Breien snap ik gewoon niet hahah erg he....als ik het ons oma zie doen dan lijkt het zo eenvoudig....zelfde heb ik met haken... Snap de beschrijving maar dan het doen.... Dat komt na het naaien wel weer.... Heb een naaimachine uitgezocht...nu het geld nog....krijg hem waarschijnlijk voor mijn verjaardag van Joep. Hij gaat in maart drie weken naar Amerika en dan krijgt hij een extra toelage vandaar. Anders doen wij niet aan zulke dure cadeaus...maar ik vind maart nog zo ver weg....
dat snap ik yo maart is inderdaad nog bijna 2 maanden ik heb die van mijn oma op zolder staan echter nog nooit iets meegedaan misschien inderdaad ook maar eens gaan kijken of ik er wat mee kan mijn moeder is naaister geweest dus die zal het me vast wel willen leren
ik heb ook de naaimachine voor me verjaardag gedaan gewoon van me vriend en zijn ouders. En op pinterest staan zeker geweldige dingen. Daar heb ik het tasje vandaag en een simpel recht toe recht aan rokje voor Zoey
Mij lijkt het gaaf om te leren breien en haken. Maar ik bak er ook niets van . Weer zaterdag. We zien wel. Komt me ergens wel goed uit als het een andere datum zou worden maar ik laat niet afweten als iedereen gaat . Net even bol.com leeggekocht. Had nog cadeaubonnen van de kerstpakketten van haan zijn werk. Stan speelt de laatste tijd graag spellen dus ik heb een aantal spelletjes besteld. Leuk voor als het buiten slecht weer is.
Meiden, wat doen we? Wel of niet zaterdag? Anders meteen even nieuwe datum prikken anders komt het er weer niet van en dat zou jammer zijn.
Zullen we dan maar verzetten?? Wil geen spelbreker zijn maar misschien toch beter optie om dan maar te verzetten naar een moment met beter weer? Wel weer een zaterdag maar dan over een paar weekjes? Wil jullie natuurlijk wel (weer) een keer ontmoeten.
Zou het wel heel jammer vinden hoor. Ben bang dat het zo blijft dat er altijd wel iemand niet kan. De datum staat nu al zo lang..
Juffie, daar heb je ook weer gelijk in. Misschien poste ik het ook wel uit eigenbelang. Als het door gaat kom ik. De dag zit alleen wel al heeeeeel erg volgepland. Maar houten is voor mij maar een iets meer dan half uurtje rijden. Half 10 was het toch?
Ja hier ook dubbel gevoel er haken nu wel veel af maar aan de andere kant dat blijf je mss houden... mij komt het ook goed uit om te verzetten maar als de harde kern gaat ga ik ook.
Ja als iedereen liever afzegt ga ik natuurlijk niet doordrammen ben alleen zo bang dat het dan weer niets wordt. Iedereen is druk, werk, hobby's, verjaardagen, feestjes enz. De laatste keer is tenslotte alweer 3,5 jaar geleden
Juffie, klopt. En toen waren we uiteindelijk ook maar met een paar mensen en het was toch gezellig. En het is ook altijd wel wat. Heb alleen beetje gekke week achter de rug dus alles is hier zo'n beetje blijven liggen. En dan in de middag nog verjaardag en daarna naar mijn broer om te gaan helpen met verven. Maar ik ga geen spelbreker zijn. Als jullie komen dan ben ik er ook!