ja of het hard gaat sneeuwen kunnen we nu nog neit weten natuurlijk. Er wordt in iedergeval vanuit het westen wel sneeuw voorspeld en later regen/ijzel. Hou daar echt niet van in de auto. Helemaal niet als ik alleen ben in de auto met de jongens.
haantje geeft aan dat het met de sneeuw wel meevalt en dat de regen meer in zeeland valt omdat het daar kouder is. maart vind ik ook best echter ben ik dan 2 weken op vakantie voordat dylano naar school gaat. dus 9 maart kan ik helaas niet.
ik kom straks nog wel even kijken wat het wordt ga nu ff verder surfen naar een nieuw kdvb en bso die van ons is failliet verklaart pfff net nu ik vakantie bso voor dylano bijna geregeld had.
ja blijft lastig. yo ja we hebben genoeg keuze alleen nu wisten we wat we hadden hoop dat ze een doorstart met een andere organisatie kunnen maken maar dat horen we pas in februarie. dus voor nu maar naar een alternatief zoeken
Penr lijkt me wel handig om dat nu te besluiten na alle afzeggingen en onduidelijkheden nu nog. Wel jammer maar tis zo maart....
Jeeee wat leuk penr. Zag toevallig vanmiddag datje overtijd was. Wanneer heb je getest? Gefeliciteerd hoor, echt super!
woensdag getest alleen vond het leuk om het persoonlijk tegen jullie te zeggen omdat we toch afgesproken hadden maar zo is ook leuk.