Overblijven tussen de middag? Hier hebben bijna alle scholen tegenwoordig continue rooster en zijn ze om half drie uit ipv half vier maar blijven ze met zijn allen op school. Dat is ook wel gemakkelijk. Rosa knap mannetje heb je hoor!!
Hoi hoi, las ook even mee Dag: zou wel heel jammer zijn als je niet mee kon hoor.. Hier alles goed hoor. Ben even lekker aan het opruimen enzo. Nathan is naar school en Matthijs kan zo fijn alleen spelen dus moet ik even van profiteren. Over 3 kwartier moeten we alweer richting school dus ga nog even verder
Dag ik heb Anxo altijd in de drager en Sabela in de buggy en rosalina zit op een continuïteit School. Ik heb altijd mijn handen vrij en ik haal Anxo slapend uit bed zo de drager in dan slaapt hij zo verder als ik rosalina naar school breng.
Miran, griep heerst heel erg. Sterkte! Yo, onvoorstelbaar wat ze soms zeggen op CB. Vertrouw op je eigen gevoel! Kipje, waarom ben je zo zenuwachtig voor de echo meid, voel je je verder goed? Gaat hard hé... Hier alles zn gangetje, vandaag een dagje vrij, weekend weer avonddienst. Ryan vind de sneeuw ook echt super, vooral voetstappen en sporen maken in de sneeuw hihi
Yo... IK kom zeker!!!! Dag... ik zou ook niet lang meer wachten maar zo oud ben jij toch nog niet? Ik bedoel te zeggen... bij mij tegenover is een vrouwtje nét zwanger en zij is 39 en hij is 46. Chris was ook nog nét 40 toen Divano geboren werd, een kleine 10 dagen later werd ie 41. Ik vind de leeftijd van de man niet zo héél belangrijk tegenover een vrouw. Tuurlijk wil je niet dat strakjes andere kinderen tegen jouw kindjes zeggen: kijk, daar komt je opa aan terwijl dat dat zijn vader is. Ik snap het wel hoor maar dat zou mij niet tegenhouden in ieder geval. Ook de afstand van school zou ik niet als dilemma zien en me dus weerhouden van evt keuze maken ja of nee nog een kind. Als ik werkelijk nog een zo danige wens zou hebben zou ik er voor gaan en de "problemen" dan gaan bekijken als je er op dat moment dan tegen aan loopt! Suc6 meid!!!! Rosa... jeetje Anxo ook al zo'n snelle jelle!!! Wauw!!! Echt super. hahaha denk je net als ik over divano dat je er lekker van wilt genieten en dan gaan ze zo snel!!! Geniet lekker van je kleine mooie mannetje en je 2 prachtige dochtertjes! Pooh... ja ik weet het dat de griep heerst. Voel me vandaag stukken beter maar nog wel wankel/zwakjes op mijn benen als ik te lang blijf staan natuurlijk. Mijn keel doet nog steeds erg veel pijn. Niezen dat doet megazeer maar slikken begint al minder zeer te doen gelukkig!!! Ook dat zal wel een virus zijn wat heerst op t moment! Ach... ik heb t al weer gehad hahahahaha. Hoe voel jij je meid? Alles goed met de kleine? Alles goed met mama? Hoe vind Ryan je groeiende buik? Hoe vind je man het om je weer zwanger te zien? Heb je leuke buikfoto? Ben wel nieuwsgierig. hihihihihi Kipje... spannend hoor dinsdag de 20 weken echo. Heb je die vroeg in de ochtend of in de middag? Leuk hoor even weer je kleintje bewonderen. Hoe vinden je kids je buik? Hoe vind je haan het om je weer heerlijk zwanger te zien? Is toch wel spannend he... willen jullie weten wat het wordt of wordt het een verrassing? Geniet lekker meid van je zwangerschap. Hoe gaat het nu op je werk? Hoe doen de collega's tegen je?
Tja verzetten... Er zijn altijd meiden die niet kunnen dat blijf je denk ik houden... waarom ik zenuwachtig ben: Volgen mij geldt hoe meer kinderen hoe spannender de echo. VIND het spannend of alles wel goed is dat wordt elke zwangerschap erger bij mij. Dag beren op de weg zie ik ook hoor maar komt altijd weer een oplossing. Dat terug naar af gevoel ken ik ook als je kids wat groter zij ben je weer wat flexibeler etc. maar aa de andere kant dat eerste jaar vliegt voorbij voor je het weet lopen ze. Maar goed jouw situatie is anders met man veel weg. Als ik er zo vaak alleen voor zou staan zou het ook anders zijn ik ben blij dat we de avonden altijd samen doen
Antwoord op jullie vragen: Ik voel me goed kids hebben weinig aandacht voor mn buik maar hubbie wel vaak voelen. Ik heb t kindje wel al gevoeld maar niet aan buitenkant. Op werk weinig aandacht voor zwangerschap maar dat geeft niet
Kipje... ach, het zijn nog kleine kindjes he dus die staan daar niet bij stil. Maar wel erg leuk dat je hubby er zo lief bij betrokken is. Dat is wel weer heel aandoenlijk he. Jammer dat op t werk niet zo mee leven met je. Je kunt daar je ei dus niet kwijt (hahahaha stomme gezegde... deze ei wil je ook niet kwijt!!!) dat is wel erg jammer! Ik voelde ons Divano met de 12 weken al... ze verklaarde me voor gek in zkh maar dat was écht ons Divano. Heel apart dat je dat eerder voelt... maar wel heel speciaal! Ik vind het een wonder blijven!
