(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... ik heb altijd gedroomd (al vanaf klein meisje af aan) dat mijn 1e zwangerschap een jongetje zou zijn, mijn 2e zwangerschap een meisje en een jongetje en mijn 3e zwangerschap een meisje. Ik heb altijd van 4 kids gedroomd. ECHT ALTIJD. Toen ik dus Ebony had voelde ik dat ik nog niet klaar was.. maar ik leefde in zo'n stress relatie dat ik er niet meer bij nadacht. Toen kreeg ik Chris en die wou nog wel een kind (en dan weer niet, en dan weer wel en vervolgens weer niet) dat ik hem voor de keus heb gesteld: wat is het nu? Gaan we ervoor of niet? Voor mij is mijn gezin nog niet compleet. Ik mis nog 1 kindje! Ik heb altijd gedroomd van 4 en aangezien ik er maar 3 heb voelt dit niet als "af". Uiteindelijk kwam ons Divano. En NU?... NU voelt mijn gezin compleet. Al is het plaatje niet zoals ik gedroomd had maar goed... ik kan niet bepalen of het jongetje of meisje gaat worden helaas! ALhoewel ik mijn kleine kereltje toch voor geen goud meer zou willen missen of ruilen. Nee... t eerstvolgende babytje wat hier in huis komt is een kleinkind! Wij zijn klaar!!!
    Dus wat ik wil zeggen: als jij het gevoel hebt dat het nog niet klopt dan is dat ook zo en blijft je dat altijd na gaan! Goed over praten met manlief meis!! Ik heb geluisterd naar mijn gevoel en dat gevoel is nu weg. Soms dan houd ik me voor de gek en dan zeg ik wel eens: als ik zéker wist dat de volgende een meisje zou zijn dan zou ik er vandaag nog voor gaan maar dat is meer uit schuldgevoel naar ebony toe. Zij verlangde naar een kleiner zusje en het werd een broertje. Dat vind ik zo jammer voor haar. Misschien dat ik daarom zo reageer. Raak ik nu zwanger terwijl ik aan de pil ben... tja dan laat ik t absoluut niet weghalen en is het zeker welkom maar er komt geen geplande baby meer in mijn buik hahahaha
    Volg je instinct meid!!!!

All...
    Nu we t toch over baby's hebben... ik ben vorige week donderdag gestopt met de pil en ben maandag keurig ongesteld geworden. Gisteren (donderdag) ben ik weer begonnen met de pleisterpil en wat me opviel was t volgende:
    Maandag kreeg ik bruin bloed en dat was gisteren nog steeds en vandaag ook nog. Ik heb geen één helder rood druppeltje gezien. Kan dat??????
    Ik begin me toch wel ongerust te maken denk ik zo. Ik heb deze maand netjes gedaan zoals het hoort... dus netjes precies om de week de pil "verschoond" en de maand daarvoor ook (ik pleister wel ALTIJD 1 maand door en na 2 maanden houd ik n stopweek, dat doe ik al jaren en dat gaat goed) ik heb niet lopen knoeien met de pil of zo dus vind dit wel een beetje eng moet ik zeggen. Wat denken jullie????

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Niet piekeren maar een testje doen.
    Aan wat wij denken heb je niets jij zit met dat gevoel en er is maar een manier om daar vanaf te komen...

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahhaha dankje Yo. Ik pieker omdat ik ooit gehoord heb dat je helder bloed moet zien met een ongi. En omdat dat er deze ronde niet inzat ben ik eigenlijk wel een beetje ongerust. Misschien komt dat omdat ik ziek erbij was maar dat is wel te ver gezocht vind ik.
    Ik zal vanmiddag wel eens een testje halen en kijken.

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sinds ik spiraal heb heb ik vrijwel nooit helder bloed.... succes!

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik heb juist andersom ik heb altijd gezegt er komen 2 kindjes maar nu heb ik dus (nog) niet last van klapperende eierstokken.wat ik dus wel had voor zoey ik kon geen baby zien of ik wou ook. En nu als ik zwangere vrouwen zie of kleine babytjes heb ik dat totaal niet. Ik denk dat het komt als zoey over iets meer als een jaar naar school gaat. Dan ben ik alleen thuis en zal het ineens rustig worden. Maar hier voorlopig geen 2de hoor.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mel wat voor naaimachine heb jij?

7. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dag ja je lijf is ook nog een grote reden om het mss niet te doen. Hoe gaat paardrijden nu?

Ik heb nooit gebruik gemaakt van de psz maar ik vind de Bso wel duur. Nu moet mijn ventje ook woensdag middag de hele middag en maandag dan vanaf half 3 maar betaal daar meer dan de helft van 2 hele dagen kdv voor dat had ik niet gedacht. Dag ruilen zat er niet in op het moment hebben ze niet op zowel bso als kdv plek op de dinsdag helaas.

