(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    penr, heel rustig aan doen meis! Wat spannend toch allemaal.

pooh, hoe is het met jullie?

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pff Penr spannend allemaal..rustig aan meis!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Jeetje penr, spannend meid! denk aan je! x

Zondag op papier/mail gezet voor haan. Dit heeft geholpen. We hebben goed gepraat. Deze week hoefde ik maar 1 keer naar EMC. Vandaag dus geweest, ging er vol goede moed heen maar nu weer onzeker thuis.... CTG was goed, erg bewegelijk mannetje dus ging niet erg makkelijk.
    Groeiecho was wat minder. De eerste keer kwamen ze uit op P4 en vorige week op P9. Nu dus weer op P4. Ook de flow van de navelstreng was te hoog. Maar zat net op de rand zei de gyn dus hoefde net niet te blijven.... Maar moet wel maandag terug komen. Moet eerlijk zeggen dat ik na vorige week een wat beter gevoel had over de groei en placenta. maar dat is nu weer onzeker... pfff
    Daarbij natuurlijk ook stront verkouden en hoesten. Grieperig gevoel. Kan ik er ook wel bij hebben. Zal wel door een verlaagde weerstand komen. Ben ook helemaal op door alle onzekerheid en spanning. Probeer er een extra rustig weekend van te maken en lekker van ryan genieten! Wie weet wat ze maandag zeggen en moet ik wel blijven...

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, wat fijn dat jij en je haan een goed gesprek hebben gehad. Hoop voor je dat de uitslagen maandag weer goed zijn. Het blijft natuurlijk altijd moeilijk om goed te kunnen meten met een echo. Helaas zit er nog steeds geen luikje waardoor we af en toe kunnen gluren of alles goed gaat.Geniet dit weekend maar lekker van je mannen. Maandag weer een nieuwe ronde. En ik ga heel hard veren dat die goed is!

Penr, bij jou alles rustig?

5. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Penr, hoe is het nu? Nog bloedverlies? Wat schrikken zeg!

@ Pooh jeetje meis wat een zorgen!! Fijn dat je met je hubbie hebt kunnen praten en hopelijk voelt het nu niet alsof je er alleen voor staat. Ben je nog aan het werk? Trek je dat wel nu je leeft van afspraak naar afspraak? Ik hoop dat de volgende uitslagen beter zijn dikke knuffel!!!!!

@ all, ik zit in de leesstand ben op mn werk erg druk en moet nu in een paar dagen mijn volledige takenpakket overdragen dus daar gaat veel tijd in zitten en ondertussen moet je werk ook af.

Thuis zijn we nog druk op zolder, nou ja we... Mn broer vooral met mn man maar dan zit ik met 2 drukke kids en zooien ik merk dat mijn hormonen beginnen te gieren want ik wil het af en opgeruimd haha.De zolder is al wel heel gaaf, er zijn nu 2 slaapkamers geplaatst en daar boven zit nog een grote vliering. 30 april willen we schilderen en dan kan de vloer erin en kunnen we 4 kamers gaan inrichten want iedereen verhuist behalve hubbie en ik met onze slaapkamer die blijft zoals die is.

Met beebje gaat alles goed en met mij lichamelijk ook ik ben nog net zo kwiek als aanders gelukkig.

6. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    Hoi allemaal.

Poog hoe gaat het nu met je en hoe waren de onderzoeken vandaag?

Hier gaat het wel heb af en toe nog wel oud bloed verlies. Blijft wel schrikken elke keer. Ook heb ik al heel de week last van barstende hoofdpijn pfff niet normaal. Morgen moeten we op intake gesprek bij het EMC in Rotterdam. Ben benieuwd. Woensdag weer naar vk.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Houdt je die hoofdpijn in de gaten Penr....dat is niet goed hoor. Succes morgen!

Pooh hoe waren je onderzoeken vandaag?

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Penr, succes vandaag in EMC, benieuwd wat ze gaan zeggen.

Kipje, ook hier zijn de hormonen aanwezig. Wil ook alles schoon en opgeruimd hebben hihi
    Afgelopen weekend heeft mijn schoonvader met me schoonzus en hubbie in het hele huis de muren gewit.
    Me zwager gaat vandaag de zolder stucken, dan de vloer en in en kunnen we onze slaapkamer verhuizen.
    Dan onze oude kamer een flinke opknap beurt geven en er ryan zn plekje van maken. Hij is gek op dinosaurussen en wil graag stickers van platvoet en zn vriendjes op de muur. Nu gaat me schoonvader ze op de muur schilderen...... heel gaaf!

Gisteren dus weer in EMC geweest, CTG was goed. Kleine weer erg bewegelijk. De flow op de echo was niet verder verhoogd. De kleine is nu ongeveer 860 gram. zit net op de de onderste curve
    P4, P5. Vlgs de curve, als hij die blijft volgen zou hij met 40 weken 2600gram moeten zijn. Zo kijken ze een beetje naar de groei. Ik ga de 40 weken niet halen maar zo heb ik een beetje een inschatting zei hij. Hij hoop het te kunnen rekken tot 32/34 weken. 2 maal per week goed alles controleren, zodra er iets veranderd gaan ze hem halen. vrijdag weer terug.

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, succes weer vrijdag!!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Penr succes vandaag!

Pooh Fijn dat het voor nu oke was...succes vrijdag!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Penr, laat je even weten hoe het was? Succes straks!

Meiden ik heb echt heel weinig tijd om lang te reageren dus wil alleen ff zeggen dat ik wel mee lees. Zwaaiiiii

12. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    Hoi meiden,

Hier alles oké gisteren in emc nog echo gehad hij kon niet duidelijk zien waar bloedverlies vandaan komt maar denkt dat het de placenta is die vrij laag ligt.
    Vandaag bij verloskundige geweest. Ik moet nog 1week rust nemen en daarna zou ik weer kunnen werken mits bloedverlies dan ook echt helemaal weg is. Wat betreft de hoofdpijn ik moet gewoon meer gaan drinken dat kan een oorzaak hebben die hoofdpijn ook kan het gewoon een zwangerschaps kwaal zijn zei de vk. Met de groei van de baarmoeder zou de placenta ook weer meer omhoog mee groeien.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Fijn goed nieuws dus penr

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Penr, fijn!! En ook na die week nog goed naar je lijf luisteren he! Werken kan je nog lang genoeg in je leven.

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    penr, gelukkig goed nieuws. Wel goed voor jezelf en de kleine blijven zorgen. En idd werken kun je nog zo lang.....

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, hoe was jouw controle vrijdag?

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Gisteren een afspraak gehad bij de klinische geneticus. Zij waren door de gyn gevraagd om eens te kijken naar de groei curve en wat hun idee daarover was.
    Eerste goede nieuws was dat mijn bloedonderzoek naar het cf (taaislijmziekte) dragerschap goed was. Daarnaast zien hun geen harde bewijzen dat er een skelet of andere afwijking bij de baby zou zijn waardoor hij niet voldoende groeid. Dus het is een te kklein kind ws door mindere werking van de placenta maar gelukkig verwachten ze geen andere gekke dingen.
    Ben toch wel wat opgelucht. Het probleem van de matige flow en de groei achterstand blijft maar dat er met de baby zelf ook nogwat mis zou zijn dat kunnen we nu weer opzij schuiven....

Hoest met jullie meiden? Fijne dag vandaag! X

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow pooh wat fijn!

19. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhhhhhhh pooh wat een super nieuws!!! Geweldig wat een opluchting!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Wat een fijn nieuws!

Deel Deze Pagina