(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... lekker he dat je een nacht door kan tukken. Hier ook een nacht doorgeslapen. Volgens mij heb ik hem 1x speen gegeven en zelf naar de wc geweest en daarna niet meer denk ik. Maar doordat ik meteen weer in slaap val weet ik dus niet meer of ik de nachten wakker ben geweest ja of nee hahahaha.
    Ik hoop voor je dat Max de nachten vanaf nu lekker doorslaapt! Kan mama en papa weer heerlijk slapen.

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wij gaan zo lekker de stad in... chris, divano en ikke. Chris moet nu toch echt aan een bril gaan geloven dus op naar Hans Anders. En ik ga mee want alleen een bril uitzoeken vind ik altijd zo moeilijk. Heerlijk een keer met zn drietjes!

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Mijn ouders wonen in de buurt en mijn moeder weet van niks hoor haha zou haar ook niet elke dag in me huis willen .
    Me schoonouders wonen ong 20 min rijden van ons en gaan per mei ook 1 dag in de week oppassen.

En Mir de rest heb ik ook niet echt op orde hoor alleen haar kamer wel altijd vind dat wel erg belangrijk.
    Vooral ze nu dus 3 tukkies er in doet en ook smorgens als ik vrij ben in dr kamer speelt. Een kind rust het beste uit in een schone nette kamer.

En het werkt eigenlijk net zo ja alleen in ons ziekenhuis was op dat moment dat Zoey er lag een storring wat eigenlijk wel goed voor mijn rust was anders was ik 24 uur per dag ingelogd.
    Nu kijk ik thuis alleen wat ze doet als ze net wakker word. Of als ze niet wilt slapen.

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    goedemorguhh, fijne dag iedereen! Druk weekend voor de boeg dus helaas weinig tijd!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Zwaai, zwaai;) even bijgelezen.

@ yoyo, lekker he een nachtje slaap. Devin lach er om 10.00/22.30 in en begon rond 4 uur wakker te worden. Heb hem maar gevoed anders was hij een half uur later gekomen denk ik. Nu heb ik nog tot 7 uur kunnen slapen:D

@ dag, sterkte knuff.

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Iedereen ook zo heerlijk aan het genieten van het weekend .
    Ik wel hoor al heb ik een berg was hahaha.
    Heb via de AH APP lekkere recepten gevonden en ga vanavond er 2 uitproberen dus ben benieuwd want koken en ik gaan normaal neit echt samen.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Wat is het hier rustig zeg!

Mel: is het koken gelukt?

all: alles goed met jullie?

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh, ik laat het goede er even af.

Vanmorgen al tripje ha gehad voor mijzelf en Stan. Laura heeft weer de hele nacht gehuild dus ook haar wilde ik even laten checken maar ha stuurde me naar de kno arts en die maken geen afspraak als ze geen hoge koorts of loopoor heeft. Schiet dus lekker op grrrrrrr. Ikzelf heb een kuur voor mijn keel en Stan had gelukkig geen oorontsteking. Maar die hoest en proest ook al weken en klaagt over zijn oren en dat ze toet toet doen. Tja, niks te zien dus we modderen nog maar ff aan.

Fijne dag vandaag allemaal!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morgen..

Het is idd erg rustig juffie... maar ik had gisteren verjaardag van mijn dochtertje die werd gisteren 8 jaar dus geen tijd gehad helaas.

Dag... beterschap met jezelf, Stan en Laura! Fijn dat de ha dan niet even naar Laura kijkt. Is toch t minste of zie ik dat verkeerd. Zou t werkelijk de oortjes zijn en dat ie dan zegt hiermee moet je terug naar de KNO arts dan weet je tenminste iets toch?!!!
    Iig beterschap!

