(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh juffie dacht dat jij zonder auto zat. Ja met slecht weer wil ik ook liever niet.

12 uur echo.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    12 uur...spannend hoor! Hoe gaat t nu op je werk?

Zaterdag komt zoals ik vanmorgen zag op weeronline erg raar weer...regen/sneeuw dat soort viezigheid......

3. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mss moeten we San effe aankijken en morgen of donderdag de knoop doorhakken voor zaterdag.

Op mn werk is het erg druk bah. De druk ligt hoog weinig personeel en veel chaos

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow vervelend zeg...het is denk ik overal wel wat.... Ik moet er in april weer uit maar in juni moeten er ook mensen met vast contract uit.....

Slim plan van je over zaterdag.. ik weet dinsdag of woensdag of we zaterdag verjaardag vieren of andere keer.

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    De wegen zijn hier goed gaanbaar. Maar ze geven oranje code af en dat wil idd ijzel en sneeuw zeggen. Als het zo blijft durf ik er best doorheen te rijden... ben niet zo gauw bang hahaha althans in de auto niet. Maar misschien even donderdag samen komen en ff met elkaar afspreken idd.

6. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo was helemaal goed!!!!!!

geslacht; raad maar!!!!

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Fijn dat alles goed is met het kleintje!!! Ik denk een meisje!!!

8. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha een jongetje :D

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, jeeej een mini Wesje! Gefeliciteerd dat alles goed is zo ver!

Ik wil zaterdag ook komen hoor! Maar ook niet als het heel slecht weer is. Dus goed plan om even aan te kijken wat het weer gaat doen.

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeeeeeej gefeliciteerd!!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kipje... had al gezien dat het een mini Wesley ging worden. Prachtige foto ook!!! Héél duidelijke foto. Ben heel blij voor je dat alles goed is met het kleintje en met de mama. Nu lekker genieten en de kinderkamer lekker stoer maar toch ook baby-achtig maken. Genieten meis!!!!

Het weer... hier geven ze nog steeds gladheid af en vries. Hou t in de gaten... mocht t gaan dooien (wat ik op dit moment niet verwacht) dan ben ik echt wel van de party samen met Divano. Misschien neem ik nog wel wat kids mee maar dat zie ik dan wel.

All... ben vandaag met Divano bij de dokter geweest. Hij heeft al een enige tijd (zou begod niet meer weten hoe lang) een dikke teen. De teen langs de grote teen is bijna net zo dik als de grote teen. Ook rood... maar meneer heeft er totaal geen last van. Je mag er aan komen en alles mee doen. De dokter keek ernaar en zei: tja, ik denk dat ie toch ontstoken is maar vind het raar want ik mag er alles mee doen. Normaal doet dat zeer maar Divano vind het niet onprettig als ik eraan zit. Ik geef je een pencilline kuurtje en als het na een week nog zo is zie ik je terug!
    Hij mag geen strakke schoentjes aan... nou met dit weer loopt Divano de hele dag, althans buiten, op rubberen laarsjes. Thuis binnen loopt ie op sokjes... van die heerlijke dikke badstofsokjes. Dus daar zit niks straks aan.
    We wachten maar af wat het gaat worden.

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @ het weer, geeft hij ijzel op of zo? want ik kan daar niets van vinden. Zie dat zondag de dooi in gaat vallen en dan kan het nog wel eens vervelend worden maar zo ver ik kan zien gaat er geen sneeuw vallen of zo?!?! Dus lijkt het mij dat de wegen blijven zoals ze nu zijn. Weet niet hoe dat in andere gebieden is maar hier valt dat dan reuze mee.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... wat ik gisteren bij de dokter gehoord heb is dat het weekend nog het een en ander gaat vallen. Maar goed... we zullen het in de gaten houden he.

14. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    kipje gefeliciteerd een mini wesley leuk.
    ik ben zaterdag ook gewoon van de partij hoor gingen er nog mannen mee want mijn haantje wil wel mee alleen als er meer mannen mee gaan.

15. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    ben donderdag met dylano bij CB geweest oog test was niet goed dus hij moest naar de oogarts gelijk gebeld en was iemand uitgevallen dus kon gelijk die dag komen anders was er een wachttijd van 3 a 4 maanden. oogtest ziekhuis ook niet goed dus hij kreeg druppels en na een half uur gingen ze meten ja hoor ogen niet goed. dylano heeft 1 pupil die eruit zie als een rugbybal ipv een voetbal. dus nu krijgt onze kleine man een bril. hij ging gelijk oma bellen oma ik krijg een stoere bril. morgen kan hij hem halen ben benieuwd of hij hem ophoud iemand ervaring mee???

sorry voor me ego bericht.
    hoop dat zaterdag doorgaat heb er echt zin in.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    de kindjes van de neef van Joep hebben beide een bril. Eentje voor haar eerste verjaardag en de andere net erna. De eerste week of drie was het op en af en daarna hielden ze de bril goed op. Ze moesten er aan wennen dat ze ineens anders zagen met bril. Ze waren natuurlijk gewend om slecht te zien maar voor hun was dat normaal. Als je dan ineens een bril hebt en alles anders ziet ben je daar niet zomaar aan gewend. Deze kindjes hebben beide +10 dus ook niet niks ook niet...

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik was 4 toen ik me bril kreeg. Zoey dr ogen zijn van de zomer gestest ivm overreactie voor zonlicht toen hebben ze ook gelijk gekeken voor afwijkingen omdat mijn ogen slecht zijn (luioog) maar tot nu toe hebben ze nog geen afwijkingen kunnen vinden.

Op ons kdv zie je ook kindjes steeds vaker en jonger met bril. Helaas zijn de montuurtjes vaak niet echt kind geschikt dus let daar wel op. Maar wel fijn dat hij het stoer vind haha.

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    yoyo hoe ben jij erop gekomen om te gaan naaien????
    Ik eigenlijk door een forum waar ik kwam en zulke leuke kinder dingen voorbij zag komen dat ik dacht dat moet ik ook doen.
    Daarna gezocht naar iemand die naailes gaf en nu heb ik les 3 alweer gehad en het is zo leuk.
    Ondertussen voor de lessen wel simpele rokjes enz gemaakt. Maar nu voor het eerst word het ook echt iets leuks uit een tijdschrift.
    Dus ben beniewd als het af is .
    Is jou planning alleen voor jezelf dingen te gaan maken of ook voor je kleine mannetje??

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik kijk veel op pinterest. En daar komen zulke leuke dingen voorbij. Kleding, kussens etc. Dus idd ook gezocht naar iemand hier in de buurt. Modevakschool is het zelfs maar goedkoop en gezellig. Ben nu begonnen met een joggingbroek voor mezelf. Maar wil eigenlijk assecoires maken en broeken voor ons Max. Ons Max heeft voor de lengte 80 nodig maar breedte past hij nog in 62....dus heel moeilijk om betaalbare broeken te vinden....misschien kan ik goedkopere broeken straks vermaken of gewoon helemaal een broek maken.

Ze hebben tegenwoordig veel kindvriendelijke en leuke monturen hoor. Zeker als ik kijk naar Xander en Evy die hebben super leuke brilletjes!

20. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    ja heb ook een leuke bril uitgezocht ook buig baar en niet snel breekbaar dus wel makkelijk en er was bij ons bij specsaver de actie tweede bril gratis dus das helemaal mooi hij krijgt er nu twee.
    leuk kleren maken mijn schoonmoeder die breid graag truien voor dylano zulke leuke hij heeft als laatste een piraten trui gekregen.

Deel Deze Pagina