(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... ik had ook al een vermoeden. Dat was wel een hele duidelijke zin vond ik "ze kon er niet omheen" tja, als ze een stijve hebben dan kan je er ook niet omheen ;) hahahahaha
    Gefeliciteerd meis! Zolang alles erop en eraan zit en het is gezond mag je niet klagen he. Fijn dat alles beter gaat met je moeder.

Yo... mooi hoor en wat knap van je zeg! Ik kan niet eens met een naaimachine overweg hahahaha

Mel... ik heb hier ook nog een boven en onderverdieping als je tijd over hebt hahhaaha

All... ik voel me beroerd... koud en misselijk en moe. Zou dan nu EINDELIJK alle stress eruit komen????
    Gisteravond wou ik samen met Chris en de kids "de vliegende hollander" kijken en ik ben om 21.00 uur in slaap gevallen en heb geslapen tot 23.00 uur. Nadat is thuis was gekomen had ik eerst maar eens een heerlijk warme douche genomen... mijn gebitje uitgedaan zodat ik geen pijn meer heb en fatsoenlijk kon eten.. en toen BAM, ik viel om!!!
    Daarna heb ik met Chris wat chips zitten eten en nog wat gedronken en om 00.00 uur zijn wij te bed gegaan... heb zomaar geslapen tot half 10 vanochtend. Ik werd gisteren om 23.00 uur ook wakker en t zweet gutste langs mijn voorhoofd en nek over mijn rug naar beneden. Dus denk dat ik weer lekker ziek aan het worden ben. Heb t ook nu ijskoud. Ach, hoef lekker niet naar buiten dus mijn gebitje blijft even uit mijn mond.. mijn tong moet ff rust krijgen die lijd hieronder. Dus heerlijk thuis keutelen en lekker niks doen. Chris is werken dus ik ben alleen met de kids en ook die hangen maar een beetje... ECHT WEEKEND!!!
    Heerlijk!!!!!!!

2. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pooh wat een geweldig nieuws!!!! Super!

@Yo ziet er leuk uit zeg!

@ Miranda hoe gaat het nu? Ben je ziek of is het stress? Zou je gebit dit weekend zo veel mogelijk uitlaten zodat je mond en tong wat rust krijgen.

zwaai!

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vlinderrokje.jpg mijn creatie vanmorgen gemaakt :)

Juffie leuke taart hoor
    en Mir goed op jezelf letten hoor
    Yojo jij ook lekker aan het naaien geslagen leuk he.

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Leuk rokje Mel!

Juffie je taart ziet er super uit op de foto!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    #2585 Juffie1984, 23 feb 2013
    Laatst bewerkt: 23 feb 2013
    Pooh: leuk 2 jongens net als wij:D

Thans voor de complimenten over detaart. Hij was ook erg lekkergelukkig.;)

Miran: lekker uitrusten hoor dit weekend.

Kipje: hoe is het met jou?

Mel: mooi hoor!

Wij hebben vandaag dusmatthijs zijn verjaardag gevierd. Was alleen niet zo druk. Paar afzeggingen en ook een aantal die gewoon niet gekomen zijn. Dus nog flink wat taart over:( gelukkig heeftmatthijs het nognietzo door maar anders vond ik het wek wat sneu zo'n verschil met Nathans verjaardag. ;)

Nu lekker bankhangen en vroeg naarheid. Gisteravond was het laat en van morgen weer vroeg.

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kipje... denk dat het stress is van de afgelopen tijd... en van didier allemaal en van afgelopen weekend van Ebony, dan mijn leuke psoriases en noem t maar op. Nu valt er gewoon een hoop dingen van mijn schouders af en didier is een week bij zijn moeder geweest en dat heeft mij ook rust gegeven.
    Dus ja... denk de stress. Voel me nu nog niet helemaal fit en dat kan ik merken aan hoe ik nu snel uitval tegen de kids. Kan bijna niks hebben. Alles word me teveel.
    Het komt wel weer goed hoor.

Gebitje.. die heb ik gisteravond uitgedaan en vanmiddag weer een halfuurtje in gehad omdat ik de deur uit moest maar jeetje wat deed dat zeer. Heb er echt last van. Zie al op tegen de verjaardag waar ik morgen naar toe moet. Hoop dat ik maandag snel terecht kan bij de tandarts. Het liefste al om half 9 maar goed we zullen het horen. Nu lekker rust met die tong en mond.

Mel... leuk rokje heb je gemaakt. Frisse kleurtjes ook! Staat Zoey ook erg goed! Knap hoor!!!

Juffie... wat een prachtige taart heb je gemaakt zeg en dat voor de 1e x. Vind het echt geweldig!!! Petje af!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mel, leuk rokje meid!

Yo, wat leuk dat tefelkleed/tent, echt een super idee.

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, tent is leuk geworden!

Mel, ook al zo crea! Leuk voor je meisje zo hoor!

Pooh, hoe is het met je klachten onder in de buik? Nog veel last?

