Oeps, zie nu met teruglezen dat ik uit gewoonte vaak nog een verkeerde naam gebruik. Sorry, heb t meteen even veranderd. Kipje, het geeft mij heel veel rust. Ik geniet van alle leuke momenten! En die helpen me de soms onmogelijke momenten rustig te blijven. Want dat is mijn zwakke plek....geduld hebben. Ik laat nu alles op me af komen. Ik heb ook geen plaat voor mijn kop dus als de juffen nu ergens mee komen dan sta ik daar voor open. Maar dat wil niet zeggen dat ik ook niet op zie tegen de oudergesprekken. Vind ze zelfs doodeng. Hou vertrouwen in je mannetje!
kipje, goed dat je haan zo betrokken is. Ik zou haan aan moeten sporen om mee te gaan. Snap je haan zijn reactie ook. Zou ook een reactie van mij kunnen zijn. Maar ik snap jouw gevoel ook maar al te goed. Opvoeden is constant op die wip zitten van gevoel en verstand. Je weet pas achteraf of je het goed gedaan hebt en dat is ENG!!
haha ik zag het ook maar geeft niet Doen meerdere hier haha. Ik heb vertrouwen in mij ventje maar wil dat iedereen dat heeft haha... Zo dat hij tot zn recht komt. Knap hoe jij er in staat meis
Ja ik snap hem ook goed!! Zeg ook misschien heb je gelijk en is hij alleen maar eigenwijs en vervelend maar mss ook niet. Nou ja volg week gesprek.
Zo is dat.....gewoon even afwachten. En ik ben inmiddels ook alweer een dik jaar verder en heb er pas een half jaar vrede mee. En gek genoeg is Stan zich vanaf dat moment ook beter in zijn vel gaan zitten. Hij neemt gevoelens van andere heel makkelijk over dus moet het loslaten omwille van ons allebei. Fijne avond iedereen!! Ik ga nu echt even de rest van de film kijken.
Nog ff dan.... Miran, pffff wat moeilijk toch allemaal. Goed dat jij en chris hier samen tegenaan gaan! Zou zeker jullie mening en gevoel aankaarten in dat gesprek. Daar is het ook voor bedoeld. Succes!!
Ik word toch echt niet blij hoor van die regen had nog wel een poosje mogen vriezen van mij. Niets leukers dan in de winter genieten van ijs en sneeuw! Lekker schaatsen en met de slee weg.
Ik vind t wel leuk hoor dat vriezen enzo maar ik kan nergens komen zonder zowat mijn nek te breken. Overal spekglad....stoepen maar amper schoongemaakt en fietsen ging al helemaal niet...nee laat het maar lekker dooien....
Hier ook alles lopend maar dan gaan we gewoon wat eerder weg. Ben de hele week lopend naar mijn werk gegaan en weer lopend terug. Nathan gezellig op de slee.
Hier ook weinig last van de sneeuw gehad bijna iedereen maakte zn stoep zelf schoon en verder veel lopen en met kinderwagen was ook te doen. Maar ben wel toe aan de lente dus van mij mag die komen Gister en eergisteren mn bank schoon gesopt die zat vol vlekken en kreeg het niet weg. Gister helemaal in de derft gezet en vanmorgen zowaar voor 95 % schoon ik doe het ermee!!
Maak hier ook wekelijkse bank schoon maar echt schoon wordt het hierniet meer Tot nu toe. Als we ui de knoei en snotvlekkken leeftijd zijn maar een nieuwe bank
Haha ja idd. Maar deze is nieuw en moet nog ff mee... snotter vlekjes krijg ik er wel uit met een billenkoek maar had overal kringen van drinken enzo. je kunt niet een plek schoonmaken met een sopje dan krijg je een kring dus moet meteen hele zitvlak
Jammer dat hier ook de sneeuw weg is. WIj doen ook onze stoep zelf schoonvegen/ scheppen. Ook bij de oudere mensen flatje hierlangs maken wij schoon maar dan zie je die moeders met kinderen en de slee en die kunnen dan niet vooruit op onze stoep das dan wel zielig hoor. Divano vind het heerlijk om met zijn regenlaarsjes door de sneeuw te baggeren! Maar qua energie ben ik ook wel toe aan de lente en zomer hoor! Meiden... net de hap gebeld voor gyani. Hij ligt nu dus voor t eerst in 12 jaar tijd al 2 weken ziek op de bank. Vannacht niet geslapen van de pijn in zijn oren. Ik had vrijdag al afspraak gemaakt voor morgenvroeg bij de ha. Dus belde hap wat zij wijsheid vonden. Na aantal vragen te beantwoord te hebben vonden ze het niet zorgwekkend en dit kon wel wachten tot morgen MAAR mocht ie nou koorts krijgen of veel meer last van oor dan moest ik niet schromen om te bellen. Toen haalde ik ons Divano uit bed en ja hoor... 39,2 koorts! Kan er ook nog wel bij... heb het nog niet druk zat hahahahaha Dus die is al heel de tijd hangerig en jengelig. Had er gelijk zetpilletje in gedaan en nu valt het wel mee moet ik zeggen... maar die zit vanavond over de 40 heen denk ik. Lekker zondag! Lekker weekend! Buiten schijnt het zonnetje en wij zitten binnen. hihihihi lekker warm bij de verwarming!
Meiden, heftig allemaal. Belanrijk is denk ik om je eigen gevoel te volgen en te doen waar jij je goed bij voelt. Laat niet over je heen lopen door instanties en/of school. Dikke knuffel voor jullie!! Hier ook flink geregend vandaag, veel sneeuw weggespoeld. Vind de sneeuw en ijs altijd wel leuk om te sleeen en schaatsen maar was er nu eigenlijk wel een beetje klaar mee. Was overal super glad, al een keer onderuit gegaan. Ik zeg, op naar het voorjaar hihi
Dankje Juffie. Gyani heeft van vriendje's moeder oordruppels gekregen (homeopatisch) voor iig vannacht door te komen. Ben erg benieuwd bij de ha. Divano kijkt heel stoned uit zijn oogjes en is heel hangerig. Net om half 8 komt Ebony schreeuwend (hard huilend) binnen. Blijkt dat zij op haar elleboog tegen de stoeprand is gevallen met de fiets. Ze kan arm nog bewegen en zie geen verdikkingen of blauwe bulten. Dus denk dat het meevalt. Heb haar paracetamol gegeven tegen de pijn en zal morgenvroeg nog maals kijken. Ze heeft zelf haar kleren uitgedaan en pyjama aangetrokken dus denk niet dat het gebroken of gescheurd is. Zal wel flink gekneusd zijn maar niet iets om naar de dokter te rennen denk ik. hahahaha wij zitten écht in de lappenmand hier in huis!