(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nou meiden,
    Weinig verandering hier. Haan praat nog steeds niet en slaap ook op de bank? De zorg voor Ryan is aan mij. Probeer het voor hem zo normaal mogelijk te houden thuis en me voor hem sterk te houden. Maar ik ben op..... Kan echt niet meer.
    Als dit haan zijn manier is om het te verwerken, prima maar hij laat mij nu echt vallen als een baksteen. Had ik niet verwacht van hem.
    Lijkt wel of hij afstand neemt van mij en de baby om het niet te hoeven voelen of erover te denken ofzo.
    Mijn zwangerschap is al verziekt en dit maakt het eer niet beter op. Straks blijkt dat de baby niets mankeerd en dan heeft haan de zwangerschap gemist.....
    Pfff emotioneel ben ik op, de tranen lopen de hele dag door.... X
    Thanx meiden voor het luisteren.

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Pooh vind het echt erg voor je!! Bah wat een onzekerheid! Meis een tip spreek dit uit tegen je man probeer dit te doorbreken! Dikke knuf voor jou!!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pooh knuffel. Als hij niet luisterd dan schrijf het voor hem op. Dan weet jij ook zeker dat alles wat je wilt zeggen op papierstaat en hij er niet halverwege vandoor kan gaan. Miss is dat voor hem ook makkelijker om de deur weer op een kier te zetten.

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Pooh vind het echt erg voor je!! Bah wat een onzekerheid! Meis een tip spreek dit uit tegen je man probeer dit te doorbreken! Dikke knuf voor jou!!

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi
    nou me ma is iid het ziekenhuis uit jippie en nu heeft ze nog ong 3 maanden revalidatie tijd dus we gaan haar lekker in de watten leggen :)

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Thanx meiden,
    misschien is het idd een idee om het voor hem opteschrijven.
    maar eigenlijk ben ik er een beetje klaar mee. Bereid me er op voor om het voorlopig even alleen te moeten doen, samen met Ryan. Dan heb ik alleen mezelf en ryan om rekening mee te houden. Ik kom er ook wel samen met mijn 2 jongens!!
    Dan is het voor hem een gemis..... Beetje hard misschien maar denk dat ik nu even niet anders kan, heb niet de energie om ook nog voor haan te zorgen.

Mel, sterkte met je ma, fijn dat ze weer thuis is!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Pooh sterkte! Wat moet dit heftig zijn. Zorgen om je kindje en dan een man die nergens over wil praten en je alles alleeen laat doen. Hele dikke knuf.

Penr: ook bij jou geen onbezorgde zwangerschap dus. Bah, schrikken hoor. Hopelijk is alles goed met jullie kindje!

Mel: fijn dat je moeder weer thuis is.

Hier weer opgeknapt. Vorige week drukke werkweek gehad en volgende week ook nog een drukke week voor de boeg. Mijn dagen hebben gewoon te weinig uren. Maar goed nog 2 weken werken en dan heerlijk 2 weken meivakantie. Iets om naar uit te kijken!

Fijne zondag allemaal.

xxx

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    juffie herkenbaar hoor ik maak ook te weinig uur om alles wat gedaan moet worden te doen.
    Ik ben partimer maar draai de groep als een fulltimer wat ik mega pittig vind.
    Maar goed daarom heb ik lekker hobbies voor thuis gekozen kan ik ff me hoofd leeg maken...

9. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Even een trotse mam Anxo heeft twee onder tandjes!! Ik vind het best snel mijn meisjes waren ong 7 maanden

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pooh, hele dikke knuff meid! Hoop echt dat je haan heel snel bij draait. Goed idee van yo om het op papier te zetten. Misschien dringt dat ook meer door bij hem. Hoop echt dat jullie er samen als gezin doorheen komen. Wij luisteren altijd dus schrijf hier lekker van je af.

11. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    Pooh heel veel sterkte meid hoop dat je haantje weer snel gaat praten wat hij voelt.

Hier een ongerust kipje heb allemaal donker bruine afscheiding en heb nu drukkend gevoel op me vagina. Verloskundige gebeld deze was bezig met een bevalling als ze klaar is belt ze me op en mag ik naar het hartje komen luisteren. Moet het wel in de gaten houden of er geen helder bloed bij komt.

12. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Sterkte penr. Is de vk al geweest?

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Penr hoe is het???

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hoe gaat het penr?

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    penr, al nieuws!! Ook voor jullie al zo'n spannende zwangerschap. Knuffel!!

16. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Penr jeetje :( weet je al iets?

17. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh is er al een positieve verandering bij je haan? Wat een spanning meid dikke knuffel!!!

18. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    Hoi allemaal hier ff berichtje van mij met onze kleine is alles goed moet het wel in de gaten blijven houden. Het is nu weer weg. Nog 1 nacht werken dan weer lekker vrij.

Pooh hoe gaat het met jou?

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gelukkig penr! Wanneer mag je stoppen met de nachtdiensten?

20. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    Hoi allemaal hier ben ik weer yo ik wil zelf graag in de nacht blijven werken dit is qua werkdruk een stuk beter te doen voor mij.

Gisteren is het hier weer fout gegaan ik had flink helder bloed verlies verloskundige geweest hartje klopte nog. Goed. Toch een echo laten maken alles was goed en baby was goed van grote. De placenta ligt wel erg aan de lage kant en doorboor zal er waarschijnlijk een adertje gesprongen zijn wat het bloed veroorzaakte. Het is nu weer over maar mag een week niet werken en dan kijken wat het gaat doen. Mag ook niet tillen en niet te veel bukken. Dinsdag naar EMC en woensdag weer terug naar de verloskundige.

Deel Deze Pagina