt ook wel weer goed!

19. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi juffie!! Hoe is het met jou meis? En je mannen?

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, verplaatsen? Er kunnen er toch nog genoeg? En ik doe mijn best om toch te kunnen komen maar ligt er aan wanneer ze daadwerkelijk de sleutel gaan krijgen.

Rosa, dat is wat me dus beetje tegenhoud. Mijn lijf begint eindelijk weer een beetje als vanouds te voelen en krijg wat meer tijd voor mezelf. Maar van de andere kant blijf ik het gevoel houden dat ons gezin niet compleet is. Hoe doe je dat als je Rosalina naar school moet brengen? Gaat Anxo dan altijd in de wandelwagen mee? Ik woon nu net te ver van school af om in de middagpauze te lopen. Dan hebben we zowat geen tijd meer om brood te eten. Ach, overal is een oplossing voor te vinden. Zie altijd overal beren op de weg maar het voelt zoiets als terug naar af gaan **schaam**. Zou graag nog even wachten maar haan word in juni 41 dus ook niet al te lang ;)

Deel Deze Pagina