deli, beterschap!! En veel succes gewenst voor je schoonpa! miran, arm manneke in het gips. Hoe gaat het met je oor? mup, alles goed bij jullie?? Gaat het lekker met Devin? Hier beetje vreemde dag. Alweer 1 jaar geleden dat ons meisje is geboren. We doen er vandaag niets aan omdat we het zondag vieren voor de familie en vrienden. Als we dan vandaag tegen Stan zeggen dat ze jarig is kan hij dat niet plaatsen en wordt hij heel onrustig. Ben ook gewoon werken nu. Heb wel een taartje gehaald vanochtend om hier te trakteren. Voelt het voor mezelf toch nog een beetje als een klein feestje .
Dag... gefeliciteerd met je kleine meis! Laura... gefeliciflapstaart met je 1e verjaardag. Maak er samen met papa, mama, Stan en de rest van de familie zondag een leuke dag van!!! Deli... beterschap meis. Is niet prettig ziek zijn. Dag... met mijn oor gaat t echt niet lekker. Hij suist de hele dag door en met die wind maakt t er niet beter op. Heb dan veel pijn als ik buiten loop. Maar goed... hopelijk komt de prop vrijdag gewoon mee... ben het nu onderhand wel zat!!! Met Gyani gaat t ook wel. Gisteren heeft ie heel de dag paracetamol gehad voor de pijn maar nu heeft ie sportdag op school en hij mag een groepje begeleiden.. vind ie ook wel leuk hoor! Vanmiddag had ie eigenlijk zijn eigen opgegeven voor athletiek maar nu is ie mascotte en gaat gewoon gezellig mee met de juf en de andere opgegeven kinderen. Gyani is wat dat betreft wel heel stellig en meelevend. Ik ben maar wat trots op hem. Hij is echt geen kleinzerig kind en denkt bij zijn eigen "niet te flauw, t is zo over!". Hij komt op voor iedereen. Is beleefd als t erop aankomt. Hij helpt andere. Heeft respect voor oudere mensen. Ja, over hem ben ik zeer tevreden. Over de andere zeker ook wel maar daar zit meer kattekwaad in en streken. Ons Ebony kan je nogal flink in de maling nemen en dat neem ik haar niet altijd in dank af. Dus dat botst wel eens... hopelijk als ze de leeftijd van Gyani hebben dat ik dan ook zo op hun kan kijken. Gek he... hoe verschillend je kinders kunnen zijn terwijl ze dezelfde opvoeding krijgen. Maar t gaat dus naar omstandigheden heel goed met hem. Hij voelt zich wel wat belemmerd soms maar ook dan zegt ie ´ben niet invalide hoor... kan dat wel zelf!´ Blijft me verwonderen!
Even snel, ik ben wel bijgelezen maar heb geen puf om te reageren. Lig al de hele dag in bed met bijna 40 graden koorts, Thyrza had ook koorts dus die moest ik eind van de middag ophalen van het kdv. Hubbie is nu neusspray voor mij halen, lief! De operatie van mijn schoonvader is gelukt, ze zijn 2 uur bezig geweest maar hij heeft het achter de rug. Hopelijk heeft hij nu geen last meer van de stoornis. Morgen mag hij alweer naar huis. Wat een opluchting! Einde ego...
Deli... fijn dat de operatie gelukt is meis, dat is al een zorg minder toch! Hopelijk knapt ie hier snel van op en komt t verders goed met hem. Lief van je haan dat ie speciaal voor jouw neusspray gaat halen. Tjeej, 40 graden koorts en dat samen met je kleine meis. Nou dat wordt samen uitzieken in papa en mama's grote bed. Heel veel beterschap voor jouw en Thyrza!!!
@ deli, fijn dat de operatie goed gelukt is. Pff 40 graden dat is niet niks. Beterschap! Hier gaat het wel goed. Alleen gister een mindere dag. Devin wilde alleen maar slapen en niet eten. Gelukkig is het weer helemaal goed. Husby zit weer thuis vodafone heeft al het werk gecanceld tot augustus.
deli, heel veel beterschap!! Gelukkig is de operatie van je schoonpa gelukt. Mup, dat is vervelend dat haan weer thuis zit. Werk hij op basis van oproep of zo? Lijkt me vervelend om onzekerheid te hebben of je kan gaan werken of niet. Hoop voor jullie dat hij snel een nieuw project heeft! Knuff
@ dag, hij is al een jaar aan het sukkelen met werk. Hier werkte hij via een uitzendbureau maar wel met een vooruitzicht tot eind 2013. Echt balen maar hij is meestal binnen een paar weken aan de gang. Hopelijk nu ook.
bah wat balen mup.. hier ook onzekerheid over werk.. Op onze school moet er een hele baan weg. We zijn al een kleine school dus is echt veel. Heb wel garantie nog van baan maar wil gewoon op deze school blijven het is nog niet duidelijk hoe we het gaan oplossen maar ben benieuwd. Bah ben er echt een beetje verdrietig van...