HIer ook niet zo lekker. Giuliano had gisteren hoofdpijn en liep te zweten, druppels kon ik zo van voorhoofdje afvegen. Dus vandaag lekker thuis en vol duwen met paracetamollen.
    Zelf moet ik vanmiddag mijn oor nog een keer uit laten spuiten dus hopelijk komt ie nu wel los. Snotverkouden... niet hoesten (gelukkig nog niet) maar wel snotneus. En dat in combinatie met een dichte oor is zeer prettig... maar niet heus!
    Ach... verders niet te veel te klagen. Ben nog op de been dus hopelijk niet zieker worden.

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, nog gefeliciteerd met je dochter en beterschap voor jou en je kleine vent.

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ja dankje Dag, blijkt dat ie last heeft van diarree dus vind t niet gek dat ie zijn eigen niet lekker voelt. Nu zit ie achter de pc spelletje spelen, divano in bed en mama heerlijk even n halfuurtje op de laptop.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ dag & miran, beterschap met de kids

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Zo... even bij de dokter geweest om oor uit te laten spuiten... tjemig wat doet mijn oor nu zeer en wat ben ik er mee opgeschoten?.. NIKS! Propje zit er nog in, dit was de 2e keer dat ie uitgespoten werd. Nou een vrijdag moet ik er wéér om half 4 zijn en dan proberen ze nog 1x om propje via spuiten eruit te krijgen anders zuigen ze propje eruit. Hij moet er gewoon uit!!!!
    Dus nu al bijna 3 weken met slaolie aan t druppelen maar nog geen resultaat!
    Wat een pijn in mijn oor heb ik nu... VERSCHRIKKELIJK!!!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    he bah miran, dat is niet fijn! Hoop voor je dat het er vrijdag wel uit gaat.

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heb net maar aspro genomen... kids willen zo naar de speeltuin en om nu met deze pijn daar zo te zitten is geen pretje. Lekker dik aankleden want t waait nogal en dat is ook niet bevorderlijk voor mijn oor!
    Ach.. dit kan er ook nog wel bij hahhahaha
    Valt wel mee maar t is zeker niet prettig!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, beterschap met je oor meis :( lijkt me een erg vervelend gevoel!

@ Dag, jij ook beterschap voor jou en de kindjes! Wat gek dat ze Laura niet na willen kijken, ze is net geholpen?!?! Schandalig zeg! Hopelijk knappen jullie snel op!

@ Juffie, ja tis rustig he. Iedereen is druk of aan het genieten van het weer. Hoe gaat het bij jou?

Hier gaat het wel. Ik begin ook een beetje te hoesten en Wesley heeft al 2 dagen verhoging/koorts. Hoop niet dat we nog even zo'n serie ziek zijn krijgen voor het mooie weer komt, bah! Heb het wel gehad met ziek zijn!

@ Mel, ik heb je hier die recepten ge-pb't

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, hoop ook voor jullie dat jullie niet ziek gaan worden. Iedereen heeft er een beetje genoeg van. Het wordt echt tijd voor lekker weer. Laura doet het met luuf en neusspray best goed tot nu toe en ze slaapt lekker. Hoop dat het daarmee opgelost is. Stan blijft zeggen dat zijn oren toeteren maar wat moet ik daar nou mee? Vind het zo moelijk wat je van die kleintjes als waarheid moet zien? Volgens mij wil hij graag naar de dokter omdat ze er leuk speelgoed hebben of zo. Zelf meteen begonnen aan mijn kuurtje en merk nu al verschil! Dus wij houden hoop.

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    dames...

