(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... beterschap met Nathan.

Dag... beterschap met Stan.

All... ik heb die lichttherapie en sinds woensdag ben ik verbrand. Helemaal rood maar géén last ervan! Wel met douchen merkte ik dat ik verbrand was maar anders eigenlijk niet. Net ben ik er weer onder geweest dus verwacht vanavond weer rood te wezen!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Lieke van mijn zus heeft ruim een week met 40 koorts gelegen....hoop voor jullie dat de kids sneller beter zijn!
    Het is een hardnekkige griep waardoor je met een beetje pech 2/3 weken in bed kunt liggen. Mijn moeder heeft twee weken plat gelegen.

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Had de huisarts gebeld en die zeggen net als wat yoyo al zegt het een hardnekkige griep is die gemakkelijk 2 weken kan duren.
    We hebben vrijkaartjes voor de efteling die zondag verlopen dus hoop dat hij dit weekend nog snel opknapt zodat we al is het maar eventjes kunnen gaan.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh dat is dan echt te hopen zeg dat Stan snel weer opknapt. zou jammer zijn als je niet kan gaan.

Nathan is echt zielig. De hele middag in bed gelegen. Om 3 uur had hij 40 graden koorts. Om 4 uur weer een zetpil gegeven en hoop dat het nu weer even zakt. hou nooit zo van die hoge koorts:) Eten doet hij helemaal niet en drinken ook maar minimaal. Ook maar 2 x geplast nog vandaag.Zou morgen een dagje gaan shoppen met mijn moeder maar weet nog niet of ik ga. Aan de andere kant kan haan natuurlijk net zo goed voor een ziek jongetje zorgen;)

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Toch maar besloten lekker te gaan morgen en haan Nathan te laten vertroetelen. En wie weet is hij wel weer wat fitter. Hij slaapt i.i.g. Lekker bij ons, vind ik fijner als hij zo zielig is:)

6. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hoi allemaal kom even zwaaien.

alle zieke kindjes beterschap dylano is er gelukkig weer vanaf die hoest alleen nog wel erg.
    knuff aan iedereen sorry dat ik niet vaak aanwezig ben heb het nogal druk met problemen op het werk. xxx

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Beterschap voor alle kippetjes en kuikentjes!!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Hier lijkt het gelukkig weer wat beter te gaan. Nathan speelt in iedergeval weer en had vanmorgen geen koorts meer!

Fijne dag allemaal!

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    beterschap met iedereen
    hier heeft de griep ons nog niet in de ban gehad.
    Ik had me maandelijkse migraine aanval vanmorgen pffff
    Maar die is nu weg aan het vagen.
    Dalijk weer heerlijk op zolder achter me naaimachientje.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden wat is het heir rustig..

alles goed met iedereen?

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... druk druk druk en wat dacht je van dit prachtige weer?!!!
    hahahaha nee krijg weinig kans voor de pc. Mijn mannetje is veelste veel wakker. Nu ligt ie sinds half 9 vanavond te bed maar is dan ook al wakker van vanmorgen kwart voor 9 af. Hij heeft ook nog lekker buiten gespeeld en daarna heerlijk onder de douche en toen met aankleden was ie al vertrokken. Ik had de pamper nog niet eens aan. hahahaha dus al slapend aangekleed en te bed gelegd.

All... lichttherapie gaat goed, wordt aardig bruin moet ik zeggen. De plekjes gaan ook weg langzaamaan maar niet op de leuke plekken. Ik lig nu weer iedere nacht wakker van de jeuk maar heb nu sinds gisteren ook weer de menstruatie. Fijn is dat... jeuk daar (van de psoriases) en dan loop je ook nog eens met zo'n lap in je onderbroek.... jeej, dat gaat lekker broeien en dus meer jeuken. Kan me lol op deze week!!!!

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    jeetje mirann, zit nog niet echt mee met jou he.

Mel, je bent lekker crea bezig.

Juffie, fijn dat de kleine man weer wat opgeknapt is.

Hier aantal dagen school gehad, drukke dagen dus. Nu 2 dagen vrij en dan weer aan de arbeit....
    Meiden, ik ben totaal nog maar 1 kilo aangekomen en dat kon vlgs de vk geen kwaad. Maar moet zeggen dat me eetlust deze week erg matig is... Ik doe echt me best om wat te eten maar het staat me gewoon tegen. Dacht eerst dat ik last had van obstipatie en daardoor snel vol zat maar dat lijkt het niet te zijn.. Weet niet zo goed hoe het komt en wat er aan te doen.
    Maar weet ook niet of het kwaad kan voor de kleine...

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, denk niet dat het veel kwaad kan. Gewoon proberen te eten en als het echt niet lukt kan je zwangerschapsvitamines nemen. In jouw geval eten waar je zin in hebt. Dat krijg je vaak wel weg. Succes!

