(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pfffff pooh...dikke knuffel!

2. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pooh, jeetje meis!!! Wat een schrik joh!! Maar wat is de reden dat ze hem eerder willen halen dan? Ik zou denken dat hij juist zolang mogelijk moet blijven zitten en groeien nog? Maar ik snap er natuurlijk niets van. Wat zou de reden kunnen zijn van die langzame groei weet je dat? Wat een vragen he, sorry maar ben gewoon benieuwd... Voor jou/jullie heel veel sterkte meis! Ik hoop dat het de aankomende tijd met alle controles positief zal zijn.

@ Dag, gelukkig zijn de eerste berichten al positief!!! Ik heb al vaker gehoord dat ze het vaak direct zeggen als ze niks raars zien dus dat is iig super! Nu duimen draaien dat het uiteindelijk allemaal goed blijkt. Collega van mij had het laatst ook, die heeft een mammo en echo gehad maar uiteindelijk bleek het stress... Hoe is het verder nu, met de kindjes?

Ik zwaai even!! Ben al weken niet fit :( hoesten, snotteren. Echt extreem hoesten, tot ik moet overgeven en helaas plas soms ook wat in m'n broek vanwege de zwangerschap :D Vorige week ging het wat beter, had echt een vreselijke week achter de rug met weinig slaap en heel veel pijn, spierpijn, zere buik, zere ribben. Dus ik was helemaal blij en afg. zondag begon het extreme hoesten weer.... Zucht... Week 4 al... Gister de huisarts gebeld en me ziek gemeld, hopelijk helpt het als ik wat rust neem want door blijven gaan heeft iig niet geholpen. Van de huisarts mocht ik bij hoge uitzondering een laag mg codeine nemen maar als je het gebruikt vlak voor de bevalling zijn er allerlei risico's voor de baby. Nu ben ik pas in week 31 maar durf ze toch liever niet te nemen. Hopelijk, hopelijk gaat het nu echt snel vanzelf over :(

Vrijdag zijn m'n meisje en ik jarig. We vieren het die dag niet. Ik moet naar de VK en we hebben 'smiddags een 3d echo en 's avonds de verjaardag van m'n neefje die ook jarig is. Zaterdag is het groot feest voor m'n moppie. Ben benieuwd! Hoop dat ik wat ben opgenknapt want ben helemaal op van al dat weken hoesten. Doe nog liever 3 x een bevalling ;)

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, meis toch wat een schrik! Wel fijn dat je nu goed in de gaten gehouden wordt maar wat zal dat schrikken zijn. Hoop voor jullie dat beebje nog even mag blijven zitten. Hele dikke knuffel voor jullie en ook heel veel sterkte!!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pooh, hoe gaat het met je? Heb je een beetje kunnen slapen?

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kleine was erg bewegelijk vannacht en normaal kan ik daardoor niet slapen maar vannacht stelde het me vooral erg gerust.

Kipje, Dat de kleine niet goed groeid komt doordat de placenta niet voldoende functioneerd. Hij moet extra hard werken om zijn voedingsstoffen binnen te krijgen. Dit is ws een aanleg probleem geweest van af het begin wat nu pas tot uiting komt. Maar soms is de oorzaak niet duidelijk.
    Als de werking van de placenta verder achteruit gaat gaan ze de kleine eerder halen want anders krijgt hij te weinig of niets meer binnen en zal hij het niet redden. Nu dus afwachten en veel controles, hopelijk blijft de placenta het nog even doen zodat de kleine nog even kan blijven zitten. Elke week dat hij kan blijven zitten is mooi meegenomen zeiden de artsen gister. maar mijn zwangerschap volledig uitdragen zal niet lukken denken ze.

Dus me werk gebeld, voorlopg maar ws niet meer werken tot na mijn verlof...

Klinkt heel gek maar ik moet er niet aan denken om opgenomen te moeten worden, wil en moet nog zoveel doen. De zolder inruimen/inrichten en ryan z'n kamertje samen met hem doen. De baby kamer etc. Had/heb zoveel plannen... Allemaal heel praktische en totaal onbelangrijk maar voor mij nu wel ff een issue... het valt gewoon zo rauw op me dak dat ik dit soort dingen los moet laten...
    Maar goed, als ik maar thuis mag blijven en andere vertellen hoe en wat haha komt het ook wel goed. Wil ook niet zo lang van Ryan gescheiden zijn!! Morgen weer een echo en ctg, hopelijk is het niet verslechterd.... pfff spannend.