De eerste 2 voelde ik veel eerder maar nu dus laat. Mss placenta voor ofzo. Zoonlief geeft wel eens een kusje op mn buik maar verder valt het kwartje niet zo. Is ook moeilijk ze zijn nog zo klein hè.
Kipje hoeveel uur werkte jij? Jammer dat ze op je werk niet zoveel aandacht voor je zw hebben. Mijn man werkt ook veel soms 60 uur inde week hij is vaak pas om 18 uur of later thuis dus doe een heel hoop alleen maar ik heb aardig een schema voor me zelf dat werk. Anxo gaat er gewoon in mee.
Rosa... hoe kom jij eigenlijk aan de naam Anxo? Heb er nog nooit van gehoord. Is dat Spaanse naam? Stamt ie misschien ergens vanaf? hahaha nieuwsgierig kippetje dat ik ben
Miran het is indd een Spaanse naam uit noord Spanje (Galicië) waar mijn man is geboren. Zijn naam spreek je uit als Ansjo en betekend Engel vandaar Anxo Rafael
Mijn man werkt 40 uur maar werkt vaak nog 's avonds over maar gelukkig is hij een avondmens en doet dat dan pas tegen 20:30 uur. Dan hebben we de drukte gehad en alweer een uurtje samen.
20 weken echo is ook spannend Deli. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Nu ik 2 kindjes heb gekregen realiseer ik me des te meer wat een wonder een zwangerschap en geboorte is. Was bijvoorbeeld voor mijn zusje ook heel zenuwachtig toen ze de 20 weken echo had.
Ik werk 4 dagen en na de zomervakantie weer fulltime, daarnaast ook geregeld 's avond nog een uurtje maar ach daar staat weer veel vakantie tegenover Haan werkt ook 4 dagen maar af en toe nog op zaterdag of ook 's avonds even zijn vader helpen met een klus. Hier ook wel een duidelijk ritme en wat betreft soppen/ opruimen enzo doe ik gewoon in mijn vrije dag. Als ik weer fulltime werk zou ik wel een hulp willen eens in de 2 weken
Jeetje Juffie fulltime weer dat is pittig!!! Precies wat je zegt het is zo'n wonder en als je dan 2 kinderen hebt die gezond en wel ter wereld zijn gekomen besef je des te meer dat het ook anders kan.... Ik moet deze week even alles op een rij zetten wat opvang betreft wat het gaat kosten en wat we van de belasting terug gaan krijgen. We krijgen nu niet zo heel erg veel terug althans ik vind dat we best veel betalen dus hoe zal dat straks zijn? Even een duidelijk beeld krijgen wat er dan nog overblijft van mijn salaris. En mogelijke andere opties met dagen schuiven ofzo. Fijne avond meiden
Kipje, opvang lijkt me ook erg duur. Vond 2 dagdelen psz al erg duur per maand. Gelukkig woont mijn moeder dichtbij en wil mijn schoonvader ook nog wel eens oppassen. BSO daarentegen vind ik weer heel erg meevallen. Juffie, fulltime pfff moet er niet aan denken. Knap hoor. Nu is het in het onderwijs ook zo dat je moeilijk ingeleverde uren terug kan krijgen toch? Tenminste een vriendinnetje heeft het daar wel eens over. Haantjes en werk, Mijn haan werkt 6 dagen en gemiddeld 3 avonden en regelmatig ook nog een zondag. Voordeel is wel dat hij op de dagen dat ik ga werken Stan naar school kan brengen. Ik haal hem dan in mijn pauze van school en breng hem terug. Om half 4 gaat een van de opa's of oma hem halen. Een heel gedoe soms maar het lukt. Ik werk gelukkig heel dichtbij school en huis en mijn baas is aardig flexibel. Heel blij mee! Financieel gezien is het niet handig als ik minder of niet zou werken. Het kan wel maar we betalen nu toch ook nog aardig wat van mijn salaris. En vind het stiekem ook niet prettig volledig van haan afhankelijk te zijn. Maar dat is meer het gevoel dat ik iets bij wil dragen. Wel of geen 3e, tja ik blijf op die wip zitten...wel niet wel niet. Er speelt van alles mee. Praktische dingen zoals te weinig slaapkamers, maar ook mijn lijf. Heb bij Laura echt veel last van mijn bekken gehad en nu nog steeds. Wat als het helemaal mis gaat...dan kan ik mijn passie (paarden) wel gedag zeggen. En ik heb nu steeds vaker af en toe wat tijd voor mezelf en moet zeggen dat ik het heerlijk vind! Maar een halve dag laten droom ik weer weg bij het idee van een zwangerschap en baby omdat ik het rare gevoel blijf houden dat we gewoon nog niet compleet zijn. En dan denk ik ook weer.......ach al die nadelen...we zijn zo weer een jaar verder. De tijd vliegt en nr. 3 is dan ook weer snel groter. We hebben in de bouwvak een hele leuke vakantie geboekt en wil dan zeker nog niet zwanger zijn. Maar wie weet er na Miran, klopt ik ben 31 dus ik heb nog even . Maar haan wil zelf niet al te oud zijn.