(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha ja ben in het taartentopic ook aan het meelezen/ schrijven.
    Ben nog helemaal niet goed ofzo maar vind het gewoon leuk om te doen. Ik kan ook neit tekenen trouwens. Gewoon een kleurplaat na puzzelen.

Naaien lijkt me ook nog wel eens leuk. Mijn moeder maakte vroeger bijna al onze kleren zelf. Zo leuk!

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ben gaan naaien doordat ik op pinterest en op een ander forum zulke leuke poppendingen zag.
    En nu me dus ook verdiept in meisjes rokjes en jurkjes.
    Kan iig al 2 dingen zelfstandig maken haha

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Net bij mijn neef wezen kijken. Er was zoveel verdriet maar het was zo fijn om mijn tante, oom, nicht en neef eindelijk te kunnen knuffelen.... Andere tante van me dat meer een vriendin is zat er helemaal doorheen. Heb met haar een stuk gewandeld en haar naar haar man gebracht die in t huis van mijn oom en tante zat. Zo heftig. Martijn lag er heel mooi bij. Alleen helemaal wit zelfs zijn lippen. Jammer dat ze daar niet een heel klein kleurtje op hadden gedaan. Maar hij zag er vredig uit. Alleen een snee in zijn kaak want die was gebroken en een in zijn vinger. Verder zag hij er gaaf uit. Geen schrammetje te zien.
    Morgen gaat heel zwaar worden.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... meis, bij deze wens ik jouw en je familie morgen alle kracht en sterkte toe! Deel lief en leed met elkaar, tranen laten gaan en een lach waar t kan. Dikke knuffel meis!!!!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Heel veel sterkte vandaag Yojo!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, veel sterkte vandaag! Hoop dat jullie ook vandaag veel steun bij elkaar kunnen vinden.

Juffie, van harte gefeliciteerd met je kleinste ventje. Vandaag ook echt feest?

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Juffie gefeliciteerd

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    juffie, gefeliciteerd!

Miran, goed dat er een melding bij AMK gedaan is. Hopelijk snel wat rustiger vaarwater bij jullie!

o, fijn dat je geweest bent. kan me voorstellen dat het zwaar is en goed dat je ff thuis blijft. Nu eerst even aan jezelf denken, werken komt wel weer! dikke knuffel voor jou!

Me moeder is is al een aantal weken aan het tobben met een longontsteking, AB en andere medicatie gehad. Dinsdag moest ze voor co naar de huisarts, deze heeft gelijk een ambulance gebeld en ze is naar het ziekenhuis gebracht. Daar had ze een hele lage bloeddruk en een gespannen dikke buik. Ze voelde zich erg zwak en veel pijn. Blijkt een bloeding van 20cm in haar buik te zitten. Ze gebruikt bloedverdunners ivm hartproblemen. Nu was de waarde erg gestegen en stolde haar bloed dus niet meer vandaar dat het zo kon bloeden. Medicatie gehad om het bloeden te stoppen. Gisteren ben ik bij haar geweest, ze zag erg wit en was nogsteeds erg zwak. Ze heeft wat zakjes bloed gekregen en vandaag weer opnieuw bloed co. Pijn is gelukkig wat minder maar ze is nog erg zwak. Hoop dat de bloedwaardes vandaag wat beter zijn, anders moet ze meer bloed krijgen... pfff ff stressvol hier dus. En met die hormonen wordt het er niet beter op...
    Zou morgen met haar samen naar de 9 mnd beurs gaan, daar had ze veel zin in. Helaas gaat dat nu even niet door. Ik ga nu samen met haan en nemen we ryan gewoon mee.
    Ook belde ze gister dat de 20 wkn echo van as maandag niet door kan gaan, nu wordt het morgen ochtend... best spannend.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Pooh: bah wat naar voor je moeder. Hopenlijk knapt ze snel op! Spannend morgen al de 20 wk echo!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, hoop dat je moeder snel opknapt. En morgen de 20 wk echo alweer! Tjee wat gaat het toch snel!!!! Veel succes en plezier tijdens de echo.

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx meiden! x

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    yo... sterkte vandaag meis! Zal wel weer een emotionele pittige heftige dag voor je worden. Dikke knuffel

Juffie... gefeliciteerd met Matthijs! Maak er een leuke dag van he!

Pooh... jeetje dat is idd schrikken zeg. Hopelijk gaat t nu beter met je moeder. Dat is ook ff heftig hoor! Ook een dikke knuffel voor jouw meis!!!

All... gisteravond met loeiende sirenes een ambulance door de straat. Aangezien wij op n dorp wonen wil je gelijk weten waar ie naar toe gaat. Dus ikke op de p2000 site kijken. Zie ik dat dat bij een kennis van mij in de straat is.. ikke smssen wat er allemaal op doet daar. Constant met elkaar heen en weer smssen. Uiteindelijk na een uur ging de ambulance weg en zij wist nog niet wat er aan de hand was. Ikke inmiddels wel. hahaah gek he.
    Nu blijkt dat een man de houtkachel aan wou steken en er kwam een steekvlam uit. De man stond dus in brand onder toeziend ogen van de 4 meisjes!!! Ik denk dat de oudste een jaar of 8 zal zijn. De man zijn benen/handen/rug en gezicht is verbrand. Hij is met ambulance en trauma-arts naar Antwerpen gebracht! Verschrikkelijk dit! Het zal je man maar wezen!

Zo... nu zometeen naar de tandarts en dan krijg ik die 2 gemene spuiten en dan mijn voortanden trekken en dan krijg ik een plaatje!!! Ben heel nieuwsgierig hoe dat eruit komt te zien zeg!!!

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Gisteren 20wkn echo gehad, alles zag er goed uit!!! Voellt heerlijk om te weten dat het tot zover allemaal goed is.
    En om het geslacht kon ze niet heen...... ;)

Daarna zijn we naar de negenmaandenbeurrs geweest, was erg leuk! Straks weer werken....
    Met me moeder gaat het iets beter, alles is nog erg pijnlijk maar wordt wel wat minder zegt ze.

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    pooh fijn dat alles goed was enne wij zijn natuurlijk nieuwschierig haha......

Pff vanmorgen ff de bovenverdieping gedaan en straks beneden doen.
    En net een rokje voor Zoey gemaakt. Dus die is ook weer blij :)
    Zo gelukkig is het weekend zeg hahaha

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mel, altijd lekker als alles weer gesopt is, is alleen jammer dat het zoveel werk kost hihi

Wat leuk dat je zo lekkeer bezig bent met het maken van kleding.

Me moeder liet net weten dat ze ip morgen naar huis mag, goed nieuws dus.

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    En om nag even terug tekomen op je nieuwsgierigheid hihi

We zijn super trots en blij om te mogen vertellen dat we er weer een

KNUL

bij krijgen!

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    2 jongens dalijk super leuk zeg .......
    kan je iig alle kleertjes enzo lekker bewaren :)

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    leuk Pooh!!!!

Ik ben aan het naaien geslagen en moet zeggen dat ik me daardoor ook weer een stuk beter voel.... Ben een tafeltent aan het maken voor Max..

Bijgevoegde bestanden:

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    En met het raampje open.
    Dit is een zijwand.

Bijgevoegde bestanden:

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, wat goed zeg! En fijn dat je daarmee even je zinnen kan verzetten.

Pooh, jippie een goeie echo! En wat leuk dat het weer een knulletje wordt. Vermoedde het al toen ik las dat ze niet om het geslacht heen konden haha.

Deel Deze Pagina