Update Chris... Met Chris zn ogen gaat goed hoor... heeft veel last van "lasogen" oftewel zanderig-ogen-gevoel. Ik druppel 4x per dag zijn ogen. En merk dat ze roder en roder worden! Maar hij heeft geen echte pijn. Net na t eten heeft ie voor de 1e keer paracetamol gepakt en dat sinds 2 dagen dus valt mee eigenlijk he. Gaan zo lekker op tijd naar bed hebben vannacht zo beroerd geslapen bij mijn zusje. We hadden luchtbed van ons mam. 2 persoons luchtbed. Met dekens en alles erop en eraan. Nou KOUD dat we t gehad hebben. We gingen om kwart over 11 te bed en om kwart over 3 lagen we nog wakker. Het was echt koud. Midden in de nacht komt Chris erachter dat we nog een dekbed over hebben en hij legt die onder ons op t luchtbed. Zooo dat was wel een stuk warmer zeg! Vanaf 04.00 uur vannacht hebben we geslapen tot een uur of 08.00 uur. Kort maar goed! En daarna een leuke verjaardag van mijn zusje dr twins! All... hoe was jullie weekend?!
Mel, wat een wijsneusje hihi. de tv is te groot om weg te gooien hihi Mir, ondanks de slechte nacht fijn dat het feestje geslaagd was. Straks weer werken dus nog even genieten van me vrije ochtend...
wat een rust hier. Yo alsnog van harte met je verjaardag. Leuke dag gehad? Miran, vandaag jarig! Proficiat. Maak er wat moois van. Kipje, hoe gaat het daar? Pooh, weer wat rustiger? Pas je wel goed op jezelf?
Mir slapen met kou lukt mij ook niet hoor en fijn dat de verjaardag leuk was.. Pooh ja ze zit nu echt in de wijsneusjes fase zo leuk !!!! Gisteren me bestelling van lobbes binnen gekregen me blij dus weer heel wat knutsel dingen rijker zo kan ze nu dr eigen koksmuts en schort versieren en dr eigen vlaggen lijn voor dr verjaardag.... En heb ook wat tasjes fotolijstjes een klokje en bloempotje besteld om te kleuren.(altijd leuk als er een oma of opa jarig is) ook gelijk potloodjes erbij besteld voor dr verjaardag (tractatie) en nog wat andere kleine dingen dus we zijn weer zoet..
Vrijdag een weekendje naar londen met haan, de week daarop komen ze de zolder ombouwen tot een slaapkamer voor ons.... Spannend!
Morgenochtend een nieuw echo laten maken. Mijn buik groeit stukken sneller als bij Dylano. Kan het dus niet meer verbergen. Ook de normale broeken ingewisseld voor andere. Zaterdag de verjaardag van Dylano vieren. Vandaag de CARS taart besteld. vrijdag ophalen, dus ben benieuwd. Zondag samen met haan voor tv opnames naar Amsterdam. Dus zaterdagavond gaat Dylano bij oma slapen. Hoe is met iedereen?
enr, gaat sneller he bij de tweede haha Hier ook al. Bij Ryan had ik toen ik hoogzwanger was last van slapeloze nachten, Deze zwangerschap is het nu al zover... pfff TV opnames in Amsterdam, wat ga je doen meid? Ryan is op PSZ, ik ga ze ff ruimen hier.... Morgen avond gaan aan en ik naar Londen, super veel zin in! Kipje, hoe is het met jou en de kleine in je buik? @all, fijne dag!
Pooh, we gaan naar opnames van kanniewaarzijn. Haan had dit geregeld. Morgen lekker verjaardag vieren. Cars taart is goed gelukt. Dylano vindt hem ook mooi. Morgen krijgt Dylano zijn t-shirtje aan om iedereen die komt en nog niet weet dat we zwanger zijn op de hoogte brengen. Donderdag voor de termijnecho geweest. Op basis van de metingen zijn we vandaag 12 weken, dus nu officieel 4 oktober uitgeteld. Hoe gaat het met iedereen?
Hoi meiden ik lees! Ben al weken ziekjes en hoest me suf. Denk zo even de HAP bellen of ze wat hebben. Slaap al een week niet van dat extreem hoesten en sinds vrijdag vreselijke pijn in mijn bovenbuik en onder mn ribben. Verder alles goed hier, Ze zijn begonnen met de zolder verbouwing dus mag van mij snel klaar zijn.