Juffie, alles goed hoor maar het was ook zo'n mooi weer. Druk op mijn werk en Laura heeft het stokje van Stan overgenomen. Lekker koorts en niet eten. Hopen dat we het gehad hebben nu.

Miran, ai niet fijn nee! Ik zit aan een kuur voor een bacterie waar ik veel klachten van heb. En ja ook daar. Wordt gek van de jeuk! Respect voor jou!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... ach heb er maar pas een 5 weken last van hoor. ;)
    Moet wel zeggen dat het minder werd... nu deze week is het weer bagger maar goed dan zit er ook zo'n lap tussen hahhaa
    Ja niks is zo erg als JEUK!!!
    Beterschap meis en hopelijk bij jouw sneller weg als bij mij.
    Heb gisteren gehoord van iemand die ook psoriases heeft dat dit dus IEDER jaar terug gaat komen. Ik kom hier NOOIT meer vanaf! Nou fijne vooruitzichten dacht ik. Maar we zullen zien. Ik blijf positief!

Pooh... idd meis, eten wat je kunt en meer kan je niet doen. Je kleine neemt wel wat hij/zij nodig heeft hoor. Ik zou me daar niet al te druk om maken en misschien idd wat Dag al zei zwangerschapstabletten/pillen innemen!
    Suc6 ermee meis!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Even een zwaai vanuit hier!
    Druk met solliciteren en genieten van het weer...kan eventueel verlenging krijgen van huidige werk tot 1augustus ipv 15 april. Dus klein beetje mazzel. Alleen houdt ww op....

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    yojo, zijn er in de buurt nog wat leuke vacatures voor je? Zou wel fijn zijn als je op je huidige plek wat langer kunt blijven. Succes met de sollicitaties!

@all, zwaai! Dit weekend weer werken dus wens jullie vast een fijn weekend!

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    zwaai!!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen all...

Hoe is het met jullie??
    Allemaal lekker en fijn weekend aan t houden?

HIer is het rustig moet ik zeggen. Wel wat meer jeuk maar goed daar tegenover ben ik nu ook wel lekker bruin zeg!
    Zo heeft iedere nadeel ook weer een voordeel hahahaha.

Wij zijn zenuwachtig aan t worden en met name Chris. Die moet vrijdag aan zijn ogen geopereerd worden. Hij heeft 1 oog die steeds wegdraait als ie moe is of begint te worden. Wordt nu gevaarlijk ook met autorijden. Nu een vrijdag trekken ze aan beide ogen de spiertjes wat aan. Chris heeft normaal nergens problemen mee maar nu vind ie t wel wat enger. Het zijn toch mijn ogen he, zegt ie dan. Kan het me wel voorstellen hoor. Maar goed, t is maar een dagopname en hopelijk gaat het allemaal gewoon goed.

Ooow, ik wil jullie eigenlijk mijn nieuwe achterneefje laten zien... t is zo'n scheetje. Ik ben helemaal verliefd.

camera 3-3-2013 021.jpg

Mooi manneke he?!!! Ze hebben toen hij net geboren was een fotosessie laten maken door Kristel van ons kippenhokkie!!! Kei leuk vond ik dat!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    schattig Miran!
    Sterkte voor Chris. Bah operaties zijn nooit leuk:(

Goedemorgen allemaal!

Ben aan het wachten tot Matthijs wakker wordt. Hij ligt al vanaf half 7 gisteravond in bed en lag daarvoor al bij Barry te slapen.
    Hoop dat hij weer wat fitter wakker wordt want gisteren was hij echt zielig. Ga steeds even bij hem kijken want ben het helemaal neit gewend dat hij zo lang slaapt en ga me dan gelijk weer zorgen maken:)

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    ik heb ook me ogen recht laten zetten ( heeft bij mij niks geholpen) Ik vond de pijn wel tegen vallen pfff ben bijna 2 weken thuis geweest want het zag er best eng uit .
    Dus heel veel sterkte en beterschap gewenst met je Haan Mir.

Hier gisteren lekker achter me naaimachine kunnen kruipen Zoey dacht laat ik geen dutje doen nou om 4 uur was mevrouw op mijn schoot in slaap gevallen tot vanmorgen half 6...
    Ik had geen zin in die broek af te maken dus het is een poppendrager geworden hahaha en ze speelt daar nu heerlijk mee.
    Net een ballonbal gemaakt ook zon leuk ding allemaal stofjes aan elkaar en als je er een ballon in doet en opblaast word het een bal. Nou Zoey vind hem helemaal leuk.
    Zo heb je dus voor een paar meter stofjes heeel veel kleine leuke dingen.
    Vanmiddag wel even me huiswerk afmaken voor morgen. Is vooral veel rijgen dus dat komt goed.
    Maar ik begin er steeds meer lol in te krijgen ondanks dat alles er nog niet heel erg profecioneel uit ziet ach voor huis tuin en keuken gebruik kan het er mee door.

Deel Deze Pagina