Hallo!!!!!! Is daar iemand??? Hoe gaat het met jullie dames? Deli, al wat opgeknapt?? Miran, hoe gaat het met de brokkenpiloot? Hij is dan wel niet kleinzerig maar heeft hij nog pijn?
Ben ik nu echt gisteren en vandaag de enige die in het hok is geweest? Gaat niet goed zo dames Vandaag taartjes gemaakt met vriendinnetjes voor het feestje van Laura morgen. Hoop dat het goed gaat want ze heeft weer eens koorts en is hangerig. Heb er ergens heel veel zin in maar van de andere kant ook helemaal niet. Ik kijk uit naar de gezelligheid maar zie op tegen al het werk. pfff
@ dag, wel de enige ben je die gereageerd heeft ik ben alleen even komen spieken. Een hele fijne dag. Hopelijk is ze morgen fit .
Inderdaad rustig. Ik heb ook alleen maar even meegelezen.. Dag: fijne dag morgen! Hoop dat Laura wat opgeknapt is dan. Hier vandaag dagje wezen shoppen met mijn moeder, zusje en Nathan. Gezellig en goed geslaagd.. Ga nu lekker mijn bed in. Tot morgen xxx
Dag... wel gelezen gehad maar geen puf gehad. Hebben nu 2 weken vakantie dus hopelijk wat meer tijd om te komen spieken en tokken hier. Met de brokkenpiloot?... gaat goed hoor. Hij baalde er vandaag flink van dat ie niet mee kon voetballen maar verders gaat t goed. Hij kan alleen pols nog steeds niet bewegen zelfs niet een klein beetje. Dus ben erg benieuwd naar wat ze donderdag gaan doen. Ooow mijn oor is EINDELIJK propVRIJ!!! Gistermiddag nogmaals laten uitspuiten. Had er nog steeds last van en meiden geloof me... als je aan 1 kant doof bent en je hebt 5 kids aan tafel zitten die door elkaar heen praten en lopen te stieren met elkaar dat je dan knettergek wordt van alle geluiden die door dat ene oor naar binnen komen. Ik kon er niet meer tegen en was s'avonds ook doodmoe. Gistermiddag deed de ene assistente het en die kreeg er beetjes uit daarna wou graag de andere assistente het proberen en die kreeg hem gelijk in 1 keer eruit! Toen keek ze in mijn oor en zag nog een randje zitten... dus nog 1x proberen en kwam ie niet mee dan hield ze ermee op. Maar ook nu kwam ie gelijk eruit! Goh... wat een opluchting... geen gesuis/niet doof... gewoon heerlijk geluid! Echt ik liep vrolijk naar buiten en riep maar: ooh wat heerlijk.. oooh fijn man... kei lekker... mijn dag is helemaal goed vandaag! De assistentes stonden te lachen achter de balie. Onbeschrijflijk hoe fijn gevoel dat dit is. Ik kan me dus ook niet indenken hoe lang ik al met die prop heb rondgelopen. Divano... is weer lekker verkouden. Ben al met luuf aan t smeren.. douchen en inzepen met eucalyptus... zetpil tegen de verhoging en goede nachtrust... en warme melk met honing! Hopelijk snel er vanaf! Kind is overdag zo jengelig en hangerig dus niet echt lekker in velletje! Komt goed!!!
Goedemorgen.. Juffie, dankje meis. Met de kleine komt t wel goed. Ik zag gisteren honing te staan in de winkel en dacht "als ik nu divano is in zijn laatste fles honing geef tegen de verkoudheid" dus nu krijgt ie iedere avond honing erin. En vanmorgen heb ik hem ook melk met honing gegeven. Hoop dat ie er snel overheen is... de nacht vannacht is iig stukken beter dan gisteren en eergisteren en de nacht daarvoor. Hij viel gisteren om half 9 om tot vanmorgen kwart voor 8 dus mag niet klagen he!!! Hoe gaat het met jullie???
Mir fijn dat die prop eruit is hoor Hier : lees wel vaak ff mee maar soms te moe om te reageren Hebben nu een ziek meisje was al een paar dagen huilerig en soms driftig heel ander kind dan dat we gewend waren ik zei al die word ziek Ja hoor gisteren 39.5 dus ze heeft lekker met zetpilletje bij ons geslapen nou ja zij word altijd hyper ervan dus duurde tot half 10 a 10 uur voor ze sliep en dat is voor haar doen mega laat. Ik was daardoor al over me slaap heen en sliep pas om 2 uur ik dacht ojee dat word wat maar ze werd ipv 6 uur om kwart voor 8 wakker met 40.2 Haar rond middernacht ook kunnen omkleden ze had alles nat geplast en dat vond ze maar niks Nu liggen we samen dus lekker op bed zij kijkt Dora en ik doe RTC 3 spelletje Mir hoop dat Divano snel opknapt
Hoi meiden Hoop zieke kindjes. Beterschap voor jullie kuikentjes. Hier een zieke kip bah voel me al de hele week beroerd. Kom morgen even tokken. Liefs rosa