kom net terug van hap althans half 11 vanavond waren we thuis. Gyani komt om kwart voor 8 terug van voetbal en klaagt over zere pols. Bal tegen gehad en ik keek en ja hoor... er stond een bult op de pols dus ikke gelijk bellen. Gyani is nl geen kleinzerige en zeer zeker geen dokterloper. Ik kon er om half 9 al terecht. Dus snel oppas geregeld/auto geregeld en mijn eigen aangekleed. Om 5 over 8 zaten wij 2tjes in de auto op weg naar ziekenhuis/hap. Wij ons aanmelden.. konden wachten in de wachtkamer. Na nog geen 10 minuutjes kwam de dokter... die keek en stuurde ons door voor foto. Ze vond de bult erg raar.
    Terug naar de aanmeldbalie en werden we doorgestuurd naar de wachtkamer van spoedeisende hulp. Daar weer wachten totdat we opgehaald werden. Duurde ook niet erg lang hoor. Toen werden we weer meegenomen naar een andere kamertje. Daar moest Gyani voor de 3e keer al zijn verhaal vertellen. Die vrouw piepte iemand op om met Gyani foto's te laten maken. Dus Gyani wéér naar en andere kamer. Daarna wéér wachten op de foto's. Om 21.00 uur werden we van de ene kamer naar de gipskamer gebracht. Dus vanaf 21.00 uur tot 21.30 uur hebben we zitten wachten op een dokter. Uiteindelijk rond 21.40 uur kwam die dokter. Zij keek en ja hoor.. Gyani had een kleine knik in pols zitten maar of er gips om heen moest wist ze niet dus weer ging ze weg om na te vragen aan haar baas. Ze kwam binnen 5 minuten terug en ze zei: bij deze fractuur kan je gips en drukverband doen. Geeft allebei hetzelfde effect. Maar drukverband kun je tijdens douchen af doen en gips niet. Dus drukverband. Daarna mocht Gyani een kleur kiezen omdat ie 2 uur in totaal in ziekenhuis was. Dus nu heeft ie een mooi blauw armpje. hahahaha. Om 22.30 uur waren we thuis en heeft ie nog even op chris mogen wachten. Ik zei: slaap morgen maar uit, en als je dan laat wakker wordt dan ga je maar later naar school. Hij mag deze week niet meedoen aan sportdag op school, niet mee doen aan de atlethiek wedstrijd wat ie opgegeven heeft, geen training meer van de voetbal en ook geen laatste competitiewedstrijd meer spelen. Dus dat wordt gemak houden voor hem. Volgende week donderdag moet ie terug op controle komen en dan zullen ze opnieuw gaan bekijken of ie toch niet in t gips moet of dat t drukverband er af kan blijven!

Nou t was me een dagje wel!!!!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Dag: Beterschap! Wat raar inderdaad dat de ha niet gewoon even kijkt.. Laura is net geopereerd! Is inderdaad ook lastig he om te ontdekken of het echt is. Tot nu toe klopt het bij Nathan wel altijd als hij zegt dat hij niet fit is of ergens pijn heeeft. Maar blijft lastig inschatten.

Deli; hoop niet dat jullie ziek worden hoor!

Miran: Ook voor jou beterschap voor je zoon.. Lekker dagje dus gisteren? En hoop natuurlijk dat je eigen oor ook snel over is.

All: hier ook niet helemaal fit. Zit tegen een voorhoofdsholte ontsteking aan volgens mij. Hoofdpijn en echt bonken als ik voorover buig enzo.. Zo maar een paracetamol nemen. Gelukkig heb ik een stagiaire die vandaag alle lessen geeft dus dat scheelt weer;)

Oh had trouwens een pbtje aan Liena gestuurd en het gaat daar allemaal goed! Eindelijk is het wat rustiger bij ze en kunnen ze genieten van de kindjes! Vind ze vast neit erg dat ik dat even hier neer zet.

Meiden ga zo werken. Fijne dag!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier een bagger-nacht gehad. Ik gloei sinds gister als een kooltje en heb de halve nacht wakker gelegen omdat ik het zo koud had, vanmorgen was mijn temp 39.3 Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb gehad. Bah, voel me echt beroerd! Dus heb me ziek gemeld en blijf vandaag "heerlijk" in bed en op de bank. Mijn schoonvader wordt vandaag geopereerd aan z'n hartritme-stoornis dus ik hoooooop maar dat het allemaal goed gaat.

Einde ego - fijne dag dames!

Deel Deze Pagina