Goedemorgen meiden, Kipje... fijn zeg dat ze eindelijk met de zolder begonnen zijn. Dat moet dadelijk als t af is een gerust gevoel geven aan je. En?... heb je gisteren nog de HAP gebeld? Had je ook wat gekregen voor dat hoesten? Hoop dat het snel beter met je gaat. Heel veel beterschap van mij! en een dikke knuffel dat verdien je wel na dat slechte slapen! All... gisteren mijn verjaardag gevierd voor de familie. Had van Chris nog 3 jurkjes mogen bestellen. Die waren zaterdag binnen gekomen. Dus gisteren 1 daarvan aangetrokken en ik kreeg van Chris, de buurvrouw en van mijn vader complimentjes. Mijn vader had tegen Chris gezegd... dat moet ze veel vaker doen! Chris zei: zeg jij dat tegen haar, misschien luistert ze dan! hahahaha Mijn moeder zei ook dat het heel leuk stond. Collega van Chris maar een hele goede vriend van ons vroeg aan mij: ben je afgevallen? Nou dat idee had ik zelf ook toen ik die jurk aan had. Lijkt wel of mijn kuiten minder dik zijn. Heerlijk gevoel was dat moet ik zeggen maar mijn schoenen deden wel heel veel pijn aan het einde van de dag. En toen moest ik nog naar mijn schoonzusje omdat mijn nichtje gisteren echt jarig was. Ben iig flink verwent... Mooi bloemboeket van Chris en de kids, waardebonnen van karwei en intratuin, van Ebony heb ik een bosje bloemen gekregen, van Giuliano een reep chocolade en daarop stond de tekst "voor jouw lekkerding!". So lieffff, van Gyani heb ik een zak M&M's (altijd lekker!), van Didier's vriendin heb ik een bos bloemen en een doos belgische bonbons, van mijn ouders hebben wij 2 mooie bloemstukken voor voor de raam gekregen (foto volgt nog wel op fb) en van mijn peettante heb ik een nieuwe waterkoker want de mijne lekte en zo'n rieten hartje. Zo heerlijk verwent geweest. Mijn schoonzusje had voor haar dochtertje voor zaterdag een limousine geregeld. Maar ik moest filmen als ie aan kwam rijden. Dus ikke de kou in en ja hoor, na 10 minuten kou lijden kwam ie dan eindelijk aan gereden. Groot bakbeest! Maar mooi!!! Mijn nichtje kwam gillend naar buiten en stond te springen en te gillen op straat! Heb jij dat geregeld voor mij?.. vroeg ze aan d'r moeder! Nou die werd al helemaal plat geknuffeld. D'r vader werd tegen de bank omhoog geknuffeld van blijdschap. Meid werd gisteren 17 jaar. Helemaal geweldig vond ze het. De limo was hun taxichauffeur naar hun stapadres. De chauffeur moest 2x rijden maar dat was niet erg. Ik mocht in de 2e rit ook mee de limo in... wauw, dat was echt gaaf! Zo mooi van binnen... kreeg er meteen de meest wilde ideeën van! Toen ik gisteren dat jurkje aan had met die chique schoenen eronder had ik helemaal t plaatje van de limo in mijn gedachten. Chris zag dat gisteren ook wel zitten! hahahha het was dus een heerlijk weekend, jammer dat ie zo snel voorbij is. Maar de komende weekenden zijn ook kei leuk en gezellig! Dit weekend pasen! de weekend erop gaan de kids een weekend weg en dan als ze zondags thuis komen dan vieren we de verjaardag van Gyani en Ebony. Dus komt weer heel de familie! De weekend daarna komt mijn nicht met haar man en mijn ouders. Mijn nicht komt voor de 1e keer hier op visite. Kei leuk... heb nooit de kans gehad om met haar kennis te maken sinds een paar jaar maar nooit bij elkaar gekomen. Nu komt t er echt van... gelukkig! Heb hier echt zin in! All... hoe is het met jullie???
Miranda fijn leuke dingen achter de rug en die gaan komen is ook wel even fijn na al die niet zo leuke dingen.... Hier druk aan het naaien geslagen vind het steeds leuker worden.
@ Miranda fijn dat je zo verwend bent klinkt als een super weekend! Ik heb gister idd een drankje gekregen merk alleen niet dat het werkt maar goed. Even geduld....
Kipje, beterschap meid! Ook hier is de verbouwing van de zolder begonnen. Zouden ongeveer 2 weken erover doen en daarna kunnen we het zelf helemaal gaan afwerken en opknappen. Vooral het opknappen heb ik zin in. Daarna naar beneden en de andere kamers doen. Wij gaan naar zolder en Ryan naar onze kamer dus ook voor hem straks een mooie kamer maken. Ryan zn kamer wordt de babykamer, daar hoeven we alleen maar 1 muur te verven en klaar. Dan de beneden verdieping een likje verf. Zou ons huis dan eindelijk afkomen hihi Maar het begin wordt nu gemaakt en datt voelt al goed. Weekendje Londen was super, extreem veel gelopen. Matig geslapen op de boot.... Donderdag naar de VK, benieuwd wat ze gaat zeggen over wat de gyn heeft gemeten. Volgende week woensdag naar de gyn voor de nieeuwe meting... toch best een beetje spannend.