Miran, griep doorgezet? Hoe gaat het nu met je gebitje?

Hier is de kogel door de kerk. We gaan na de zomervakantie voor een derde. Althans als onze mening in de tussentijd niet veranderd, hihi. Vind het nu alweer spannend :D

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... wat geweldig nieuws meid!!! Zo leuk nog een kleintje erbij!!!!
    Leuk he die voorpret?!!!

Nee de griep is niet doorgezet maar ik denk dat dat van het gebitje af kwam. Ik ben net bij de tandarts geweest en die heeft hem wat bij geslepen en nu zit ie al een stuk lekkerder maar doordat mijn tong nog kapot is wil ik eerst die even laten genezen en dan echt alleen maar in doen als ik weg moet!

ALl... afgelopen nacht weer zo slecht geslapen zeg! ÉN door Divano én door mijn psoriases. Moest vanmorgen terug op controle en heb voor de verandering weer 2 andere tubes zalf mee gekregen! Jeej, heb er nu al 5 liggen!!!! hahahahaha van 2 weken tijd.

Ik ga voor mijn eten zorgen, de kids moeten én voetballen én majorette!!!

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    dag leuk hoor voor nog een kindje gaan.
    Hier blijft het voorlopig bij 1tje .
    Vandaag naar naailes geweest en het jurkje komt nu echt tot stand haha.
    Verder een kinderstoel op MP gekocht voor boven op zolder kan ze lekker aan het bureau zitten als ik bezig ben.
    Dus gelijk het tuniekje weer uitgeknipt dus hopelijk woensdag even verder.
    Yojo wat ben jij nu op naailes aan het maken???

11. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dag yeahhhhhhh wat leuk!!!! Had ik niet gedacht Echt leuk!!

@ Miranda beterschap meid!!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ja echt leuk hoor Dag!

Miranda: ook van mij beterschap.

Hier begint te werkweek na vakantie meteen weer goed. Vanmiddag na schooltijd nog voorlichting over rekenmethodes en dus pas 18.20 thuis. Haan was maar patat gaan maken met de jongens en ik nog maar een pizza in de oven gegooid. (daar gaat het voornemen van na een vakantie snoepen en snacken weer gezond eten;))
    Verder niet helemaal fit. Mond vol aften en keelpijn. Heel fijn als je zoals ik de hele dag moet praten:( Nog maar 1 dag gewerkt en nu alweer moe dus;)

Goed genoeg gezeurd. Haan is vanavond weg dus ga nog even lekker bankhangen en dan vroeg slapen. Morgen vast weer fitter!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... beterschap meis!!!!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    miran en juffie beterschap

dag jeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran en juffie, beterschap!

mel, je bent lekker crea bezig. Leuk een kindestoel zodat de kleine lekkker bij je kan zitten als jij aan het freubelen ben.

Dag, wat leuk, een derde!!! De voorpret is al leuk hihi

Gister bij de VK geweest, alles was goed. Kleine was flink aan het bewegen. Bloeddruk was helemaal goeed. Ben nu totaal 1 kilo aangekomen, best trots op ookal doe ik er geen moeite voor hihi Alleen de zw broeken die ik bij Ryan droeeg zijn nog veelste groot. Net toch maar even een nieeuwe zw broek gekocht, me eigen broeken kunnen niet meer dicht.
    heb een verwijs brief gekregen voor de gyn en daar kan ik 18 maart al terecht, even een voor gesprek over de bevalling. Benieuwd wat zijn idee erover is, of hij ook een geplande keizersnee wil zoals de VK zegt... best spannend. Wel fijn wat daan weet ik een beetje waar ik aan toe ben.

Ryan is vanmorgen weer gaan zwemmen, voor de eerste keer zonder dat mama meezwemt. Nu leren ze echt meer met de benen de juiste slag te maken. ij vond het best spannend maar heeft het super gedaan!
    Straks gaan we naar me ouders, ryan blijft daar 2 nachtjes slapen, ik heb 2 nachtdiensten....

Kipje, hoe is het met jou en je zwangerschap?

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

Pooh:fijn dat het weer allemaal goed gaat bij de vk. En nog maar 1 kg aangekomen, knap hoor!

Hier ziek thuis. Gisteren nog een ochtend gewerkt met koorts maar toen ik om 2 uur thuis was, meteen mijn bed in gegaan en daar kom ik nu net pas weer uit. Alleen 2 keer even wat gegeten. Nu nog verhoging en slap. Wel fijn dat de jongens bij go en school/ bso kan ik de hele dag uitrusten;).

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... heel veel beterschap meis!!!!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dank je miran. Ik ben wel weer wat fitter alleen is nu Nathan echt ziek. Heeft hoge koorts, arm mannetje..

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie, beterschap met Nathan. Ook al koorts. Stan al sinds dinsdag. pffff

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh pff dat duurt lang dan zeg. Hoop dat Nathan er iets eerder weer van af is.

Voor jullie ook beterschap!

Deel Deze Pagina