Miranda jij hebt dat toch vaker gehad met wissel van de pleister? Of vergis ik me? Mss is je lijf gewend dat je m normaal 2 mnd doet en is het van slag omdat je nu anders deed?

@ hoeveel kindjes; nooit een gevoel of getal gehad. We wilde wel graag een groot gezin zeker mn man die zelf uit een gezin van 6 komt dus we zien wel. Nu zeg ik 3 is mooi maar wie weet. We hebben beide zoiets van we zien wel

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik heb een singer naaimachine en ben er erg blij mee :) net me huiswerk gemaakt voor maandag (les)
    Dus dalijk ff iets hotfixen en dan een patroon van internet of ottobre boekje proberen zelf te maken

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Daar heb ik ook een boekje van. Staan hele leuke dingen in.
    Zat zelf ook aan Singer te denken. Even sparen nu.....

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kipje... ik pleister ALTIJD 2 maanden en dan een stopweek. Heb t 1 of 2x gehad dat ik bij t begin van de 6e pleisterweek bruine bloed kreeg. Dat heb ik nu niet meer dus denk dat mijn lichaam "gewend" is geraakt aan mijn manier:D. Maar nu heb ik dus ook 2 maanden gepleisterd he... t is niet dat ik nu gewoon na 3 weken pleisteren ineens een stopweek heb ingelast (zoals het zou moeten). Ik heb gewoon gedaan wat ik al zeker 7 jaar doe (buiten de jaren dat ik zwanger probeerde te raken) dus nu ben ik van slag omdat mijn ongi zo gek is. De vorige keer had ik er nog wel helder bij zitten maar was ie maar 2 dagen en nu.... nu helemaal geen druppel rood!

hoeveel kindjes... voor ons is het nu wel klaar maar stel ik raak zwanger door de pil heen (omdat ik ziek ben geweest of omdat ik zelf de pil niet goed gebruik of zo) dan is het meer dan welkom. Maar kies er echt niet bewust voor vandaar dat ik dus aan de pil ben!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kipje, ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu ook meer zorgen maak om de baby. Nou niet echt zorgen maar wel spannender ofzo. Gaat ook zo veel sneller omdat ik er nu minder mee bezig ben, nu zo bezig met Ryan in me vrije tijd. Voel me opzich wel goed alleen erg moe en soort van lusteloos. Haan merkt dit ook en zei ook dat hij het idee had dat ik nergens meer fut voor heb. Misschien toch door de lage bloeddruk. Als ik weer naar de VK moet zal ik het met haar wel even over hebben.
    Ik werk nu 30 uur en wil na mijn verlof 6 uur per week ouderschaps verlof opnemen zodat ik dan even 3 dagen in de week werk. Moet nog wel even uitzoeken wat me dat kwa salaris gaat kosten...
    Mel, zit je op les voor het naaien? Zoja, waar?
    Ik heb ooit een naaimachine van me schoonmoeder gehad en zou ook wat meer er mee bezig willen zijn maar dan wel met les ofzo.

Miran, je tobt toch wel vaker met vaag bloedverlies. Misschien een andere conseptie proberen. Toen ik me spiraal had was ik erg tevreden en net als Yo bijna geen bloedverlies... Succes!

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ryan is wel bezig met de baby hihi Hij heeft een oude pop van mij die hij goed verzorgd, in bad doet en slaapliedjes voor zingt, zo schattig! Kusjes op me buik. Benieuwd als ik dalijk echt een dikke buik heb haha

13. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Ik ben blij dat ik niet meer ac moet haantje heeft zich laten helpen dus bij ons is het klaar.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mijn haan gaat trouwens niet mee zaterdag,hij moet werken. Heb gezegddat ik wel een auto moet hebben dus wordt nog even puzzelen;)
    Wie gaat er allemaal?

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik kom... moet wel ff kijken naar weersomstandigheden. Ze geven hier voor vanavond ijzel af... ze geven nu oranje alarm af dus ben benieuwd wat het de rest van de week gaat doen.

Maar als het rustig is dan kom ik zaterdag echt wel

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Als het een beetje mee zit ben ik er ook gewoon :D

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier twijfel over zaterdag....vriendinnen willen voor verjaardagen dan afspreken.... Ik kijk even of ik kan combineren en wat het weer voorspelling is.

18. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden is het dan niet alsnog beter om het te verzetten? Nu zijn Miranda en ik alleen zeker voor zaterdag?

morgen echoooooooo

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend!!! Hoe laat?

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik ben er ook hoor! Maar alleen laser geen sneeuw en ijzel enzo is anders durf ik niet

Deel Deze Pagina