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Klinkt wel alsof ik de nood niet inzie wat betreft de baby. Tuurlijk gaat zijn gezondheid voor alles en is dat nu het aller belangrijkste maar ik denk nu heel praktische...
    Misschien omdat het toch nog niet helemaal tot me door gedrongen is of dat ik onbewust 'negeer' uit zelf bescherming ofzo, weet het ook niet. Soms ineens valt het kwartje denk ik onbewust en begin ik ineens te huilen... emotioneel voel ik me ook echt een wrak... pfff
    Ha haan net aan de telefoon, hij heeft het zwaar... toch best heftig zo allemaal. Gisteren is hij gelijk uit zijn werk gekomen en mee gegaan naar het Erasmus. Morgen is hij ook vrij en gaat hij ook mee. Hij houd zich sterk voor mij maar toen hij gisteren zijn broer belde brak hij, was ik erg blij om. Ook hij moet z'n emoties kwijt.
    weet niet wat ryan er van mee krijgt maar heb vanmorgen wel even met zijn juf van de psz gesproken zodat zij weet wat er speelt voor als ryan ergens over begint te praten ofzo.

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pooh, denk dat je gedachten heel normaal zijn. Het is ook niet niks wat je verteld word nadat je eigenlijk eerder door de vk en gyn. gerust gesteld was. Kan je nog wat doen door bijvoorbeeld veel te rusten? Of hebben ze mss nog medicijnen die de doorbloeding van die placenta kunnen stimuleren? Ik roep maar wat he? Snap dat je niet graag opgenomen wordt. Ryan zal er heus wel wat van mee krijgen dus goed dat je het verteld hebt op de psz. En fijn dat je haan met zijn broer kan praten. Dikke knuf voor jullie!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pooh heel herkenbaar hoor. Ik heb dat ook. Is idd wegstoppen van emoties. Komt goed meis. Ieder op zijn eigen manier.
    Fijn dat ze jullie nu zo goed in de gaten houden! Hoop dat jullie kleine nog lekker lang bij mama mag blijven!

Max heeft al twee keer op het potje geplast....allebei de keren zelf aangegeven. Wakker worden en op het potje willen.... Ik ben super trots maar vind het nog niet bepaald nodig hahaha. Zet hem er maar gewoon op als hij het aangeeft. Hij is zelf nog trotser als ik als het muziekje begint te spelen...we hebben zo'n troon van fisher price....

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dag, ja dat van die bloedverdunners zat ik ook al aan te denken. Ga het morgen vragen. Verder zeggen ze dat rustig aan moet doen. hoef geen bedrust maar wel stoppen met werken, geen grote boodschappen doen. niet me huishouden in 1 dag. etc.

thanx meiden! x

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    yo, super goed van de grote man!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ryan begint nu ook steeds meer aan te geven dat hij moet plassen. De ene dag gaat dat wat beter dan de andere. Hij vind het vaak ook wel makkelijk om het in zijn luier te doen hihi
    Probeer als we thuis zijn om hem een gewone onderbroek aan te doen en dan geeft hij het eigenlijk wel aan. Soms nog wel eens een ongelukje als hij druk aan het spelen is ofzo.
    maar ook op de psz geeft hij het steeds vaker aan.
    Het begin is er denk ik maar. Hij heeft straks de hele zomer nog voordat hij naar de basisschool gaat...

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, Gelukkig nog geen bedrust voorgeschreven maar idd wel goed dat je per direct stopt met werk.

Yo, wat een vlugge is het toch!!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha ja van de mini-grote man! Kind is net 1.... maar goed kan goed zijn dat hij het volgende week niet meer interessant vindt. We zien wel.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Pooh: wat schrikken zeg. Hopenlijk mag jullie kindje nog een flinke tijd bij jou groeien.

Dag: gelukkig dat het allemaal goed was. Heb een paar keer al mammografie gehad en echo maar is altijd spannend om op die afdeling van het ziekenhuis (mammopolie) rond te lopen.

Deli: beterschap

Yojo: knap!

Hier gisteren met koorts uit school gekomen. Heb verschrikkelijke keelpijn, koorts, alles doet zeer, bah .

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    juffie, beterschap!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, het was mijn eerste en wist ook niet goed wat te verwachten. Vond de mammografie erg meevallen. Sommigen zeiden mij dat het heel pijn zou doen. Maar ik heb er niet veel van vernomen. Bij jou ter controle of heb je klachten omdat je er al een paar gehad hebt? Is en blijft altijd spannend maar ik ben er gerust op. Heel veel beterschap!! Ze zeggen dat de lente komt dus ben benieuwd!

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Vannacht geen oog dicht gedaan, zo nerveus voor vandaag.
    Hoop dat de metingen niet slechter zijn zodat ik moet blijven.... pfff

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoe laat moet je?

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deli ook hier gefeliciteerd!

Juffie beterschap

20. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Pooh jeetje meis watvschrikken! Succes vandaag en hopelijk is je kleintje goed gegroeid!

Dag spannend meis is niet niks. Gelukkig ben je er zelf positief over!

Kipje gefeliciteerd met jezelf en jullie meisje en beterschap!!

@all zwaai!!!

Hier gaat het goed wel moe ons kleine mannetje is een heerlijke nachtbraker en in combi met werken soms erg zwaar!

Knuff voor jullie allemaal

Deel Deze Pagina