Hier ook druk, moet nog flink wat plannen schrijven enzo voor volgende week maar zo blijft het. Prioriteiten stellen toch?
Yo, ja is dat geen optie? Ik heb smiddags ook nog verjaardag. Wil ook rond 12 uur weer richting huis gaan.
Ik denk dat ik met de jongens nog even wat eet daar en dan ook naar huis. Is voor mij toch een stukje rijden dus dan kunnen we tussen de middag daar wel even een patatje eten ofzo. Of stop onderweg even bij een grote M. Moet 's middags zowiezo nog boodschappen enzo doen dus wil ook niet te laat weer thuis zijn.. Maar van 10.00 tot 12.00/12.30 is ook al een mooi tijdje spelen/ kletsen toch?
Is om 11 uur al met een of ander lunch gebeuren ergens in de stad.... Net naar de zwemles...kom ik daar aan na te ploeteren met kinderwagen door de sneeuw....instructrice ziek...inval ook ziek.... maar ik mocht gratis recreatief gaan zwemmen..... dus dat maar gedaan met Max. Manneke heeft genoten en viel na het aankleden als een blok in slaap in de kinderwagen.... Maar wat is het koud buiten zeg! Ben blij als het gaat dooien....
oei meiden kijk net op de 24 uurs radar van buienradar en die voorspelt wel sneeuw morgen. Ben echt geen held met rijden in de sneeuw enzo..
Jammer hoor dat er toch zoveel niet komen... Wij gaan middags nog schaatsen dus ook op tijd weer terug wij zijn er tussen 10 en half 11 mn hubbie gast mee.
ja weet ik. Ik wil heel graag maar als het sneeuwt ga ik niet meer dan een uur rijden. Als het dan al niet meer is door de sneeuw. Ga nu even naar school. Moet nog even snel wat op de computer opzoeken daar en dan Nathan weer mee nemen.
Hier geeft het voor morgen ook sneeuw aan.... We gaan zondag gezellig met mijn zus zwemmen bij centerparcs. Had via fb een kortingsbon dus dan is het nog om te doen.
gaat het zo hard sneeuwen dan? ik zou ook gewoon komen met mijn haan wanneer hadden we anders in gedachten?