@Pooh ik snap dat je het spannend vindt! Ik ben ook benieuwd, ben je er verder wel gerust onder? Of maak je je heel veel zorgen? Lekker dat ze bij jullie ook begonnen zijn op zolder ik kan ook niet wachten. Hier krijgt iedereen een andere kamer behalve ik haha. Zal nog wel even bikkelen worden. Op de zolder zit de vliering er bijna in dan kunnen alle spullen die daar staan de vliering op en kan daar onder 2 slaapkamers gemaakt worden en dan gaan beide kids naar de zolder. De baby gaat naar de kamer waar Wes nu slaapt en mijn man zn werkkamer komt op de huidige babykamer... Dan zijn 5 kamers bezet dus als er nog meer kids komen moeten ze kamers delen of de vliering op
Ik ben niet heel erg bezorgd ofzo maar vind het wel spannend. Merk nu dat het werk en dat dagelijkse dingen ook steeds zwaarder worden. Benieuwd wat de VK morgen zegt als ik de papieren met de curves laat zien. Ook wel benieuwd of ik nu al wat meer aangekomen ben. Op zolder komt een vliering, Ryan zn kamer staat nu vol met allle dozen die dan daar heen kunnen. Nu tijdelijk Ryan zn bed op onze kamer gezet. Ook gaan ze een nieuwe douche bouwen en een raampje in de badkamer plaatsen. Kan niet wachten tot het helemaal klaar is straks en we op zolder een mooie kammer voor ons zelf kunnen maken. Kipje, hoe voel jij je?
pooh... hoe laat mag je vandaag? Ben ook erg benieuwd naar wat ze nu gaan zeggen tegen je. Spannend is het zeker! Suc6 vandaag meis!!! En wat leuk dat het huis nu werkelijk afgemaakt wordt. Zoals je het omschrijft wordt het volgens mij heel erg leuk! Ook dat is spannend allemaal natuurlijk. Hoop voor je dat je snel je eigen daarin kan uitleven! Dikke knuffel voor je vandaag! Kipje... bij jouw ook begonnen met de "verbouwingen"?! Leuk hoor... ook wel spannend en super om weer een babykamer te mogen maken! Dat vond ik altijd het leukste om te doen... die babykamers!!! All... Ik kreeg gisteren een onverwachte vraag van Chris en snap eigenlijk niet waar die nu ineens vandaan komt en wat ik ervan mag verwachten. Hij zat gisteren op de bank en ik achter mijn laptop aan de keukentafel. Hij vroeg zomaar uit t niets... wat zou jij zeggen als ik je ten huwelijk zou vragen? Ik zeg: ja zeggen, MAAR wel op huwelijkse voorwaarden!!! Maar waar komt deze vraag nu ineens vandaan? Wij hebben altijd gezegd: wij zijn allebei al getrouwd geweest dus voor ons hoeft dat niet zo. En nu... nu, krijg ik deze vraag. Hij zei: tja, vrienden van ons hebben pas 2 jaar een relatie en gaan nu samenwonen en in juli trouwen. Dus ik dacht: wij zitten al 8 jaar samen en hoe zou jij hierop reageren. Onze relatie is gewoon supergoed. We hebben t lekker samen en ook met de kids gaat t goed. Hij is nu al 2 weken thuis (ziektewet) en alles loopt gewoon heerlijk... geen ruzie, geen gezeik gewoon gemoedelijk en in rust allemaal. Heerlijk! Maar wat kan ik nu gaan verwachten? Iemand ervaring met dit soort "aanzoek". Ik vind het best wel leuk de gedachten om te gaan trouwen. Maar niet groot, met ouders, zussen/broers en met de beste vrienden! Gewoon lekker eten ofzo. Meer niet. En dan hier thuis verder na borrelen denk ik. Of gewoon trouwen en lekker met de kids een midweekje weg. Ben nu beetje aan t brainstormen. Weet helemaal niet of dit ooit gaat gebeuren maar de vraag alleen al was wel erg leuk en zeer apart voor mij. Ik hou zoveel van hem en hij is mijn steun en toeverlaat!
Miran, kan me voorstellen dat je ff van slag bent door deze vraag. Waar komt het ineens vandaan... misschien door wat je zegt dat hij het in zijn omgeving ziet en denkt, waarom wij eigenlijk niet. Spannend meid! Heb Ryan net naar PSZ gebracht, klusman is al weer op zolder bezig. Om 10 uur moet ik bij de VK zijn..... pfff