(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    balen miran, hoop dat de AB kuur snel werkt! x

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... heb gistermiddag de hap gebeld want de jeuk/pijn en branderig gevoel werden erger en ik werd misselijk en erg moe van dit alles. Dus gisteren door vrouwelijk dokter na laten kijken. Bilnaad is gewoon een wond, helemaal kapot, en binnenin en buitenkant schimmelinfectie. Nu heb ik 6 capsules gekregen voor 3 dagen 1x per dag 2 capsules. En ik heb verdovende zalf gekregen zodat ik zonder pijn naar de wc kan gaan. Heb de nacht van vrijdag op zaterdag heel slecht geslapen. Om 04.00 uur was ik wakker van de jeuk/pijn en branderig gevoel. Ik kon niet meer slapen en heb zelfs liggen huilen omdat ik er gewoon niet meer tegne kon. Heb natte washandjes geprobeerd... de zalf die ik toen had, echt alles gedaan maar niks hielp! Vandaar dat ik de hap heb gebeld. Vannacht redelijk geslapen. Om 03.00 uur werd ik wakker van de pijn en jeuk in bilnaad maar ben toen naar beneden gegaan om weer wat te smeren en toen heb ik geslapen tot half 10 vanmorgen. Maar mag die zalf maar 3x op n dag aanbrengen dus t liefst zolang mogelijk uitstellen iedere keer. Nu heb ik over mijn hele lichaam allemaal pukkeltjes/puistjes staan. De dokter zei dat dit geen reactie ergens van was. Dus wat dat nu weer is weet ik niet maar word er echt niet goed meer van. De jeuk gaat nu ook nog niet minder worden. Het lost t probleem niet op. Het wordt verdoofd maar het heelt niet. Nu hopen dat deze 3e en 4e tablet hun werking doen en t liefs nu nog want anders hang ik morgen terug bij de eigen ha aan de bureau en dan stuurt ie me maar met spoed door naar de gyn. Ik word hier echt niet vrolijker op en merk dat ik weinig kan hebben op t moment. Echt alles jeukt. Lijkt wel of ik nu alles tegelijk krijg. Zei gisteren tegen Chris: lijkt wel of er miljoenen beestjes daar tussen mijn benen krioelen! Ahhh gewoon verschrikkelijk en dit in mijn nachtrust!!!!! OVerdag is het wel vol te houden maar s'nachts moet ik gewoon kunnen slapen hoor!

Dus Pooh.... nog geen resultaten hier!!!!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ow blijkt dus dat ik een ontsteking ergens heb zitten en daardoor kunnen de schimmels vrij uit

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    mir beterschap hopelijk slaan de medicijnen snel aan

hier weer aan een naaiproject voor thuis begonnen een overgooiertje.
    Morgen weer les :)

Pffff ik ben echt toe aan de lente zeg ik ben en blijf maar moe. Heb zelfs vandaag 1uur of 1,5 geslapen met zoey nou en ik slaap echt nooit overdag. En anders toch maar eens naar de dokter ervoor ook ben ik savonds mega moe lig het liefst om half 8 al in bed. Maar ben wel elke ochtend tussen 4 en 5 wakker ook al ga ik om 12 uur snachts naar bed.
    Hierdoor blijft er dus nooit tijd door de weeks over om te hobbien helaas.

Zoey was ziek en is ook weer aan de betere hand gelukkig ze is iig koorstvrij :)

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mel... ik denk dat iedereen wel weer toe is aan de lente... althans geef mij die ook maar!! Die kou heb ik nu wel gehad!!!
    Leuk overgooiertje... zie je zelfgemaakte dingen op fb staan en je doet het erg goed zie ik wel. Knap hoor, ik doe je niet na!
    Beterschap met Zoey

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Mir ik had het ook nooit verwacht hoor had op de middelbare school voor textiel bewerking ( naaien e.d ) altijd een 3 haha dus dat dit nu uit mijn handen komt is echt een wonder.
    Gaat denk wel langzamer als bij de meeste naaisters maar goed het begin is er :)

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Beterschap miran. Schimmelinfecties zijn zo naar:( ik heb het ook regelmatig en ook al een aantal keer huilend op de wc gezeten omdat plassen zo n pijn deed. Echt bijna overgeven van de pijn. Liever een flinke knip dan een heftige schimmelinfectie hoor;)

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja schimmeltjes weten mij ook altijd wel te vinden, maar ik voel het meteen dus gelijk HA bellen en dan recept ophalen .

Nou het ergste wat ik vind is spruw in me mond auuuu dat deed me toen heeeeel erg zeer :(

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mel, ik voel t ook meteen en normaal helpt de 1e kuur die ik had al gelijk maar heb hem nu zo heftig dat niks lijkt te werken!!! Ben benieuwd wat de ha er morgen van zegt hoor want ik weet het echt niet meer!
    Pijn/ jeuk en branderig gevoel. Nu met die verdovende zalf werkt het wel.
    Heel stom maar smeer op de wonden in de bilnaad honing op want dat schijnt ontstekingremmend te werken. De honing heelt de wondjes... nooit geweten hoor... chris zei het tegen mij en ik lachtte hem hard in zijn gezicht uit maar de assistentes van de dokter en de dokter die ik gisteren had zeiden idd dat het heel goed werkt! Het plakt wel maar trekt wel jeuk weg en ondertussen maakt het de huid weer heel. Ik ga op de bank zitten wii- en met de kids en lekker genieten van een mok warme chocomel met slagroom!!! Heerlijk, heb het zo koud he!!!
    En lekker op tijd naar bed vanavond. Dat zal me ook wel goed doen.

10. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu snap ik de uitdrukking "ik heb toch geen honing aan mn reet" grapje :D

Beterschap Miranda!!! Klinkt echt vreselijk!!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    :D:D je bent te erg kipje;)

Ga nu weer lekker divorce kijken. Samen met een roseetje heerlijke afsluiting van het weekend:)

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahahaha Kipje... nu jij t zo zegt snap ik hem ook ;)
    Maar zonder gekheid... t werkt ECHT! Heb nu weer verdovende zalf erop maar dat heelt niet de wonden... t ontneemt me de pijn en dat is op zich wel heel prettig maar zou willen dat ik van die jeuk afkwam. Ik bel morgenvroeg toch nog ff met de ha want volgens mij hadden deze medicijnen ook al aan moeten slaan hoor en ik merk nog niks. Voel me alleen maar beroerder worden!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    wat je misschien ook kan doen is in een sodabadje zitten of met soda spoelen.
    Dit werkt ook ontsmettend en ik zelf vind het niet prikken.
    Heb dr toen ik geknipt was met de bevalling ook 2 keer per dag in gezeten.
    En ik smeer vaak uierzalf op schrale open plekken.
    Maar als honing ook helpt ;)

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heb net om 08.00 uur gebeld met de assistente van de ha en die hoorde mijn verhaal eens aan toen zei ze: kom maar op afspraak dan kan je het zelf met de dokter overleggen. Dus nu heb ik afspraak staan om 10 over half 10. Heb vanacht wéér wakker gelegen rond een uur of 4/5 totdat ik opstond.
    Ben om iets voor 08.00 uur opgestaan. Werd gek van de jeuk en pijn. Het gaat door merg en been zowel de jeuk als de pijn.
    Ik weet het niet meer meiden... zo heftig heb ik hem nog NOOIT gehad en ik probeer alles maar niks lijkt te helpen!!!!!!!!
    Grrrrrrrrrrrr*(&*&%^#%&*(*(&&$%# ik word hier zo moedeloos van!

Mel... badedas helpt ook zeggen ze. Maar ik wil er nu even helemaal geen zeep of shampoo bij hebben zelfs niet de "troep" van ons Divano. Nee, gewoon water en dat doet al zeer genoeg!
    hahahaa misschien werkt het wel maar och och het voelt echt neit prettig!

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Jeetje Miran, schiet niet op bij jou... wat een gedoe. Als het nou niet snel beter wordt moet je maar door verwijzen naar de gyn, misschien dat die wat weet. sterkte meid!! dikke knuffel.

Ryan gaat straks naar PSZ, opa haalt hem op zodat ik kan slapen. Moet vanavond de nacht weer in dus kan ik even voorslapen hihi

Heb weer zo'n pijn bij het niezen rond de oude sectio wond. De VK zei toen dat me baarmoeder een groeispurt maakte en dat de pijn dan daarvan komt. Weet niet of dat met 18 weken ook een groeispurt de oorzaak kan zijn.
    Voel de kleine al best goed bewegen/schoppen hihi
    Heb af en toe ook last van harde buiken, echt een harde bal in me buik... Had ik bij Ryan echt niet zo vroeg....

16. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Miran wat vervelend!! Maar even een tip schimmels houden van suiker en in honing zit suiker. Probeer zo min mogelijk van dat soort dingen te eten. Google is op candida dieet. Succes meid!!!

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nee logisch dat badedas ook helpt maar dat prikt lijkt me SODA prikt niet voel je niet eens.
    Hopelijk ben je dr snel vanaf.

Zo hier les 4 gehad van naaien nog niet veel opgeschoten haha maar goed komt vanzelf wel.

18. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Leuk Mel
    Ik wil als Anxo wat ouder is ook naailes volgend lijk me erg leuk

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... ik ben vanmorgen toch maar terug gegaan naar de dokter en die wist t nu toch ook niet meer. Heb in 1 week 3 kuren gehad en t einde is zoek nu. Dus hij zei: ik verwijs je door naar dermatoloog. Ik keek hem vragend aan en zei: ik dacht de gyn?! Nee zei hij je hebt ook uitslag en dit is iets voor de dermatoloog. ow oke als jij t zegt zal t wel. Dus ikke met nieuwe zalf tegen de jeuk en een verwijsbrief op zak terug naar huis. De dokter had per computer een verwijsbrief gestuurt en wat bleek nou... hij had hem naar middelburg gestuurt ipv naar bergen op zoom. Na telefoontje met de dokter kon ik zelf afspraak maken in BoZ. Die secretaresse zou me vandaag nog terug bellen voor afspraak. Om 13.15 uur belde ze terug of ik om 15.45 uur al kon komen?!!!!! Ja tuuuurlijk kom ik dan.
    Wat blijkt nu na enig onderzoek... ik heb een EXPLOSIEVE UITBARSTING VAN DE PSORIASES! Ik vroeg aan haar of dat van de stress kon komen. Ja dat is 1 factor maar wat 2 GROTE factoren zijn zijn: de griep en keelontsteking!! Laat ik die nu allebei 3 weken geleden gehad te hebben!!!!! en dan de stress die ik mee krijg van onze zoon didier! Jippie Ik ben een gezegend mens!:x:(

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... t blijkt dus explosieve uitbarsting van psoriases te zijn... heb ik daarvoor 3 kuren voor niks weggewerkt deze week?:$
    Nouja... met die kuren in mijn lichaam krijgen de schimmels geen kans voorlopig;):D
    Nou maar hopen dat die zalf van de psoriases zijn werk gaat doen.

Deel Deze Pagina